پیدا کردن لغات کلیدی سایت

 

طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران  شرکت طراحی سایت

کلمات کلیدی تاثیر به سزایی در راستای در افزایش آمار بازدید کنندگان و جذب مخاطبان بیشتر به طراحی سایت شما دارد. تولید محتوای مناسب یکی از ارکان های اصلی می باشد اما اگر در این محتوا اگر از کلمات کلیدی استفاده نشود کاربران به آسان امکان دسترسی را پیدا نمی کنند در نتیجه طراحی سایت شما بازدید کننده ای پیدا نمی کند. البته کلمات کلیدی می بایست باید محتوا مرتبط باشد تا به عنوان اسپم شناخته نشوید. در این مقاله سعی بر این داریم که روش های پیدا کردن لغات کلیدی طراحی سایت ها را ارائه دهیم.

 

 

دسته بندی لغات کلیدی سایت ها به شرح زیر می باشد:

  • User intent

به معنی هدف مخاطبان از جستجو می باشد. که خود به 3 نوع تقسیم بندی می شود: تراکنشی ¸ حمل و نقلی و اطلاعاتی.

  • Search volume

به معنی تعداد جستجویی است که کاربران انجام می دهند. 

 

تعداد جستجو های کاربران به سه بخش اصلی تقسیم می شود که عبارتند از:

  • لغات اختصار شده که به وفور در گوگل سرچ می شوند.
  • کلماتی به منظور کلی از هدف کاربر را می رساند.
  • عبارت های طولانی تر که کاربر را مستقیما به هدف می رساند و یکی از روش های موفقیت در طراحی سایت های پر بازدید می باشد.

 

 

 

مزیت پیدا کردن لغات کلیدی سایت ها

هرچه صاحبان طراحی سایت زمان و انرژی بیشتری برای پیدا کردن لغات کلیدی برای طراحی سایت خود باشند به موفقیت بیشتری دست می یابند و طراحی سایت خود را در مسیر دلخواهشان سوق می دهند. به کار گیری از کلمات کلیدی یکی از برنامه ریزی هایی است که افراد دارای طراحی سایت به هنگام تولید محتوا و سئو می بایست رعایت کنند تا نتیجه مطلوب تری را دریافت کنند. به علاوه وب سایت های زیادی در جهت پیدا کردن کلمات کلیدی شکل گرفته اند که به شما عزیزان کمک شایانی می کند ابزار بهینه سازی سایت را بیابید و از طریق آن ها سئو سایت خود را تقویت نمایید.