رعایت اصول گرافیکی در طراحی سایت

 

طراحی سایت طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران  شرکت طراحی سایت

تیم گرافیک نیویورک تایمز برخی از بهترین کارهای کسب و کار را در طراحی سایت و طراحی وب سایت تولید می کند و تقریبا هر کسی با آنها ارتباط برقرار می کند آنچه که در مورد طراحی تجسم تعاملی نشان می دهد این است که ما نمی توانیم بر روی تعامل برای ایجاد طراحی سایت باشیم. داده های کلیدی نباید در پشت عناصر تعاملی پنهان شوند و در عوض باید بدون تعامل باشند. با این حال، چه تعاملی عالی است، اجازه می دهد تا ادغام داده های اضافی که ممکن است در غیر این صورت حذف شوند، اجازه می دهد تا بینندگان طراحی سایت علاقه مند برای کشف یک مجموعه داده عمیق تر. ناتان یو از جریان داده ها در این سبک از تجسم تعاملی بازار را به گوشه می اندازد، همانطور که در تصاویر خود در مورد علل مرگ و امید به زندگی در طراحی سایت دیده می شود. متناوبا، تعامل می تواند به عنوان یک قلاب استفاده شود؛ یک جلب توجه که مخاطبان شما شخصا در این پروژه سرمایه گذاری می کنند قبل از اینکه بتوانند به دور و دور از طراحی سایت حرکت کنند. این قطعه بازیگوش بر روی دستخط و فرهنگ از کوارتز را بررسی کنید. این قطعه از طریق خواندن خوانندگان به سادگی یک دایره را در طراحی سایت می کشد، قبل از اینکه به تجزیه و تحلیل شکل کششی فرهنگی که ویژگی های ساده ای را ارائه می دهد، اما باید در طراحی سایت مؤثر باشد.

 

چگونگی طراحی گرافیک در طراحی سایت

به طور مشابه، اخیرا یک تجسم تعاملی برای آموزش خوانندگان در مورد پارادوکس طراحی سایت و طراحی وب سایت منتشر کرد. در حالی که اکثر متخصصان غیرمجاز احتمالا پارادوکس تولد را پیدا می کنند، یک مشکل استاندارد در نظریه احتمالی، کاملا خشک و غیرمنطقی است، این تجسم به نظر می رسد کاملا جذاب است. نحوه خالق تعاملات کاربران اخیر، تمام تجربه را کاملا مرتبط با طراحی سایت می سازد. هر دو نمونه این تعاملی کار می کنند زیرا آنها اجازه می دهند بیننده در داده ها شرکت کنند بدون نیاز به تعامل برای درک طراحی سایت اجرا کند. از تمرکز بصری برای تمرکز توجه و تجربه استفاده کنید برجسته بصری، مشخصه ای که یک عنصر بصری را در برابر محیط اطراف خود می سازد، یک ابزار قدرتمند در تجسم طراحی سایت داده است. این می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا توجه کاربر را به مهمترین اطلاعات در یک تجسم هدایت کند تا به جلوگیری از اضافه شدن اطلاعات کمک کند. با استفاده از قابلیت های بصری برای برجسته کردن برخی جزئیات و سرکوب دیگران، می توانیم طراحی سایت های خود را روشن تر و آسان تر درک کنیم. چند متغیر بصری رنگ و اندازه، در درجه اول کلیدهای ما برای ایجاد و کنترل ظاهر بصری در طراحی سایت است. طرح های رنگی کلیدی برای تجسم داده های بزرگ هستند، زیرا رنگ، همانطور که همه ما می دانیم، بسیار خوب است در برداشتن استتار. ما می توانیم از رنگ های گرم و بسیار اشباع استفاده کنیم تا نقاط کلیدی را برجسته کنیم و رنگ های خنثی و خنثی را برای ارسال اطلاعات کم اهمیت به پس زمینه طراحی سایت و طراحی وب سایت اعمال کنیم.

 

 

تاثیر گرافیک بر طراحی سایت

اندازه نیز بسیار خود توضیحی در طراحی سایت و طراحی وب سایت است. عناصر بزرگ نیاز به توجه بیشتری نسبت به عناصر کوچک دارند، بنابراین عناصر را که می خواهید تماشاگران را برای اولین بار در طراحی سایت بخوانید، افزایش دهید و مقادیر متن و عناصری را که کمتر اهمیت دارند، افزایش دهید. استفاده از موقعیت و طول برای رمزگذاری اطلاعات کمی و استفاده از رنگ برای رمزگذاری اطلاعات طبقه بندی در طراحی سایت و کار مشهور در تجسم اطلاعات بررسی اثربخشی کدگذاری بصری به عنوان مثال نقشه برداری از ابعاد داده ها به خواص بصری در یافته های خود طراحی سایت آنها انواع مختلفی از کدگذاری بصری را با توجه به اینکه چگونه به درستی آنها را درک می کنند رتبه بندی کردیم، این لیست ساده شده ما را به طراحی سایت ارائه می دهد موقعیت در مقیاس که این نشان می دهد برای طراحی تجسم داده این است که اولین انتخاب ما برای نمایش اطلاعات کمی باید باشد داده ها را از طریق موقعیت همانطور که در پلاتفور کلاسیک و نمودار نوار طراحی سایت دیده می شود را رمزگذاری می کند. در مقایسه با کدگذاری های مبتنی بر زاویه مانند نمودار پایه و یا کدگذاری های مبتنی بر منطقه مانند نمودار حباب رمزگذاری مبتنی بر موقعیت، به بینندگان کمک می کند تا مقایسه های دقیق تر را در زمان کمتری انجام دهند. اما نمی توان گفت که تمام تجسم ها باید نمودار بار و یا قطعه از طراحی سایت پراکنده باشد.

 

طراحی گرافیکی در طراحی سایت

این فقط یک ایده خوب است که در هنگام جستجوی روش های جدید و هیجان انگیز تجسم اطلاعات در طراحی سایت و طراحی وب سایت داشته باشید. آنچه من واقعا می خواهم در اینجا تأکید کنم این است که رنگ را نباید برای کدگذاری اطلاعات کمی استفاده کرد و به جای آن می توان برای کدگذاری اطلاعات قطعی استفاده کرد. به عبارت دیگر، ما می توانیم از رنگ در طراحی سایت استفاده کنیم تا نشان دهد که بیت های مختلف اطلاعات متعلق به دسته های مختلف هستند. عناصر سازه ای مانند علامت های علامت گذاری شده و علامت ها را پاک کنید اما غیر قابل تشخیص آیا شما از روش فوق العاده ادوارد توفت به مینیمالیسم در طراحی سایت حمایت می کنید، و نوارهای بصری را از نمودارهای خود بردارید. داده های خود را با ایجاد کنتراست بصری بین عناصر داده ها و عناصر غیر داده، از جمله نادیا برمر در تصنیف برنده جایزه خود را در زمان تولد در امریکا طراحی سایت را انجام داده است. حذف هر عناصر ساختاری مانند پس زمینه، خطوط و مرز که کار برای روشن شدن داده ها. کاهش عناصر ساختاری ضروری مثل محورها، شبکه ها و علامت های تیک که در غیر این صورت با توجه به اطلاعات شما در طراحی سایت رقابت می کنند. شبکه های سبک در خاکستری روشن با حداکثر وزن  پوند و محور سبک در سیاه یا خاکستری با حداکثر وزن اطلاعات مستقیم برچسب داده ها هر عنصر بصری که برخی از داده ها را رمزگذاری می کند باید برچسب گذاری شود، به طوری که بیننده آنچه را که در طراحی سایت بیان می کند را درک کند. ساده، درست است اشتباه طراحان زیادی بیش از حد به افسانه ها تکیه می کنند تا خوانندگان را درک کنند که کدام نمادها یا رنگ کدام مجموعه داده ها را در نمودار های طراحی سایت  نشان می دهد.