بازاریابی ایمیلی در طراحی سایت

شما باید فواصل زمانی روزانه خبرنامه ها را برای مشتریان و مشترکان خود ارسال کنید. با این حال ، از آنجا که بسیاری از بازاریابان اکنون از بازاریابی محتوا استفاده می کنند ، ممکن است چند روند جدید را امتحان کنید و خبرنامه ارسال نکنید. این یک اشتباه است بازاریابی ایمیل بسیار خوب کار می کند. اگر کمپین ایمیل فعلی شما نتایج مورد نظر خود را نمی گیرد ، باید در استراتژی خود جهت طراحی سایت تجدید نظر کنید.

ایمیل های شما باید گیرنده را وادار به اقدام کند. اما چگونه این کار را می کنید؟ با ایجاد ایمیل های تعاملی. ایمیل های تعاملی رو به افزایش است. اگر ایمیل های شما تعاملی نیست ، این ممکن است دلیل نتایج ضعیف کمپین ایمیل شما در طراحی سایت باشد. اما نگران نباشید ، خیلی دیر نشده است. شما می توانید اصول اولیه فعالیت های ایمیل تعاملی را در هر زمان بیاموزید. مشتریان شما خبرنامه های تعاملی را ترجیح می دهند ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که آنها ایمیل های مناسبی را در طراحی سایت دریافت می کنند.

 

بازاریابی در طراحی سایت

بازاریابی در زمان واقعی با هدف فروش محصولات اضافی به مشتریان خود ، با رویدادها و رویدادهای جاری سرو کار دارد. در این حالت ، شخص سعی می کند با اتصال پیام تبلیغاتی به شرایط خاص ، بر تصمیم مشتری برای خرید در طراحی سایت تأثیر بگذارد. این مفهوم در بازاریابی ایمیل نیز کار می کند. بگذارید با یک مثال توضیح دهم. چگونه این کار را کردی؟ با ایمیل های تعاملی و بازاریابی در زمان واقعی. شرکت های هواپیمایی بعد از خرید بلیط هواپیما این ایمیل ها را برای مشتریان ارسال می کنند.مشتری می تواند صندلی های موجود در پرواز خود را در زمان واقعی ردیابی کند.

این فرصت مناسب برای فروش یک نسخه به روز است. در عوض ، مشتری می تواند به سادگی صندلی رایگان دیگری را انتخاب کند ، شاید یک صندلی پنجره یا یک صندلی در راهرو باشد. اما او همچنین می توانست برای پول بیشتر برای ساق پا یا نشستن در کلاس اول ، کمی بیشتر هزینه کند. این استراتژی برای تأثیرگذاری و هدایت تصمیم خرید مشتری در طراحی سایت طراحی شده است. همچنین می توانید پیام زیر را به مشتری ارسال کنید: "برای تغییر صندلی خود اینجا را کلیک کنید." در این حالت ، مشتری ابتدا باید به طراحی سایت شما مراجعه کند ، وارد سیستم شود و سپس صندلی های موجود را بررسی کند.

 

990

 

بررسی نظرات مشتری در طراحی سایت

بررسی ها بسیار جذاب است. با نظرسنجی ها می توانید خدمات مشتری خود را بهبود بخشید. برای انتخاب نظرسنجی ، پیوند را برای دریافت کننده ارسال نکنید. از طرف دیگر ، می توانید یک بررسی ایمیل تعاملی برای او ارسال کنید. در اینجا مثالی از اکسپدیا آورده شده است. ایمیل به صورت بهینه در دستگاه های تلفن همراه نمایش داده می شود. من قبلاً تأکید کرده ام که این در طراحی سایت مهم است. اکنون می خواهم به قسمت تعاملی ایمیل بروم.

مشتری قبلاً به چند سؤال پاسخ داده و بر روی شکلک بالا کلیک کرده است. با این حال او از اتاق هتل ناراضی بود. او روی لبخند غمگین کلیک می کند و روند جدیدی را آغاز می کند. سوال بعدی این است: "چه چیزی را دوست نداری؟" مشتری اکنون می تواند بین پاسخ های مختلف در طراحی سایت انتخاب کند. این نظرسنجی بسیار ساده و در عین حال بسیار آشکار است. شما اطلاعات ارزشمندی را در مورد مشتریان خود جمع آوری می کنید درباره محصولات خود بازخورد می گیرید می توانید میزان کلیک از طریق ایمیل های خود را افزایش دهید همه چیز تجربه کاربری بهتر را تضمین می کند.

 

توابع فوق العاده در طراحی سایت

ما انسانها کنجکاو هستیم برای به دست آوردن کلیک بیشتر می توانید از این استفاده کنید. ایمیل خود را با تخفیف برای مشتریان خود ارسال نکنید ، در عوض تجربه جدیدی را به آنها ارائه دهید. منظورم چیست زمبولا کارکردهایی را ارائه می دهد که با استفاده از آن مشتریان باید تخفیف های خود را در طراحی سایت تهیه کنند. مشتری برای دیدن تخفیف مجبور است زیپ را باز کند یا کارت را خراش دهد. مشتری مجبور است خود اقدام کند.

با استفاده از این مبارزات تعاملی ، می توانید از رقابت کنار بیایید و از جمع ایستادگی کنید. متوسط ​​کاربر روزانه ایمیل دریافت می کند. مشتریان شما از قبل از ایمیل های تبلیغاتی خسته کننده خسته شده اند. خبرنامه های تعاملی بسیار جالب تر هستند و شما را کنجکاو می کنند. در اینجا نمونه دیگری از فوراور آورده شده است. گیرنده می تواند جعبه های تلفن همراه را مالش دهد. این سرگرم کننده است ، تقریباً مانند آن کارتهای خراش که می توانید در خبرنامه ها جهت طراحی سایت خریداری کنید. بزرگترین تخفیف کدام جعبه است برای فهمیدن مشتری مجبور است تمام جعبه ها را خراش دهد. این استراتژی را در خبرنامه بعدی در طراحی سایت امتحان کنید.

 

1004

 

منوهای ناوبری در طراحی سایت

طراحی سایت شما مطمئناً دارای منوی پیمایش است. پس چرا ایمیل های شما هم نیست؟ ایمیل های تعاملی با یک منوی ناوبری می توانند نرخ کلیک شما را بهبود بخشند. همچنین می توانید از آن برای به دست آوردن ترافیک بیشتر استفاده کنید. زیرا این نماد شبیه یک همبرگر است. گیرنده ایمیل می تواند منو را باز کند. مانند منوی ناوبری در طراحی وب سایت کار می کند. منو باز می شود و چندین گزینه را نشان می دهد. با چنین منو می توانید از فضای کمتری استفاده کرده و گزینه های بیشتری را ارائه دهید.

مشتری دیگر برای خواندن تمام مطالب دیگر نیازی به پیمایش ندارد. او می تواند منو را باز کرده و سپس بر روی گزینه دلخواه کلیک کند. ساده اما مؤثر است. اما منوهای همبرگر تنها گزینه موجود برای شما نیستند. شما می توانید طراحی ایمیل خود را با طراحی سایت خود مطابقت دهید ، مانند این مثال از این منو شبیه به منوی پیمایش وب سایت است ، اما در این حالت مستقیماً در ایمیل قرار می گیرد. همچنین برای استفاده از موبایل بهینه شده است. طراحی ساده و واضح است. این کار باعث می شود کاربر کلیک کند. چنین ایمیلی بسیار کارآمدتر از یک پیام با پیوندی است که به طراحی سایت شما منتهی می شود.

 

آکاردئون در طراحی سایت

منوهای آکاردئونی قابل کلیک هستند و بسیار تعاملی هستند. با چنین منو می توانید اطلاعات بیشتری را در یک منطقه کوچکتر ارائه دهید تا کاربر مجبور به پیمایش نشود. آکاردئون آسان برای پیاده سازی است. اگر سرویس ایمیل فعلی شما آکاردئونی ارائه نمی دهد ، مشکلی نیست. در این حالت ، می توانید از شخص ثالث برای ایجاد یک آکاردئون برای ایمیل های خود در طراحی سایت استفاده کنید ، به عنوان مثال. ب. راهبان ایمیل. این شرکت در ایمیل های تعاملی تخصص دارد و منوهای آکاردئونی را ارائه می دهد.

منوها با استفاده از یک کد سی اس اس ایجاد می شوند. سی اس اس مخفف "صفحات سبک آبشار" است. اما من نمی خواهم شما را با مشخصات فنی تحمل کنم. همچنین برای استفاده از این کد نیازی به متخصص یا برنامه نویسی ندارید. روند بسیار ساده شده است. دستورالعمل ها را دنبال کنید و سپس آکاردئون تمام شده را در ایمیل خود جهت طراحی سایت قرار دهید. گیرنده دیگر نیازی به پیمایش ندارد و می تواند سریعتر به مطالب شما دسترسی پیدا کند. مجدداً باید مانند منوی بالا ، منو را برای استفاده از موبایل بهینه کرد. عالی به نظر می رسد ، اینطور نیست؟ در مورد آنچه می خواهید در منوی آکاردئون خود در طراحی سایت قرار دهید فکر کنید.

 

1068

 

استفاده از ویدئوها در طراحی سایت

با یک فیلم می توانید توجه مشترکان و مشتریان خود را جلب کنید. فیلم ها نیز بسیار متنوع هستند. شما می توانید برای ارسال جدیدترین اخبار صنعت خود از فیلم های آموزنده استفاده کنید. شما می توانید یک آموزش تصویری تهیه کنید تا یک فرآیند خاص را برای مشتریان خود در طراحی سایت توضیح دهید. همچنین می توانید محصولات یا خدمات جدید را تبلیغ کنید. ویدئویی که مستقیماً در ایمیل پخش شود ، مطمئناً بهتر از پیوند کانال یوتیوب شما برای مشتری است.

زیرا مشتری کار کمتری دارد. او فقط باید ایمیل را باز کند و می تواند فوراً فیلم را پخش کند. ایمیل پاتاگونیا خوب و واضح است. شرکت مستقیماً به یک نقطه می رسد. از گیرنده خواسته می شود فیلم را تماشا کند. از کل مشتریان مایلند فیلم های بیشتری دریافت کنند. تقریباً  از کلیه کاربران به طور فعال فیلم های محصول را جستجو می کنند. بازاریابی ایمیل ارزان است و خوبی دارد. بنابراین ترکیب هر دو استراتژی دستورالعمل خوبی برای موفقیت در طراحی وب سایت است. اگر هنوز بازاریابی ویدیویی ندارید ، باید از همین حالا شروع کنید.

 

اهمیت ویدئوها در طراحی سایت

نیازی نیست که از تولید فیلم خارج شوید ، می توانید فیلم های خود را نیز با تجهیزات مناسب تهیه کنید. فیلم ها باید جالب و سرگرم کننده باشند زیرا مشتریان از فاصله بسیار کوتاهی برخوردار هستند. بیش از نیمی از کلیه فیلم های منتشر شده در سال گذشته کوتاهتر از دو دقیقه است ، بنابراین فیلم های شما نباید از دو دقیقه تجاوز کنند. فقط از بینندگان فیلم های شما را از ابتدا تا انتها در طراحی سایت تماشا می کنند.