استراتژی بازاریابی محتوا جهت طراحی سایت

همه می دانند که بازاریابی محتوا بسیار مؤثر است. اینترنت پر از وبلاگ ، پادکست ، فیلم و اینفوگرافی است. با این حال ، از آنجا که در صفحه اول نتایج جستجو فقط چند مکان وجود دارد ، حداکثر نتیجه در آنجا ظاهر می شود. قرار دادن خوب در گوگل واقعاً کار ساده ای نیست. بنابراین همیشه باید یک سؤال از خود بپرسیم: تفاوت بین نتایج جستجو در صفحه اول ، دوم ، سوم و هزارم چیست احتمالاً این امر عمدتاً به دلیل كلید واژه های مناسب و بهینه سازی طراحی سایت در موتور جستجو است.

اما کیفیت مطالب از اهمیت بیشتری برخوردار است. بیشتر مقالات بسیار مشابه هستند. شرکت هایی که استراتژی های مختلفی را دنبال می کنند می توانند محتوای خود را بهتر قرار دهند و مشتری بیشتری را به خود جلب کنند. چگونه می توانید از جمع ایستادگی کنید در اینجا استراتژی بازاریابی غیرمتعارف برای بازاریابی در طراحی سایت ارائه شده است که می توانند به شما در انجام این کار کمک کنند.

 

955

 

خلاقیت در طراحی سایت

شرکت هایی که متفاوت هستند در طراحی سایت محبوب تر هستند. دوز کمی از بی ربط و طنز سالم می تواند یک برند را محبوب تر کرده و آن را از رقابت متمایز کند. از آنجا که تقریباً هر شرکتی پیام مشابهی را ارسال می کند ، مبارزات بازاریابی خنده دار به خصوص استقبال خوبی انجام می شود. شما مثل یک نسیم تازه هستید. شرط می بندم که شما باید در این فیلم نیز بخندید: اکنون ممکن است فکر کنید که این فیلم خنده دار است ، اما مطمئناً نمی تواند سود شرکت را در طراحی سایت افزایش دهد.

نقش توییتر در طراحی سایت شما باید به کاربرانی که از مارک شما در شبکه های اجتماعی یاد می کنند پاسخ دهید. زیرا پاسخ به سؤالات ، اعتراضات و نظرات باعث می شود که برند شما انسانی تر به نظر برسد. می توانید به کاربران نشان دهید که افراد واقعی پشت شرکت شما هستند. به آنها نشان دهید که به مشتری خود در طراحی سایت اهمیت می دهید. در واقع توییتر از این نظر شما را آسان می کند زیرا هنگام ذکر شرکت به شما اطلاع می دهد. و همچنین برای تجارت خوب است. اگر به طور مرتب و سریع به طرفداران خود پاسخ دهید ، به آن توجه مثبت خواهید کرد زیرا میلیون ها شرکت دیگر به هیچ وجه به سوالات مشتری در طراحی سایت پاسخ نمی دهند. شما با پاسخ دادن به سوالات و نظرات آنها به مشتریان خود نشان می دهید که آنها برای شما مهم هستند.

 

اشتراک گذاری در طراحی سایت

هرچه مشتریان در مورد محصول شما به دوستان خود بیشتر بگویند ، محصولات بیشتری را می توانید بفروشید و شرکت شما موفق تر باشد. اگر یک دوست محصولی را به شما توصیه می کند ، پشت توصیه او است. بنابراین به این فکر کنید که چگونه و چرا محصول شما از هم متمایز است و چه چیزی آن را از سایر محصولات در طراحی سایت متمایز می کند. این شرکت به سادگی نام های اولیه را روی بطری ها چاپ کرد و تجربه ای ویژه به مشتری داد. از وی خواسته شد كه كوك را با دوستان خود به اشتراک بگذارد ، عكس بگیرد و این عکس را با هشتگ در اینترنت به اشتراک بگذارد.

این کمپین در توییتر میلیون بازدید مشاهده کرد و توییت با هشتگ به اشتراک گذاشته شد. کوکا کولا بیش از میلیون بطری به فروش رساند. مشتریان دوست دارند در کمپین های فوق العاده ای شرکت کنند و همچنین دوست دارند آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. باربری کمپین بسیار موفق باربری را راه اندازی کرد. این شرکت با گوگل همکاری کرد تا کاربران بتوانند "بوسه های مجازی" ارسال کنند. از آنجا که این کمپین چیزی خارق العاده بود ، کاربران می خواهند بخشی از آن در طراحی سایت باشند. هر بار که کاربر بوسه ای می فرستاد ، آرم باربری ظاهر می شد. این کمپین باعث افزایش آگاهی از برند باربری شد.

 

1014

 

نحوه توسعه طراحی سایت

صنعت فناوری به سرعت در حال پیشرفت است. به نظر می رسد یک انقلاب فناوری جدید هر هفته در حال ظهور است. شما می توانید از این پیشرفت های فناوری بهره ببرید. خواننده سپس می تواند به دنیایی کاملاً جدید شیرجه بزند و یک فیلم درجه را تماشا کند. او ، به اصطلاح ، در اخبار غوطه ور است. خیلی باحال است نیویورک تایمز برای پیشرفت مدرن و جالب تر از پیشرفت های فناوری در طراحی سایت استفاده کرده است. کمپین های تبلیغاتی مبتنی بر تحولات تکنولوژیکی به شما این امکان را می دهد تا مشتریان درک کنند که می توانید از آخرین روندها پیروی کنید. هنگامی که مشتریان بیشتری محصول شما را به اشتراک می گذارند ، مشتریان بیشتری محصول شما را خریداری می کنند ، در طراحی سایت بسیار ساده است.

درج محصولات در طراحی سایت آیا می توانید یکی دیگر از محصولات مورد استفاده خود را تصور کنید البته این همیشه آسان نیست ، اما می تواند بسیار مؤثر باشد. آنها می خواستند محصول خود را از رقابت جدا کنند زیرا مشتری انتخاب خیلی زیاد وسایل آشپزخانه و میکسر داشت. سپس ایده درخشان برای آنها در طراحی سایت به وجود آمد. در نمایش آیا آن را می آمیزد همه چیز از تیله گرفته تا آیفون به میکسر پرتاب می شود.

 

داستان پردازی در طراحی سایت

مشتریانی که قبلاً از محصول شما استفاده می کنند ، پرفروش ترین ها هستند ، به همین دلیل توصیفات در صفحه های فرود و اثبات اجتماعی در رسانه های اجتماعی بسیار خوب کار می کنند. مشتریان می خواهند قبل از خرید آن را از محصول متقاعد كنند و اولین نفری نیستند كه آن را آزمایش كنند. آنها می خواهند بدانند چه کسی قبلاً از این محصول در طراحی سایت استفاده می کند قبل از تصمیم گیری. شما باید به مشتریان موجود گوش دهید و سپس در مورد تجربیات آنها داستانی را برای ارائه محصول خود و تقویت اعتماد کاربران به محصول خود بگویید.

این وبلاگ سرشار از داستانهای مشتریان رضایت بخش ، مخترعین و الهام بخش است. مایکروسافت داستانها و موقعیت های جالب خود را به عنوان یک شرکت قابل اعتماد به اشتراک می گذارد و مشتریان از کیفیت محصولات خود اطمینان دارند. سپس مشتریان جدید تصمیم می گیرند و محصولات مایکروسافت را در طراحی سایت امتحان می کنند. آیا من را باور نمی کنی در اینجا اثبات است این شرکت مخلوط کن های خود را با نوری متفاوت و جالب ارائه کرد به یکی از ارائه دهندگان پیشرو مخلوط کن تبدیل شد و در سراسر جهان به مشتریان متوسل شد. میلیون ها بار مشاهده شده است. فیلم آخر بیش از میلیون بازدید دارد اگر شرکتی که میکسر بفروشد می تواند خلاقیت پیدا کند ، مطمئناً می توانید محصول جدیدی برای محصول خود در طراحی سایت بیاورید.

 

1028

 

استفاده از محتوا مناسب در طراحی سایت

همیشه یک موضوع روند جدید وجود دارد. آیا می توانید از این موضوعات روند برای اهداف تبلیغاتی استفاده کنید؟ با ایجاد محتوا در موضوع. هات سوییت فیلم "بازی تاج و تخت های اجتماعی" را ساخت. شما بازجویی نکردید شرکتی که در رسانه های اجتماعی در طراحی وب سایت تخصص دارد از روند بازی بهره می برد. این سریال مربوط به اژدها است نه آیفون.

چگونه هات سوییت این کار را کرد؟ شما یک روش خلاقانه برای ترکیب موضوع با مارک شخصی خود پیدا کرده اید. این فیلم بر اساس سکانس افتتاحیه معروف نمایش "بازی تاج و تخت" ساخته شده است. بسیار یادآور سریال است. "بازی تاج و تخت" بسیار محبوب است ، اما در همه محافل در طراحی سایت وجود ندارد. شاید سایر مباحث بیشتر مورد توجه مشتریان شما باشد. اما چگونه می فهمید که موضوعات مورد علاقه مشتریان است؟

 

جذب مشتریان به طراحی سایت

شرکت شما بدون مشتریان شما وجود نخواهد داشت. شما به افرادی نیاز دارید که محصول شما را خریداری کنند ، به شما ایمان داشته باشند و محصولات خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا رشد کنند. مشتری پایه و اساس هر شرکتی است. متأسفانه ، برخی از شرکت ها وقت کافی برای تشکر از مشتریان خود برای این کار نمی گیرند. با این حال ، شرکت هایی که وقت می گیرند ، مشتریان فعلی و طرفداران برند را وفادار می کنند. اگر کاری خوب برای مشتریان خود در طراحی سایت انجام دهید ، پرداخت می کند ، زیرا شما مشتریان خود را خوشحال می کنید ، آنها به دوستان خود در مورد شما می گویند و سخاوت شما متوجه مشتری شما نمی شود.

شرکت هواپیمایی وست جت کمپین مخصوص کریسمس را آغاز کرده است. پرسید مردم برای کریسمس چه می خواهند؟ در میان آرزوها بود یک جوراب ، لباس زیر ، تلویزیون و آیپد. آرزوها را بدون اطلاع شرکت کنندگان نوشت و سپس هدیه ای کامل را برای همه خریداری کرد. هدیه سپس منتظر ادعای چمدان بود. این هدیه با نام فرد مورد نظر در طراحی وب سایت برچسب گذاری شده است. این یک کارزار بسیار سخاوتمندانه بود و بنابراین به سرعت فراموش نشد. دوستان و آشنایان شرکت کنندگان ، که بعداً درباره این کار فهمیدند ، مطمئناً آن را خیلی سریع فراموش نکرده اند.