استراتژی طراحی سایت در مقابل خطای 404

اگر کاربر روی پیوند یا نتیجه جستجو در گوگل کلیک کند ، انتظار دارد که به یک طراحی سایت خاص یا یک پست وبلاگ ارسال شود. اما اگر این صفحه دیگر وجود نداشته باشد چه اتفاقی می افتد؟ چه اتفاقی می افتد اگر به جای آن به صفحه خطای 404 برسد؟ سپس این بازدید کننده دوباره پرش می کند. او وب سایت را می بندد زیرا محتوا دیگر وجود ندارد. هر طراحی سایت دیر یا زود مجبور است با 404 صفحه خطا مبارزه کند زیرا صفحات باید هر از گاهی حذف یا جابجا شوند.

اما این بدان معنا نیست که شما فقط باید تماشا کنید که چگونه این بازدیدکنندگان دوباره مهاجرت می کنند. یک صفحه خطا اغلب برداشت بدی را به همراه دارد.بازدید کننده ناامید است زیرا دیگر صفحه وجود ندارد زیرا وی می خواست به اطلاعات مهم دسترسی در طراحی سایت پیدا کند ، بنابراین 404 صفحه خطا جلوه ای ماندگار را به جا می گذارند. اگر بازدید کننده به طور تصادفی در صفحه خطا فرود بیاید ، او دوباره و دوباره ناپدید می شود.

 

123 web design

 

صفحه خطای 404 و تأثیر آن در طراحی سایت

خطای 404 یک کد پاسخ استاندارد اچ تی تی پی است و به معنای عدم یافتن صفحه درخواست شده است. این صفحه دیگر وجود ندارد (منتقل شده یا پیوند غلط زده شده است) و کاربر به جای آن در صفحه خطا قرار می گیرد. در اینجا فقط "پیام یافت نشد" با یک پیام خطا وجود دارد. این یک استراتژی در طراحی سایت خوب نیست. اگر کاربر در چنین صفحه ای قرار بگیرد ، بلافاصله روی X کوچک موجود در مرورگر کلیک کرده و پنجره را می بندد زیرا هیچ وقت و تمایلی برای جستجوی یو آر ال جدید یا مطالب ندارد. اگر صفحات خطای 404 شما مانند این باشد ، شما ترافیک و احتمالاً مشتریان را در طراحی سایت از دست خواهید داد.

این صفحات خطا بسیار گسترده هستند ، زیرا همیشه در لینک ها خطاهای املایی وجود دارد. شما فقط باید یک کاراکتر را اشتباه یا تعویض کنید و یک صفحه خطا ایجاد می شود. خطای 404 همچنین اغلب هنگام تغییر صفحه یا تغییر ساختار پیوند در طراحی سایت ایجاد می شود و هیچ تغییر مسیر 301 تنظیم نشده است. کاربر می خواهد به یک صفحه منسوخ برود ، اما این دیگر وجود ندارد ، وی تغییر مسیر داده نمی شود و به جای آن ، در صفحه خطای 404 به پایان می رسد. بنابراین اغلب اتفاق می افتد ، اما با چند تغییر کوچک می توان آن را اصلاح کرد.

 

ایجاد جعبه جستجو در طراحی سایت

بسیاری از بازدید کنندگان از جعبه جستجو برای یافتن محتوای خاص در یک طراحی سایت استفاده می کنند. چنین جعبه جستجو برای یافتن مطالب مورد نظر در وب سایت های دارای وبلاگ بسیار مفید است. من خودم تمام وقت از جعبه جستجو استفاده می کنم تا یک مقاله یا صفحه خاص را پیدا کنم. با کمک عملکرد جستجوی داخلی ، بازدید کننده شما می تواند زمان خود را در طراحی سایت شما کوتاه کند و سریع تر به هدف خود برسد ، و این امر را برای صفحات خطای 404 ایده آل می کند. به منظور از بین رفتن این ترافیک ، می توانید یک تابع جستجو برای وب سایت خود را به بازدید کنندگان خود پیشنهاد دهید.

بازدید کننده یک صفحه خطایی خسته کننده و خسته کننده را نمی بیند ، اما می تواند محتوای مورد نظر را جستجو کند. گرافیک زیبا بازدید کننده ای را نشان می دهد که وی در طراحی سایت صحیح فرود آمده است ، صفحه مورد نظر فقط وجود ندارد.

 

222 web design

 

درج اطلاعات در طراحی سایت

برای دیدن جستجوی جستجوهای بازدید کنندگان طراحی سایت خود ، اینجا را کلیک کنید "شرایط جستجو". می توانید از این جستجوها در صفحه خطای 404 خود استفاده کنید. آیا متوجه یک یا دو اصطلاح می شوید که بارها و بارها وارد می شوند؟ در این حالت ، باید پیوند این محتوا را در صفحه خطای خود قرار دهید. حتی می توانید از اطلاعات جمع آوری شده برای یافتن موضوعات جدید برای مقالات و پست های وبلاگ استفاده کنید.

تقریبا هیچ محدودیتی برای تخیل شما وجود ندارد. بنابراین 404 صفحه خطا هدر رفتن فضا نیست. از آنها می توان برای کمک به بازدید کنندگان در یافتن مطالب مورد نظر خود در طراحی وب سایت استفاده کرد. اگر به بازدید کننده خود کمک می کنید ، احتمالاً مجدداً تبدیل می شوید. برای تصویر شما نیز مناسب است.

صفحه خطا را در طراحی سایت به یک آهنربای سرب تبدیل کنید

آهنرباهای سرب عالی هستند. بسیاری از بازدید کنندگان اولین باری که از طراحی سایت شما بازدید می کنند تبدیل نمی کنند زیرا هنوز آماده خرید نیستند. آنها اغلب در ابتدا به وبلاگ شما ختم می شوند ، مقالات خود را می خوانند ، اما هنوز نمی خواهید اطلاعات تماس آنها را به شما ارائه دهیم. حداقل با یک آهنربای سرب می توانید آدرس ایمیل وی را دریافت کنید. من همچنین برای ساختن لیست ایمیل از مشتریان بالقوه ، در بسیاری از طراحی سایت های خود آهنرباهای سرب ارائه می دهم. آهنرباهای سرب تا زمانی که به بازدید کنندگان شما ارزش افزوده ارائه دهند می توانند بسیار متفاوت به نظر برسند.

به عنوان مثال کتاب الکترونیکی برای کاربرانی که می خواهند درباره سئو اطلاعات بیشتری کسب کنند بسیار مناسب است. به راحتی می توانید صفحه خطای 404 خود را به یک آهنربای سرب تبدیل کنید تا ایمیل بازدید کنندگان خود را در طراحی سایت جمع کنید و سپس یک پیشنهاد برای آنها ارسال کنید.

 

1080

 

استفاده از استراتژِی مناسب در طراحی سایت

اما تماس بهتر به "دانلود تصویر به عنوان پس زمینه" نیز بهتر است. این شرکت سعی دارد علاقه بازدید کننده را در صفحه خطا برانگیزد و هدیه ای را به آنها ارائه می دهد. به این ترتیب ایمیل را از مشتریان بالقوه جمع می کنید. هاب اسپات همچنین از این استراتژی استفاده می کند و نسخه نمایشی محصول خود را در صفحه خطا به بازدید کنندگان ارائه می دهد. بازدید کنندگان معمولاً هنگام فراخوانی یک صفحه خطا از صفحه اصلی پرش می کنند یا به صفحه اصلی در طراحی سایت بر می گردند ، اما در این حالت هاب اسپات حتی می تواند یک برد جدید را بدست آورد. آیا می خواهید صفحه خطای 404 خود را به یک آهنربای سرب نیز تبدیل کنید؟ سپس باید به بازدید کنندگان خود چیز جالب ارائه دهید و آدرس های ایمیل آنها را در طراحی سایت جمع کنید.

ارائه برنامه پاپ آپ در طراحی سایت

بسیاری از شرکت ها از صفحات خطای 404 خود برای ارائه تخفیف یا پیشنهاد ویژه به بازدید کنندگان خود استفاده می کنند. در حال حاضر سخت نگه داشتن بازدید کنندگان خود و حتی سخت تر کردن آنها را برای خرید سخت تر کرده است. طبق ادرول ، 98٪ از کاربران در اولین بازدید خود خریداری نمی کنند ، بنابراین شما فقط دو درصد از بازدید کنندگان بار اول خود را به عنوان مشتری در طراحی سایت برنده می شوید. و در مورد بازدید کننده هایی که در صفحه خطا فرود می آیند چیست؟ احتمالاً اینجا بدتر به نظر می رسد. در حالی که داده خاصی وجود ندارد ، می توان فرض کرد که این بازدید کنندگان مشتری نمی شوند زیرا آنها تجربه نامطلوبی با برند شما در طراحی وب سایت داشته اند. بنابراین شما باید راهی برای نگه داشتن این بازدید کنندگان پیدا کنید و هنوز هم آنها را به مشتری تبدیل کنید.

 

1015

 

جذب بازدیدکنندگان به طراحی سایت

هرگز در مورد خروج قصد خروج نشنیده اید؟ این تخفیفی است که فقط به بازدیدکنندگانی که مایل به ترک سایت شما هستند نشان داده می شود. وقتی بازدید کننده می خواهد طراحی سایت شما را ببندد ، پاپ آپ ایجاد می شود ، بنابراین برای صفحه خطای 404 مناسب است. اینجا نیازی به خروج از قسمت انتهایی لندز است: این شرکت درست قبل از پرش 40٪ تخفیف و تحویل رایگان به مشتری ارائه می دهد. با چنین صفحه خطایی می توانید مشتریان را جلب کنید.

بازدید کننده هایی که در صفحه خطای 404 فرود می آیند غالباً اذیت می شوند. با یک پیشنهاد ویژه یا تخفیف ، می توانید آنها را جذاب کنید و همچنان به عنوان مشتری برنده شوید. آیا اکنون می خواهید از پنجره های خروجی اینتنت در طراحی سایت استفاده کنید؟ سپس باید نرم افزار رایگان اددیس را نصب کنید. فقط چند دقیقه طول می کشد. یک حساب کاربری رایگان تنظیم کنید. می توانید با ایمیل یا فیس بوک وارد شوید. اکنون می توانید ابزاری را از لیست انتخاب کنید. در این حالت ما از "لیست ساختمان" استفاده می کنیم زیرا می خواهیم آدرس های ایمیل کاربرانی که از پیشنهاد ما در طراحی سایت استفاده می کنند را جمع آوری کنیم.

انتقال بازدیدکنندگان به صفحه محصولات طراحی سایت

همچنین می توانید بازدید کنندگان صفحه خطای 404 خود را به صفحه اصلی یا صفحات خاص محصول هدایت کنید. اگر بازدید کننده در صفحه خطا قرار بگیرد ، بازدید کننده معمولاً سریعاً از آنجا پرش می کند زیرا او نتوانسته است محتوای مورد نظر خود را در طراحی سایت پیدا کند. چنین صفحه خطایی زمینه کافی را ارائه نمی دهد. یک منوی ناوبری در این حالت می تواند شگفتی هایی ایجاد کند. بازدید کننده می تواند خود را جهت یابی کند و نیازی به پرش نیست.