بررسی اشتباهات بازاریابی در طراحی سایت

من هم از این قاعده مستثنی نیستم با گذشت سالها ، اشتباهات زیادی در بازاریابی آنلاین مرتکب شده ام و تجربه های زیادی را تجربه کردم. مهم این است که شما از اشتباهات خود درس بگیرید و بار دیگر آنها را مجبور نکنید. در این مقاله می خواهم شما را با رایج ترین اشتباهات در بازاریابی آنلاین که هر روز انجام می شود در طراحی سایت آشنا کنم. می توانید از مقاله من برای تصحیح و تصحیح اشتباهات خود استفاده کنید.

شما باید در لیست من یک یا دو اشتباه کنید ، اما این اتفاق بزرگی نیست. خیلی دیر نیست. من به شما نشان می دهم چه اشتباهی است و چگونه می توانید آن را بهتر در طراحی سایت انجام دهید. من همچنین چند نکته مفید ، مثال و داده مفید برای پشتیبانی از ادعاهای خود دارم. توجه به کاربران طراحی سایت تقریباً همه همیشه تلفن همراه خود دارند و خیلی بیشتر از برقراری تماس از آن استفاده می کنند. شما نمی توانید از کاربران تلفن همراه غافل شوید.

 

221 web design

 

ارائه پیشنهادات در طراحی سایت

شما باید به مشتریان خود پاداش دهید. برای ارسال مشتری به وب سایت خود و ترغیب آنها به خرید ، باید پیشنهادات یا تخفیف ویژه ای ارائه دهید. با تخفیف می توانید بازدید کنندگان بیشتری را به طراحی سایت یا فروشگاه آنلاین خود ارسال کنید. شما باید تبلیغات ویژه خود را تبلیغ کنید. معمولاً با پیشنهادات ویژه می توانید فروش خود را افزایش دهید ، زیرا این بدان معنی نیست که مشتری سایر محصولات را با قیمت کامل خریداری نکند.

البته او در درجه اول به پیشنهادات ارزان علاقه دارد ، اما اگر کالای دیگری را عالی پیدا کند ، خوشحال خواهد شد که آن را با خود ببرد زیرا در حال حاضر روحیه خرید دارد. با کوپن می توانید وفاداری مشتری را تقویت کنید. از کل مشتریان می گویند که پس از بازخرید یک کوپن ، آنها دوست دارند دوباره در خرده فروشی خریداری کنند. با تخفیف می توانید مشتریان جدید را بدست آورید و مشتریان موجود را حفظ کنید. از کوپن ها می توان برای تقویت وفاداری مشتری استفاده کرد.

 

افزایش ترافیک طراحی سایت

شما به وبلاگ خود نیاز به وبلاگ دارید چرا زیرا با یک وبلاگ ترافیک خود را افزایش می دهید. شرکت هایی که وبلاگ خود را اداره می کنند درصد پیوندهای ورودی بیشتری دارند که به نوبه خود تأثیر مثبتی در افزایش ترافیک دارند. به این گرافیک نگاهی بیندازید. با یک وبلاگ می توانید ارتباط بهتری با مشتریان بالقوه خود برقرار کنید. شما می توانید ایده های خود را با مشتریان به صورت خلاقانه تبادل کنید و آنها همچنین می توانند با شرکت شما در طراحی سایت در تماس باشند. شما باید به نظرات اجازه دهید و به نظرات خوانندگان خود پاسخ دهید.

بیشتر در مورد آن در یک لحظه.با یک وبلاگ می توانید بازخورد شگفت انگیزی را جمع آوری کنید. اما لازم نیست خود را در وبلاگ خود محدود کنید. می توانید وبلاگ خود را در رسانه های اجتماعی در طراحی سایت ادغام کنید. یک طراحی سایت کافی نیست. وب سایت شما همچنین باید برای استفاده موبایل و نمایش در دستگاه های تلفن همراه بهینه شود. از آنجا که یک تجربه کاربری بد موبایل ، مشتریان را ترساند. از کاربران می گویند که از شرکتی که دارای طراحی سایت دوستانه موبایل نیست ، خرید می کنند ، حتی اگر فکر کنند این برند عالی است.

 

964

 

نقش شبکه های اجتماعی در طراحی سایت

چرا از شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنید؟ البته این یک سوال کلاهبردار است. شرکت شما باید در رسانه های اجتماعی نمایندگی کند. رسانه های اجتماعی مکان ایده آل برای صحبت با مشتریان است. و آنها رایگان هستند. نمایه در فیس بوک ، توییتر یا اینستاگرام هیچ هزینه ای ندارد. البته اگر می خواهید تبلیغ کنید یا به مدیر رسانه های اجتماعی احتیاج دارید ، باید پول را در دست خود قرار دهید ، اما بازهم ارزان تر از تبلیغات سنتی است. شرکت شما قطعاً از رسانه های اجتماعی در طراحی سایت بهره مند خواهد شد.

مشتریان شما از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند ، بنابراین شرکت شما نباید گم شود. 81 درصد از ساکنان ایالات متحده در حال حاضر دارای یک حساب رسانه های اجتماعی هستند. تحت هیچ شرایطی نباید طرفداران جدید بخرید. شاید شما فقط ناراحت باشید اگر طراحی وب سایت شما فوراً طرفداران و دنبال کننده های جدید زیادی نداشته باشد ، اما نباید دلسرد شوید. اگر طرفداران خود را بخرید به دلیل عدم تحرک این فن ها به چیزی نخواهید رسید. علاوه بر این ، اگر گرفتار انجام این کار شوید ، شهرت خود را خراب خواهید کرد.

 

استفاده از ویدئوها در طراحی سایت

بیشتر افراد بلافاصله با شنیدن کلمات در رسانه های اجتماعی به فیس بوک و توییتر فکر می کنند. شرکت شما به کانال یوتیوب نیز احتیاج دارد. همچنین می توانید فیلم های کانال یوتیوب خود را در سایر سیستم عامل های دیجیتال به اشتراک بگذارید. و فیلم های فیس بوک را فراموش نکنید. حتی اینستاگرام به ویدیوهایی اجازه می دهد تا حداکثر یک دقیقه طول بکشد. فیلم ها جالب هستند و توجه مشتریان را به خود در طراحی سایت جلب می کنند. بازاریابی محتوای ویدیویی یک استراتژی عالی برای جذب بازدید کنندگان به وب سایت شما است.

از گرافیک بالا می توانید چیزهای زیادی را ببینید. اول اینکه ، بیش از نیمی از پاسخ دهندگان در ماه گذشته شاهد تبلیغات ویدیویی در اینترنت بودند. اگر تبلیغات ویدیویی قرار ندهید ، قطعاً رقابت شما این کار را انجام می دهد. از افراد مورد بررسی پس از فیلمبرداری از طراحی سایت شرکت بازدید کردند. این نیمی از نبرد است. از فیلم ها می توان برای به دست آوردن هدایای جدید استفاده کرد که از این طریق می توانند به پرداخت مشتری تبدیل شوند. اگر تاکنون از ویدیو به عنوان یک استراتژی بازاریابی استفاده نکرده اید ، این کار بزرگی نیست ، اما باید در اسرع وقت با بازاریابی ویدیویی در طراحی سایت شروع کنید.

 

222 web design

 

ROI و نقش آن در طراحی سایت

برای بازاریابی آنلاین چقدر پول خرج می کنید آیا شما چیزی می گیرید شما فقط نمی توانید کورکورانه پول را صرف بازاریابی کنید بدون اینکه اندازه گیری خود را اندازه گیری کنید. اگر خود را ردیابی نکنید ، هرگز نمی دانید استراتژی شما موفقیت آمیز بوده است یا خیر. اگر بلافاصله آنها را شناسایی نکنید ، مبارزات ناموفق می تواند گران باشد. شما باید کمپین های موفق را برای طراحی سایت شناسایی کنید و یا موارد بد را اصلاح کنید یا آنها را کاملاً خاموش کنید.

معیارهای متفاوتی وجود دارد که می توانید برای تعیین خود استفاده کنید. محاسبه به اصطلاح بازده سرمایه گذاری چندان پیچیده نیست. اولین کاری که شما باید در طراحی سایت انجام دهید این است که تعیین کنید که چه اندازه گیری کنید. چه احساسی را روی مشتریان خود ایجاد می کنید معتقدند شرکتهایی که طراحی وب سایت بهینه ای برای کاربران تلفن همراه ندارند تلاش نمی کنند. اگر این متناسب با تجارت شما باشد ، می توانید یک برنامه تلفن همراه نیز در نظر بگیرید. این استراتژی برای همه شرکت ها مناسب نیست ، اما برخی از آنها می توانند از یک برنامه موبایل استفاده کنند.

 

تبلیغات در طراحی سایت

با تبلیغات تبلیغاتی خود به چه کسی می خواهید برسید؟ کسی با کامپیوتر؟ کسی با گوشی هوشمند؟ کسی با دسترسی به اینترنت؟ نه ، اشتباه است شما باید گروه هدف خود را محدود کنید. مشخصات جمعیتی مشتریان موجود و چشم اندازهای فعلی را در نظر بگیرید. این گروه هدف است که باید به آن بپردازید. من یک راهنمای گام به گام نوشتم که توضیح می دهد چگونه می توانید اطلاعات جمعیت هواداران فیس بوک خود را پیدا کنید. می توانید از این اطلاعات برای تبلیغات تبلیغاتی خود در طراحی سایت استفاده کنید. حتی ممکن است از اکتشافات خود غافلگیر شوید.

اما فقط در مورد گروه هدف خود فرضیاتی نکنید. تصویر بالا چند کلیشه رایج را رد می کند. بنابراین شرکتی که محصولات مراقبتی را به فروش می رساند نمی تواند به این سادگی تصور کند که گروه هدف آن منحصراً یا بیشتر خانمها تشکیل شده است. اگر گروه هدف خود را با موفقیت تنگ کرده اید ، می توانید دقیقاً فعالیتهای بازاریابی خود را به مشتری ایده آل خود در طراحی سایت اختصاص دهید و هدایت های بیشتری را جمع آوری کنید. اگر با همه به طور غیرمستقیم خطاب کنید ، پول خود را از پنجره بیرون می اندازید.

 

1015

 

نظرسنجی در طراحی سایت

اگر در وبلاگ خود نظر دهید ، دو کار انجام می دهید شما مکالمه را با خوانندگان خود تحریک می کنید شما سئوی خود را بهبود می بخشید بله ، با نظرات می توانید رتبه طراحی سایت خود را بهبود بخشید. با نظرات می توانید کلمات دیگری را نیز به صفحه خود اضافه کنید. کاربران تلفن همراه بیشتر وقت خود را در برنامه های تلفن همراه می گذرانند. اما حتی اگر برنامه موبایل خود را ندارید ، طراحی سایت شما هنوز هم باید سازگار با موبایل باشد. تقریباً از مشتریان می گویند اگر برند جدید کوپن را پیشنهاد دهد ، مارک ها را تغییر می دهند. در صورت ارائه کوپن به مشتریان رقبای خود می توانید برتری بیشتری نسبت به رقبا در طراحی سایت کسب کنید.