تاکتیک های ساده طراحی سایت

تبلیغات پی پی سی رویای هر بازاریاب است در گذشته ، شما به سادگی چند هزار یورو در تبلیغات تلویزیونی ، رادیویی یا چاپی سرمایه گذاری می کردید و سپس از انگشتان خود عبور می کردید. با این حال ، امروز ، شما باید برای دستیابی به نتایج خوب ، تبلیغات خود را متناسب با مشتریان خود تنظیم کنید. براساس گوگل ، شرکتها برای هر یورو سرمایه گذاری شده در گوگل ادز در مجموع دو یورو درآمد کسب می کنند.

اگر هنوز تبلیغات پی پی سی را برای تبلیغ محصولات خود در طراحی سایت انجام نمی دهید ، باید تصمیم خود را تجدید نظر کنید زیرا از کلیه کاربران هنگام جستجوی محصولات به صورت آنلاین روی تبلیغات گوگل کلیک می کنند. متأسفانه مشکلی پیش آمده است. براساس یک نظرسنجی از مصرف کننده که انجام شده است ، مشتریان در دهه در معرض حدود تبلیغات در روز بودند. امروز اما به طور متوسط ​​نفر است. شما باید از موضوعی ویژه است.

 

974

 

از پسوندهای تبلیغاتی در طراحی سایت استفاده کنید

بازار تبلیغات پی پی سی بسیار رقابتی است حتی اگر تبلیغ برای کلمه کلیدی مورد نظر پخش شود ، باز هم برای جلب توجه کاربران مجبور به رقابت با سایر تبلیغات می شوید. بنابراین باید راهی برای ایستادگی از جمع پیدا کنید. علاوه بر این ، کاربر انتظار دارد که خرید تا حد امکان روان ، در طراحی سایت ساده و شخصی باشد براساس یک گزارش اسنتور از مصرف کنندگان بیشتر از یک فروشنده که با نام آنها تماس می گیرد خرید می کنند.

چه کسی محصولاتی را بر اساس خریدهای گذشته خود پیشنهاد می دهد و از تاریخچه سفارش آنها مطلع است بنابراین چگونه می توان تبلیغات پی پی سی خود را به خصوص چشم نواز کرد و در عین حال تجربه خرید مصرف کننده را در طراحی سایت بسیار آسان و روان ساخت در طراحی سایت استفاده کنید تا از جمعیت دور شوید. این پیشرفت قابل درک است ، زیرا نه تنها رسانه ها بیشتر پیشرفت کرده اند. ما همچنین به طور فزاینده روش های جدید است.

 

عملکرد پسوندهای تبلیغاتی در طراحی سایت

همانطور که از نام این محصول پیداست پسوندهای تبلیغاتی پسوندهایی هستند که ضمن بهبود تجربه کاربر ، تبلیغ را برجسته تر می کنند. طیف گسترده ای از پسوندهای مختلف برای طراحی تبلیغات شما در دسترس است. می توانید موقعیت مکانی ، شماره تلفن یک کلیک ، پیوند به صفحات طراحی سایت خود یا بررسی مشتری خود را در صفحات مانند یلپ اضافه کنید. برنامه های افزودنی آگهی به موقعیت تبلیغ بستگی دارد.

به این معنی که فقط تبلیغات در بالا می توانند از پسوندها استفاده کنند بنابراین اگر همه کارهایی را می کنید تا بتوانید تبلیغات خود را در جایگاه های برتر در گوگل ادز در طراحی سایت قرار دهید و هنوز از هیچ برنامه افزودنی تبلیغاتی استفاده نکنید ، یک فرصت عالی را از دست می دهید. شما می توانید از الحاقات استفاده کنید تا به کاربران خود اطلاعات بیشتری درباره شرکت خود ارائه دهید و فضای بیشتری برای مانور باقی بماند.

 

946

 

بازاریابی در طراحی سایت

دنیایی را تصور کنید که مشتریان پس از دیدن یک آگهی تبلیغاتی محصولات شما را خریداری کنند. این کار ما را بسیار ساده تر می کند متأسفانه واقعیت متفاوت است. شما برای دستیابی به نتایج مطلوب باید بارها و بارها محصول خود را در طراحی وب سایت تبلیغ و تبلیغ کنید قانون یک بازاریابی قدیمی است که می گوید شما باید حداقل بار قبل از در نظر گرفتن و اقدام به آن ، یک پیشنهاد را ببینید. در این حالت ، مشتری بالقوه باید باشد.

حداقل هفت بار آگهی شما را دیده باشد اما معمولاً تماس بسیار بیشتری لازم است قانون مبانی روانشناسی را ترسیم می کند. این پدیده همچنین به عنوان اثر قرار گرفتن در معرض صرف شناخته می شود. این اثر به این واقعیت مربوط می شود که درک مکرر از یک چیز باعث ارزیابی مثبت تر می شود. همه ما در معرض این اثر هستیم. اگر به این اصل پایبند باشید کاربران در وسط سایر تبلیغات دیگری که هر روز در معرض آن قرار دارند.

 

رعایت قوانین در طراحی سایت

با بازخوانی ، فقط به کاربرانی می پردازید که در جایی با پیشنهاد شما در تماس بوده اند. این کاربران یا یکی از محصولات شما را خریداری کرده اند ، در خبرنامه شما مشترک می شوند یا از طراحی سایت شما بازدید می کنند. از آنجا که آنها قبلاً به شرکت شما علاقه نشان داده اند ، احتمالاً با دیدن یکی از تبلیغات پی پی سی شما مشتری می شوند. در این روش آنها را به پیشنهاد خود یادآوری می کنید. یک آگهی بازاریابی شخصی می تواند.

نرخ تبدیل را تا افزایش دهد سریعتر متوجه تبلیغات و اطلاعات شما در طراحی سایت خواهند شد. برای دستیابی به مشتریان خود پیدا می کنیم. به عنوان یک نتیجه ، اکنون ما در هر نوبت با تبلیغات دنبال می شویم. برای وخیم تر شدن اوضاع ، مطالعه جدیدی از مایکروسافت نشان می دهد که ما انسان ها اکنون نسبت به ماهی های طلایی در طراحی سایت فاصله کمتری داریم. به این ترتیب ، آگهی بلافاصله قابل توجه است و شما نرخ کلیک خود را بهبود می بخشید.

 

about web design

 

جذب بازدیدکنندگان به طراحی سایت

مرحله شماره آبگرم هنگام پر کردن فرم آدرس های ایمیل بازدید کنندگان به طراحی سایت خود را جمع آوری می کند. طبق مطالعات ادرول ، یک شرکت توانست با بازاریابی مجدد فیس بوک برابر خود را افزایش دهد. خوشبختانه ، شما همچنین می توانید از بازاریابی در گوگل ادز در طراحی سایت استفاده کنید. معرفی عملکرد مقایسه مشتری در سال اعلام شد. این ویژگی ، تبلیغ کنندگان را قادر می سازد تا با استفاده از آدرس ایمیل خود است.

به مشتریان احتمالی بپردازند اما این همه چیز نیست اگر یک کاربر روی شماره تلفن افزونه تبلیغ شما کلیک کند یا به صفحه محصول شما برود ، فقط باید هزینه کلیک عادی را در طراحی سایت پرداخت کنید نکته اصلی کاربر تجربه کاربری بهتری دارد و حتی لازم نیست پول بیشتری برای آن هزینه کنید. بنابراین چگونه می توانید از پسوندهای تبلیغاتی استفاده کنید من ابتدا به شما نشان خواهم داد که چگونه یک برنامه افزودنی طراحی سایت اضافه کنید.

 

استراتژی طراحی سایت

پیدا کردن راه های جدید کار آسانی نیست. شما می توانید از این رویکرد استفاده کنید تا بخش عمده ای از هدایای موجود خود را به مشتریان تبدیل کنید. اکنون می خواهم نحوه تنظیم تبلیغات ریتارگتینگ را در فیس بوک و گوگل ادز به شما نشان دهم. اول از همه ، ما با استفاده از آدرس های ایمیل هدایای خود ، مجدداً از مدیر تبلیغات فیس بوک جهت طراحی وب سایت استفاده می کنیم بر روی کمپین کلیک کنید و سپس برگرداندن را در برگه تبدیل کلیک کنید.

سپس بر روی گروه هدف در بخش گروه تبلیغات کلیک کرده و استفاده از مخاطب ذخیره شده را انتخاب کنید. اکنون یک پنجره جدید باز می شود که در آن چهار گزینه برای ایجاد گروه هدف خود دارید. روی پرونده مشتری کلیک کنید. اگر از ایمیل در طراحی سایت استفاده می کنید ، می توانید مخاطبین مشترکین خود را به راحتی وارد کنید. برای برنامه های دیگر ، باید روی افزودن از پرونده خود کلیک کنید. در مرحله بعد می توانید.

 

Advertising 1

 

بهینه سازی طراحی سایت

تعویض تبلیغات پی پی سی برای دستگاه های رومیزی مدتهاست که ناکافی است زیرا تعداد بیشتری از افراد از دستگاه های تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند براساس اظهارات رسمی گوگل ، بیش از از تمام درخواستهای جستجو اکنون در یک دستگاه تلفن همراه صورت می گیرد. یک گزارش نشان می دهد که ایالات متحده مسئول تقریبا از کل حجم جستجو در طراحی سایت است. مخاطبین خود را به عنوان پرونده تی ایکس تی بارگذاری کنید.

روی بارگذاری پرونده کلیک کرده و پرونده مناسب را در طراحی سایت انتخاب کنید. به گروه هدف خود یک نام بدهید و روی ذخیره کلیک کنید مرحله شماره آبگرم یک خبرنامه را ارسال می کند و می فهمد کدام گیرندگان خبرنامه را باز می کنند و کدام ها نیست. مرحله شماره این آبگرم سپس کلیه آدرسهای ایمیل دریافت کنندگان را که خبرنامه را در گوگل ادز باز نمی کنند بارگذاری می کند. من به شما نشان خواهم داد که چگونه این کار را در یک لحظه انجام دهید.

 

نتیجه گیری

مرحله شماره اکنون این آبگرم تبلیغاتی را در گوگل ادز ایجاد می کند ، که در این صورت فقط برای مشترکین خبرنامه در طراحی سایت نمایش داده می شود. مرحله شماره اگر یکی از این مشترکین کلمه کلیدی را که توسط اسپا استفاده می شود وارد کند ، گوگل تبلیغ را پخش می کند. مرحله شماره کاربر مارک یا نام آبگرم را تشخیص می دهد.

روی تبلیغ پی پی سی کلیک می کند و سپس امیدوار است که ویزیت یا سرویس دیگری را رزرو کند. و این تنها به این واقعیت مربوط نمی شود که اکثریت قریب به اتفاق پرس و جوهای جستجو در دستگاه های تلفن همراه صورت می گیرد. گزارش سال از کام اسکور نشان می دهد که زمان آنلاین صرف شده بر روی دستگاه های تلفن همراه از کشور به کشور دیگر جهت طراحی سایت متفاوت است.