آشنایی با معیارهای سئو در طراحی سایت

اگر گوگل ادز یا گوگل آنالیز را باز کنید بلافاصله به شماره های کلیدی بی شماری دسترسی خواهید داشت من می خواهم صادق باشم اکثریت قریب به اتفاق این معیارها کاملاً بی فایده است آنها به اندازه کافی معنی دار نیستند و به شما نشان نمی دهند که بازدید کنندگان در طراحی سایت شما چگونه رفتار می کنند. شما نمی توانید از آنها بگویید که آیا بازدید کنندگان مشتری می شوند. حتی ابزارهای محبوب مانند الکسا و موز دارای معیارهایی هستند.

که در واقع به ویژه مفید نیستند بیشتر سیستم عامل ها دارای معیارهایی هستند که خیلی معنی دار نیستند و در واقع فقط به نفع شما هستند. با این حال ، این بدان معنا نیست که همه چهره های اصلی در طراحی سایت بی فایده هستند. شما برای اندازه گیری موفقیت خود به چهره های کلیدی وابسته هستید و قادر خواهید بود ارزیابی کند که آیا تلاش شما به نتیجه می رسد. نادیده گرفتن تبدیل ها در طراحی سایت اولین معیار نادیده گرفتن تبدیل ها است.

 

01 web design

 

ترافیک طراحی سایت

اوه ، ترافیک خوب قدیمی یکی از مهمترین چهره های مهم در زمینه بهینه سازی موتور جستجو است. بیشتر افراد به گوگل آنالیز می روند و به خلاصه نتایج خود نگاه می کنند. سپس ترافیک خود را برای روز بررسی می کنند. من قبلاً در این مورد مقصر بوده ام. من هر روز گزارش مخاطبان را صدا می کردم تا نگاهی به شماره ها بیندازم سپس خودم را روی شانه گشتم زیرا بازدید صفحه و بازدید کننده جدید داشتم تبریک می گویم.

من افسانه سئو هستم اما یک دقیقه صبر کنید در اینجا نیز یک سؤال مهم در طراحی سایت باز است. چه اتفاقی برای ترافیک می افتد آیا بازدید کنندگان چیزی خریداری کرده اند آیا از پیشنهاد من استفاده کردید یا گزارش تجزیه و تحلیل خود را بررسی کرده و موارد زیر را مشاهده می کنید ترافیک کاهش یافته است یا بازدیدکننده کمتری نیز داشته است. بسیاری از مردم بلافاصله وحشت می کنند ، زیرا این شرکت اکنون در حال ورشکستگی است.

 

تعداد کل پیوندها در طراحی سایت

این متریک سئو مخصوصاً گسترده است و در همه جا یافت می شود. اکسپلوئر را باز کنید و یکی از مقاله های خود را وارد کنید شما می خواهید بدانید که آیا تلاشهای سئو شما به پایان رسیده است. شما برای هر پیوند سخت جنگیدید ، درخواستهای ایمیل زیادی ارسال کردید و حتی تماس تلفنی برقرار کردید. اکنون نتایج خود را در طراحی سایت بررسی می کنید تا بدانید که آیا همه سخت کوشی ارزش این کار را داشته است یا خیر.

اکثر مشاوران سئو معتقدند که تعداد کل پیوندها مهمترین اقدام است نه اینطور نیست مشکل این است که ترافیک طراحی وب سایت نسبت به موفقیت شرکت نسبتاً کم می گوید. من می دانم اکنون شما چه فکر می کنید چه چیزی خود را امروز در قهوه ریختی نیل اما بگذارید این فکر را تمام کنم زیرا تبدیل ها کل داستان را نمی گویند. اگر شما در صنعت تجارت الکترونیکی نیستید این متریک واقعاً مهم نیست. اگر نتایج شما مانند نتایج موجود در مثال بالا نیست.

 

985

 

میزان گزاف گویی در طراحی سایت

بنابراین اگر بازدید کننده یکی از پست های وبلاگ شما را مشاهده کند فقط ثانیه بماند و بلافاصله دوباره پرش کند ، او در آمار گنجانده می شود. آیا می بینید که این احتمالاً می تواند مشکلی ایجاد کند چه اتفاقی می افتد اگر یک بازدید کننده به مدت دقیقه به مقاله شما نگاه کند و سپس صفحه را ببندد یا اگر او دقیقه در صفحه بماند و بعد از آن در خبرنامه خود در انتهای صفحه در طراحی سایت ثبت نام کنید و دوباره آن را ببندید این دقیقاً به همین دلیل است.

من نرخ گزاف گویی را دوست ندارم زیرا در بهترین حالت سطحی است و به تنهایی معنی دار نیست. علاوه بر این نرخ گزاف گویی اغلب بسیار متفاوت است. بنابراین اگر یک سرویس ارائه دهید و طراحی سایت شما دارای هر دو صفحه فرود یک فروشگاه آنلاین و یک وبلاگ باشد ، چه می شود چگونه می خواهید روی زمین بدانید که میانگین میزان گزاف باید در مورد شما به نظر برسد یک لحظه این نرخ گزاف گویی وبلاگ من است.

 

لینک دهنده های با کیفیت بالا در طراحی سایت

طبق مطالعه‌ای که توسط جستجوی متریک در زمینه عوامل رتبه بندی از سال انجام شد ، بک لینکها هنوز هم یک عامل مهم رتبه بندی هستند. اما ما تازه چه چیزی یاد گرفته ایم بک لینک بسیار متفاوت و پیچیده است. بک لینک های بیشتر به طور خودکار مترادف با نتایج بهتر نیستند. با ترکیبی رنگارنگ از بسیاری از بک لینک ها می توانید به بهترین نتیجه برسید. وارد کردن طراحی سایت خود به همان تعداد ممکن در فهرست های آنلاین منجر به رتبه بندی بهتر نمی شود.

با این حال ، پیوندهای با کیفیت بالا از سایت های محترم که دارای قدرت دامنه بالایی هستند ، به راحتی قابل دستیابی نیستند گوگل احمق نیست گوگل در حال جمع آوری داده ها برای تجزیه و تحلیل است. بنابراین اگر یک وبلاگ برای هر پست وبلاگ پیوند خارجی بدست آورد ، موتور جستجو می داند که گرفتن این موارد دشوار نبود. این به نوبه خود به این معنی است که پیوندها به عنوان قوی رتبه بندی نشده اند. اما اگر یک وب سایت محترم است.

 

974

 

اهمیت نمایه پیوندها در طراحی سایت

بنابراین نمایه پیوند شما از تعداد کل لینکهای پشتی شما بسیار مهمتر است شما باید پیوندهایی با کیفیت بالاتر از طراحی سایت های دارای قدرت دامنه بالا جمع کنید. چگونه می توانید این بک لینک های عالی را از طراحی سایت های باکیفیت دریافت کنید به عنوان مثال می توانید پست های مهمان بنویسید. با ارسال مهمان می توانید بسیاری از پیوندها به صفحات با کیفیت بالا برنده شوید. من همچنین از این استراتژی استفاده می کنم شرح حال من در صفحه کارآفرین است.

من پستهای مهمان زیادی نوشته‌ام و منابع زیادی را به طراحی سایت های کریزی اگ و کیس متریکس جمع کرده ام. من حتی پست های مهمان را برای هافینگتون پست نوشتم وبلاگ نویسی مهمان یکی از استراتژی های مورد علاقه من برای ایجاد لینک است. من همچنین کمک های مهمان برای آن ها را می پذیرم این موضوع مزایایی دارد که پیوندهای دیگر به سادگی نمی توانند ارائه دهند بنابراین شما باید بر ساختن پیوندهای با کیفیت بالا تمرکز کنید.

 

کمیت پیوندها در طراحی سایت

کمیت پیوندها در انجمن ها یا دایرکتوری ها حتی می تواند ضد تولید باشد در عوض چند پست مهمان بنویسید تا لینکهای پشتیبان جمع کنید که سریعتر در رتبه شما در طراحی سایت تأثیر خواهد گذاشت. مانند کارآفرین به طراحی سایت شما مراجعه کند ، این بک گراند ارزش بیشتری دارد زیرا این طراحی وب سایت به راحتی لینک های خود را از دست نمی دهد. عمدتا باعث جلب ترافیک ورودی بی کیفیت می شود بنابراین اعداد معنا پیدا می کنند.

اما حتی اگر اوضاع متفاوت بود ، شما نباید فقط به عنوان یک شخصیت کلیدی روی نرخ گزاف گویی تمرکز کنید. فقط به این دلیل که بازدید کننده از آنجا پرید ، در طراحی سایت گم نشده است. تبدیل ها برای شما معیار اشتباه است برای سئو تبدیل فقط یک معنی دارد منجر شخصی از طراحی سایت شما بازدید کرده و برای خبرنامه شما ثبت نام کرده است اگر یک کاربر بخواهد در سمینار طراحی سایت شما شرکت کند یک فرم را پر می کند.

 

1093

 

شرایط پذیری طراحی سایت

آیا می دانید در چه شرایطی قرار می گیرم همه این موارد فوق العاده است اما تبدیل واقعی نیست زیرا بازدید کننده هنوز محصولی را خریداری نکرده است. در زمینه بهینه سازی موتور جستجو ، چیز دیگری است که باید با تبدیل آن فهمیده شود در اینجا دامنه بیشتری نسبت به تجارت الکترونیکی در طراحی سایت وجود دارد جایی که خرید همیشه به فروش منجر می شود. در حوزه سئو ، ثبت نام در خبرنامه ، بارگیری مجدد سرب یا تماس با ما است.

نیز به عنوان تبدیل به حساب می آید ، اگرچه این مستقیماً منجر به فروش بیشتر یا سود بیشتر در طراحی سایت نمی شود. دیروز با یک تبلیغات تبلیغاتی ویروسی توانستید بازدید کننده را به خود جلب کنید. شما گزارش تجزیه و تحلیل خود را فرا می خوانید و بلافاصله متوجه می شوید که تنها پنج نفر از این بازدید کنندگان کتاب الکترونیکی رایگان شما را بارگیری کرده اند یک ماه بعد ، شما دوباره گزارش را صدا می کنید و متوجه می شوید.

 

نتیجه گیری

این پنج بازدید کننده هیچ چیزی نخریدند و برای هیچ یک از خدمات شما در طراحی سایت ثبت نام نکرده اند. به نظر شما پیوندهای بیشتر به طور خودکار به معنای موقعیت مناسب در نتایج جستجو و نتایج عالی برای ده سال آینده است. بنابراین آنها کاملاً اشتباه هستند. گوگل احمق نیست و به طور خودکار با پیوندهای بیشتر با محتوای بهتر هماهنگ نمی شود. اگر اکثریت قریب به اتفاق پیوندهای شما از دایرکتوری ، شبکه ای که لینک ها را به صورت آب نبات توزیع می کند.

آمده اند آن پیوندها ارزش زیادی ندارند چرا گوگل می داند که این طراحی سایت ها واقعاً پیوندهایی را از بین می برند و به همین دلیل به آنها ارزش زیادی داده نمی شود. با این حال ، اگر می توانید پیوندی از دامنه یا سایت های پیشرفته تری مانند هاب اسپات دریافت کنید ، این پیوندها در طراحی سایت بالاتر رتبه بندی می شوند.