آشنایی با بازاریابی ایمیل در طراحی سایت

بازاریابی ایمیل یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی محتوا است براساس دی ام ای بازاریابی از طریق ایمیل می تواند برای هر یورو سرمایه گذاری شده یورو کامل پس انداز کند. این یک است کلا دیوانه شانس شما برای به دست آوردن مشتریان جدید برابر ایمیل بهتر از تبلیغات در رسانه های اجتماعی جهت طراحی سایت است اما اگر همان ایمیل خسته کننده را به همه مخاطبین خود ارسال کنید ، نمی توانید نتایج خوبی کسب کنید.

 شما باید از نظر تاکتیکی هوشمند باشید و با دقت فکر کنید که چه کسی محتوا را برای چه کسی ارسال می کند. البته این تنها در صورتی امکان پذیر است که گروه هدف خود را به خوبی بشناسید. خوشبختانه ، روشهای مختلفی برای هدف قرار دادن کمپین بازاریابی ایمیل شما در مخاطبان مناسب در طراحی سایت وجود دارد. در این مقاله قصد دارم استراتژی های مورد علاقه خود را برای به دست آوردن بیشترین استفاده از بازاریابی ایمیل به شما در طراحی سایت نشان دهم.

 

شخصی سازی در طراحی سایت

مشتریان می خواهند احساس کنند که شخصاً مورد خطاب قرار گرفته اند. شما یک ایمیل در صندوق پستی خود پیدا خواهید کرد و احساس می کنید که صرفاً برای شما در طراحی سایت نوشته شده است. آیا می دانید که چند هفته پیش ایمیل زیر را از فولکس واگن دریافت کردم من یک اتومبیل ندارم اما من چند هفته زودتر به طراحی سایت به گلف نگاه کرده بودم. من به هیچ وجه نمی خواهم ماشین بخرم و فقط صفحه را از شلاق صدا زدم اما این ایمیل تأثیر بزرگی بر من گذاشت.

من مدتها فراموش کرده بودم که به ماشین نگاه کرده ام و چند هفته بعد این ایمیل ناگهان در صندوق پستی من تمام می شود. شاید این یک تصادف محض باشد یا یک تبلیغات تبلیغاتی کاملاً فکر شده و خودکار بود. به هر حال ، من احساس خطاب کردم. ایمیل به هیچ وجه مزاحم نبود و مانند یک ایمیل تبلیغاتی از یک نام تجاری که سعی در فروش یکی از محصولات آنها داشت در طراحی سایت احساس نمی کردم. مردم به سرعت از این نوع ایمیل خسته می شوند.

 

اهمیت استراتژی شخصی سازی در طراحی سایت

تقسیم بندی موثرترین استراتژی شخصی سازی است با ایمیل های تقسیم شده می توانید برابر بیشتر از ایمیل های معمولی که برای طیف گسترده ای از گروه های هدف ارسال می شوند ، فروش بیشتری داشته باشید. علاوه بر این ، نرخ کلیک دو برابر بیشتر است. و این در واقع معنی دارد. منظور من این است که چه کسی نمی خواهد ایمیلی را متناسب با علایق و ترجیحات آنها در طراحی سایت دریافت کند تقسیم بندی به این معنی است که شما می توانید.

تمام مخاطبین خود را بر اساس علاقه ، خرید یا سایر عوامل خود به چند گروه تقسیم کنید. از کل مشتریان می گویند که اکثریت قریب به اتفاق ایمیل های تبلیغاتی جالب توجه نیستند تقریبا می گویند که این ایمیل ها را بدون باز کردن آنها به سادگی در طراحی سایت حذف می کنند یک روش گسترده تقسیم بندی با توجه به محصولات خریداری شده است. اگر یک فروشگاه پوشاک اداره می کنید ، می توانید مشتریان خود را بر اساس طبقه بندی محصولات ، به عنوان مثال لباس رسمی تجارت یا لباس روزمره مرتب کنید. اگر دوباره یک پیشنهاد ویژه دارید ، می توانید افراد مناسب را به پیشنهاد مناسب بفرستید. شما نمی خواهید یک پیشنهاد ویژه با موضوع شلوار کوتاه است.

 

انتخاب موضوع مناسب در طراحی سایت

خط موضوع بخش مهمی از کمپین بازاریابی ایمیل شماست از کلیه گیرندگان ایمیل را به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند زیرا خط موضوع برای آنها عجیب به نظر می رسد. اکنون خود را تحت فشار زیادی قرار ندهید. ترفندهای خوب بسیاری برای نوشتن خطوط موضوع خوب در طراحی سایت وجود دارد. بنابراین شما باید به سادگی خطوط موضوعی مختلف را امتحان کنید ، اما نباید فراموش کنید که هر گروه هدف ترجیحات مختلفی دارد.

ترجیحات گروه هدف شما با ترجیحات گروه هدف یک صنعت دیگر متفاوت است ساحلی برای مشتری ارسال کنید که فقط لباس خریداری می کند درست است شما فقط می توانید پیشنهادات مناسب را به بخش های لیست خود در طراحی سایت ارسال کنید. تقریباً همیشه می توانید با تقسیم بندی لیست خود ، مشتریان صحیح را هدف قرار دهید. علاوه بر این ، شما دیگر مشتری های زیادی را از دست نمی دهید زیرا دیگر پیشنهادهای اشتباهی را برای آنها ارسال نمی کنید که متناسب با علایق آنها در طراحی سایت نباشد.

 

جذب مشتریان به طراحی سایت

ایمیل شما ممکن است فقط یک درخواست برای اقدام داشته باشد شما باید به گیرنده بگویید که در مرحله بعدی چه کاری انجام دهد مشتریان شما بسیار شلوغ هستند هر روز بیش از میلیارد ایمیل ارسال می شود و کارشناسان می گویند این تعداد رو به افزایش است. از این ایمیل ها اسپم هستند و یک کارگر اداری بطور متوسط ​​روزانه ایمیل مرتبط در طراحی سایت دریافت می کند شما موضوع کاملی پیدا کرده اید و گیرنده ایمیل شما را باز کرده است.

اکنون شما نمی توانید هزینه این مشتری بالقوه را از دست دهید زیرا او نمی داند چه کاری باید انجام دهد. می توانید از یک تماس ساده برای اقدام استفاده کنید ، به عنوان مثال اکنون بارگیری کنید یا آزمایش رایگان را انجام دهید. با این وجود بهتر است اگر به جای این که فقط دستورالعمل دهید به مزایای پیشنهاد خود بیایید. اگر نامه الکترونیکی ارسال می کنید زیرا می خواهید گیرندگان را متقاعد کنید که نسخه آزمایشی رایگان برنامه مدیریت پروژه جدید خود را آزمایش کنند.

 

هر ایمیل باید در طراحی سایت ارزش افزوده ارائه دهد

این در واقع موضوعی است البته هرکدام از ایمیل های شما ارزش افزوده ای ارائه می دهند. یا؟ اگر نمی توانید به سرعت به چیز خوبی فکر کنید ، اما برای اینکه بتوانید برنامه خود را حفظ کنید ، باید ایمیل های بعدی ارسال کنید ، باید اولویت های خود را بررسی کنید. برنامه مهم است ، اما شما تنها با برنامه نمی توانید مشتری های جدید را در طراحی سایت برنده شوید. این تنها با محتوای مفید امکان پذیر است. اگر یک فروشگاه آنلاین راه اندازی می کنید.

می توانید تخفیف خود را به مشتریان خود پیشنهاد دهید این استراتژی بسیار محبوب است باید مزایای برنامه خود را در نظر بگیرید به جای اکنون بارگیری می توانید سریعتر پروژه ها را در طراحی وب سایت مدیریت کنید بنویسید یا میز را ببندید و خیلی آرام آن را عقب بکشید مطالعاتی وجود دارد كه نشان می دهد از كلمات باید جلوگیری شود ، از جمله یک وایت روزنامه و پیش بینی همچنین لیستی از کلمات وجود دارد که باید از آنها پرهیز کنید.

 

برقراری ارتباطات در طراحی سایت

شما باید ایمیل ها را ارسال کنید تا مشتریان بتوانند پاسخ دهند مشترکان شما همچنین بزرگترین طرفداران شما هستند. آنها می خواهند از شما و شرکت شما بشنوند ، محصولات شما را بخرند و به دوستان خود در مورد آنها بگویید. بنابراین ، هدف شما باید همیشه این باشد که ارتباط خود را با طرفداران و مشتریان خود حفظ کنید تا آنها نیز بتوانند قبل از خرید سؤالاتی درباره محصولات شما در طراحی سایت بپرسند. چگونه می توانید هنگامی که ارتباطات همیشه یک طرفه است.

یک پایه هوادار وفادار بسازید ایمیل در پوشه هرزنامه تمام نشود برخی از این کلمات آشکار است به عنوان مثال آدرس های زیرا بلافاصله می توانید مشاهده کنید که این یک پیشنهاد بدخواهانه است. با این حال ، دیگران چندان آشکار نیستند. ایمیل هایی با خطوط موضوعی که حاوی کلماتی مانند رایگان قیمت و کسب درآمد هستند نیز به طور مرتب به پوشه هرزنامه در طراحی سایت ارسال می شوند ، اگرچه در این حالت می تواند یک پیشنهاد مشروع باشد.

 

شخصی سازی طراحی سایت

شخصی سازی استراتژی خوبی برای خط موضوع ایمیل شماست شما می توانید با ذکر نام گیرنده در خط موضوع، نرخ بازشدگی خود را در طراحی سایت افزایش دهید. از کل فروشندگان آنلاین تخفیف را به مشترکان جدید ارائه می دهند. این استراتژی به گونه ای طراحی شده است که مشترکین بتوانند اولین خرید خود را سریعتر انجام دهند. سپس شخصی سازی و تقسیم بندی مورد نیاز است تا با مشترکین جدید خود بهتر آشنا شوید.

شما باید از دانشی که به دست آورده اید برای ارسال پیشنهادات مربوطه به آنها در طراحی وب سایت استفاده کنید. همانطور که در بالا ذکر شد ، بین لباس رسمی تجارت و تنه های شنا کوتاه تفاوت وجود دارد. تا زمانی که درباره تنظیمات برگزیده آنها اطلاعات کسب کنید ، می توانید تمام پیشنهادات خود را به مخاطبین جدید ارسال کنید مشتریان جدید در ابتدا با دنباله استقبال قابل استقبال هستند سپس می توانید یک بررسی برای آنها بفرستید تا در مورد آنها اطلاعات بیشتری در طراحی سایت کسب کنید.

 

نتیجه گیری

شما باید سؤالاتی بپرسید تا گیرندگان بتوانند به خبرنامه خود پاسخ دهند ایمیل هایی که حاوی یک سؤال هستند میزان پاسخگویی بهتری دارند. پاسخ های مشترکین شما حاوی بینش های مهمی است به عنوان مثال می توانید دریافت کنید که گیرندگان شما به چه محتوایی علاقه دارند همه چیز مانند شخصیت مشتری است که بینش در مورد ترجیحات گروه هدف شما در طراحی سایت بینش می دهد شما می توانید از این دانش جدید برای اصلاح استراتژی محتوا و تولید محتوای بهتر استفاده کنید همچنین باید به همه ایمیل های مشترکین خود پاسخ دهید.