بررسی اهمیت کلمات کلیدی در طراحی سایت

در مورد اهمیت کلمات کلیدی برای محتوای آنلاین بحث های زیادی وجود دارد این خوب است زیرا کلمات کلیدی مهم هستند اما آنها مهمترین بخش استراتژی بازاریابی شما نیستند. آنها در معرض جنبه بسیار مهمتری یعنی گروه هدف قرار دارند اگر نمی دانید چه کسی به گروه هدف شما تعلق دارد ، پس نمی دانید از کدام کلمات کلیدی برای استفاده از مشتری ایده آل خود در طراحی سایت استفاده کنید. متأسفانه ، بسیاری از وبلاگ نویسان بر این عقیده اند.

استفاده از کلمه کلیدی مناسب به تنهایی منجر به رتبه بندی بهتر در نتایج جستجو می شود. این وبلاگ نویسان غالباً از چاشنی کلمات کلیدی استفاده می کنند زیرا معتقدند این امر باعث ایجاد ترافیک بیشتر خواهد شد. قضیه برعکس است. به نظر نمی رسد که آنها متوجه شوند که اگر مخاطبان مناسب را هدف بگیرید می توانید نتایج بسیار بهتری را در طراحی سایت کسب کنید کلمات کلیدی مانند رنگ روی دیوار است آنها به دیوار و شخصیت خاصی می بخشند.

 

963

 

استفاده از کلمات کلیدی مناسب در طراحی سایت

البته قرار دادن صحیح کلمه کلیدی شما مهم است زیرا اگر آن را در جای اشتباه قرار دهید ، پرداختن به مخاطب مناسب دشوار خواهد بود. اما برای دانستن اینکه کدام کلمات کلیدی انتخاب مناسبی برای شرکت شماست ، باید گروه هدف خود را بشناسید. هر بازاریاب می داند که شما نمی توانید به همه خطاب کنید ، زیرا در این صورت به کسی نمی رسیدید. مشتری ایده آل خود را پیدا کنید و کلمات کلیدی مناسب را جهت طراحی سایت پیدا کنید.

برای این کار می توانید از ابزار کیورد استفاده کنید دیواره موجود در این استعاره نشانگر گروه هدف است و بدون دیوار رنگ آن نمی چسبد بنابراین کلمات کلیدی به تنهایی بی فایده هستند. شما باید کلمات کلیدی خود را در مکان های استراتژیک در محتوا قرار دهید اما این تنها در صورتی امکان پذیر است که از قبل گروه هدف را در طراحی سایت تعریف کرده باشید. با ابزار کیورد می توانید یک تحقیق کلمه کلیدی رایگان انجام دهید.

 

نقش ابزارها در طراحی سایت

اکنون محبوب ترین اصطلاحات جستجوی موضوع وارد شده را دریافت می کنید. اگر نسخه حق بیمه را پرداخت می کنید ، می توانید اطلاعاتی را که در غیر این صورت پنهان است در نوار کناری سمت راست پنهان کنید. می توانید دریابید که مشتریان شما چه نوع موتورهایی را در موتور جستجو تایپ می کنند. از طریق لیست بروید و اصطلاحاتی را که می خواهید در طراحی سایت استفاده کنید پیدا کنید. من می توانم کلمات کلیدی زیر را انتخاب کنم.

شما نمی توانید حجم جستجو را بخوانید اما هنوز می توانید بفهمید که کلمات کلیدی محبوب ترین هستند تمرکز خود را در کادر جستجو وارد کنید اگر می خواستم کفش بفروشم احتمالاً کفش خرید را تایپ می کردم. موتور جستجوی خود را انتخاب کنید من گوگل را خواهم گرفت و سپس بر روی دکمه سمت راست جهت طراحی وب سایت کلیک کنید. جستجوی کفش فروشی کلمات کلیدی منحصر به فرد یافت شد بهترین کار برای انتخاب فقط یک یا دو اصطلاح است.

 

974

 

تعیین اهداف جهت طراحی سایت

ترافیک سئو بسیار عالی است ، اما تنها در صورت جذب بازدید کنندگان مناسب به طراحی سایت خود هستید. ترافیک به دست آمده باید با محتوای شما در تعامل باشد. اگر افراد زیادی به وب سایت من می روند ، محتوای من را به اشتراک نگذارید هیچ نظری برای خود باقی نگذارید و محصولات من را خریداری نکنید این کاری به من نمی کند بازدید کنندگان فقط ارزش چیزی دارند زیرا پیام شما را می گیرند. فقط در این صورت آنها بخشی از گروه هدف شما هستند.

به نظر می رسد که اپراتورهای طراحی سایت نسبت به آمار ترافیک خود در مورد درگیر شدن از گروه هدف خود نگرانی چندانی ندارند. کلمات کلیدی معمولاً فقط مسئول نمای صفحه و تعداد بازدید کنندگان هستند. این بازدید کنندگان فقط به طراحی سایت شما نگاه نمی کنند. آنها اقدامات خاصی را از طرف شما انجام می دهند زیرا به برند شما اعتماد دارند و فکر می کنند پیشنهاد شما عالی است. گروه هدف شما بیشتر از ترافیکی است.

 

جذب مخاطبان به طراحی سایت

بازدیدکنندگانی که از طریق یک کلمه کلیدی به طراحی سایت شما می آیند فقط در آنجا هستند زیرا توسط گوگل به صفحه شما ارسال شده اند. اگر نمی توانید فوراً آنها را متقاعد کنید ، آنها دوباره پرش می شوند. در این حالت ، آنها مستقیماً به نتیجه بعدی می روند ، زیرا میلیون ها نتیجه جستجوی مختلف دارند. با این حال ، مخاطب هدفمند و مشخص وفادار است زیرا ارتباط خود را با برند شما ایجاد کرده است. اگر بازدید کننده جدید به دلیل قرار داد.

کلید واژه مناسب در طراحی سایت شما قرار دارد بسیار محتمل است اگر این بازدید کننده متعلق به گروه هدف شما باشد با محتوای شما ارتباط برقرار کند. فقط به محبوبیت روزافزون رسانه های اجتماعی فکر کنید. بسیاری از شبکه های اجتماعی بیش از یک میلیارد کاربر دارند. توییتر کاربران زیادی دارد. شبکه های اجتماعی بسیار موفق هستند زیرا به گروه هدف این امکان را می دهند که به طرفداران بپردازد و به دلیل اینکه طرفداران می توانند.

 

1093

 

درج محصولات در طراحی سایت

چه کسی محصولات بیشتری را خریداری می کند مشتریان جدیدی که به تازگی طراحی سایت شما را پیدا کرده اند یا مشتریهای موجود که سالهاست مارک شما را می شناسند می توانید نسبت به مشتریان جدید فروش بیشتری با مشتریان وفادار موجود داشته باشید. اما شما فقط پول بیشتری خرج نمی کنید. مشتریان وفادار بارها و بارها از شما خرید می کنند ، اشتباهات را می بخشید ، محصولات جدید را امتحان می کنید و شرکت خود را به دوستان و آشنایان توصیه می کنید.

با افزایش وفاداری مشتری می توانید هزینه های خود را کاهش دهید افزایش در حفظ مشتری منجر به کاهش درصدی هزینه می شود. شما برای تقویت وفاداری مشتری باید ایده های خود را با مشتریان خود مبادله کنید. اگر بتوانید آنها را طولانی تر نگه دارید پس انداز می کنید اما نه تنها این ، شما همچنین درآمد بیشتری کسب می کنید درصد دقیق باشد چرا مشتریان وفادار نسبت به مشتریان جدید پول بیشتری خرج می کنند زیرا آنها از قبل مارک شما را می شناسند.

 

اعتمادسازی در طراحی سایت

اما اعتماد یک شبه به نتیجه نمی رسد این احتمالاً به همین دلیل است که مشتریان موجود سودآورتر از مشتریان جدید هستند. آنها به شما اعتماد دارند به همین دلیل است که بررسی مشتری بسیار مؤثر است. شما معتبر هستید بررسی های مشتری می تواند مشتریان جدید محصولات شما را در طراحی سایت قانع کند و اعتماد آنها را جلب کند. به همین دلیل از کل شرکت ها معتقدند که خدمات به مشتریان دلیل موفقیت برخی شرکت ها در سه سال آینده است.

 برخی دیگر از کار افتادن خواهد بود کسی که برای اولین بار در طراحی وب سایت شما فرود آمده است ، هنوز به مارک شما متصل نشده است. این بازدید کننده وب سایت شما را بدون تردید ترک می کند. یک مشتری وفادار موجود ممکن است به طور منظم به طراحی سایت شما مراجعه کند تا محصولات جدید را جستجو کند و اطلاعات بیشتری درباره شرکت شما کسب کند. در طراحی سایت پاسخ دهند وب سایت شما باید از این مثال پیروی کند زیرا یک مخاطب متعهد مخاطب وفادار است.

 

1099

 

سئو در طراحی سایت

با یک کلید واژه سئو به دست می آید زیرا بازدید کنندگان شما پیام مارک شما را به اشتراک می گذارند. اگر بیش از حد بسیاری از کلمات کلیدی را در یک صفحه قرار دهید به سرعت بیش از حد اضافه بار ظاهر می شود پس از یافتن چند کلید واژه امیدوارکننده ، می توانید از آنها برای تجدید نظر در استراتژی بازاریابی خود در طراحی سایت استفاده کنید. خرید کفش بسکتبال برای صفحه فرود در کفش های بسکتبال بهترین است می توانید.

اصطلاح جستجوی خود را مستقیماً در گوگل وارد کنید ، سپس موتور جستجو پیشنهادات جدیدی را ارائه می دهد که می توانید از آنها استفاده کنید اینترنت با محتوا رواج دارد اگر می خواهید از توده مردم ایستادگی کنید ، ابتدا باید یک گروه هدف را تعریف کنید و سپس کلمات کلیدی مناسب را برای این گروه در طراحی سایت هدف پیدا کنید. شرکت هایی که استراتژی وفاداری مشتری خود را در چندین کانال همزمان اجرا می کنند از مشتریان موجود خود را در اختیار دارند.

 

نتیجه گیری

سایر شرکت ها فقط از مشتریان خود را در اختیار دارند اگر می خواهید یک پایگاه مشتری وفادار بسازید ، باید با مشتریان خود صحبت کنید اگر با پاسخ دادن به سؤالات و ایجاد محتوای جالب وقت خود را برای تعامل با طرفداران خود در رسانه های اجتماعی بگذرانید مطمئناً این سرمایه گذاری بعداً پرداخت می شود. تنها با کلمات کلیدی ، شما یک مشتری مشتری وفادار ایجاد نمی کنید و بنابراین نمی توانید همان را قول دهید. بنابراین شما باید وقت و هزینه خود را در ساختن یک مشتری مشتری وفادار و تقویت وفاداری مشتری خود در طراحی سایت سرمایه گذاری کنید ، نه در چاشنی کلمات کلیدی جهت طراحی سایت است.