معرفی استراتژی برای محتوای طراحی سایت

بدترین چیزی که می تواند برای بازاریابی محتوا رخ دهد بازاریابی است که موارد جدیدی را مانند خط مونتاژ تولید می کند. در این حالت ، پس انداز اغلب به صورت اشتباه انجام می شود و تأکید زیادی بر کمیت می شود و اینترنت پر از مقالات بی فایده است که هیچ کس نمی خواهد آنها را بخواند. گوگل تمام تلاش خود را برای مرتب کردن این محتوا طراحی سایت انجام می دهد و فقط نتایج جستجوی ارزشمند را در اختیار کاربران قرار می دهد.

اما شما هنوز هم در همه جا با پست های وبلاگ بی معنی روبرو هستید خلاقیت را نمی توان مجبور کرد. نباید از کیفیت غافل شد ، زیرا اگر کیفیت رنج می برد ، محتوا سریعتر منسوخ می شود. سپس مشتریان پرش می کنند. ممکن است احساس تولید کنندگی بیشتری در طراحی سایت داشته باشید زیرا در حال فریب دادن محتوای جدید هستید اما مشتریان شما راضی نیستند نقش وبلاگ نویسی اکثر وبلاگ نویسان برای ارسال یک وبلاگ به دو ساعت زمان نیاز دارند.

 

1093

 

تولید محتوا برای طراحی سایت

من عمدتاً محتوای همیشه سبز تولید می کنم که ثابت باقی می ماند و خیلی سریع از سبک خارج نمی شود. اگر نمی خواهید آیتم های شما خیلی سریع منسوخ شوند ، باید زمان و تلاش بیشتری را برای تولید کالاهای با کیفیت بالا در طراحی سایت انجام دهید. نه تنها لازم است برای این کار زمان بیشتری صرف کنید ، سایر مؤلفه ها نیز نقش مهمی را ایفا می کنند تا محتوای طراحی سایت شما به زودی نادیده گرفته نشود. تنها شش درصد بیشتر است.

از شش ساعت را برای نوشتن مقاله می گذرانند با این حال ، زمانی که شما نیاز به نوشتن دارید لزوما کیفیت نیست. با این حال ، اگر به طور مداوم مقالاتی جدید تولید می کنید ، احتمالاً ارزش افزوده کمتری را به خوانندگان خود ارائه می دهید مگر اینکه از قبل تجربه کافی برای صرفه جویی در وقت تحقیق و تولید محتوای خود در طراحی سایت داشته باشید. من پنج ساعت را صرف مقاله کردم. با این حال ، من گردش کاری خود را در طول سالها کم کردم.

 

تحقیقات منظم در طراحی سایت انجام دهید

این که آیا شما به دنبال کلمات کلیدی جدید برای محتوای طراحی سایت خود هستید یا می خواهید موضوع جدیدی را برای یک پست وبلاگ پیدا کنید مهم نیست مهم است که منافع گروه هدف شما همیشه در اولویت باشد. و اکنون وقت کمتری برای تحقیق می گذارم. اکنون در کمتر از دو ساعت یک مقاله طولانی و مفصل را می نویسم بدون اینکه کیفیت را در طراحی سایت فریب دهد. اما بعضی اوقات من هنوز نیاز به طولانی تر دارم.

بررسی شخصیت خریدار در طراحی سایت متأسفانه ، این شخصیت های خریدار به سرعت منسوخ می شوند. به دلیل روندها و تأثیرات جدید ، گروههای هدف دائماً در حال پیشرفت هستند. به همین دلیل ، استراتژی بازاریابی محتوا و گروه هدف شما باید به طور منظم مورد بازبینی قرار بگیرند ، اما متأسفانه شرکت های معدودی از استراتژی بازاریابی محتوا در طراحی سایت مستند دارند. بسیاری از شرکت ها استراتژی دارند.

 

124 web design

 

بروزرسانی در طراحی سایت

قالب و کاربرد محتوای شما به همان اندازه موضوع انتخاب شده اهمیت دارد. آنچه هنوز در سال گذشته کار کرده ممکن است به زودی دیگر محبوبیت نداشته باشد. علاوه بر تحقیقات گروه هدف ، شما همچنین باید با روند فعلی بازاریابی محتوا به روز باشید تا محتوای بی فایده در طراحی سایت تولید نکنید. نگاهی به روندهای و بیندازید. داده ها از موسسه بازاریابی محتوا تهیه شده است. در اینجا یک معیار و گزارش روند از سال آورده شده است.

اما آنرا ننوشته اند و هیچ نتیجه ای را نمی سنجند ، که این نیز بر تحقیقات گروه هدف تأثیر می گذارد. اگر می خواهید محتوای مربوطه را که مشتریان شما دوست دارند ایجاد کنید ، باید پروفایل مشتری خود را به طور مرتب به روز کنید. از داده های غیرفعال و فعال در طراحی سایت استفاده کنید تا بتوانید محتوای خود را کاملاً متناسب با مشتری ایده آل خود تنظیم کنید. روند بازاریابی محتوا در طراحی سایت تغییرات فنی که دسترسی به محتوا را تسهیل می کند

 

هاب اسپات در طراحی سایت

و همانطور که اسنپاپ می گوید هاب اسپات ابزاری عالی برای کارکنان بازاریابی و فروش خود فراهم می کند که داده هایی را در طراحی سایت جمع آوری می کند که پس از آن قابل تجزیه و تحلیل هستند. حتی می توان محتوای موجود را جالب تر کرد ، مانند این اینفوگرافیک از گرافیک کاربر را در خود نگه می دارد و در عین حال اطلاعات ارزشمندی را در اختیار آنها قرار می دهد. سپس تغییرات فنی وجود دارد که بر رفتار مشتری در طراحی وب سایت تأثیر می گذارد.

سیستم عامل های جدید که فرصت های جدیدی را برای پردازش محتوا طراحی سایت ارائه می دهند تحولاتی که قالب های جدید را با آنها به ارمغان می آورد تحولاتی که تولید قالبهای خاص را تسهیل می کند در مقایسه فوق ، من به روند جدید ابزارهای تعاملی اشاره می کنم. فوربس می گوید محتوای تعاملی یکی از روندهای مهم در سال به ویژه برای شرکت های است. محتوای تعاملی بسیار متنوع است و به تمام اشکال ممکن عرضه می شود.

 

01 web design

 

سهم بازار دستگاه های اندوریدی در توسعه طراحی سایت

به همین دلیل اکنون محتوا برای استفاده از موبایل به طور فزاینده ای جهت طراحی سایت بهینه شده است. اگر خود را مطابق با این روند جدید آماده نکنید ، اکثر مشتریان خود را از دست خواهید داد زیرا آنها محتواهایی را که در دستگاه های تلفن همراه نمایش داده می شوند ترجیح می دهند. و سپس فیلم ها وجود دارد. همچنین این ماشین حساب از هاب اسپات استفاده می شود این عملکرد به طور طبیعی ارزش افزوده عظیمی را به مشتری ارائه می دهد.

مشتری می تواند از مزایای محصول قبل از سرمایه گذاری اطلاعاتی کسب کند و تنها پس از آن مجبور است با نماینده فروش تماس بگیرد این محتوا در طراحی سایت به ویژه برای سطح متوسط ​​قیف فروش مناسب است. طبق گفته هاب اسپات از کل مشتریان محتوای ویدیویی بیشتری می خواهند و بیش از از کل شرکت ها می گویند که مانند فیلم ها ، بهترین را در مقایسه با سایر قالب ها به دست می آورند. محبوبیت روزافزون جریان مستقیم است.

 

درج داده ها در طراحی سایت

مشتریان فعلی و بالقوه اطلاعات را با شما به اشتراک می گذارند ، اما چگونه این اطلاعات را تجزیه و تحلیل می کنید داده های کیس متریکاس نشان می دهد که بخش عمده ای از داده های شناختی بلا استفاده هستند. شما باید دریابید که کدام یک از مقالات شما بهترین نتیجه را در طراحی سایت کسب می کند. شما باید بدانید که چگونه عملکرد مقالات خود را تفسیر کنید تا مشخص شود که جذابیت دارند ، باعث ایجاد ترافیک کافی برای طراحی سایت شما است.

افزایش دسترسی شما می شود شما نمی توانید بازده سرمایه گذاری خود را بدون این ارقام مهم تعیین کنید. از داده های خود برای ایجاد محتوای مناسب استفاده کنید به گروه هدف مناسب بپردازید و قالب های مناسب را تولید کنید تا بتوانید با بازاریابی محتوا به یک خوب برسید. همچنان بر مصرف ویدیو و تنظیمات برگزیده مشتریان تأثیر خواهد گذاشت. داده های پخش مستقیم نشان می دهد که از کاربران تلفن همراه و اینترنت نسبت است.

 

1080

 

توجه به معیارهای کلیدی در طراحی سایت

اگر معیارهای خود را ردیابی نکنید هرگز نمی دانید که محتوای شما چه تاثیری دارد. شاید مباحث شما به نتیجه دلخواه نرسند ، درگیر نشوند ، به اشتراک گذاشته نشود و به سادگی نادیده گرفته شود. شاید موضوعات شما به خوبی در طراحی سایت انتخاب شده باشد ، اما گروه هدف شما ترجیح می دهد فیلم ها را تماشا کند یا به پادکست گوش دهد ، اما شما فقط مقالاتی می نویسید. به همین دلیل ، برای تعیین عملکرد کمپین های خود ، ارزیابی مباحث است.

اندازه گیری میزان تعامل گروه هد خود و پیگیری اهداف خود ، باید به معیارهای خود توجه داشته باشید. طبق معیارهای معیارهایی وجود دارد که شرکت های باید آنها را در طراحی سایت ردیابی کنند. به سال ویدئوهای زنده بیشتری در طراحی وب سایت مصرف می کنند. و از کاربران ترجیح می دهند فیلم ها را از طریق تلویزیون تماشا کنند. علاوه بر این ، از کاربران تلفن همراه و اینترنت ترجیح می دهند به جای خواندن یک وبلاگ یا دنبال کرد.

 

نتیجه گیری

شما باید بدانید که چگونه عملکرد مقالات خود را تفسیر کنید تا مشخص شود که جذابیت دارند ، باعث ایجاد ترافیک کافی برای طراحی سایت شما و افزایش دسترسی شما می شود. شما نمی توانید بازده سرمایه گذاری خود را بدون این ارقام مهم تعیین کنید. از داده های خود برای ایجاد محتوای مناسب استفاده کنید ، به گروه هدف مناسب بپردازید و قالب های مناسب را جهت طراحی سایت تولید کنید تا بتوانید با بازاریابی محتوا به یک خوب برسید یک نام تجاری در رسانه های اجتماعی ، یک فیلم زنده تماشا کنند.