نکات آموزشی برای بازاریابی طراحی سایت

شما می توانید از افراد دیگر چیزهای زیادی بیاموزید و از این راه مزیت کسب کنید. خوشبختی به تنهایی برای پیشبرد یک استارت آپ کافی نیست. درعوض ، کارآفرینان به توصیه سایر کارآفرینان که قبلاً مجبور شده اند با یک وضعیت مشابه برخورد کنند ، تکیه می کنند. اگر از درس پیشینیان خود بیاموزید ، می توانید مانند یک کمپین بازاریابی که موفقیت آمیز نبود یک مزیت تعیین کننده در طراحی سایت کسب کنید.

هر شرکتی برای تبلیغ به بازار محصولات خود متکی است و موفقیت این شرکت ها همیشه به کیفیت تبلیغات تبلیغاتی آنها بستگی دارد. موفقیت و کیفیت تبلیغات تبلیغاتی شما باید همیشه در اولویت اول جهت طراحی سایت قرار داشته باشد. شرکت های بزرگ مانند شما شروع به کار کوچک کردند ایجاد محتوای مناسب در طراحی سایت شرکت های بزرگ محتوای زیادی تولید می کنند و به دلایل خوبی محتوا دسترسی بیشتری را فراهم می کند.

 

web 1

 

افزایش دسترسی به محتوای طراحی سایت

هرچه محتوای بیشتری تولید شود دسترسی شما بیشتر می شود این یک واقعیت است گری واینرچوک اثبات این نظریه است او یک گروه هدف بزرگ را ایجاد کرده و با به اشتراک گذاشتن مطالب جدید در رسانه های اجتماعی هر سه تا شش ساعت ، خود را به عنوان یک متخصص صنعت در حوزه خود مستقر کرده است. او مطالب جدیدی را در فیس بوک به طور منظم در طراحی سایت به اشتراک می گذارد. او چگونه می تواند محتوای بسیار زیادی تولید کند.

در واقع بسیار ساده است او زندگی خود را به عنوان کارآفرین مستند می کند اگر راهنمایی کند ویدئویی از آن را ضبط می کند. وقتی در یک کنفرانس صحبت می کند ، یک ویدئو ضبط می کند. اگر او مکالمه داشته باشد ، این مکالمه نیز ضبط می شود. او با فیلم های خود ، خود را به عنوان یک متخصص صنعت تاسیس کرده است. بیشتر فیلم های وی را می توان در یوتیوب یافت اما گری محتوای مشابه را در سایر سیستم عامل های اجتماعی در طراحی سایت به اشتراک می گذارد.

 

اهمیت ویدئوها در بازاریابی طراحی سایت

اگر بازاریابی محتوا نان است ، فیلم ها مانند کره هستند آنها به راحتی در گروه هدف شما ساخته می شوند و بسیار محبوب هستند. برای اجرای موفقیت آمیز این استراتژی بازاریابی ، فیلم ها نه تنها باید به خوبی مورد استقبال قرار گیرند بلکه باید بر تصمیم مشتری برای خرید در طراحی سایت نیز تأثیر بگذارند. بسیار مهم است تقریبا از کلیه مشتریان قبل از تصمیم گیری در مورد خرید فیلم ، جستجو می کنند این خبر مهمی است.

شاید شما به طور ناخودآگاه مشتریان خود را ترسانید زیرا فیلم های محصول را ارائه نمی دهید شرکت های بزرگ می دانند بازاریابی ویدیویی چقدر مهم است و بنابراین اهمیت ویژه ای به این استراتژی می دهند. فیلم ها فقط در رسانه های اجتماعی کار نمی کنند حتی می توانند میزان کلیک یک ایمیل را تا در طراحی سایت افزایش دهند. فیلم ها تعاملی و سرگرم کننده هستند به همین دلیل بسیار خوب کار می کنند و از آنجا که آنها بسیار خوب کار می کنند.

 

about web design

 

داستان پردازی در طراحی سایت

محصولات و مارک های موفق داستان های جالبی را روایت می کنند فکر می کنم داستان ها یک استراتژی بازاریابی بسیار مؤثر هستند اما چه چیزی باعث ایجاد یک داستان جالب می شود در اصل ، شما به مشتریان خود وعده می دهید شما به آنها قول سلامتی ثروت یا موفقیت را می دهید این بستگی به شرکت شما دارد. این قول در یک داستان جالب پیچیده شده است. در ویدئوی بالا ، جان و رایان تاریخچه شرکت را در طراحی سایت به اشتراک می گذارند.

آنها می گویند همه چیز از چه زمانی شروع شده است و چگونه محصول آنها با سایر کفش های طراح متفاوت است. آنها باید بخشی از زرادخانه بازاریابی شما باشند او چرخ را هم اختراع نکرد شما می توانید با ضبط فیلم های زنده و مستند کردن کل سفر خود به عنوان کارآفرین نمونه او را دنبال کنید. شما به یک گروه هدف بزرگتر می رسید و مشتریان بیشتری را به دست می آورید شما می توانید به مشتریان خود آنچه می خواهید ارائه دهید می خواهم.

 

عملکرد هشتگ ها در طراحی سایت

هشتگ ها بسیار مؤثر هستند می توانید از آن برای تماس با افراد برای یک هدف مشترک استفاده کنید و برند خود را بهتر بشناسید شما آگاهی از برند را در طراحی سایت افزایش می دهید. حتی می توانید از آنها برای ساختن یک پایه فن وفادار استفاده کنید برند الویز محصولات بهداشت زنانه را به فروش می رساند این هشتگ را برای یکی از تبلیغات تبلیغاتی خود انتخاب کرد. به این ترتیب ، همیشه شرکت خود را به عنوان برندی قرار می دهد.

از برابری زنان و دختران حمایت می کند برخی از آمارها را با شما در میان بگذارم از کل مشتریان دوست دارند مطالب آنلاین را از مارک های مورد علاقه خود بخوانند. همچنین جالب است که چه مقدار محتوا تولید می شود و چگونه در طراحی وب سایت تولید می شود. شرکت های نوپا اکثراً محتوای خود را ایجاد می کنند اما بهتر است این وظیفه را بر عهده بگیرند و در عوض یک فرآیند قابل اعتماد برای ایجاد محتوای خود ایجاد کنند.

 

1068

 

تبلیغات در طراحی سایت

چرا مشتریان محصول شما را می خرند احتمالاً پاسخ های بسیاری برای این سوال وجود دارد. شاید مشتری بخواهد معامله کند. شاید او کالای دیگری پیدا نکرد که مناسب او باشد. شاید او در یکی از تبلیغات شما قانع شده باشد. با این وجود بسیاری از مشتریان دلایل دیگری را در طراحی سایت دارند. آنها محصول شما را تقریباً به طور خودکار خریداری می کنند. آنها محصولاتی را می خرند زیرا می خواهند به یک جامعه تعلق داشته باشند.

شرکت فیت بیت که ردیاب های بدنسازی را در طراحی سایت ارائه می دهد نمونه خوبی از این امر است. بسیاری از شرکت ها قبلاً کارمندان دائمی دارند که این وظیفه را بر عهده می گیرند. مدیران این شرکت ها دیگر خودشان مقالات را نمی نویسند ، بلکه به کارمندان اجازه می دهند کار را برای آنها انجام دهند. شرکت های بزرگ قبلاً اهمیت این استراتژی را در طراحی سایت تشخیص داده اند. اگر ایجاد محتوای قانع کننده یکی از بزرگترین نقاط قوت شما نیست.

 

طراحی سایت خلاقانه

شما می توانید به سرعت خود را در بازاریابی روزمره پیدا کنید و فقط کاری را انجام دهید که کاملاً برای فعالیت های خود ضروری باشد. شما یک آگهی در فیس بوک قرار می دهید ، یک خبرنامه ارسال می کنید ، چند پرواز را توزیع می کنید و حتی یک یا یک کمپین بازاریابی دیگر در طراحی وب سایت ایجاد می کنید. همه این راهکارها برای موفقیت یک شرکت مهم هستند اما شما می توانید حتی از کارآفرینان موفق نیز بیشتر بدانید که خلاقیت باعث ایجاد تفاوت می شود.

اما تصور نکنید که خلاقیت مترادف پیچیدگی است بعضی اوقات چیزی خاص می تواند ضربه ویژه ای را ایجاد کند مثل پخش این فولکس واگن کارت در واقع بسیار ساده است این شرکت با چیزی بسیار خاص روبرو شد و ارزشش را داشت. منظورم این است که فقط به همه کارتها و نامه های دوستان و خانواده یا تبلیغی که برای کریسمس می کنید در طراحی سایت فکر کنید همه آنها به یک اندازه نگاه می کنند ، نه؟ دقیقاً همان چیزی است که ما می خواهیم.

 

web design 22

 

نسخه سازی طراحی سایت

به آن برسیم باید این نسخه را به شخص دیگری تحویل دهید هرچه زمینه ها و فرایندهای کاری بیشتر قابل منطقی باشند سریعتر شرکت شما می تواند در طراحی سایت رشد کند آنها داستانی را بیان می کنند. داستانی از کفش های طراح ارزان و حمل و نقل رایگان از آنجا که اصطلاح طراح معمولاً با محصولات بسیار باکیفیت و گران قیمت همراه است فیلم خاص است یکی کنجکاو است در اینجا مثال دیگری از توماس ، سازنده معروف کفش است.

به دلایل خوبی کار می کند سایت رسمی توماس یکی از یک شرکت برای هر جفت کفش خریداری شده ، توماس چند کفش را به افراد نیازمند اهدا می کند از این رو شعار یکی برای یک اینکه مشتریانی که از توماس خریداری می کنند در طراحی سایت سخاوتمند هستند اینکه دوستان مشتریانی که از توماس خریداری می کنند ، آنها را سخاوتمندانه بدانند ، زیرا سخاوتمندی مترادف با برند توماس است از آنجا که پایه مشتری شرکت تقریباً کاملاً از زنان تشکیل شده است.

 

نتیجه گیری

این یک حرکت هوشمندانه است هشتگ در فیس بوک و همچنین سایر شبکه های اجتماعی بسیار موفق بود و چه چیزی همیشه از آن خارج شد از آنجا که هشتگ و ویدیوی مربوط به این کمپین یک حس ویروسی شد این برند به سرعت در بین زنان گروه هدف آگاهی پیدا کرد. علاوه بر این ، محتوای تولید شده است.

زیادی توسط کاربر در طراحی سایت ایجاد شده است که می توان با استفاده از هشتگ پیدا کرد و برای اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفت. سپس این عکس با هشتگ به اشتراک گذاشته می شد. سپس این شرکت می تواند این هشتگ را جستجو کند و محتوای تولید شده توسط کاربر را که در آن زمان در کانال های اجتماعی خود برای اهداف تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شده بود ، در طراحی سایت پیدا کند.