بررسی عملکرد استراتژی بازخوانی در طراحی سایت

آیا فکر نمی کنید وقتی مشتری محصولات را درون سبد خرید قرار داده و در آخرین لحظه خرید را تمام می کند کاملاً احمقانه است تنها درصورتیکه می توانستید این مشتری را به دست بیاورید تا او را از اجرای خود یادآوری کنید و می دانید چه حتی ممکن است بازاریابی باز هم می تواند مشتریان گمشده را قانع کند. اکثریت قریب به اتفاق بازدید کنندگان شما در اولین بازدید در طراحی سایت تبدیل نمی شوند یعنی ساعت است.

فقط درصد بسیار کمی از بازدید کنندگان شما مشتری می شوند و این دقیقاً مشکل است بیشتر ترافیک شما دوباره پرش می شود و شما به دنبال مقصر استراتژی بازاریابی فعلی خود هستید. شما باید اقدامات لازم را برای جبران این بازدیدکنندگان انجام دهید و همچنان آنها را به مشتری تبدیل کنید. من مطمئن هستم که شما اعتراضات منتقدین را دوباره می دانید که می گویند بازخورد کاربران باعث آزار و اذیت کاربران می شود.

 

1093

 

دسترسی به آدرس بازدید کنندگان در طراحی سایت

می توانید با عقب نشینی اشتباه کنید و بسیاری از شرکت ها در دام می افتند آنها برای قرار دادن تبلیغات به فیس بوک یا گوگل ادز می روند و سپس با کلیه کاربرانی که طی روز گذشته به طراحی سایت خود مراجعه کرده اند صحبت می کنند. در حالی که این همه خوب و خوب است ، اما بهترین استراتژی نیست. روش بهتری برای انجام آن وجود دارد. من شخصاً می خواهم هرچه وقت کمتری را برای یک کار اختصاص دهم.

هنوز هم از همان مزایایی برخوردار شوم که اگر ساعاتی را برای این کار در طراحی سایت صرف کردم. یا به حریم شخصی آنها بیش از حد حمله می کند اما بازاریابی کار می کند و بازدید کنندگان را به طراحی سایت شما باز می گرداند ، جایی که می توانند تبدیل شوند. علاوه بر این ، ارزان تر از سایر روش های تبلیغاتی نیز هست شما می توانید تبلیغاتی را در نظر بگیرید که یک محصول خاص را تبلیغ می کند تا به طور خاص کاربر را در قیف فروش در طراحی سایت معرفی کنید.

 

تبلیغات جهت طراحی سایت

من به همه بازدید کنندگان طراحی سایت من خطاب کرده ام اما این نتایج مطلوب یا نرخ تبدیل را برای من به ارمغان نیاورد. نتایج من بد بود هیچ کس نمی خواست چیزی را خریداری کند که در واقع معقول باشد. من شبکه خود را خیلی دور انداخته ام. اگر به طور همزمان با میلیونها بازدید کننده تماس بگیرم ، نرخ تبدیل به سادگی قابل پیش بینی نیست اگر می توانید شخصی داشته باشید که بتواند به چنین نتیجه ای برسد باید سریعاً او را استخدام کنید.

اگر به هر بازدید کننده طراحی سایت خود مراجعه کنید ، پیام تبلیغاتی خود را پایین می آورید. بیایید بگوییم که یکی از بازدید کنندگان شما مقاله خاصی را خوانده و سپس دوباره پرش کرد. بازدید کننده دیگری همان مقاله را خوانده و سپس یک آهنربای سرب را بارگیری کرده و یا حتی به بررسی اجمالی قیمت شما پرداخته است. ایجاد آگهی بازاریابی برای طراحی سایت محتوای این تبلیغ با دقت انتخاب شده است. این در مورد یک محصول بسیار خاص است.

 

1004

 

استراتژی لیدپیج در طراحی سایت

این تبلیغ نیز بسیار هدفمند است فقط برای کاربرانی که قبلاً از خاص بازدید کرده بودند ارسال شده است ، نه به همه بازدید کنندگان طراحی سایت بدین ترتیب شرکت چند بازدید کننده علاقمند را به سایت جذب می کند. من قبلاً به صفحه آموزش وبینار دسترسی پیدا کرده ام و وارد سیستم نشده ام. سپس بلافاصله به من این تبلیغات نشان داده شد. من قبلاً به این محصول نگاه کردم و زمان زیادی را در صفحه دستور العمل صرف کردم منظورم این است.

همه کیک را دوست دارند درست است این شرکت سپس از این داده ها استفاده کرد تا یک تبلیغ بسیار خاص برای این دستورالعمل برای من ارسال کند. آنها به من نشان می دهند که چگونه این محصول می تواند زندگی من را غنی سازد من به خصوص تبلیغات طراحی سایت را دوست داشتم. استراتژی مارکتو در طراحی سایت نگاهی گذرا به کتاب الکترونیکی داشتم زیرا میخواستم در مورد موضوع بیشتر بدانم. چند روز بعد است.

 

جذب بازدیدکنندگان به طراحی سایت

آیا وبینار پیشنهاد می کنید آیا می خواهید یک صفحه فرود را تبلیغ کنید تا ترافیک بیشتری ایجاد کنید آیا متوجه شده اید که بسیاری از بازدید کنندگان به محصول شما علاقه مند هستند اما هیچ کس محصول شما را خریداری نمی کند اکنون می توانید این بازدید کنندگان را به طراحی سایت جلب کنید. شما هنوز هم می توانید نمونه بازار جاسپر را به یاد بیاورید درست است من به یک صفحه خاص رفتم اما چیزی نخریدم. من این آگهی تبلیغاتی هدفمند را دیدم.

زیرا من کتاب را بارگیری نکرده ام ما از این چه می آموزیم بارگیری مجدد طراحی وب سایت بر اساس یو آر ال خاص که کاربر به آن دسترسی داشته باشد کار می کند. این یکی از بهترین روش های بازاریابی است که می دانم. چگونه این استراتژی را به طرز ماهرانه اجرا می کنید برای این کار می خواهم دو سیستم عامل را پیشنهاد کنم گوگل ادز و فیس بوک شما می توانید از فیس بوک استفاده کنید زیرا این پلتفرم بسیار محبوب است ، به خصوص برای تبلیغات مجدد است.

 

111 web design

 

آدرس دهی به مشتریان طراحی سایت

اکنون احتمالاً از خود می پرسید نیل چرا باید روی کره زمین به مشتریان موجود مراجعه کنم به یک دلیل بسیار ساده. برای به دست آوردن مشتریان و مشترکان خبرنامه که در حالی که هیچ چیزی نخریده اند ، سود می برند. متأسفانه بسیاری از مشترکان پس از مدت زمان مشخصی به سادگی غیرفعال می شوند به این پدیده چریدن گفته می شود. شما مشترکان جدیدی به دست می آورید اما در بعضی مواقع مشترکان قدیمی دیگر نسبت به پیشنهادات شما در طراحی سایت واکنش نشان نمی دهند.

بنابراین پیشنهاد شما و صرافی های شما به هیچ وجه به گروه هدف مناسب نمی رسد. در مورد آن چه کاری می توانید انجام دهید به طور خاص می توان به مشتریان موجود غیرفعال پرداخت. این استراتژی همچنین بسیار مقرون به صرفه است زیرا تبلیغات طراحی سایت بسیار هدفمند هستند ، بنابراین نرخ کلیک بسیار خوب است. من با این استراتژی در فیس بوک نسبت به گوگل ادز نتایج بهتری کسب کردم اما هر دو خوب هستند

 

استفاده از الگوی مناسب در طراحی سایت

همه این تبلیغات برای مشتریان موجود جذاب است در اینجا یکی از تبلیغات مورد علاقه من کود کلاچ است هدف این تبلیغ بدیهی است این شرکت از مشتریانی که در مدت زمان طولانی چیزی نخریده اند درخواست می کند. چرا زیرا این مشتریان قبلاً با محصولات شما آشنا هستند و شما هیچ خطری را در این مورد نمی بینید. چنین کمپینی نیز خیلی سریع در طراحی سایت اجرا می شود. مدیر تبلیغات فیس بوک را باز کنید و یک گروه هدف جدید ایجاد کنید.

گروه هدف مهمترین عنصر کمپین شما در فیس بوک است زیرا این پلت فرم عملکردهای بسیار مناسبی برای جهت گیری گروه هدف دارد مخاطب شخصی را از فهرست کشویی انتخاب کنید در پنجره بعدی روی ترافیک طراحی وب سایت کلیک می کنید این منبع ماست می توانید بازدیدکنندگانی را که به یک صفحه یا یو ار ال خاص دسترسی پیدا کرده اند هدف قرار دهید همچنین می توانید از گوگل ادز یا فیس بوک استفاده کنید.

 

1099

 

تبلیغات هدفمند در طراحی سایت

اگر کمپین های بازپرداخت شما موفقیت آمیز نبود استراتژی زیر بهترین فرصت برای شماست فیس بوک یک عملکرد جدید عالی برای تولید سرب لید ادز دارد آگهی های تبلیغاتی فرم هایی هستند که کاربر برای بارگیری آهنربای سرب در آن پر می کند برای این کار او آدرس ایمیل و اطلاعات بیشتری را به عنوان مثال می دهد عنوان شغلی وی همه چیز مانند یک بزرگوار سرب در صفحه فرود کار می کند ، اما تبلیغات سرب در فیس بوک حتی بصری تر هستند.

یکپارچه با محتوای دیگر این سیستم عامل جا می گیرند تبلیغات سرب مانند این است فقط چند دقیقه طول می کشد مدیر تبلیغات فیس بوک را باز کنید و قسمت تراگت گروپ را باز کنید. یک گروه هدف جدید ایجاد کنید اکنون پرونده مشتری را بارگذاری می کنیم. اکنون می توانید مخاطبین را از لیست میل یا یک پرونده مشتری بارگذاری کنید. برای کار این استراتژی ، شما باید پرونده مشتری یا مخاطبین آن خود را مرتب کنید تا فقط به کاربران غیرفعال توجه کنید.

 

نتیجه گیری

مشتریانی که محصولات شما را خریداری می کنند هنوز فعال هستند بنابراین پرداختن به این مشتریان  اتلاف وقت و هزینه در طراحی سایت خواهد بود آنها خوب به نظر می رسند ایستادگی نمی کنند و مشتری می تواند آهنربای سرب را مستقیماً بارگیری کند. شما باید کاربران را بر اساس تعامل آنها با صفحه فیس بوک خود هدف گذاری کنید تا با این استراتژی نتایج خوبی کسب کنید. با این حال ، قبل از اینکه به جزئیات بپردازم می خواهم به سرعت چند نمونه را به شما نشان دهم. افرادی که از فیس بوک در طراحی سایت استفاده می کنند نمی خواهند تبلیغاتی را ببینند آنها می خواهند با دوستان آشنایان و اعضای خانواده صحبت کنند یا مقالاتی بخوانند.