ایجاد صفحه فرود مناسب در طراحی سایت

بنابراین تصمیم گرفتید برای تبلیغ محصول یا خدمات خود یک صفحه فرود ایجاد کنید اما چگونه اطمینان می دهید که این صفحه فرود واقعاً بازدید کنندگان شما را قانع می کند چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا بازدید کنندگان شما در صفحه فرود شما برنده شوند و می خواهند درباره پیشنهاد شما اطلاعات بیشتری را در طراحی سایت کسب کنند. در این مقاله آنچه را که شما برای خواندن افکار آینده خود باید انجام دهید را توضیح خواهم داد اما ابتدا می خواهم به اصول اولیه بپردازم.

منظور از صفحه فرود در طراحی سایت چیست قبل از ساختن صفحه فرود البته باید بدانید که چیست یک صفحه فرود که به آن یک صفحه فرود نیز گفته می شود طراحی سایت است که به منظور جمع آوری داده ها و اطلاعات تماس از بازدید کنندگان خود طراحی شده است. بیشتر اوقات ، این کار با استفاده از یک فرم انجام می شود. کتاب های الکترونیکی سمینارهای وب یا دوره های رایگان اغلب در ازای اطلاعات تماس بازدید کننده دارد.

 

955

 

یک شخصیت خریدار در طراحی سایت ایجاد کنید

اول از همه شما باید ایده ای از مشتری ایده آل خود بدست آورید اگر دقیقاً می دانید به چه کسی می خواهید آدرس دهید ، می توانید صفحه فرود را برای این مشتری قرار دهید. شخصیت خریدار شما تصویر مشتری ایده آل شماست. اگر بازدیدکنندگان اشتباهی را به صفحه فرود خود در طراحی سایت جذب می کنید ، نمی توانید مشتری های جدید را برنده شوید. شخصیت خریدار باید شامل مشخصات جمعیتی مشتری باشد ، به عنوان مثال محل سکونت سن است.

جنس آنها در صفحه فرود ارائه می شود تا بازدید کننده بتواند فرم را پر کرده و ثبت نام کند برخی از شرکت ها همچنین قبل از راه اندازی طراحی سایت جدید آدرس های ایمیل را جمع می کنند. صفحات لندینگ معمولاً فقط دارای یک صفحه واحد هستند بنابراین شما فقط باید یک صفحه را بهینه کنید. بافر از شخصیت برای پرداختن به گروه هدف ایده آل خود استفاده می کند. سپس می توان با اطلاعات جمع آوری شده از شخص خریدار صفحه فرود بهتری ایجاد کرد.

 

ارائه پیشنهادات در طراحی سایت

یک صفحه فرود بسیار مؤثر است زیرا می توان از آن برای جداسازی برخی اقدامات استفاده کرد. یک صفحه فرود نباید حاوی منوی ناوبری یا پیوندها باشد در عوض باید بازدید کننده را به سمت فعالیت مورد نظر سوق دهد. اگر بازدید کنندگان را با گزینه های بسیار زیاد منحرف کنید ، فقط آنها را بی دلیل اشتباه می گیرید و در نتیجه نرخ تبدیل رنج می برد. شما نباید یک انتخاب را به بازدید کنندگان خود بدهید. شما باید به روشنی به آنها بگویید که چه کاری انجام دهند.

صفحه فرود بالا تنها یک گزینه را به بازدید کننده می دهد او یا می تواند کد پستی خود را وارد کند یا خیر با این حال ارائه یک بازدید کننده فقط یک گزینه برای متقاعد کردن آنها در طراحی سایت کافی نیست. اگر می خواهید مشتری بیشتری جذب کنید سایت شما نباید به کل اینترنت بپردازد شما باید از داده های شخصیت خود برای ایجاد یک صفحه فرود هدفمند متناسب با گروه هدف خود در طراحی سایت استفاده کنید.

 

974

 

انتخاب عنوان مناسب در طراحی سایت

اگر پیشنهاد در دسترس است باید از عنوان آن مراقبت کنید عنوان باید قانع کننده باشد این اولین چیزی است که بازدید کننده شما می بیند بنابراین باید کامل باشد عنوان اغلب عامل تعیین کننده این است که یک بازدید کننده را تبدیل می کند یا خیر و شما اغلب فقط با یک تلاش باقی می مانند عنوان باید مزایای پیشنهاد را در طراحی سایت نشان دهد این باید به بازدید کننده نشان دهد که هنگام انجام عمل مورد نظر چه چیزی دریافت می کند.

شما فقط کسری از ثانیه برای جلب علاقه کاربر دارید کاربر ظرف چند ثانیه تصمیم می گیرد که آیا می خواهد تبدیل شود یا خیر شما همچنین باید به او پیشنهاد دهید که او نمی تواند رد کند. منظورم این است که اگر از بازدید کننده می خواهید که برای خبرنامه ثبت نام کند اما در عوض آن را پیشنهاد نکنید پیشنهاد شما خیلی قانع کننده نیست چون دلیل خوبی بهش ندادید اگر او آن را دریافت نکرد چرا باید ثبت نام کند و نه فقط یک خبرنامه دلیل خوبی نیست.

 

محتوانویسی در طراحی سایت

کلمات قانع کننده هستند ، اما شما این موضوع را می دانید. منظورم این است که به همین دلیل نویسندگان خوب پس از همه پول زیادی می گیرند. با این وجود ، قرار دادن چند کلمه روی کاغذ کار ساده ای نیست. شما باید متن خود را دقیقاً به گروه هدف خود اختصاص دهید. اگر در یافتن کلمات صحیح در اینجا تلاش می کنید ، باید از زبان مشتریان بالقوه خود نیز در اینجا جهت طراحی سایت استفاده کنید. متن برای انتقال پیام شما و ترغیب بازدید کننده از پیشنهاد ارائه می دهد.

اما در حقیقت تهیه یک پیشنهاد قانع کننده در طراحی سایت بسیار آسان است فقط باید گروه هدف خود را به آنچه می خواهید ارائه دهید سرمایه اول برای انتقال پیام خود از یک عنوان و زیر نویس استفاده می کند. مشتریان بالقوه که به این پیشنهاد علاقه مند هستند صاحبان مشاغل کوچک هستند که می خواهند شرکت خود را ساختار دهند به همین دلیل این پیشنهاد از این طریق در طراحی سایت ساخته شده است اول از همه باید بدانید.

 

946

 

استفاده از عناصر بصری در طراحی سایت

از آنجا که صفحه فرود شما فقط از یک صفحه تشکیل شده است ، باید همه عناصر با دقت انتخاب شوند و یک هدف خاص را ارائه دهند. البته این امر در مورد تصاویر و فیلم ها نیز صدق می کند. اگر صفحه شما حاوی تصاویر است این موارد باید به بازدید کننده در طراحی سایت کمک کند تا پیشنهاد شما یا اقدامات لازم را بهتر درک کند مشتری هنگام ثبت نام به عنوان میزبان در باید احساس خوبی داشته باشد به همین دلیل است.

این تصویر یک زن خوشحال و خندان را نشان می دهد یک عکس باعث می شود پیشنهاد شما انسانی تر به نظر برسد. مشتری بالقوه نمی تواند محصول شما را در دست بگیرد و آن را لمس کند ، بنابراین صفحه فرود شما باید حاوی عکس باشد تا حداقل بتواند محصول را در طراحی وب سایت بهتر تصور کند. که برای این کار چقدر متن لازم است خیلی کم ممکن است برای استدلالهای شما کافی نباشد. خیلی زیاد می تواند به سرعت بازدید کننده را تحت الشعاع قرار دهد.

 

نقش شبکه های اجتماعی در طراحی سایت

اگر می خواهید یک صفحه فرود ایجاد کنید که به نظر می رسد افکار بازدید کنندگان خود را بخواند ابتدا باید به یک سؤال مهم از مشتریان خود پاسخ دهید سوال این است آیا من به این نیاز دارم این امر در مورد تمام صفحات فرود بدون استثنا صدق می کند. شما می توانید با استفاده از اثبات اجتماعی به این سوال در طراحی سایت پاسخ دهید اگر سایر مشتریان قبلاً از همان پیشنهاد سود برده باشند ، مشتریان تمایل بیشتری به اقدام دارند.

اما این ساده تر از انجام گفته می شود البته متن تا حد زیادی به پیشنهاد شما بستگی دارد برخی از محصولات با جزئیات بیشتر از سایرین توضیح داده شده و بنابراین به متن بیشتری در طراحی سایت احتیاج دارند. اگر قرار نیست بازدید کننده فقط آدرس ایمیل خود را ترک کند به عنوان مثال اگر او می خواهد محصولی را خریداری کند ، حتما مجبور خواهید بود کمی بیشتر بنویسید تا به همه جزئیات برسد.

 

1080

 

آنالیز طراحی سایت

اگر عملکرد و نتایج صفحه فرود خود را در طراحی سایت اندازه گیری نمی کنید ، نمی دانید که در پایان موفق بود یا خیر. با استفاده از گوگل آنالیز می توانید ببینید که چه تعداد بازدید کننده در صفحه فرود آمده و سپس تبدیل شده اند. برای ارزیابی اثربخشی سایت خود ، باید نرخ گزاف گویی را نیز در نظر بگیرید. نرخ گزاف گویی نشان می دهد که چند بازدید کننده بدون تبدیل صفحه از صفحه در طراحی سایت خارج شده اند.

با اثبات اجتماعی می توانید اعتماد مشتریان بالقوه را بدست آورید زیرا آنها بهتر می دانند که این محصول چه کاری می تواند انجام دهد زیرا نیازی به اتکا به وعده های شما نیست بلکه آنها را از افراد دیگر می شنوید. در این حالت ، بازدید کنندگان می توانند تصور زندگی را از محصول شما را در طراحی سایت دریافت کنند. شما می توانید نظرات مشتریان دیگر را بخوانید اگر نرخ گزاف گویی زیاد باشد ، می تواند به معنی زیر باشد.

 

نتیجه گیری

شاید شما از کلمات کلیدی اشتباه استفاده می کنید در این حالت ، شما به گروه هدف اشتباه می پردازید و بر بازدید کننده هایی که علاقه ای به پیشنهاد شما ندارند برنده می شوید شاید به دلیل طراحی نیز باشد. بازدید کننده به طور متوسط ​​در طراحی وب سایت شما چقدر زمان دارد شاید خیلی گیج کننده باشد و بازدید کننده به همین دلیل دوباره پرش کند.