ریپورتاژ آگهی و اهمیت آن در سئو

از آنجایی که در دنیای اینترنت و تکنولوژی به سر میبریم و هر کدام از مشاغل دارای طراحی سایت می باشند شما نیز نباید از رقیبان خود عقب بمانبد و به سرعت اقدام به طراحی سایت کنید اما به تنهایی ایجاد سایت کافی نمی باشد چرا که شما باید به فکر سئوی آن و بالا آمدن طراحی سایت در گوگل باشید و اقدام به تبلیغ از راه های مختلف کنید.

یکی از این روش تبلیغات رپورتاژ آگهی می باشد که که جدیدترین و بهترین تکنیک برای انجام رسیدن به هدفتان یا همان یکی از کارهای سئویی است که باید به آن بپردازید. ریپورتاژ آگهی برای بالا بردن رتبه ی سایت و همچنین تبلیغ بیش تر و شناساندن بیش تر سایت و محصولات اقدام به تبلیغ می کنند

ولی این تبلیغ ها در قالب و چهارچوب متن و یا یک مقاله خبری و لینک دادن به سایت های خبری می باشد. رپورتاژ آگهی یکی از مهمترین روش هایی است که برای لینک سازی طراحی سایت انجام می شود و شما می توانید با تولید محتوا و ارائه مقاله در این طراحی سایت ها که از بازدید بالایی بهره مند هستند به سایت خود اعتبار دهید. رپورتاژ آگهی در کل به چه معناست؟ در واقع reportage که یک کلمه فرانسوی می باشد و به معنی گزارش است که از کلمه ی ریپورت گرفته شده است.

 

انواع رپورتاژ آگهی

 

رپورتاژ آگهی دارای انواع مختلفی می باشد از جمله:

  • رپورتاژ آگهی رسانه ای

که یکی از مهمترین رپورتاژ آگهی ها می باشد کسانی که به دنبال تبلیغات در روزنامه تلویزیون و مجلات و اینترنت می باشند از این روش رپورتاژ آگهی استفاده می کنند.

  • ریپورتاژ آگهی خبری و رسانه ای

این نوع از رپورتاژ آگهی که طرفداران زیادی را پیدا کرده است درج رپورتاژ آگهی در مجله های بزرگ می تواند به اعتبار شما

ریپورتاژ آگهی که یک خبر تبلیغاتی می باشد بیش تر در قالب یک گزارش و مقاله در طراحی وب سایت های خبری که بازدید بسیاری دارند انجام می شود که شامل یک تیتر جذاب و و چند پاراگراف متن و عکس و یا متن جذابی می باشد.

اگر محتوا و مقاله ای که ایجاد می کنید اگر خوب باشد و کاربران رضایت کامل را از آن داشته باشند در شبکه های اجتماعی و دیگر سایت ها به اشتراک می گذارند که برای سایت شما بسیار خوب و امتیازهای بالایی را از گوگل دریافت می کنید و همچنین باعث افزایش ترافیک طراحی سایت می شود.

 

003 design

 

نکاتی مهمی که باید در زمان ارائه یک رپورتاژ آگهی بدانید

  • بیش تر تمرکزتان بر روی تولید محتوایی خوب باشد.
  • در انتخاب عنوان جذاب دقت کنید.
  • در مورد محصولی که دارید با ارائه اطلاعات دقیق به بازدید کنندگان گزارش دهید تا بدانند چه محصولاتی با چه مشخصاتی دارید.
  • در رپورتاژ خود از تصاویر جذاب استفاده کنید.
  • سعی کنید متن خود را به صورت داستان ارائه دهید.
  • متنی را که ارائه می دهید سعی کنید که قابل فهم باشد تا بازدید کننده در خواندن و فهمیدن آن دچار مشکل نشود.
  • در رپورتاژ خود از جاهای مختلفی معتبر راجع به محصول خود توضیح دهید.

چگونه رپورتاژ آگهی تاثیرگذاری را بنویسیم؟

 

  • تیترهای جذاب به کار ببرید

به کار بردن تیتر های جذاب در ارائه یک رپورتاژ آگهی بسیار تاثیر ویژه ای را بر روی جذب بازدید کننده دارد چرا که بازدید کننده سایت با دیدن تیتر شما ترغیب می شود تا به مقاله ای را که ارائه داده اید را بخواند و یا نگاهی به طراحی سایت بیندازد.

  • ارائه تبلیغات به صورت غیر مستقیم

بهترین تبلیغ تبلیغی است که به صورت غیر مستقیم انجام گیرد بهترین رپورتاژ هم رپورتاژی است که به صورت غیر مستقیم تبلیغات را به مشتری ارائه دهد در  رپورتاژی که ارائه می دهید سعی کنید نکات آموزشی و کلیدی در حوزه ی کاری خود باشد

محتوایی را که ارائه می دهید نیاز های کاربران را در نظر بگیرید و بر طبق آن جلو روید که به این صورت در ذهن بازدید کننده هک خواهید شد.

  • استفاده از کلمات کلیدی

در متن رپورتاژ خود 3 کلمه ی کلید مهم را به طراحی وب سایت خود لینک گذاری کنید برای لینک دادن به طراحی سایت خود از کلماتی که استفاده می کنید کاملا مرتبط با سایت و مطلب شما باشد. سعی کنید در زمان مناسب به ارائه رپورتاژ بپردازید و از ارائه رپورتاژ های طولانی و تکراری و غیر مرتبط جدا خودداری کنید. به ارزیابی رپورتاژ رقیب خود بپردازید و سعی کنید مطلبی که ارائه می دهید ویژگی عالی را داشته باشد متنی را که می نویسید به جذاب و گیرایی بودن آن دقت کنید.

  • پایان رپورتاژ آگهی را مهم شمارید

رپورتاژی را که ارائه داده اید پایان آن را با داستان شیرین و نوشته ی شیرینی آن را پایان دهید.تا با جمله و داستان شیرینی به اتمام برسد.

 

1099

 

نتیجه گیری

برای ارائه یک رپورتاژ که برای تبلیغ طراحی سایت ما بسیار تاثیر گذار است باید دقت ویژه ای را کنیم تا بهترین تبلیغ را ارائه دهیم و بازدید کنندگان زیادی را جذب سایت خود کنیم.