نقش توییتر در رشد طراحی سایت

حتماً از خود پرسیده اید که آیا توییتر منجر به رشد شرکت می شود یا خیر. این می تواند یک مزیت باشد اگر بدانید که چگونه از آن به درستی استفاده کنید. وقتی برای اولین بار توییتر را امتحان کردم ، نمی دانستم چگونه از این بستر استفاده کنم تا نام من بهتر در طراحی سایت شناخته شود. با کمی کار ، سرانجام دنبال کننده گرفتم البته نه یک شبه همانطور که تصویر جلد من بسیار زیبا می گوید شما باید شانس خود را جعل کنید.

اکنون می خواهم به شما نشان دهم که چگونه از قدرت اجتماعی توییتر استفاده کردم تا طرفداران ، پیروان و مشتریانی را که عاشق محصولات من هستند و محتوای من مصرف کنند جذب کنم. برای انجام این کار ابتدا باید اهداف قابل اندازه گیری را در طراحی سایت تعیین کنید زیرا شما باید دقیقاً بدانید که از توییتر چه پیش بینی می کنید. اهمیت استفاده از توییتر در طراحی سایت این مرحله مهم غالباً رد می شود ، اما اگر می خواهید به چیزی برسید.

 

970

 

بررسی عملکرد توییتر جهت طراحی سایت

ترافیک بیشتری بدست آورید منجر به کسب بیشتر ارائه خدمات سریعتر مشتری پیروان بیشتری کسب کنید ایجاد یک شبکه باید اهداف ثابت تعیین کنید زیرا بدون وجود نقاط عطف اشتباهات ناچیز به سرعت رخ می دهد. اسپورت سویشال می گوید از کل شرکت ها حتی نمی دانند که آیا می توانند با سیستم عامل های اجتماعی خود به نتایج مطلوب برسند. چرا که نه از آنجا که بسیاری از آنها به هیچ وجه نتایج خود را پیگیری نمی کنند.

به هیچ وجه اهداف تعیین شده ای در طراحی سایت ندارند این شرکت ها در توییتر پست می کنند و به بهترین ها امیدوار هستند. اما بدون برنامه عملی نخواهد بود. شما باید اهداف و نقاط عطفی را تعیین کنید تا بر این اساس سهم خود را تهیه و متناسب کنید. داده های هاب اسپات نشان می دهد که از شرکت ها می گویند پیروزی منجر به بزرگترین چالش آنها در طراحی سایت است. پس چرا برای غلبه بر این موانع از توییتر استفاده نمی کنیم.

 

استراتژی توییتر در طراحی سایت

شما به یک برنامه ثابت نیاز دارید تا محتوای شما تمام نشود و همیشه می دانید چه وقت باید توییت شما دوباره به اشتراک گذاشته شود. شما باید توییت های خود را آماده کرده و یک تقویم سرمقاله ایجاد کنید. علاوه بر این ، بارها و بارها مطالب خود را در طراحی سایت به اشتراک بگذارید ، زیرا بسیاری از شرکت ها این کار را انجام نمی دهند و بنابراین اشتباه بزرگی می کنند. می توانید با به اشتراک گذاشتن چندین بار پست خود نتایج بهتری کسب کنید.

این احتمالاً به این دلیل است که بسیاری از طرفداران شما اولین بار این پست را نمی بینند. همچنین نمی توانید توییت های خود را به صورت متوالی به اشتراک بگذارید و در عوض باید آنها را به درستی در طراحی سایت برنامه ریزی کنید. اگر مقصدی را انتخاب کرده اید باید آن را حتی بیشتر در طراحی سایت تعریف و محدود کنید. اشتراک گذاری در توییتر جهت طراحی سایت برنامه های بیشماری وجود دارد که به شما در تعیین زمان های مناسب است.

 

1093

 

صداگذاری در طراحی سایت

همچنین می توانید صدای جیر جیر خود را آماده کرده و دوباره آن را به اشتراک بگذارید. به هر حال ، شما همچنین باید محتوای فصلی را برنامه ریزی کنید. محتوای کریسمس و تعطیلات را برنامه ریزی کرده و در اواخر نوامبر و اوایل دسامبر به اشتراک بگذارید. همین امر در مورد مناسبت های خاص مانند هالووین نیز صدق می کند. این محتوا سپس می تواند با هشتگ کریسمس به اشتراک گذاشته شود ، تا دسترسی بهتری را در طراحی سایت داشته باشد.

برای پست ها و محتوای خود کمک می کند با استفاده از این برنامه ها می توانید از زمان فعال بودن طرفداران خود در طراحی سایت مطلع شوید برنامه های مفید توییتر در تاریخ بعد توییت های پشتیبانی شده در طراحی سایت توییت های اسپانسر شده توییت های ساده ای هستند که برای دستیابی به گروه بزرگتری از کاربران استفاده می شوند. کاربران به راحتی می توانند این توییت ها را با طرفداران خود در طراحی سایت به اشتراک بگذارند.

 

روند حمایت مالی در طراحی سایت

روند حمایت مالی دریافت شده در توییتر در لیست موضوعات مرسوم ، مد روز در برگه کاوش در زیر روند برای شما در بالا ظاهر می شود. شما می توانید از این قالب برای تبلیغ یک هشتگ استفاده کنید. اگر کاربر روی هشتگ کلیک کند ، صدای جیر جیر تبلیغ شده در مقابل مطالب دیگر در حساب شما نمایش داده می شود. شما می توانید بسیاری از مبارزات تبلیغاتی مختلف را در طراحی سایت اجرا کنید. با استفاده از این قالب می توانید.

به کاربران جدیدی که هنوز مارک شما را نمی شناسند دسترسی پیدا کنید و محتوا را که قبلاً مورد استقبال خوبی قرار گرفته تبلیغ کنید. توییت های حمایت شده در نتایج جستجو و در فید گروه هدف شما در طراحی وب سایت نمایش داده می شوند. حساب های پشتیبانی شده پیشنهادات حساب برای کاربران هستند. برای به دست آوردن دنبال کنندگان جدید ، می توانید حساب خود را در فید ، نتایج جستجو و پیشنهادات کاربر جهت طراحی سایت نمایش دهید.

 

1068

 

بررسی اهداف تبلیغات در طراحی سایت

دنبال کنندگان با این تبلیغات می توانید تعداد دنبال کنندگان خود را در توییتر افزایش دهید آگاهی با این هدف می توانید حداکثر توان خود را بدست آورید. در این حالت ، هزینه برداشت را در طراحی سایت پرداخت می کنید. تبلیغات ویدیویی با این قالب ، شما برای محتوای ویدیوی خود بیننده بیشتری را جذب می کنید. کلیک و تبدیل وب سایت با استفاده از این تبلیغ می توانید ترافیک بیشتری را به طراحی سایت خود هدایت کنید.

در این حالت ، شما به هر کلیک می پردازید ، می توانید تبدیل های خود را پیگیری کرده و از کارت وب سایت برای پیش نمایش وب سایت خود استفاده کنید. نصب برنامه ها یا تعامل مجدد شما می توانید کاربرانی را که مدت مدیدی از برنامه شما استفاده نکرده اند یا کاربران جدیدی که هنوز برنامه شما را بارگیری نکرده اند ، در طراحی سایت هدف قرار دهید. در این حالت ، شما هزینه نصب یا هر نصب را می پردازید و برنامه را باز می کنید.

 

استفاده از فیلم های توییتر برای طراحی سایت

فیلم ها به طور فزاینده ای محبوب می شوند به همین دلیل شرکت های بیشتری و بیشتر در تبلیغات ویدیویی سرمایه گذاری می کنند. وقتی به بازاریابی ویدیویی فکر می کنید ، مطمئناً توییتر اولین چیزی نیست که به ذهن خطور می کند ، اما این پلتفرم گزینه های مختلفی را برای محتوای ویدیویی در طراحی سایت ارائه می دهد. می توانید فیلم خود را مستقیماً با توییتر ضبط و به اشتراک بگذارید. این پلت فرم اجازه می دهد فیلم هایی با طول ثانیه باشد.

گزینه دیگر یک ارائه دهنده جریان زنده است که توسط توییتر خریداری شده است. فیلم های پریسکوپ در فید دنبال کنندگان شما در طراحی سایت ظاهر می شوند. با استفاده از کارت برنامه ، می توانید کمی پیش بینی برنامه خود را به کاربران خود پیشنهاد دهید. استفاده از قالب مناسب در طراحی وب سایت شما باید بهترین اهداف را برای اهداف خود پیدا کنید. اگر می خواهید ایمیل های دنبال کنندگان خود را جمع آوری کنید.

 

1015

 

تعرفه طراحی سایت

این جایزه طرفداران شما را برای شرکت در این رقابت تشویق می کند. شما باید قیمتی پیدا کنید که متناسب با صنعت و گروه هدف شما باشد. به این ترتیب ، توجه شرکت کنندگان را به شرکت ، پیشنهاد خود جلب می کنید و چشم اندازهای جدیدی را به خود در طراحی سایت جلب می کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید یکی از محصولات خود را به من بدهید. اگر محصولاتی را که ارتباطی با شرکت شما مانند لپ تاپ ندارد به شما هدیه می دهید.

شرکت کنندگان اشتباه را جذب می کنید که علاقه ای به آنچه شرکت شما در طراحی سایت ارائه می دهد نیستند. باید با ثبت نام یک رقابت ساده را اجرا کنید. اگر می خواهید میزان تعامل طرفداران خود را در طراحی سایت افزایش دهید ، یک رقابت انتخاب بهتری است. ایجاد مسابقه در طراحی سایت اکنون شما باید یک صفحه فرود جالب و آسان برای حرکت را برای رقابت خود در طراحی سایت بسازید. اگر صفحه خیلی گیج کننده است بازدید کنندگان خیلی سریع پرش می کنند.

 

تبلیغات در طراحی سایت

حالا تنها کاری که باید انجام دهید تبلیغ و اشتراک گذاری این رقابت در طراحی سایت است. شما می توانید برای گسترش دسترسی خود و رسیدن به تعداد بیشتری از افراد تبلیغاتی کنید. برای مشتریان فعلی ایمیل ارسال کنید ، از آنها بخواهید که در این شرکت شرکت کنند و از آنها بخواهید که این رقابت را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند برای دسترسی به کاربران جدیدی که مشخصات جمعیتی گروه هدف فعلی شما را دارند.

در توییتر تبلیغ کنید یک بیانیه مطبوعاتی صادر کنید که شرکت و رقابت شما را توصیف کند و سپس این بیانیه مطبوعاتی را به سازمانهای بزرگ رسانه ای ارسال کنید. یک بنر رقابت را در وب سایت خود قرار دهید و پیوندی به صفحه فرود قرار دهید تا بازدید کنندگان طراحی سایت خود را برای مشارکت دعوت کنند.