آشنایی با نحوه فروش در طراحی سایت

شما می خواهید فروش خود را افزایش دهید. شما می خواهید با قرار دادن تبلیغات ، مشتریان را سریعتر از حد ممکن جذب کنید. برای انجام این کار ، شما باید مشتریان علاقه مند را به پرداخت مشتری تبدیل کنید ، زیرا هیچ چیز بدتر از سرب وجود ندارد که در نهایت باعث فروش نشود. مشتری علاقه مند فقط درصورتی مفید است که بتوانید او را به مشتری پرداخت کننده در طراحی سایت تبدیل کنید ، زیرا تنها پرداخت مشتری می تواند.

فروش بیشتری را به همراه داشته باشد برای به دست آوردن مشتریان در حال پرداخت ، به قیف فروش نیاز دارید. قیف فروش برای مراقبت از مشتری در طراحی سایت استفاده می شود و مشتریان علاقه مند را برای خرید آماده می کند به طوری که در طی فرایند تعداد کمتر هدایت شود. نگران نباشید ، من از کوچک شروع کردم. گاهی اوقات منجر می شود فقط از طریق انگشتان خود را اجرا کنید. شاید به دلیل تبلیغات است.

 

02 web design

 

منظور از قیف فروش در طراحی سایت

از آنجا که وبینارها با فرمت ویدیویی برگزار می شوند می توانید شخصاً با شرکت کنندگان در مورد محصولات و خدمات ارائه شده به اشتراک بگذارید. این مبادله چهره به چهره باعث ایجاد اعتماد می شود و هر بازاریاب می داند که اعتماد و ارتباط خوب مشتری در نهایت منجر به فروش بیشتر می شود. سربهای جدید به تدریج از طریق مراحل قیف فروش در طراحی سایت هدایت می شوند ، البته چند نوع سرب همیشه از بین می رود.

اما این طبیعی است قیف فروش نه تنها به تولید سرب بلکه در مراقبت از مشتری نیز کمک می کند. این امر به منظور دستیابی به صلاحیت های جدید در جهت یافتن اینكه كدام سرب بیشترین پتانسیل را نشان می دهد ، خدمت می کند. مراقبت از مشتری ضعیف یا شاید فقط گوش دادن بیش از حد باشد تا بتوانید به طور مناسب از تمام مخاطبین خود مراقبت کنید. با این حال ، این به سرعت می تواند عواقب مخربی داشته باشد. ما بازاریابان دیجیتال دو شغل داریم.

 

تبلیغات طراحی سایت در فیس بوک

همه می دانند که تبلیغات در فیس بوک می تواند بسیار سودآور باشد در ژوئن سال فیس بوک در حال حاضر دو میلیارد کاربر فعال ماهانه داشت. وقتی در نظر بگیرید که فقط هفت میلیارد نفر در کره زمین وجود دارند ، این بسیار است. این سکو تأثیر زیادی در طراحی سایت دارد. همچنین می توانید برای جذب مشارکت کنندگان بیشتر در وبینار خود ، در شبکه های اجتماعی دیگر تبلیغ کنید ، اما معمولاً فیس بوک موثرترین است.

برای این کار شما باید تبلیغات بگذارید زیرا این منظور تبلیغات است یا این اولین مرحله از قیف فروش است شما باید به افرادی که ممکن است علاقه مند به وبینار شما باشند برسید و البته بهترین راه برای انجام این کار روی سکویی است که به طور مرتب از آنها در طراحی سایت استفاده می کنند فیس بوک ما باید پیروزی های جدید را بدست آوریم و سپس آنها را تبدیل به مشتری های پرداخت کنیم. این چیزی است که قیف فروش برای آن در نظر گرفته شده است.

 

1028

 

آموزش در طراحی سایت

داستان شخصی شما قطعاً جالب است همیشه کسی وجود دارد که دوست دارد در پاهای شما پیروی کند. در وبینار خود می توانید به این افراد بیاموزید که چگونه می توانند این موفقیت را کسب کنند. جیسون اونیل نیز این مسیر را انتخاب کرد حرفه شما جالب است بنابراین اگر نمی دانید در وبینار خود درمورد چه چیزی بحث کنید ، می توانید داستان و آموخته های خود را به اشتراک بگذارید. هر کدام از ما یک داستان جالب برای گفتن داریم.

دوست داریم گوش کنیم وبینار شما باید رایگان باشد وبینارهای رایگان به طور کلی شرکت کنندگان بیشتری را در طراحی سایت جذب می کنند. مایکل هیات ، کارشناس توسعه گروه هدف و نویسنده سکو ، با این موضوع بسیار آشنا است. در اینجا یکی از تبلیغات وی در فیس بوک وجود دارد یک سمینار طراحی سایت که به اختصار وبینار نیز نامیده می شود ، برای قیف فروش شما ایده آل است به همین دلیل آن را قیف می نامند.

 

درج اطلاعات در طراحی سایت

جمله صبر کنید چیزهای بیشتری وجود دارد واقعاً آزار دهنده است و می تواند شما را دیوانه کند. به هر حال اینها فقط وعده های خالی هستند. به هر حال همه موارد در قیمت گنجانده شده است. همه می توانند بگویند که این محصول بیش از آنچه در واقع است در طراحی سایت ارزش دارد. متقاعد کردن مشتری از این کار دشوار است. اما یک دلیل خوب وجود دارد که چرا هنوز هم بسیار موفق هستند. بله ، این جمله اکنون به کلیشه تبدیل شده است.

مانند گذشته عمل نمی کند اما این اصل هنوز هم امروز کار می کند. همه این کار را تا آخر نمی کنند اما این چیز بدی نیست زیرا شما نمی خواهید هر سرب را جمع کنید ، شما فقط می خواهید صحیح باشد. برای این کار ، باید قیف فروش سودآور را برای وبینار خود در طراحی سایت جمع کنید من به شما نشان خواهم داد که چگونه این کار را انجام دهید. در اینجا چند نکته برای ایجاد تبلیغات برای وبینار آورده شده است. مشکل گروه هدف خود را برطرف کنید.

 

1068

 

استفاده از استراتژی مناسب در طراحی سایت

در پایان هر وبینار ، به شرکت کنندگان پیشنهاد داده می شود این می تواند تخفیف رقابت یا شاید یک هدیه برای شرکت کننده هایی باشد که محصولی را خریداری می کنند. پیچیده نیست. در اینجا ایمیلی از سیلور پاپ آورده شده است که باید به عنوان نمونه باشد. در مثال بالا ، فیلم وبینار پس از سمینار برای بارگیری جهت طراحی سایت در دسترس است شرکت کننده همچنین منابع اضافی و اطلاعات مفیدی را درباره محصول دریافت می کند.

چیزی به همین سادگی به عنوان این ایمیل می تواند در رسیدن به هدف خود نیز به طراحی وب سایت شما کمک کند بعضی اوقات مشتری علاقه مند فقط باید انگیزه پیدا کند. کوتاه صبر کنید چیزهای بیشتری وجود دارد اغلب کافی است. هر فروشنده خوب می داند که شما باید به مشکل گروه هدف خود رسیدگی کنید و راه حل مناسبی برای این مشکل در طراحی سایت ارائه دهید. البته باید تعادل سالم بین فرد و رسمی پیدا کنید.

 

جذب مخاطبان به طراحی سایت

این نکته نباید به صورت جداگانه توضیح داده شود اما اغلب فراموش شده یا به سادگی فراموش می شود ، به همین دلیل می خواهم اکنون به آن بپردازم. هنگام ثبت نام برای وبینار خود ، باید آدرس های ایمیل شرکت کنندگان خود را در طراحی سایت جمع آوری کنید. حتی اگر در ازای شرکت در این زمینه فقط یک قطعه اطلاعات از شرکت کنندگان خود درخواست کنید ، باید این آدرس ایمیل آنها باشد. بدون آدرس پست الکترونیکی شما نمی توانید.

بعد از آن تماس برقرار کرده و هیچگونه مراقبت از مشتری را انجام ندهید. همیشه به یاد داشته باشید که شما در حال اجرای وبینار برای جمع آوری موارد جدید هستید. برخی از شرکت کنندگان بلافاصله پیشنهاد شما را پذیرفتند ، برخی دیگر هنوز هم باید متقاعد شوند ، بنابراین شما مجبور بودید یک لیست تماس را در طراحی سایت جمع کنید. فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که این ترازو چگونه به نظر می رسد اما اصالت برای بسیاری از مشتریان است.

 

1212 web

 

اهمیت ایمیل در طراحی سایت

ایمیل مشتریان بالقوه مهمترین اطلاعات آنهاست شاید آنها حتی نام خود را نیز وارد کنند ، اما شما در این مرحله نیازی به ریسک کردن ندارید زیرا این می تواند یک مانع دیگر باشد و هیچ ارزش قابل توجهی نخواهد افزود. تعداد کمی از افراد شماره تلفن خود را فاش می کنند ، بنابراین نام آن چندان مهم نیست زیرا نمی خواهید آن را در طراحی وب سایت ثبت کنید. ما قبلاً عادت کرده ایم که برای ثبت نام در انواع برنامه ها و خدمات ، آدرس های ایمیل خود را وارد کنیم.

بنابراین شما باید از این مزیت استفاده کرده و آدرس های ایمیل شرکت کنندگان خود را جمع آوری کنید. می توانید بعداً قبل یا بعد از وبینار دوباره با آنها تماس بگیرید. آدرس های ایمیل برای قیف فروش شما در طراحی سایت ضروری است. از اهمیت ویژه ای برخوردار است وی پنج بار ذکر کرد که حضور در وبینار رایگان است اگر می خواهید بیشترین تعداد شرکت کننده را به خود اختصاص دهید ، باید موانع را برطرف کنید قیمت اغلب مانع است.

 

نتیجه گیری

اکنون احتمالاً از خود می پرسید که آیا یک وبینار رایگان به عنوان ارزش کمتری درک می شود یا خیر. این کاملاً ممکن است و باید از آن در طراحی سایت آگاه باشید. در این حالت شما می توانید منحصر به فرد بودن وبینار مانند مایکل هیات با عبارت فقط مشارکت محدود ممکن است اشاره کند. اکنون ارزش درک شده وبینار شما و تعداد شرکت کنندگان را جهت طراحی سایت افزایش می یابد.

فقط به پاپ آپ های خروجی در فروشگاه های آنلاین فکر کنید. اساساً این پاپ آپ چیزی غیر از یک عضله با کلمات صبر کن چیزهای بیشتری وجود دارد این استراتژی به این دلیل کار می کند که ما انسان ها به طور طبیعی می خواهیم تصمیم خرید خردمندانه و خوبی بگیریم. بعضی اوقات فقط به فشار کمی نیاز داریم که این احساس را به ما می دهد که معامله کرده ایم تا بتوانیم خرید را در طراحی سایت تمام کنیم.