نحوه بهینه سازی بازاریابی محتوا در طراحی سایت

مقاله طولانی ، مفصل و پر از داده ها و مطالعات ارزشمندی است که اظهارات شما را تأیید می کند. شما مطمئن هستید که این مقاله مورد پسند واقع می شود زیرا واقعاً عالی است. اما اگر در رسانه های اجتماعی هیچ تماسی و طرفداران کمی ندارید ، این هدف طولانی است. دو هفته پس از انتشار ، این مقاله هنوز هیچ ترافیک ارگانیک جدیدی را به طراحی سایت شما ارسال نکرده است. مقاله پس از گذشت چند روز انگیزه خود را از دست داد.

هیچ تحقیق کلمه کلیدی کمک نمی کند زیرا بدون پیوند یا مخاطب ترافیک مورد نظر از دست می رود. اینگونه کار می کند میلیون ها مقاله جدید هر روز نوشته و منتشر می شوند. بازار قبلاً اشباع شده است همه می خواهند چیزی از ترافیک ارگانیک دریافت کنند بنابراین باید راهی جدید برای ارسال ترافیک به طراحی سایت خود و جذب مشتری پیدا کنید.

 

01 web design

 

تبلیغات در طراحی سایت

با تبلیغات می توانید به راحتی با کمترین هزینه ، ترافیک بیشتری را به طراحی سایت خود ارسال کنید. شرکت هایی مانند روبو میلیون دلار درآمد دارند و تنها بخشی از آن را صرف تبلیغات ویدیویی در فیس بوک می کنند. یک سرمایه گذاری اندک در تبلیغات می تواند در نهایت صدها بازدید کننده اضافی را به طراحی سایت شما که به محتوای شما علاقه مند هستند ، منتقل کند. برای ایجاد ترافیک بیشتر با تبلیغات چندین استراتژی وجود دارد.

در این مقاله سه مورد از این استراتژی ها را ارائه می دهم که می توانید از طریق تبلیغات کم هزینه رسانه های اجتماعی ترافیک خود را بهینه کنید. آنچه باید قبل از تبلیغ بدانیداگر بخواهید با هزینه اندک تبلیغ کنید کارآمد تبلیغات کنید کمی بیشتر طول می کشد افراد زیادی اشتباه می کنند. به عنوان مثال مخاطبان موجود خود را خطاب می کنند. در حالی که این اشتباه نیست بلکه ایده آل نیست. مطمئناً می توانید پست فیسبوک خود را تبلیغ کنید.

 

دیجیتال مارکتینگ

اگر نمی دانید ترافیک سرد گرم چیست در اینجا یک بررسی اجمالی وجود دارد: سرد: کاربرانی که هنوز مارک شما را نمی شناسند. شما هیچ وقت با شرکت یا مارک خود ارتباطی نداشته اید. گرم: کاربرانی که قبلاً با مارک شما در تماس بوده اند. این کاربران از برند آگاه هستند اما هنوز آماده خرید نیستند. داغ کاربرانی که هم برند آگاهی دارند و هم آماده خرید هستند. و مقاله شما برای طبقه بندی کجاست در منطقه سرد پست های وبلاگ است.

خوانندگان جدید را به طرفداران آگاه از برند در طراحی سایت تبدیل می کنند. اما این امر لزوماً باعث ایجاد ترافیک بیشتر نمی شود زیرا در این حالت به طرفداران خود می پردازید. اما ما می خواهیم به کاربران جدیدی که هنوز مارک ما را نمی شناسند خطاب کنیم. با استفاده از یک وبلاگ می توانید ترافیک ارگانیک کسب کنید ، که سپس به پرداخت مشتری در طراحی سایت تبدیل می شود. و این دقیقاً همان چیزی است که محتوای شما برای آن وجود دارد.

 

124 web design

 

تبلیغات طراحی سایت در فیس بوک

من نمی توانم چنین گالری چرخ فلک را برای طراحی سایت شما توصیه کنم آنها سایت شما را کند می کنند و به هر حال نادیده گرفته می شوند. با این حال ، این چرخ و فلک ها برای تبلیغات در فیس بوک ایده آل هستند. فرمت اجازه می دهد تا از چندین گرافیک در یک آگهی استفاده شود و آن را به ویژه مقرون به صرفه می کند. شما باید کاربران را به مقاله خود هشدار دهید تا بتوانند تبلیغ را تغییر داده و کلیک کنند. اگر چندین مقاله را برای انتخاب است.

در اختیار کاربر قرار دهید شانس خود را افزایش می دهید با استفاده از این استراتژی می توانید به یک گروه هدف بزرگتر خطاب کنید. بیایید فرض کنیم که وبلاگ شما در مورد بازاریابی دیجیتال نیز هست. بنابراین شما فقط مقاله هایی درباره پی پی سی یا سئو نمی نویسید ، بلکه در مورد انواع موضوعات مربوط به حوزه بازاریابی در طراحی سایت است. این مزایای آن را دارد ، اما به سرعت به یک چالش تبدیل می شود زیرا همه مشتریان هستند.

 

نقش رسانه های اجتماعی در طراحی سایت

با فرمت تبلیغات چرخ فلک می توانید به یک گروه هدف بزرگتر متوسل شوید و بازدید کنندگان طراحی سایت و مشتریان بیشتری را به خود جذب کنید به همین دلیل این قالب تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه است. هرچه تبلیغات مرتبط تر باشد ارزان تر است. و چگونه یک تبلیغ چرخ فلک را اجرا می کنید من این را به شما نشان می دهم مدیر تبلیغات فیس بوک را باز کرده و روی ترافیک در زیر توجه کلیک کنید.

بالقوه شما به همه مباحث مربوط به دنیای بازاریابی علاقه ندارند. به همین دلیل ، تبلیغات شما باید مورد توجه مخاطبان جدید قرار بگیرد ، زیرا اگر به کاربرانی که از قبل دارای مارک تجاری هستند ، درخواست می کنید ، وقت و هزینه خود را در طراحی وب سایت هدر می دهید. این کاربران قبلاً با برند شما آشنا هستند و وبلاگ شما را می خوانند. در این حالت ، شما فقط می خواهید به کاربرانی دسترسی پیدا کنید که هنوز مارک شما را نمی شناسند.

 

946

 

نقش توییتر در تبلیغات طراحی سایت

توییتر اغلب دست کم گرفته می شود توییتر کوچکتر است و به همین دلیل است که بسیاری فکر می کنند تبلیغات در توییتر فایده ای ندارد در مقایسه با فیس بوک توییتر کوتوله است اما این بدان معنی نیست که نمی توانید با توییتر ترافیک ارزان ایجاد کنید. توییتر جهت گیری گروهی کاملاً خوبی دارد که می تواند با فیس بوک همگام باشد. بنابراین می توانید به طور خاص کاربران را در طراحی سایت هدف قرار دهید. من اغلب و ارزان در توییتر تبلیغ می کنم.

با عملکردهای عالی برای تراز گروه هدف ، می توانید گروه هدف خود را ایجاد کرده و سپس در چند ثانیه مخاطبان لوکلایک ایجاد کنید. در زیر یو آر ال طراحی سایت شما وارد صفحه فرود می شوید که کاربر باید هنگام کلیک روی آگهی شما ، به کاربر ارسال شود. شما می توانید کارت های زیادی را که می خواهید ایجاد کنید. اما کاربر را تحت الشعاع قرار ندهید. سه تا شش کارت ایده آل است ، در غیر این صورت انتخاب خیلی بزرگ است.

 

توجه به ویژگی های مخاطبان در طراحی سایت

سپس می توانید جهت گیری گروه هدف خود را در منطقه ویژگی های مخاطب اصلاح کنید در اینجا می توانید گروه هدف خود را با کمک فیلترها محدود کنید. آیا می خواهید کاربرانی که شبیه به دنبال کنندگان فعلی شما هستند را در طراحی سایت هدف قرار دهید سپس پیروان نگاه یکسان را انتخاب کنید. اکنون توییتر گروه هدف جدیدی را ایجاد می کند که به هواداران فعلی شما شباهت دارد و منافع مشابهی دارد. همچنین می توانید.

کلمه کلیدی را برای پالایش مخاطب هدف خود وارد کنید بهتر است چندین مخاطب را تنظیم کنید تا دریابید که کدام یک باعث ایجاد ترافیک بیشتر به وبلاگ شما می شود فیلترهای مختلف علاقه و رفتار برای جهت گیری گروه هدف در دسترس هستند. من شخصاً دوست دارم مخاطبان ظاهری را در طراحی وب سایت ایجاد کنم. شما حتی می توانید گروه هدف یک حساب کاربری دیگر توییتر را کپی کنید! آیا معضل مربای مشهور نیویورک تایمز را می شناسید.

 

974

 

تبلیغات طراحی سایت در لینکدین

پست های موجود در لینکدین تقریباً منحصراً مقالات یا مطالب هستند به روزرسانی های وضعیت به ندرت در اینجا به اشتراک گذاشته می شود. این پلتفرم در درجه اول شامل محتوا از حوزه تجارت است ، به همین دلیل از آن برای تبلیغ مقالات در طراحی سایت مناسب است. من دوست دارم تبلیغات خود را در خبرنامه ، که به عنوان تبلیغات بومی نیز شناخته می شود ، قرار دهم ، زیرا تبلیغات در خبرخوان از یکدیگر برجسته است.

شما می توانید گروه هدف خود را با توجه به مناطق موردعلاقه هدف قرار دهید. گاهی اوقات کمتر فقط بیشتر است حال باید مقاله مورد نظر وبلاگ خود را به هر کارت اختصاص دهید. تصویری را بارگذاری کنید عنوان جالب توضیحی کوتاه بنویسید و سپس یو آر ال مربوطه را وارد کنید. تصاویر موجود در آگهی باید جالب باشد زیرا نقش مهمی در گرفتن ترافیک در رسانه های اجتماعی جهت طراحی سایت دارند. اکنون با اصول اولیه آشنا هستید.

 

نتیجه گیری

می توانید شروع به کار کنید در اینجا سه ​​راهکار برای ایجاد ترافیک بیشتر با تبلیغات رسانه های اجتماعی در طراحی سایت ارائه شده است. با استفاده از یک وبلاگ می توانید به این ترافیک جدید در پیشنهاد خود علاقه مند شوید و امیدوارم آن را به پرداخت مشتری تبدیل کنید. تبلیغات در توییتر خوب به نظر می رسد. در اینجا تبلیغی از ورداستریم است که بلافاصله چشمم را جلب کرد با یک تبلیغ می توانید به طور طبیعی مقاله خود را در فید خبری کاربر قرار دهید.

روی تبلیغات توییتر کلیک کنید و هدفی برای تبلیغات تبلیغاتی خود انتخاب کنید. در این حالت کلیک بر روی طراحی سایت یا تبدیل اکنون می توانید یک کمپین را شروع کنید. کمپین ها را نامگذاری کنید بودجه روزانه و یک دوره زمانی تعیین کنید. در مرحله بعدی شما باید دسته هایی را برای تبلیغات خود انتخاب کنید به عنوان مثال بازاریابی و آدرس اینترنتی طراحی سایت خود را وارد کنید. سپس شما از جهت گیری گروه هدف مراقبت می کنید ابتدا خصوصیات جمعیت شناختی گروه مورد نظر خود از جمله سن جنس و محل زندگی را تعیین کنید.