بررسی چگونگی بازاریابی ایمیل در طراحی سایت

صفحه اصلی وبلاگ بازاریابی پست الکترونیکی شخصیتی که به شما نشان می دهد که بازاریابی ایمیل شما نیاز به یک میک اور دارد امروزه به نظر می رسد که هر شرکتی خبرنامه ها را برای مشتریان بالقوه ارسال می کند. ارسال خبرنامه بازی کودک است اما بسیاری از شرکت ها به نتایج مطلوب در طراحی سایت نمی رسند. اگر ایمیل های زیبا ، کاملاً فرمت شده و کاملاً دقیق متن شما صرفاً نادیده گرفته شود ، دلیلی برای وحشت وجود ندارد.

در این حالت فقط باید چند تغییر در کمپین ایمیل شما انجام شود می دانید که می توانید نتایج بهتری کسب کنید. به نظر می رسد که کمپین شما راکد یا بدتر از آن شکست خورده است. اما شما نمی دانید چه کاری می توانید در مورد آن در طراحی سایت انجام دهید. من خبرهای خوبی برای شما دارم زیرا می توانم به شما کمک کنم. پیشنهادات من نیز بسیار آسان است و به زودی قادر خواهید بود به پیشرفت های قابل ملاحظه ای از جمله نرخ باز شدن بهتر است.

 

003 design

 

ایجاد لیست تماس با ایمیل در طراحی سایت

شما مانند یک پزشک مشغول تحلیل علائم برای تشخیص بیماری هستید ، باید کمپین ایمیل بیمار خود را بررسی کنید تا بتوانید دوباره از آن مراقبت خوبی کنید. یک علامت مطمئن که مشکلی در کمپین ایمیل شما وجود دارد ، لیست تماس های ایمیل در طراحی سایت متوقف شده است. شما همچنان می خواهید مشترکین جدیدی بدست آورید ، اما آنها نیز به همان سرعتی از خبرنامه جدا می شوند. سرعت رشد کند است به یک فلات رسیده است.

لیست در حال کاهش است نرخ کلیک و نرخ تبدیل در طراحی سایت دست پیدا کنید برای عضویت در خبرنامه شما چه چیزی را به مشتری پیشنهاد می دهید اکثر شرکت ها کتاب الکترونیکی یا یک ویدیو را به شما هدیه می دهند. محتوای شما چند سال است آیا اطلاعات هنوز به روز و به روز است بهتر است یک پیشنهاد جدید ، شاید کتاب الکترونیکی ، ویدئویی یا کالای دیگری را در کنار هم قرار دهید. نمونه های نمونه ای که می توانند.

 

نقش مخاطبان در طراحی سایت

اگر لیست مخاطبین شما بزرگ است اما به سختی کسی ایمیل های شما را باز می کند ، در آن صورت اشتباه است. در این حالت ، نرخ کلیک نیز ضعیف است. اگر فقط خبرنامه ای را برای فروش یک محصول ارسال می کنید ، دیگر وقت ندارید که مشتریان خود را به درستی بشناسید و نیازهای آنها را در طراحی سایت بشناسید. پیشنهاد شما می تواند عالی و قانع کننده باشد ، اما اغلب به سطل زباله ختم می شود. توسط مشتریان پر شوند و به عنوان است.

راهنما یا دستورالعمل های مرحله به مرحله استفاده شوند در طراحی سایت همیشه بسیار محبوب هستند یک تقویم بازاریابی ایمیل جهت طراحی سایت ایجاد کنید یک خبرنامه خوب فقط برای فروش محصولات استفاده نمی شود. یک خبرنامه خوب داستان های جالبی را به اشتراک می گذارد و بینش های پشت صحنه شرکت شما را در طراحی سایت ارائه می دهد. همچنین می توانید از مشترکان خود بخواهید که داستان خود را به اشتراک بگذارند.

 

02 web design

 

ارسال پیام جهت طراحی سایت

اگر همان پیام را برای هر مشترک ارسال می کنید جای تعجب نیست که نرخ افتتاحیه و کلیک شما خیلی بد است ، زیرا همه مشتری ها در همان مرحله تصمیم گیری و خرید نیستند. برخی از مشترکین شما فقط به دنبال اطلاعات هستند برخی دیگر می خواهند محصول شما را از طراحی سایت خریداری کنند. هنوز سایر مشتریان هنوز هم تصمیم گیری نشده اند. اگر همان ایمیل را برای هر یک از مشتریان بالقوه خود ارسال کنید.

در تصور اینکه همه در یک مرحله از سفر مشتری خود قرار دارند در طراحی سایت اشتباه می کنید. در این حالت ، پیام متناسب با نیاز اکثر مشترکین شما تنظیم نمی شود و محصول شما غالباً پاسخگوی نیاز مشتری مربوطه نیست. شما می توانید محصول خود را معرفی کنید نشان دهید که چگونه ساخته شده است چه کسی آن را ساخته و چرا مشتریان شما آن را دوست دارند این باید به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی ارتباطی شما تبدیل شود.

 

لیست تماس خود را در طراحی سایت بخش بندی کنید

بسیاری از سیستم عامل های ایمیل عملکردهایی را برای تقسیم بندی لیست های ایمیل ارائه می دهند. این عملکردها اکثراً رایگان بوده و زمان بر ندارند. شما می توانید لیست خود را بر اساس کلیه معیارهای قابل تصور از جمله مشخصات جمعیتی ، محصولات خریداری شده یا توسط مشتریان جدید و موجود تقسیم کنید البته ، ابتدا باید این اطلاعات را در طراحی سایت جمع آوری کنید. اگر می خواهید مشترک خود را به مشتری جدید تبدیل کنید.

باید یک کمپین قطره ای را جمع کنید تا به تدریج مشتری بالقوه را با پیشنهاد خود آشنا کنید تا اینکه او آماده خرید باشد. اگر تصوری ندارید که از کجا می توانید اطلاعات لازم را در طراحی سایت بدست آورید ، ممکن است نیاز به سرمایه گذاری در یک سرویس شخص ثالث داشته باشید. همه مشترکین همان ایمیل را دریافت می کنند ، اما شما نمی دانید چرا موفقیت آمیز کمپین شماست ممکن است شما مشترکین خبرنامه خود را هنوز تقسیم نکرده اید.

 

946

 

آزمون و خطا در طراحی سایت

می توانید صفحات فرود و سایر مناطق یک طراحی سایت را آزمایش کنید البته این امر در مورد ایمیل و خبرنامه شما نیز صدق می کند. اگر لیست تماس خود را تقسیم می کنید ، آزمایش حتی بهتر عمل می کند زیرا می توانید دقیقاً مشخص کنید که چرا کاربر روی یک عنصر خاص کلیک کرده یا محصول را خریداری کرده است. اما کمپین شما هنوز هم موفقیت آمیز است. فوق العاده زیرا از این طریق اعتماد مشتریان خود را جلب می کنید.

آنها از قبل منتظر ایمیل بعدی هستند برای این کار شما باید یک تقویم بازاریابی ایمیل ایجاد کنید. پیشنهادات شما نیز برنامه ریزی و تهیه می شود. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید برنامه ریزی ایمیل در مورد موضوعات جالب دیگر در طراحی وب سایت است. شاید قانونی جدید وجود داشته باشد که صنعت شما را تحت تأثیر قرار دهد آیا مشکلی وجود دارد که مشتریان شما باید از آن آگاهی داشته باشند آیا تحولات جدیدی وجود دارد.

 

اصول طراحی سایت حرفه ای

آیا داستان جالبی درباره محصول شما وجود دارد برای تشویق ارتباطات باز بین شما و مشتریان ، یک ایمیل بنویسید و برای خبرنامه خود در طراحی سایت برنامه ریزی کنید. آنچه که توسط یک گروه مشتری به خوبی دریافت شده است به عنوان مثال مشتریانی که در واقع فقط به دنبال اطلاعات هستند لزوماً باعث ایجاد انگیزه در مشتریانی نمی شود که آماده کلیک شوند. با تقسیم لیست مخاطب خود و سپس انجام آزمایش می توانید ببینید.

که گروه های خاص مشتری برای انجام کاری چه چیزی را در طراحی سایت تحریک می کنند. شاید نرخ باز و کلیک شما عالی باشد ، اما نرخ تبدیل چنین نیست. مشترک هیچ چیزی نمی خرید. البته دلایل زیادی برای این وجود دارد ، اما من نمی توانم همه آنها را در اینجا جستجو کنم. به خاطر سادگی ، اکنون فرض می کنیم بازدید کنندگان طراحی سایت شما به خوبی تبدیل می شوند ، اما مشترکان ایمیل شما این کار را نمی کنند.

 

1004

 

جذب بازدیدکنندگان به طراحی سایت

بیشتر بازدید کنندگان به یک طراحی سایت می روند ، کمی به اطراف خود نگاه می کنند و سپس ناپدید می شوند. شما برای جذب این بازدید کننده به وب سایت خود از راهی خارج شدید. آیا واقعاً می خواهید به او اجازه دهید به راحتی فرار کند البته نه به همین دلیل باید یک کمپین عقب نشینی تنظیم کنید. با یک کمپین بازخوانی ، می توانید پیام های خاصی را برای بازدید کنندگان در طراحی وب سایت های دیگر نشان دهید.

دیروز آنها به محصول شما نگاه کردند و امروز در حالی که به گزارش هواشناسی فعلی می پردازند ، با یک تبلیغ به یاد این محصول می افتند. این چیزی خواهد بود نه این فقط یک نمونه از کارهایی است که می توانید با یک کمپین عقب نشینی انجام دهید. چنین کمپینی نه تنها باید مشتری را به یاد محصول شما بیندازد بلکه باید آنها را دوباره به پیشنهاد شما علاقه مند کند تا در نهایت به پیشنهاد شما در طراحی سایت پاسخ دهد.

 

نحوه ایجاد محتوا در طراحی سایت

ارسال ترافیک به طراحی سایت و وبلاگ یک چیز است. نگه داشتن این بازدید کنندگان برای خواندن مطالب وبلاگ و سپس تبدیل آنها به مشتریان پرداخت تقریبا غیرممکن است. شما باید مقالاتی بنویسید که مورد استقبال خوب خوانندگان قرار بگیرد. همیشه و همه جا موعظه می شود. اما دقیقاً به چه معنی است؟ خوانندگان چه چیزی می خواهند بخوانند و چگونه می توان در زمین یاد گرفت؟ شما باید دیدگاه جالبی پیدا کنید و خواننده را جذب کنید.

نتیجه گیری همانطور که می بینید ، کمپین ایمیل شما فقط به کمی رنگ یا طراحی جدید احتیاج ندارد. شما باید کمی عمیق تر حفاری کنید تا دریابید چرا پیام شما نادیده گرفته می شود. شما می خواهید مشترکین شما منتظر خبرنامه بعدی باشند. برای این کار ، مبارزات انتخاباتی شما نه تنها به یک اصلاح کوچک کوچک بلکه به یک نسخه کامل نیاز دارد. باید اهمیت بیشتری در طراحی سایت پیدا کرد ، بهتر و قانع کننده تر شد.