نحوه ایجاد عناوین عالی در طراحی سایت

غالباً عنوان مقاله شما را تعیین می کند که آیا خواننده روی پیوند شما کلیک می کند یا به یک رقیب مهاجرت می کند. اگر تیتر شما متناسب با خواننده نیست یا به اندازه کافی جالب نیست آنها روی مقاله شما کلیک نمی کنند. با تیتر مناسب می توانید ترافیک بیشتری به طراحی سایت و پست وبلاگ خود ارسال کنید. اما شما همچنین می توانید خوانندگان را از دست دهید. طبق گفته های کپی بلاگر هشت از ده کاربر قبل از کلیک روی لینک است.

عنوان مقاله را می خوانند اما فقط از هر ده نفر دو مقاله را می خوانند عنوان باید علاقه خواننده را برانگیزد. اما نگه داشتن این خواننده پس از آن در طراحی سایت آسان نیست. اگر تیتر شما ضعیف نیست ، ترافیک ارزشمندی را که شرکت شما برای رشد نیاز دارد از دست می دهید. سپس کاربران از وب سایت های دیگر بازدید می کنند. خوشبختانه ، من چند ترفند را می شناسم تا عناوین شما را به آهن ربای کلیک تبدیل کنند تا بتوانند.

946

 

استفاده از عنوان مناسب در طراحی سایت

برای الهام گرفتن از یک ژنراتور تیتر استفاده کنید اگر فقط نمی توانید به عنوان خوب فکر کنید و فاقد الهام باشید ، یک راه حل ساده وجود دارد. چندین برنامه وجود دارد که عناوین را برای شما جمع می کند. اگر وقت و حوصله ندارید یک عنوان عالی داشته باشید ، می توانید به سادگی روی یکی از این برنامه ها قرار بگیرید و از آن در طراحی سایت الهام بگیرید. اما من می خواهم از قبل یک چیز را روشن کنم. این برنامه ها بدون خطا نیستند.

شما عناوین مختلفی را تفریح ​​می کنید اما پس از آن هنوز باید آنها را مرور کنید ژنراتورهای تیتر فقط باید الهام بخش باشند. از آنها برای تقویت خلاقیت خود در طراحی سایت استفاده کنید. سپس باید عنوان را تنظیم و بهبود بخشید. بنابراین مشخص خواهد شد اکنون می توانم شما را با چند مورد از این برنامه ها در طراحی سایت آشنا کنم. ترافیک زیادی در طراحی سایت ایجاد کنند با راهنمایی ترفندها و ابزارهای من می توانید.

 

ایده های تولید محتوا در طراحی سایت

اکنون می خواهم عنوان مناسب برای موضوع بازاریابی محتوا پیدا کنم در اینجا پیشنهادی وجود دارد چرا بازاریابی محتوا به شما آسیب می رساند. این برنامه ها برای چند ثانیه عناوین قابل قبول برای پست های وبلاگ شما تولید می کنند. در این حالت این نیز موضوعی است که از دیدگاه جدیدی مورد بررسی قرار می گیرد. منظور من این است که همه تصور می کنند که بازاریابی محتوا برای ایجاد ترافیک ارگانیک عالی است در طراحی سایت درست است.

عناوین خود را با سرعت رعد و برق به چشم گیرهای واقعی تبدیل کنید من خودم از این استراتژی ها استفاده کردم تا نرخ تبدیل کیس متریکس را درصد افزایش دهم. این عنوان اما این موضوع را زیر سؤال می برد. برنامه عالی دیگر تولید کننده ایده های موضوعی از هاب اسپات است. به روشی مشابه کار می کند. شما همچنین برای ایجاد عناوین در اینجا یک موضوع وارد می کنید. عناوین جدید ایده های بد هم نیستند. اگر آنها را دوست ندارید.

 

955

 

ارائه محصولات در طراحی سایت

مقاله شما چه مشکلی را می تواند حل کند مقاله در مورد چیست محصول شما چه کاری انجام می دهد بیایید فرض کنیم که شما در حال فروش برنامه ای هستید که می تواند بهره وری شما را در طراحی سایت افزایش دهد. مشتریان شما می توانند کارهای روزمره را سریعتر و مؤثرتر انجام دهند بدون اینکه پیگیری کنند. از این مزیت در عناوین برای جذب مشتریان بیشتر ذکر کنید. شرکت های موفق مانند اورنت قبلاً از این استراتژی استفاده می کنند.

عنوان و زیر عنوان به مشکل مشتری معمولی پرداخته و راه حل در طراحی سایت ارائه می دهد. دوباره اینتر را فشار دهید عناوین به خصوص خلاق نیستند اما شروع خوبی در طراحی سایت هستند. مشکل شما چه راه حلی ارائه می دهد پس از فهمیدن این مسئله تمام کاری که باید انجام دهید این است که این مزیت را تدوین کنید تا بتوانید از آن در عنوان استفاده کنید به مشتریان بالقوه احساس فوریت دهید فوریت یک استراتژی متداول در بازاریابی آنلاین جهت طراحی سایت است.

 

پست های قدیمی را در طراحی سایت به روز کنید

درست همانطور که مرتباً خانه خود را تمیز و مرتب می کنید پست های وبلاگ شما نیز باید در فواصل منظم تجدید نظر شود. چرا زیرا مقالات قدیمی ترافیک زیادی را به طراحی سایت شما ارسال می کنند. هاب اسپات با تجدید نظر در پست های قدیمی وبلاگ تعداد هدایا در هر ماه را تقریباً سه برابر کرد. همچنین ترافیک ارگانیک این شرکت پس از تجدید نظر درصد افزایش یافته است. نتیجه عالی و کار بسیار کمتری نسبت به نوشتن مقاله جدید طول می کشد.

ارسال های وبلاگ های قدیمی به راحتی قابل بازگشت است تمام چیز فقط به کمی خلاقیت و نظم در طراحی وب سایت نیاز دارد با شما اعتقاد ندارید ما همه جا تحت فشار مداوم هستیم. اگر وبلاگ دارید برای به روز نگه داشتن مقالات خود به یک برنامه و استراتژی مناسب نیاز دارید. اکثر وبلاگ نویسان به امید به دست آوردن ترافیک بیشتر و راهنمایی تقریباً به طور انحصاری مقاله های جدید خود را به اشتراک می گذارند.

 

985

 

دلایل اهمیت پست های قدیمی در طراحی سایت

دلایل خوب بسیاری برای تجدید نظر در پست های قدیمی وبلاگ وجود دارد اما یکی از مهمترین این واقعیت این است که گوگل محتوای فعلی را ترجیح می دهد. گوگل همیشه تاریخی را در نتایج جستجو نشان می دهد تا کاربر را آخرین بار در صفحه مرور و به روز کنید. هنگامی که مقالات قدیمی را به روز می کنید ، گوگل همیشه تاریخ آخرین نسخه را در طراحی سایت نشان می دهد نه تاریخ انتشار اول پست شما در نتایج جستجو بالاتر قرار می گیرد.

می تواند نرخ کلیک بالاتر و ترافیک بیشتری ایجاد کند همچنین می توانید میزان گزاف گویی خود را پایین بیاورید. از آنجا که مقالات اصلاح شده حاوی گرافیک لینک ها و اطلاعات به روز هستند ، خواننده در صفحه طولانی تر می ماند. بسیاری از طراحی سایت ها در حال حاضر میزان گزاف گویی بسیار بالایی دارند و وبلاگ ها حتی در مقایسه با سایر وب سایت ها در رتبه دوم قرار دارند. فقط صفحات فرود میزان گزاف گویی را حتی بالاتر دارند.

 

افزایش ترافیک طراحی سایت

ترافیک ارگانیک فقط در دو هفته درصد افزایش یافته است علاوه بر این بازدید کنندگان جدید از دیگر وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی به طراحی سایت می آیند. ترافیک بیشتر اغلب به بک لینک های جدید منجر می شود و بک لینک های بیشتر منجر به رتبه بندی بهتر می شوند. به دلیل رتبه بندی بهتر بازدید کنندگان بیشتری نیز به وب سایت می آیند که به نوبه خود منجر به بک لینک های جدید می شود. مطالعه من در مورد سئو در صفحه اول است.

نتایج جستجو هنگامی که سئو تایپ می کنید ظاهر می شود این امر بیشتر به این دلیل است که مرتباً مقالاتم را مرور می کنم و آنها را به روز می کنم. برداشت اول به حساب می آید و اگر مشتری بالقوه مقاله قدیمی خود را در طراحی وب سایت شما پیدا کند اعتماد به نفس شما را از دست می دهد. بسته به صنعت در صورت به اشتراک گذاشتن اطلاعات منسوخ شده حتی می توانید با مشکلات قانونی روبرو شوید و البته ما می خواهیم از این امر جلوگیری کنیم.

 

 

 

پست های مهم طراحی سایت

اولین کاری که باید انجام دهید پیدا کردن پست های وبلاگ است که باید مورد بازنگری قرار گیرند شما می توانید مقالات خود را یک بار در هفته هر ماه یا هر سه ماه بررسی کنید و بهتر است این تاریخ را به طور محکم در کالنر خود وارد کنید. می توانید پست های وبلاگ مناسب را برای تجدید نظر با گوگل آنالیز شناسایی کنید. مقالات با نمای صفحه بالا و پایین را پیدا کنید. اکنون می توانید مقالاتی را که قبلاً فروکش کرده اند تجدید نظر کنید.

بیشتر به آنها فراخوانی شود یا می توانید با به روز کردن مرتب آنها ، مقالات بیشتری را که قبلاً محبوب هستند در طراحی سایت بدست آورید. یک دعوای حقوقی گران است زمان زیادی را می گیرد و به اعتبار خوب شرکت شما آسیب می رساند. پست های وبلاگ قدیمی برای سئو نیز ناخوشایند است ، اما بعداً بیشتر در این مورد جهت طراحی سایت وجود دارد. موتورهای جستجو در درجه اول به محتوای با کیفیت بالا علاقه مند هستند.

 

نتیجه گیری

بنابراین دلایل خوب زیادی برای تجدید نظر در پست های قدیمی وبلاگ وجود دارد. بنابراین باید هر کاری را برای کاهش نرخ گزاف گویی خود در طراحی سایت انجام دهید. بسیاری از شرکت ها یک پست وبلاگ منتشر می کنند و سپس آن را فراموش می کنند ، اما این یک اشتباه است. برایان دین از بک لینک در یکی از پست های وبلاگ خود تجدید نظر کرد و نتایج بسیار خوبی کسب کرد. اما با استراتژی درست می توانید با پست های وبلاگ هایی که چند ماهه هستند ، به نتایج بهتری دست پیدا کنید. در این مقاله برای شما توضیح می دهم که چرا مقالات قدیمی به این خوبی کار می کنند و نحوه استفاده از آنها برای ایجاد ترافیک ارگانیک در طراحی سایت می باشد.