اهمیت بازاریابی رسانه های اجتماعی در طراحی سایت

آیا می دانید از کل بازاریاب ها می گویند بازاریابی در رسانه های اجتماعی باعث افزایش میزان قرار گرفتن در معرض تجارت آنها شده است یا اینکه از بازاریابانی که حداقل ساعت در هفته اجتماعی می گذرانند ، منجر به افزایش بیشتری در طراحی سایت شده اند مهم نیست که چه چیزی را می فروشید و چه کسی آن را به فروش می رسانید ، استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای بازاریابی می تواند به شما در رشد برند است.

شما در طراحی سایت کمک کند و کیف پول خود را لمس کند. در این مرحله ، نداشتن حضور فعال سوشیال مدیا مانند بیرون کشیدن تلفن تلنگر در یک جلسه کاری و درک نکردن دلیل این که چرا برد باعث می شود تمام حساب های جدید را دریافت کند. اما برخی هنوز صاحب تلفن های تلنگر هستند و برخی از افراد در پاشنه های خود حفر می شوند و می گویند بازاریابی رسانه های اجتماعی برای من چه کاری در طراحی سایت انجام می دهد آیا واقعاً به آن احتیاج دارم.

 

003 design

 

نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی جهت طراحی سایت

پست های رسانه های اجتماعی ترافیک هدفمند را هدایت می کنند استفاده از رسانه های اجتماعی برای تجارت سئو سایت شما را تقویت می کند رسانه های اجتماعی می توانند از طریق خبرگان نقل شده دسترسی شما را افزایش دهند رسانه های اجتماعی بهترین ابزار برای ارتباط با و یادگیری از آنها با مصرف کنندگان و رهبران صنعت است بازاریابی رسانه های اجتماعی به شما در درک مخاطبان خود در طراحی سایت کمک می کند.

حضور فعال در رسانه های اجتماعی با مخاطبان شما روابط برقرار می کند تبلیغات رسانه های اجتماعی امکان هدف گیری و بازخورد را می دهد چرا در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید رسانه های اجتماعی می توانند به شما در گرفتن توجه در رویدادها و به دست آوردن پوشش رسانه ای کمک کنند تصویر برند در بازاریابی رسانه های اجتماعی رشد می کند رسانه های اجتماعی برای سرویس دهی مشتری مهم است حضور پرقدرت در رسانه های اجتماعی است.

 

افزایش جذب بازدیدکنندگان به طراحی سایت

صنعت بخش و مخاطبان شما هر چه باشد بخش قابل توجهی از مشتریان و پیشروان شما در حوزه اجتماعی قرار دارند. یک مطالعه اخیر در مرکز تحقیقات پیو نشان داد که از بزرگسالان آمریکایی از کاربران فیس بوک هستند. در بین افراد تا ساله از اینستاگرام و نیز در توییتر استفاده می کنند. حتی در بین آمریکایی های ساله و بالاتر از کاربران رسانه های اجتماعی هستند. دسترسی به همه این مشتریان به شما در افزایش ترافیک است.

به ویژه برای محتوای جدید طراحی سایت کمک می کند وقتی یک وبلاگ جدید ارسال می کنید یا صفحه اصلی خود را به روز می کنید می توانید مدت کوتاهی از گوگل بکشید. این بدان معناست که تعداد بسیار کمی از مشتریان تا زمان دفعه بعدی که محصول یا خدمات شما را در طراحی سایت جستجو می کنند ، محتوای جدید را نمی دانند. باعث ایجاد وفاداری به برند می شود رسانه های اجتماعی علاوه بر ایده آل برای استراتژی روابط عمومی شما است.

 

1028

 

سئو در طراحی سایت

خزنده های موتور جستجو می دانند که کدام صفحات به طور مداوم باعث ایجاد ترافیک در طراحی سایت می شوند و فقط در آنجا شنا می شوند فراموش شده و نادیده گرفته می شوند. اگرچه استراتژی محتوای قاتل شما مهمترین عامل در رتبه بندی جستجوی شما است اما رانندگی به صفحات بهینه شده باعث می شود که آنها خیلی سریعتر صعود کنند. خدمات توزیع مطبوعاتی سنتی بسیار باورنکردنی است استراتژی مناسب بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند.

به طراحی سایت شما کمک کند رقابت را بکشید رقابت شما در حال حاضر اجتماعی است. عرصه بازاریابی رسانه های اجتماعی یک سطح بازی سطح نسبتاً است هنگامی که صحبت از خبرسازی می شود ، رسانه های اجتماعی پادشاه هستند از کجا باید تقویم رسانه های اجتماعی شما را ارسال کنیم اهمیت بازاریابی رسانه های اجتماعی برای فروش و آر او بازاریابی رسانه های اجتماعی فروش بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

 

افزایش امکان دسترسی به طراحی سایت

این یکی از مزایای بسیار مورد علاقه ما در بازاریابی رسانه های اجتماعی است. بیایید بگوییم که شما از هارو برای یافتن متخصصان مربوطه برای آخرین پست وبلاگ خود استفاده کرده اید. شاید شما از شخصی با حضور قاتل در رسانه های اجتماعی جهت طراحی وب سایت نقل قول کرده اید. البته ، شما می خواهید که به هنگام ارسال مستقیم به آنها پیوندی برای پست الکترونیکی ارسال کنید و آنها را تشویق کنید که آن را به اشتراک بگذارند.

اما اعمال کانال های رسانه های اجتماعی خود به طراحی سایت شما کمک می کند تا مایل اضافی را به اینجا بروید. می توانید مشتری های بالقوه ای پیدا کنید که از قبل برند شما را در طراحی سایت نمی شناسند بازاریابی رسانه های اجتماعی شما را به عنوان یک مقام در صنعت خود تعیین می کند نمی توانید قیمت رسانه های اجتماعی را ضرب و شتم کنید در تبلیغات رسانه های اجتماعی بی نظیر است پست های رسانه های اجتماعی فرصتی دارد.

 

1068

 

افزایش آگاهی مخاطبان در طراحی سایت

بخشی از آنچه کانال های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام را به عنوان ابزار بازاریابی کارآمد می کند تعامل شما با مشتری خود است. با خواندن توییت ها و به روزرسانی های وضعیت به زندگی روزمره و رفتارهای مصرف کننده آنها بینش می یابید و به سؤالاتی از قبیل پاسخ می دهید برای عموم فراهم می کند تا محتوای وب جدید شما را پیدا کرده و به سایت شما کلیک کنند. و از آنجا که این پست ها در ابتدا در فید دنبال کنندگان و افراد علاقمند است.

به محصول شما نشان داده می شوند این میزان ترافیک به طور معمول بسیار هدفمند است این فقط شماره های ترافیک شما را در طراحی سایت افزایش نمی دهد و این نوع بازدید کننده هایی را که می خواهید جذب کنید ، به ارمغان می آورد. مزایای ترافیکی بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند در طراحی وب سایت چشمگیر باشد. بارها و بارها این می تواند به آسانی به اشتراک گذاری مجدد محتوای همیشه سبز البته علاوه بر به اشتراک گذاشت.

 

ارتباطات در طراحی سایت

مصرف کنندگان توییتر فیس بوک و اینستاگرام را شبکه های اجتماعی می دانند ، نه ماشین های بازاریابی. این می تواند یک چالش باشد وقتی شما برای اولین بار استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را در طراحی سایت تهیه می کنید. بسیاری از شرکت ها به طور غریزی رویکرد فروش سختی را در پیش می گیرند و دنباله داران خود را با کدهای ارائه تخفیف ، اعلامیه محصولات جدید و بررسی های مشتری اشتباه می گیرند.

سپس ، هنگامی که این حساب فقط سود متوسطی در مورد ترافیک به همراه دارد ، آنها فرض می کنند که مناسب بودن تجارت مناسب برای نام تجاری آنها نیست. محتوای جدید شما هنگام پخش مستقیم باشد ما توصیه می کنیم که هر پست یک بار در ماه مجدداً به اشتراک گذاشته شود و کاری که لازم نیست آنقدر که فکر می کنید پرهیز از زمان جهت طراحی سایت باشد. با استفاده از ابزار برنامه ریزی فیس بوک یا هات سوییت برای توییتر می توانید.

 

1093

 

تاثیر گذاران بر صنعت طراحی سایت

شما با رهبران صنعت و تأثیر گذاران ارتباط برقرار خواهید کرد ، داستانهای فوق العاده ای را برای خبرنگاران ، محصولات برتر درجه یک برای مروج و مباحث جالب برای متخصصان به اشتراک می گذارید تا با طرفداران خود در طراحی سایت به اشتراک بگذارند. با گذشت زمان ، شما بیشتر از یک برند خواهید شد - شما جزئی از یک انجمن می شوید و این با جدی همراه است. اگر بهترین روشهای بازاریابی در رسانه های اجتماعی را دنبال می کنید.

یک تن در معرض آن قرار می گیرید این مواجهه منجر به جدیدی می شود. با گذشت زمان ، این پیگیری ها پیروان می شوند ، پیروان مشتری در طراحی سایت می شوند و مشتریان نیز به ادامه ی چرخه ، به مروج مارک های اختصاصی می شوند. کل ماه را یکجا تنظیم کنید و تمام شد چه کالاهایی خریداری می کنند و چرا چه سرگرمی هایی دارند آنها چه نوع ارسال هایی را دوست دارند از چه طراحی سایت هایی بازدید می کنند.

 

نتیجه گیری

این بینش ها دارای مزایای آشکار بازاریابی هستند هنگامی که مشتریان خود را درک می کنید ، می توانید مطالب بهتری و پست های قانع کننده تر بنویسید ، که منجر به ترافیک بیشتر می شود. اما این مزایا بعضی اوقات می تواند فراتر از بازاریابی باشد و به شما در شناسایی نقاط درد مشتری ، بهبود تبدیل فروش و حتی اصلاح استراتژی محصول در طراحی سایت کمک می کند. اما مشتریان نمی خواهند به اینها سوار شوند.

آنها می خواهند تعامل معتبر داشته باشند. وقتی از دیدن اجتماعی به عنوان راهی برای جلب مشتری خود جلوگیری می کنید و شروع به دیدن آن به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با آنها می کنید ، می تواند مارک شما را در طراحی سایت دگرگون کند. شما با پاسخ دادن به سؤالات آنها ، سرگرمی و آگاهی از آنها با مطالب مرتبط و حتی ایجاد اوراق قرضه در مورد علایق مشترک به مشتریان کمک می کنید.