رپورتاژ آگهی و اهمیت آن در طراحی سایت

ریپورتاژ آگهی را می توان یک گزارش در مورد موضوع، برند یا محصول  در طراحی سایت تعریف کرد که بدون طرفداری از آنها اطلاعاتی مطلوب در اختیار کاربر قرار می دهد این محتوا حالت تبلیغاتی ندارد و به کاربران اطلاعات سودمند ارائه می کند شاید دلیل اصلی جذابیتش نیز همین باشد به وسیله ریپورتاژ آگهی در طراحی سایت اطلاعاتی در اختیار کاربر قرار می گیرد و سبب شناخت بیشتر کاربربا برند یا محصول و ... می شود برای انتقال بهتر مفاهیم در ریپورتاژ می توان از عکس و ویدئو و حتی نمودارها بهره گرفت.

 

هدف ایجاد ریپورتاژ آگهی

ریپورتاژ آگهی بیشتر جنبه ی خبری و آموزشی دارد و هدف آن درک مناسب کاربر و دادن شناخت بیشتر به اوست ایجاد ریپورتاژ آگهی یک فرصت مناسب برای برند سازی در طراحی سایت است این گونه محتوا اگر به صورت هدفدارو با روشی صحیح ایجاد شوند به افزایش ترافیک در طراحی سایت کمک خواهند کرد ریپورتاژها انواع مختلفی دارند که از معروف ترین آنها می توان به تبلیغات رسانه ای مانند تلویزون، تبلیغات نوشتاری مانند روزنامه ها و مجلات و تبلیغاتی که در اینترنت مشاهده می شود مانند مقاله ها اشاره کرد.

 

1028

 

مزیت های ایجاد ریپورتاژ آگهی

بالا رفتن نرخ تبدیل در طراحی سایت : گرچه محتوای ریپورتاژ حالت تبلیغی ندارد اما به ایجاد حس نیاز در مشتری کمک زیادی خواهد کرد و می تواند در ترغیب او به خرید و تبدیل کاربر به مشتری موثر باشد.

افزایش میزان بازید :انتشار ریپورتاژ آگهی در سایت هایی بازدید بالایی دارند سبب زیاد شدن ترافیک در طراحی سایت شما خواد شد چرا که به احتمال زیاد کاربران با کلیک بر روی لینک های انتهای ریپورتاژ به سایت شما وارد خواهند شد.

افزایش رتبه در موتورهای جستجو : یکی از دلایلی که باعث می شود الگوریتم های موتورهای جستجو رتبه ی بالایی با شما بدهند دریافت بک لینک در طراحی سایت است گرفتن بک لینک از سایت های معتبر به دلیل اعتبار دامنه ای که دارند موجب افزایش رتبه در موتورهای جستجو می شود و بر سئو سایت و بهینه سازی اثر مثبت دارد.

افزایش دانش کاربران :ریپورتاژ آگهی باعث می شود تا بی طرفانه و بدون داشتن هدفی برای تبلیغ اطلاعات مفیدی در اختیار کاربر قرار بگیرد و سطح دانش او در زمینه ی خاص بالا رود و اطلاعات جدیدی به دست آورد.

خصوصیات یک رپورتاژ آگهی خوب

رپورتاژهای آگهی نباید به سادگی به مرور تبلیغات گذشته بپردازند لازم است تمرکز بر یک جنبه ی جذاب کسب و کار که می تواند در جذب مشتری اثرگذار باشد را در نظر بگیرید از چهره ها برای به جلب بیشتر کاربر استفاده کنید و در باره ی زندگی نامه ی آنها بنویسید حتی سعی کنید اگر عکسی از آن افراد در اختیار دارید در طراحی سایت قرار دهید به کار گیری تیترهای قوی در جذب کاربر اهمیت زیادی دارد سعی کنید از متن های روان و ساده در طراحی سایت استفاده کنید و تا حد امکان پاراگراف های طولانی به کار نبرید.

استفاده از تصاویر بهینه شده در طراحی وب سایت که با موضوع نیز مرتبط هستند کمک زیادی به جذب مخاطب خواهد کرد یکی از بهترین روش ها برای نوشتن ریپورتاژ آگهی این است که نشان بدهید یک کسب و کار چگونه به مشتریان در بهبود شرایط شان کمک کرده است در انتشار ریپورتاژ آگهی توجه به این نکته ضروری است که سایت منتشر کنند از لحاظ حوزه ی کاری و موضوعی نزدیکی زیادی به طراحی سایت شما داشته باشد علاوه بر این معتبر و با دامنه ی بالا باشد و بازدید کنندگان آن بیشتر از شما باشد وگرنه انتشار ریپورتاژ در آن خیلی سودمند نخواهد بود. 

 

web 1

 

ریپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ یک متن در طراحی سایت است که بدون داشتن جنبه ی تبلیغاتی به دادن اطلاعات مفید به کاربر می پردازد و باعث شناخت بیشتر او از محصول و یا برند مورد نظر می شود

هدف از انتشار ریپورتاژ آگهی در طراحی سایت چیست ؟

ریپوتاژ آگهی علاوه بر برند سازی و جلب نظر مخاطب می تواند در افزایش ترافیک طراحی سایت و رتبه گرفتن از موتورهای جستجو کمک کند و به صورت هدفدار به جذب مخاطب بپردازد

استفاده از ریپورتاژ آگهی چه مزیت هایی دارد ؟

  • افزایش رتبه ی گوگل
  • افزایش بازدید از سایت
  • بالا رفتن نرخ تبدیل
  • افزایش دانش کاربران