نقش بازاریابی در طراحی سایت

جمعیت های طراحی سایت های رسانه های اجتماعی با شروع به ظهور سیستم عامل های جدید و قدیمی ها برجستگی را از دست می دهند. و از آنجا که فیس بوک و توییتر همچنان الگوریتم های خود را برای پاداش تبلیغات پرداخت شده ترسیم می کنند ، مشاغل با مشکل مواجه شده اند تا در معرض آلی در این سایت ها قرار بگیرند. همه اینها بسیاری از مشاغل را به این سؤال می رساند كه آیا باید اندكی وسیع تر شروع به ریختن به بازارهای دیجیتال در طراحی سایت خود كنند.

در سپتامبر اینستاگرام در تعداد کاربران از توییتر پیشی گرفت و تقریباً سه برابر بیشتر از کاربران تا به امروز است. این نوع اعداد را نمی توان نادیده گرفت و این رشد خیره کننده بخشی از این دلیل است که مردم شروع به چشم گرفتن اینستاگرام به عنوان مکان عالی بعدی برای بازاریابی مشاغل در طراحی سایت خود می کنند. بنابراین چگونه می دانید که آیا این برای شما مناسب است اهمیت بازاریابی اینستاگرام در طراحی سایت در حالی که ما معتقد هستیم.

 

1093

 

اهمیت استفاده از موبایل در طراحی سایت

سالهاست که اهمیت فزاینده موبایل در صدر لیست برای هر پیش بینی روند بازاریابی قرار گرفته است و ما در نهایت به نقطه اوج رسیده ایم از سال زمان صرف شده در رسانه های تلفن همراه به طور قابل توجهی بیشتر از دسک تاپ است. از مدتها قبل موبایل از روندی ساده متوقف شده است. این روشی اساسی برای دسترسی کاربران اینترنتی به محتوای آنلاین در طراحی سایت است. که وقتی بازاریابی در رسانه های اجتماعی وجود ندارد.

جواب همه افراد را نمی دهد چند قانون کلی وجود دارد که می توانید برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا اینستاگرام مناسب برای تجارت شما است در طراحی سایت استفاده کنید. اما اول ، بیایید نگاهی بیاندازیم به آنچه که بازاریابی اینستاگرام را بسیار عالی می کند نگاهی بیندازیم. بررسی عملکرد بازاریابی اینستاگرام در طراحی سایت این امر بازاریابی اینستاگرامی را نسبت به رقبا مانند فیس بوک ، توییتر و پینترست یک مزیت بزرگ به شما می دهد.

 

افزایش بازدیدکنندگان در طراحی سایت

اطمینان از دیدن پست های شما به خصوص در فیس بوک دشوار شده است. فیس بوک نه تنها به کاربران اجازه می دهد تا از محتوای کنترل شده در خبرخوان خود ، کنترل بالایی داشته باشند ، بلکه الگوریتم فیس بوک به طور خودکار اخبار خبرهای هر پروفایل را بر اساس ارتباطات و تعامل آنها ، بطور خودکار در طراحی سایت تنظیم می کند. این بدان معناست که اگر دنبال کنندگان شما بلافاصله و به طور مداوم با محتوای شما درگیر نشوند.

احتمال دارد که آنها از دیدن آن در طراحی سایت دست بکشند. برخلاف سایر سیستم عامل های مهم رسانه های اجتماعی ، اینستاگرام و اسنپ چت به اعتبار آن در ابتدا به عنوان یک اپلیکیشن طراحی شده بود. اگرچه سایر وزنه های سنگین رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری های زیادی را در برنامه های تلفن همراه خود در طراحی وب سایت انجام داده اند ، دشوار است اگر غیرممکن نباشد برای یک سکوی که در ابتدا برای دسک تاپ ایجاد شده بود.

 

970

 

بازاریابی دیجیتال در طراحی سایت

برای اینکه کار را برای بازاریابان و صاحبان مشاغل دشوارتر کند ، از آنجا که فیس بوک به طور فزاینده ای در خدمات تبلیغاتی خود سرمایه گذاری می کند ، صفحات کسب و کار دسترسی به اعضای خود را به صورت ارگانیک یعنی به صورت رایگان در طراحی سایت بیشتر و دشوارتر می کنند. در حالی که اینستاگرام تبلیغات خود را روی این پلتفرم معرفی کرده است ، تاکنون هیچ نشانه ای مبنی بر این که قصد دارند محتوای ارسال شده است.

توسط پروفایل های تجاری را به هر شکلی متفاوت از گذشته رفتار کنند ، نشان نداده است ، و بازاریابی اینستاگرام را هنوز هم بهترین شرط بندی برای دریافت مطالب خود جلوی خود در طراحی سایت قرار می دهد. برنامه ای داشته باشد که یکپارچه و بصری به عنوان یک سکوی بومی تلفن همراه در طراحی سایت کار کند. فقط مقایسه سریع یک طرفه با هر یک از برنامه های مهم رسانه های اجتماعی در مقایسه با برنامه اینستاگرام ، این نکته را به وضوح روشن می کند.

 

اشتراک گذاری در طراحی سایت

کافی است فقط محتوای خود را به اشتراک بگذارید و باید تأثیر بگذارد اشتراک گذاری ها لایک ها همه شاخص هایی هستند که مخاطبان شما با محتوای شما چه ارتباطی دارند. هرچه بیشتر توجه پیروان خود را جلب کنید ، فرصتهای بیشتری برای بیرون کشیدن پیام شما ، ایجاد آگاهی از برند و مشارکت در برخی روابط عمومی قاتل وجود دارد. در صورت استفاده صحیح از این ، این سیگنال های اجتماعی حتی می توانند یک مشت جدی سئو طراحی سایت را در اختیار داشته باشند.

به همین دلیل است که تعامل ، مقدس مقدس بازاریابی در رسانه های اجتماعی است. در حالی که برنامه های دیگر با به روزرسانی های بی پایان برای ادغام بیشتر صفحات و منوها بسیار زیبا تلاش می کنند ، رابط کاربری ساده و محروم اینستاگرام برای کاربران موبایل آسان و شهودی در طراحی سایت ایجاد می کند. رابط کاربری تمیز و روان اینستاگرام ، ترکیب مشکوک تبلیغات و تمرکز روی محتوای تصویری ، فضای صمیمی ایجاد می کند.

 

awesome dynamic tech solutions web design company customized graphic design

 

برندسازی در طراحی سایت

ایده کلی این است شما مدیرعامل یک شرکت نوپا یا یک فروشنده در تلاش برای به دام انداختن مشاغل جدید هستید و به طور ناگهانی در یک آسانسور دقیقاً با سرمایه گذار یا مخاطبی که می خواهید با آن تجارت کنید در طراحی سایت پیدا می کنید. اصولاً ، شما ثانیه دارید تا به این شخص بگویید که شرکت شما چه کاری انجام می دهد و چرا آنها می خواهند با شما همکاری کنند و شما باید این کار را به روشی جالب و قانع کننده انجام دهید.

که سوار آسانسور با شما ملاقات کند و یک قلم مو ناراحت کننده نیست به همان اندازه که به نظر می رسد مشکل است. که برای به اشتراک گذاری اجتماعی مطلوب است. بنابراین جای تعجبی ندارد که چرا وقتی صحبت از تعامل می شود ، اینستاگرام رهبر صنعت است. اگرچه نمی توان تعداد دقیق را سخت در طراحی سایت ارزیابی کرد ، اما تخمین ها حاکی از آن است که کاربران اینستاگرام چهار برابر بیشتر از کاربران فیسبوک دوست دارند.

 

بررسی دلایل حضور طراحی سایت در اینستاگرام

بنابراین می دانید که اینستاگرام بسیار جذاب است اما هنوز به این ایده که مناسب برای تجارت شما است فروخته نشده است. حقیقت این است که با وجود مزایای بسیاری که در بازاریابی اینستاگرام در طراحی سایت وجود دارد ، لزوماً برای هر مشاغل معنی ندارد. در اینجا چند قانون شستی وجود دارد که به شما کمک می کند بدانید زمان آن است که تجارت خود را در طراحی سایت به زیر ببرد. نظر بگذارند و یا پست یک مارک را به اشتراک بگذارند.

برابر بیشتر از کاربران توییتر در طراحی سایت باشند این یک قیاس عالی برای ایجاد مخاطبان خود به صورت آنلاین است ، فقط به جای یک سرمایه گذار کاربران اینترنت را گول می زنید و به جای ثانیه ، دو فرصت دارید شاید. اینجاست که جنبه های داستان گویی بصری بازاریابی اینستاگرام به یک مزیت بزرگ در طراحی وب سایت تبدیل می شود. آنها می گویند یک تصویر به ارزش کلمه است ، و آنها درست هستند. احتمالاً می توانید خلاصه کنید.

 

about web design

 

مخاطبان هدف در طراحی سایت

مخاطب هدف شما جوان است تقریبا از یک میلیارد کاربر اینستاگرام زیر سال سن دارند این مورد را با توییتر مقایسه کنید جایی که کاربران بالای سال دارند و فیس بوک جایی که کاربران زیر سال دارند. حقیقت این است که مهم نیست که اگر از کانال های مناسبی برای دسترسی به مخاطبان خود استفاده نمی کنید ، محصول و پیام شما در طراحی سایت چقدر عالی است. که چرا شرکتی که برای آن کار می کنید در کلمه بسیار سرد است.

هیچ کس برای خواندن آن دست و پنجه نرم نمی کند. یا می توانید تصویری از آخرین مهمانی دفتر پشت بام یا کار خود در مکزیک ارسال کنید و همین داستان را در طراحی سایت در لحظه بگویید. درج محصولات در طراحی سایت محصول شما بصری قانع کننده است. بازاریابی اینستاگرام همه چیز مربوط به تصاویر است. شاید شما یک آژانس مسافرتی باشید که تعطیلات لوکس را در طراحی سایت رزرو می کند یا ممکن است.

 

بررسی رقبای تجاری جهت طراحی سایت

رقبای شما در اینستاگرام هستند اگر هنوز این کار را نکرده اید ، باید حتماً بررسی کنید که آیا رقبای شما بازاریابی اینستاگرام را انجام می دهند یا خیر. حتی اگر هنوز هم در این مرحله فکر می کنید که اینستاگرام برای شغل شما مناسب نیست  اگر رقیبان شما در حال حاضر آنجا هستند و موارد دیگری را در طراحی سایت توسعه می دهند.

احتمال دارد که آنها چیزی را که شما نمی دانند ، بدانند. به پروفایل های خود بگردید و سعی کنید بفهمید که چه چیزی است ، سپس به ساخت نسخه بهتر در نمایه خود بروید. شرکتی باشید که دوچرخه های سفارشی شیرینی تولید می کند. هرکسی که هستید ، اگر چیزی را می فروشید که مردم قصد دیدن آن را دارند ، باید در اینستاگرام خود در طراحی سایت باشید.