نحوه افزایش ترافیک در طراحی سایت

نحوه افزایش ترافیک در طراحی سایت هیچ کس نمی خواهد کار سخت تر از آنچه باید داشته باشد و چرا باید چرا پنج ساعت در برنامه ریخته می شود وقتی که برنامه نیمی از زمان را می گیرد و می تواند دو برابر موثر باشد اگرچه این ممکن است به نظر عقل عادی به نظر برسد بسیاری از شرکت ها وقت زیادی را برای جذاب کردن محتوای جدید طراحی سایت هدر می دهند هنگامی که برای افزایش ترافیک ارگانیک باید به جای آن صفحه های وبلاگ موجود و صفحات فرود خود را دوباره در طراحی سایت به روز کنند.

نقش موتورهای جستجو در طراحی سایت موتورهای جستجو بخصوص گوگل غیرقابل پیش بینی هستند. مهم نیست که چقدر به استفاده از برنامه ریز کلمات کلیدی ادوردز علاقه دارید یا استراتژی سئو خود را چقدر هدفمند کرده اید هرگز نمی توانید کاملاً مطمئن باشید که کدام یک از پست های وبلاگ شما یا حتی صفحات فرود شما بهترین عملکرد را خواهد داشت و کدام کلمات کلیدی آنها را در چه زمانی در طراحی سایت رتبه بندی می کند انجام می دهند.

 

 946

 

نقش محتوای اصلاح شده در طراحی سایت

هنگامی که این مراحل را دنبال کردید ، به صفحات بالای صفحه خود برای ترافیک ارگانیک گوگل نگاه می کنید. به عبارت دیگر ، وقتی گوگل بر اساس هر چیزی که جستجو کرده اید ، کاربران را به طراحی سایت شما هدایت می کند ، این صفحاتی است که آنها اغلب در آنها فرود می آیند نتیجه برتر را بررسی کنید. اکنون پست های وبلاگ را مشاهده می کنید که بیشترین ارگانیک را از گوگل کسب می کنند. اینها را مرور کنید.

از خود بپرسید کدام صفحات در طراحی سایت شما دارای محتوای نسبتاً کمی هستند ، اما میزان زیادی از ترافیک موتور جستجو را به دست می آورید کدام یک از پست های اخیر قبلاً ترافیک زیادی کسب کرده اند آیا پستهایی که من شناسایی کرده ام می تواند حاوی جزئیات بیشتر ، نکات بیشتر یا اطلاعات دیگری باشد شما باید به انتشار بپردازید ، سپس صبر کنید تا ببینید که چگونه نتایج با گذشت زمان به لرزه در می آیند و ممکن است.

 

نحوه ویرایش وبلاگ های قدیمی

یافتن محبوب ترین صفحات در طراحی سایت شما برای ترافیک جستجوی ارگانیک اولین قدم است و اکنون باید بفهمید که چه کاری می توانید انجام دهید تا آنها را برای موتورهای جستجو حتی آبدارتر کنید تا بتوانید به همان میزان شیرین خیس شوید ، ترافیک ارگانیک شیرین که ممکن است. در اینجا سه ​​روش برای انجام این کار وجود دارد ماه ها طول بکشد تا یک پستی که شما به دنبال آن هستید سود کسب کند یا به دست نیاورد.

شما می توانید یک هفته را صرف تحقیق و نوشتن یک راهنمای عمیق کلمه ای کنید فقط برای این که دریابید که در یک ماه ترافیک آن توسط یک وبلاگ کلمه ای که یک دهم وقت برای نوشتن شما را برعهده دارد ، برطرف می شود. این گوهر کوچک می تواند شروع به رتبه بندی برای برخی از کلمات کلیدی بسیار با ارزش حتی اگر هرگز برای آن برنامه ریزی نکرده اید را در طراحی سایت کنید. آنرا به قبل تغییر دهید.

 

 01 web design

 

مرتب سازی تعداد کلمات در طراحی سایت

اگر پست وبلاگ شما انتخاب کرده اید کمتر از کلمه دارد یکی از راه های ساده برای افزایش ترافیک ارگانیک افزایش تعداد کلمات است و اما آن را فقط پر نکنید. اطمینان حاصل کنید که هر محتوایی که اضافه می کنید ارزش افزوده نیز می دهد. به جای آب کردن پاراگرافها ، بخشهای کاملاً جدیدی را در طراحی سایت اضافه کنید که نکاتی را که هنوز معرفی نکرده اید پوشش می دهد. احتمال وجود دارد ، تعداد کلمات اضافه شده است.

به شما امکان می دهد کلید واژه های اضافی را در طراحی سایت اضافه کنید صحبت رتبه بندی های خود را در ها صفحات نتایج موتور جستجو و مقادیر راهنمایی و ارگانیک مشاهده خواهید کرد در اینجا مثالی از آنچه می تواند رخ دهد هنگامی که شما یک صفحه از محتوا را برای بهبود سئوی خود مجدداً در طراحی سایت استراتژیکی می کنید. در تمام موارد فوق ، شما به طور بالقوه صفحه ای در طراحی سایت خود پیدا کرده اید.

 

تراکم کلمات کلیدی را در طراحی سایت افزایش دهید

آدرس ایمیل خود را وارد سمراش کنید تا کلمات کلیدی را که قبلاً در آن رتبه بندی شده است کشف کنید. آیا شما برای اولین بار در صفحه اول اس ای آر پی برای کلمات کلیدی خاص که حجم جستجوی بالایی دارند رتبه بندی می کنید به کلمات کلیدی که در موقعیت های قرار دارند نگاهی بیندازید و سعی کنید برای بهینه سازی این موارد در اولویت قرار دهید و حرکت از موقعیت سوم به اول برای یک اصطلاح با حجم جستجوی بالا می تواند.

باعث افزایش چشمگیر ترافیک ارگانیک در طراحی سایت شود بعلاوه ، هنگامی که از قبل برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی شده است ، دست زدن به صفحه در آسان تر است. که می تواند با کمی ادغام محتوا و کلمه کلیدی کلیدی ، به یک هیولای کلمه کلیدی تبدیل شود. اگرچه ما در این راهنمای پست های وبلاگ بحث کرده ایم ، از سایر صفحات طراحی وب سایت خود کاملاً غافل نشوید این نکات برای افزایش ترافیک ارگانیک در همه صفحات است.

 

 quality control 1

 

ارزیابی طراحی سایت

رشته های کلیدی مشابه را در طراحی سایت هدف قرار دهید اگر صفحه شما در حال رتبه بندی برای کلمات کلیدی مانند مدیریت رسانه های اجتماعی است ، شما ممکن است بخواهید به کلمات کلیدی با دم بلند مانند قیمت گذاری مدیریت رسانه های اجتماعی یا ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی را در طراحی سایت نگاه کنید. پرداختن به این موضوعات بسیار آسان خواهد بود. علاوه بر این ، با اضافه کردن چند کلیدواژه اضافی با دم بلند است.

مزیت اضافه ای برای افزایش کل تراکم کلمات کلیدی صفحه را در طراحی سایت دریافت خواهید کرد. و نه فقط پست های وبلاگ فردی کار می کنند. با مشاهده صفحات موجود در وب سایت خود که محبوب ترین آنها هستند ، ممکن است متوجه شوید که برخی از آنها به هیچ وجه پست های وبلاگ نیستند و این کاملا خوب است. اگر می دانید که صفحه درباره ما یا خدمات شما برای مجموعه ای از کلمات کلیدی بسیار خوب رتبه بندی می کند.

 

 

تماشای رتبه بندی طراحی سایت خود را بهبود بخشید

همانطور که با هر استراتژی بازاریابی محتوا ، اگر همچنان به نظارت بر نتایج خود در طول زمان ادامه دهید ، کار مجدد برای ارسال به وبلاگ های قدیمی خود بهتر است همانطور که در طراحی سایت انجام می دهید ، شما فقط یاد نخواهید گرفت که تلاش هایتان چگونه به پایان رسیده است و ممکن است برای پست های آینده ایده بگیرید ، یا حتی روش هایی برای بار دیگر صفحات بازسازی شده خود را برای افزایش ترافیک ارگانیک در طراحی سایت به دست آورید.

ممکن است بخواهید دوباره برگردید و آن صفحه را در طراحی سایت درست کنید ، دقیقاً همانطور که در یک وبلاگ می خواهید. هنگامی که یک هدف کلیدی مرتبط را پیدا کردید ، آن را اضافه کنید و اما صفحه را پر نکنید. فقط از کلمات کلیدی اضافی استفاده کنید که معقول باشد. فراموش نکنید که این کلمات کلیدی را به سایر پستهای مرتبط با وبلاگ خود که نوشتید ، پیوند دهید و آنها را در عناوین و عنوانهای زیر برای استفاده از ها استفاده کنید.

 

 955

 

اهمیت استفاده از گوگل آنالیز در طراحی سایت

تغییر در ترافیک جستجوی ارگانیک تغییر در نرخ گزاف گویی و زمان صرف شده در طراحی وب سایت رتبه بندی کلمات کلیدی جدید تعداد کل کلمات کلیدی رتبه بندی تغییر موقعیت در رتبه بندی کلمات کلیدی در طراحی سایت اضافه کنید اگر در اینجا به کمک کمکی نیاز دارید ، راهنمای ما در مورد چگونگی نوشتن یک پست وبلاگ را که رتبه خوبی دارد و تبدیل کنید در طراحی سایت بررسی کنید. هر چند وقت یکبار باید به ارزیابی پست ها در وبلاگ تجاری خود بپردازید.

 اگر چند بار در هفته ارسال می کنید ، چک کردن هر سه ماه یکبار یک قاعده خوب است. اگر فقط چند بار در ماه ارسال می کنید ، ارزیابی دو بار در سال باید این ترفند را انجام دهد. در طراحی سایت به یاد داشته باشید ، الگوریتم های موتور جستجو تکامل یافته و تغییر می یابند و همینطور رتبه بندی کلمات کلیدی شما ، بنابراین یک یادآوری تقویم برای خود یا مدیر بازاریابی آنلاین خود تعیین کنید تا عمیقاً در ترافیک جستجو و رتبه بندی کلمات کلیدی خود حفر کنید.

 

نتیجه گیری

دقیقاً بدانید که در کجا می ایستید و بزرگترین فرصت های شما دروغ. اگر همه این موارد را انجام داده اید ، و هنوز کشش مورد نظر را به دست نیاورده اید شاید لازم باشد نگاهی دقیق تر به جنبه های دیگر استراتژی بازاریابی دیجیتال خود بیندازید. به طور خاص ، این سوالات را از خود بپرسید آیا از ایده های خلاقانه بازاریابی برای ارسال سیگنال های مثبت دارد.

به موتورهای جستجو درباره محتوای خود در طراحی سایت استفاده می کنید آیا از حساب های رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنید تا یک جریان ثابت از ترافیک به صفحات هدفمند ارسال شود استراتژی برگشت مجدد شما چیست آیا از ابزارهایی مانند هارو برای کسب لینک های با ارزش در محتوای بهینه شده خود در طراحی سایت استفاده می کنید.