استراتژی بازاریابی حرفه ای در طراحی سایت

تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در یک فیلم بازاریابی متحرک عالی است مگر اینکه شما این کار را انجام دهید زیرا فقط مارک های دیگر این کار را انجام می دهند. هر فیلم بازاریابی متحرک یک هدف خاص را در طراحی سایت ارائه می دهد. قبل از ایجاد یک فیلم بازاریابی متحرک ، اکثر آژانس ها از شما سؤال می کنند که یک نوع فیلم تبلیغاتی بازاریابی متحرک که می خواهید ، مخاطب هدف شما کیست و چه چیزی را می خواهید انجام دهید.

اگر اینگونه نباشند ، بهتر است تیم دیگری را جستجو کنید که درخواست شما را بطور صحیح و حرفه ای در طراحی سایت انجام دهد. برای اینکه در ویدیوی انیمیشن بازاریابی خود موفق باشید ، باید با جواب این سؤالات آماده شوید. در اینجا در گرافیک ماما ، ما اعتقاد داریم كه هر ماركی باید از داشتن یك فیلم بازاریابی انیمیشن استفاده كند ، بنابراین ما می خواهیم به شما در پاكسازی استراتژی خود در طراحی سایت كمك كنیم.

 

 

استفاده از فیلم بازاریابی متحرک در طراحی سایت

آیا از خود پرسیده اید که چرا مارک های بیشتر و بیشتر ترجیح می دهند به جای یک فیلم زنده از یک فیلم بازاریابی متحرک استفاده کنید خوب ، چندین دلیل برای این در طراحی سایت وجود دارد. بعضی دیگر روانشناختی ، برخی دیگر عملی قبل از سفارش فیلم بازاریابی متحرک ، باید بدانید که چرا و چه زمانی قصد استفاده از آن را دارید. نقش انیمیشن ها در طراحی سایت این یک اثر شگفت انگیز از فیلم های بازاریابی انیمیشن است.

که ریشه آن در سال های کودکی ما وجود دارد وقتی ما برای سرگرمی تماشای انیمیشن کردیم هنگامی که با یک فیلم بازاریابی متحرک روبرو شدیم ، مغز ما آن را به عنوان چیزی که لذت می بریم با تماشای به جای چیزی خسته کننده که محصولات یا خدمات را به ما بفروشد ، در طراحی وب سایت می شناسیم تبلیغات در طراحی سایت بر خلاف فیلم های بازاریابی فعال ، فیلم های متحرک مانند تبلیغات نیستند. با ظرفیت های عظیم انیمیشن مدرن است.

 

خلاقیت در طراحی سایت

به راحتی می توان فهمید که وحشی ترین رویاهای شما یک چشم انداز زنده و مفاهیم قدرتمند را می توان از طریق انیمیشن بهتر انجام داد تا یک عمل زنده هیچ محدودیتی برای انیمیشن در طراحی سایت وجود ندارد ، به خصوص وقتی می توان ایده های پیچیده را در مدت زمان یک دقیقه توضیح داد. تکنیک ها و سبک های تصویرگری بی شماری ، اکثر فیلم های انیمیشن بازاریابی به جای تبلیغات آزار دهنده ، مانند فیلم های کوتاه سرگرم کننده در طراحی سایت به نظر می رسند.

به همین دلیل ، فیلم های بازاریابی متحرک در مقایسه با فیلم های بازاریابی زنده اکشن بیشتر در طراحی سایت مورد توجه قرار می گیرند. شخصیت های متحرک در طراحی سایت همه نمی توانند چهره انسانی دیگری را دوست داشته باشند ، چه رسد به اینکه خود را به عنوان این شخص تصور کنند. در مقایسه ، افراد بیشتری تمایل دارند خود را در کفش یک شخصیت انیمیشن ناز در طراحی سایت تهران قرار دهند که ویژگی های آن خیالی تر به نظر می رسد.

 

 

افزایش آگاهی در طراحی سایت

اولین مرحله از کل فرآیند ، مشتری بالقوه است که متوجه می شود مشکلی دارند. در این مرحله ، مردم با مارک شما آشنا نیستند ، و نه چگونه می توانید مشکلات آنها را در طراحی سایت حل کنید. اما این بدان معنا نیست که شما باید بنشینید و منتظر باشید تا آنها آگاه شوند. در این مرحله اول ، انواع فیلم های بازاریابی انیمیشن که می توانید از آنها استفاده کنید آموزشی و احساسی هستند. هدف شما ارزشیابی ، افزایش آگاهی و کمک به بینندگان است که متوجه می شوند.

مشکلی را در طراحی سایت تجربه می کنند چنین فیلم هایی همچنین بسیار قابل تقسیم است ، بنابراین خریداران بالقوه شما حتی ممکن است قبل از شناختن نام تجاری شما یا آنچه در نظر دارید ، طرفدار وکیل شوند. اینگونه فیلم ها بدون اینکه اصلاً تحت فشار یا مضطرب باشند باید مارک تجاری شوند. یک خط ساده ساخته شده توسط یوربرند و آرم شما در گوشه شرکت طراحی سایت انجام خواهد شد. هدف این است که نام تجاری شما بعداً یک حلقه را در قیف خریدار حلقه کند.

 

برندسازی در طراحی سایت

هنگامی که خریدار متوجه شود که مشکلی دارند علاقه آنها به موضوع افزایش می یابد اکنون آنچه از چشم انداز خود می خواهید این است که شما را به عنوان یک برند توجه کنید. نوع مناسب فیلم های بازاریابی متحرک در این مرحله از تبلیغات در طراحی سایت بیمه است. اکنون ، به یاد بیاورید که از طریق انیمیشن درباره تبلیغات صحبت کردیم و این مانند تبلیغات نیست. این برای شما فواید بزرگی دارد زیرا اکثر مردم این روزها که بطور مداوم در معرض بمباران تبلیغات قرار می گیرند.

عادت به نادیده گرفتن آنها دارند بیاموزید که چگونه شخصیت های کارتونی می توانند شغل شما را تقویت کرده و بیننده فیلم بازاریابی متحرک خود را به مشتری در طراحی سایت تبدیل کنند. استخدام بازیگران ، به ویژه افراد مشهور که از قبل تأثیرگذار هستند ، می تواند بسیار پر هزینه باشد. در مقابل ، نیازی به مذاکره با بازیگران زنده نیست و از بودجه خود فراتر رفته است. یک فیلم بازاریابی قدرتمند متحرک می تواند به همان اثر یا حتی بیشتر در طراحی سایت برسد.

 

 

جذب مشتریان به طراحی سایت

قبل از اینکه آن را بشناسد ، کاربر شروع به تحقیق در مورد گزینه ها ، راه حل ها ، مارک های مختلف می کند. در این مرحله ، شما در حال حاضر یک مزیت بزرگ دارید و آن این است که آینده نگر تجربه‌ای با برند شما دارد. مشتریان بالقوه شما قبلاً مغرضانه هستند و شانس تبدیل شدن به مشتری واقعی شما زیاد است مگر اینکه آنها پیشنهاد بهتری پیدا کنند. به ما باور کنید ، طراحی سایت پر از پیشنهادات و مارک هایی است که می خواهند از خود ایستادگی کنند.

تیم های ماهر بسیاری از بازاریابان ، تصویرگران انیماتورها و مدیران هنری وجود دارند که به شما کمک می کنند یک فیلم بازاریابی متحرک قاتل را در بودجه خود در طراحی سایت ایجاد کنید. همانطور که حدس می زنید تبلیغ تجاری متحرک باید با رنگ و سبک برند شما در طراحی سایت فروشگاهی ایجاد شود و به طور کلی این ویدیو باید روح برند شما را منتقل کند. همچنین در مقایسه با سایر انواع فیلم های بازاریابی انیمیشن  تبلیغاتی که می خواهید.

 

تصمیم گیری در طراحی سایت

اگر کار خود را به خوبی انجام داده اید ، در این مرحله کاربر یک قدم به تصمیم گیری برای تماس با شما نزدیکتر است. آنچه شما می توانید برای سرعت بخشیدن به این فرآیند انجام دهید ، ارائه مطالب بصری زیادی است که می تواند هر چیزی را که کاربر ممکن است نگران آن باشد در طراحی سایت پوشش دهد نحوه عملکرد محصول شما ، تضمین های شما ، چه سیاست های شما ، آنچه دیگران در مورد تجربه خود می گویند با محصول یا خدمات است.

با استفاده از چنین فیلم های متحرک در این مرحله ، به طراحی سایت شما اطلاعات می دهید ، اعتماد ایجاد می کنید و کاربر را ترغیب می کنید تا روی آن دکمه ضربه بزند. لازم نیست این فیلم ها را کوتاه کنید. برعکس آموزنده باشید. این همان چیزی است که خریداران بالقوه شما از شما انتظار دارند. این همان چیزی است که باعث می شود شما به عنوان یک متخصص در نگاه خریدار خود در طراحی سایت ظاهر شوید. در این شرایط حساس پیروزی یا از دست داد.

 

 

 

امنیت در طراحی سایت

نگه داشتن مشتری های خود در کنار شما کاری ساده تر از جذب آنها به سمت شما نیست. برای بازگرداندن آنها باید تمام وعده هایی که در فیلم های قبلی داده اید را برآورده کرده و حتی از انتظارات آنها فراتر بروید. در این مرحله ، فیلم های مناسب برای بازاریابی انیمیشن ، فیلم های آموزشی و عاطفی به خصوص در مورد برند طراحی سایت شما هستند ، از جمله ویژگی های جدید محصول ، نکات و ترفندها ، یا روش های جالب جدید برای استفاده از محصول باید راهی برای پاپ بفهمید.

شما به چشم اندازهای خود نیاز دارید تا ذات خود را بفهمید و برای شما بیفتد و از آنجا که کاربر واقعاً زمان زیادی را روی دست خود نمی گذارد ، شما باید در مدت زمان محدودی چیزهای زیادی را در طراحی سایت بیان کنید. بهترین راه برای انجام این کار از طریق یک فیلم توضیح دهنده مناسب ترین نوع فیلم انیمیشن بازاریابی متحرک در مرحله توجه است. در سیستم عامل ها و کانال های مختلف در طراحی سایت تبلیغ کنید ، باید کوتاه تر شوند.

 

نتیجه گیری

آنها به سادگی نیاز به درک علاقه و فریاد کشیدن دارند بله چشم انداز عزیز راه حل مشکل شما وجود دارد و ما آن را به شما می دهیم این فیلم ها را با مواردی که در مرحله اول در مورد آنها صحبت کردیم اشتباه نگیرید. در اینجا با افرادی صحبت می کنید که مارک شما را خیلی خوب می شناسند و از محصولات یا خدمات شما در طراحی سایت استفاده می کنند یا از آنها استفاده کرده اند. با ایجاد فیلم هایی مخصوصاً برای این مخاطب ، به مشتری های خود نشان می دهید که به آنها اهمیت می دهید. در نتیجه ، آنها تمایل بیشتری به پاسخگویی با همان دارند و طرفدار برند در طراحی سایت شما می شوند.