طراحی سایت کتاب فروشی آنلاین

مدتی ست که شاهد فروش کتاب به صورت اینترنتی هستیم در واقع کتاب فروشی ها می توانند با طراحی سایت کتاب فروشی خود، کتاب ها را در معرض دید افراد علاقه مند قرار دهند این کار علاوه بر جلب مشتریان به صورت اینترنتی به جذب مشتریان حضوری نیز کمک خواهد کرد.

طراحی سایت کارواش

 

 

مزیت طراحی سایت کتاب فروشی

از مزیت های طراحی سایت کتاب فروشی می توان به این مورد اشاره کرد که طراحی سایت خود نوعی تبلیغات محسوب می شود  مشتریانی که با جستجو در گوگل وارد سایت شده اند می تواند به صورت حضوری نیز به فروشگاه سر بزنند بنابراین می توان گفت که طراحی سایت بهترین و موثر ترین راه برای حضور در فضای مجازی است.

 

 چه ویژگی ها و قابلیت هایی می توان در طراحی سایت کتاب فروشی اعمال کرد ؟

  • امکان مدیریت ساده ی سایت بدون دانش کامپیوتری
  • معرفی فروشگاه کتاب به صورت کامل و استفاده از نقشه ی گوگل در طراحی وب سایت
  • امکان جستجوی پیشرفته در طراحی سایت برای پیدا کردن کتاب ها
  • فروش نسخه ی الکترونیک کتاب ها در طراحی سایت
  • نمایش تصاویر کتاب ها به صورت اسلاید شو در طراحی سایت
  • امکان ثبت درخواست کتاب در طراحی سایت
  • اطلاع رسانی به کاربران از کتب جدید در طراحی سایت
  • اضافه کردن بخش پر فروش ترین ها
  • امکان نظر سنجی از کاربران
  • ایجاد بخش های ادبی و معرفی نویسندگان و مترجمان
  • ایجاد بخش کتاب های هم ردیف و مشابه در طراحی سایت

 

 

طراحی سایت کتابفروشی بر اساس اصول سئو چه مزایایی دارد ؟

طراحی سایت کتاب فروشی باید از لحاظ گرافیکی زیبا و جذاب باشد تا بازدیدکنندگان را مدت بیشتری در سایت نگه دارد ماندن بیشتر کاربران در سایت باعث می شود گوگل رتبه ی بالاتری به طراحی سایت شما بدهد علاوه بر گرافیک بالا در طراحی سایت لازم است تا محتوای مناسبی را برای طراحی سایت خود ایجاد کنید استفاده ی به جا از کلمات کلیدی در طراحی سایت تهران ، باعث بالا آمدن سایت خواهد شد بنابراین به کار گیری مجموعه اصول سئو به بهینه سازی طراحی سایت شما کمک خواهد کرد.

 

اهمیت طراحی سایت کتاب فروشی  به صورت ریسپانسیو برای چیست ؟

شرکت طراحی سایت به صورت ریسپانسیو کمک می کند تا سایت شما در همه دستگاه های الکترونیک به خوبی به نمایش در بیاید و کاربر بدون زوم اضافه بتواند قسمت های مختلف سایت را مشاهده کند این ویژگی به قدری مهم است که الگوریتم های گوگل نیز به آن توجه می کنند و آن را ملاک رتبه دهی می داند.