نحوه استفاده از هوش مصنوعی در طراحی سایت

برنامه های تلفن همراه به دلیل افزایش تقاضای مصرف کننده برای دسترسی سریع و سریع به محتوا ، در مرکز انقلاب فناوری بوده اند. از رسانه های اجتماعی و بازی ها ، گرفته تا سرویس های غذایی و بانکی ، برنامه ای برای آن در طراحی سایت وجود دارد. با استفاده از کاربران ایالات متحده بیش از ساعت در روز در برنامه های تلفن همراه ، جای تعجب نیست که برنامه ها یکی از منابع اصلی دسترسی کاربران به اینترنت در طراحی سایت باشند.

و از آنجا که برنامه های تلفن همراه به یک بخش اساسی از تجربه روزمره فن آوری ما تبدیل شده اند ، احساس فوریت در بین شرکت های فناوری وجود دارد تا چیزهای جدید و هیجان انگیز را کشف و توزیع کنیم. بزرگترین روندهایی که در ایجاد برنامه ها جهت طراحی سایت شکل می گیرد شامل ادغام هوش مصنوعی ، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در طراحی سایت است.

 اهمیت طراحی سایت آژانس مسافرتی

 

 

ایجاد محتوای مناسب جهت طراحی سایت

یادگیری ماشینی یکی از بارزترین کاربردهای هوش مصنوعی است زیرا شرکت ها می توانند مقادیر زیادی از داده ها را کشف کنند و بر اساس اطلاعات بدست آمده نتیجه گیری روشنگری کنند. این برای مشاغل مهم است زیرا می تواند رفتار یک کاربر را در طراحی سایت تجزیه و تحلیل کند و مشخص کند ترجیحات کاربر چیست. به عنوان مثال ، یک خرده فروش می تواند به یادگیری ماشین کمک کند تا بتواند بر اساس خریدهای قبلی ، به تولید گزینه های بیشتر لباس در طراحی سایت بپردازد.

به همین ترتیب ، یک شرکت پخش کننده مانند نتفلیکس می تواند از هوش مصنوعی برای کمک به ارائه توصیه هایی برای نمایش و فیلم هایی که ممکن است جالب به بینندگان خود ارائه دهد ، استفاده کند. ارائه محتوای سفارشی به کاربران شما یکی از مهمترین جنبه های تجارت است زیرا باعث می شود تا آنها با برند شما در طراحی وب سایت درگیر شوند. با کمک هوش مصنوعی ، می توانید به مخاطبان خود نشان دهید که به طور جدی توجه می کنید که چه محصولات و خدماتی را دوست دارند و دوست ندارند.

 

پاسخ به مشتریان در طراحی سایت

به عنوان یک صاحب مشاغل ، احتمالاً صدها سؤال وجود دارد که شما باید هر روز به آنها در طراحی سایت پاسخ دهید. برخی از آنها به احتمال زیاد داخلی هستند. با این حال ، اکثریت به احتمال زیاد از مشتریانی هستند که درباره همه چیز از سهام موجود در یک محصول خاص ، تا ساعات کار تجاری در طراحی سایت شما سوال می کنند. این نوع شخصی سازی به بهبود تجربه مشتری برند شما کمک می کند. حفظ کاربر را افزایش می دهد و در همان زمان ، درآمد را در طراحی سایت تهران هدایت می کند.

توسعه هوش مصنوعی در طراحی سایت شرکت هایی مانند گوگل قبلاً این ویژگی را برای راحتی کاربر در برنامه تلفن همراه خود ادغام کرده اند. صندوق ورودی ، که برنامه ایمیل تلفن همراه گوگل است ، از هوش مصنوعی برای پاسخ هوشمند برای ایجاد پاسخ های سفارشی بر اساس پیام هایی که دریافت کرده اید در طراحی سایت استفاده می کند. می توانید یکی از پاسخ های پیشنهادی را انتخاب کنید یا یکی از آنها را بنویسید ، آن را ذخیره کنید و دفعه بعد که شخصی پرسشی مشابه را انجام داد.

 

 

فناوری صوتی در طراحی سایت

یکی از محبوب ترین برنامه هایی که برای هوش مصنوعی افزایش یافته است جستجوی صوتی است. از ژانویه سال ، تخمین زده می شود یک میلیارد جستجو صوتی در هر ماه انجام شود. گارتنر معتقد است که تا سال  جلسات مرور طراحی سایت بدون صفحه انجام خواهد شد و تا آن زمان ، کام اسکرو متذکر می شود که جستجوی صوتی از کل جستجوها را به خود اختصاص می دهد. افزایش این فناوری بدان معنی است که هر چه بیشتر مشاغل شروع به ادغام فناوری صدا در توسعه برنامه تلفن همراه است.

خود در طراحی سایت خواهند کرد. از آن در شرکت طراحی سایت استفاده کنید. این کار نه تنها باعث افزایش بهره وری تیم شما می شود بلکه می تواند به عنوان ابزاری برای هدایت درآمد نیز در طراحی سایت مورد استفاده قرار گیرد. یکی از راه هایی که می توانید از فناوری صدا استفاده کنید از طریق ادغام دستیاران مجازی است. این به این معنی است که به کاربران خود می توانید با کمک یک دستگاه دارای هوش مصنوعی مانند کورتانا یا سیری ویژگی های خاصی از برنامه شما را با صدای خود در طراحی سایت فعال کنید.

 

نکات مهم جهت طراحی سایت

به عنوان یک مجموعه ، شرکت ها فقط برای داشتن آنچه ممکن است با هوش مصنوعی شروع به خراش دادن سطح در طراحی سایت می کنند. شروع به ادغام این فناوری با برند شما اطمینان می دهد که شرکت شما از منحنی بماند. بیایید یک بار دیگر نکاتی را در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای برنامه تلفن همراه خود مرور کنیم از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای ارائه محتوای شخصی شده به کاربران خود برای هدایت تعامل در طراحی سایت استفاده کنید.

با مشتریان خود در مقیاس با کمک هوش مصاحبه تعامل برقرار کرده و پاسخهای دلخواه را برای سوالات آنها در طراحی سایت ایجاد کنید. با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و صدا یک تجربه کاربری بدون هندزفری را برای مخاطبان خود در طراحی سایت ایجاد کنید. نقش برنامه های موبایل در طراحی سایت دسکتاپ پادشاهی طولانی مدت پادشاهی از بین رفته است و دوره موبایل از آن استفاده شده است. از سال جاری ، جمعیت جهانی موبایل  میلیارد نفر است و تا سال ، ما به میلیارد علامت دستیابی خواهیم رسید.

 

 

 

تنظیمات برگزیده کاربر در طراحی سایت

سال گذشته ، تعداد بارگیری برنامه ها میلیارد دلار رکورددار بود. علاوه بر این ، کاربران مدرن به طور متوسط ​​برنامه روزانه اجرا می کنند و از کل زمان تلفن همراه خود را در آنها می گذرانند. این اعداد در مورد پتانسیل تجاری بی حد و حصر برنامه ها به عنوان کانال دستیابی به مشتری و درآمد رانندگی صحبت می کنند. مردم به سادگی بارگیری و استفاده از برنامه ها را ترجیح می دهند. طراحی سایت ها ممکن است ابزاری مؤثر برای آگاهی و تعامل اولیه باشند.

اما در مراحل بعدی قیف پایین می آیند ، جایی که برنامه ها ارزش خود را اثبات می کنند و باعث می شوند که میزان نگهداری بهتر در طراحی سایت باشد. در میان افزایش ، بازار برنامه های تلفن همراه بصورت تصاعدی در حال رشد است. در پی آن ، مشاغل با این معضل روبرو هستند که آیا باید از برنامه های تلفن همراه یا طراحی سایت ها به عنوان سکو برای راه اندازی و اجرای عملیات خود استفاده کنند. افرادی که دارای بودجه کافی هستند می توانند هر دو کانال را انتخاب کنند.

 

شخصی سازی در طراحی سایت

یکی از مهمترین دلایل مراجعه به برنامه ها این واقعیت است که وب نمی تواند با قابلیت شخصی سازی آنها مطابقت داشته باشد. برنامه ها می توانند از ویژگی های بومی دستگاه تلفن همراه برای ارائه تجربه کاربر متناسب تر ، سریعتر و بسیار بصری در طراحی سایت استفاده کنند. این کار با ترسیم داده های مربوط به علائق ، عادات ، مکان ، الگوهای استفاده و غیره در امتداد خطوط مشابه ، برنامه ها قادر به ردیابی و تجزیه و تحلیل رفتار کاربر هستند.

که این مهم برای تهیه به روزرسانی ها و توصیه های سفارشی برای کاربران است. بسیاری از برنامه ها همچنین به افراد اجازه می دهند تنظیمات برگزیده خود را درست از خفاش تنظیم کرده و از این طریق به محتوای شخصی سازی شده در طراحی سایت دسترسی پیدا کنند. اما برای اکثر سازمان ها ، تعهد به منابع به یکی دیگر معنا می یابد. تصمیم به بستگی به هزینه ، ویژگی های مطلوب و مخاطب هدف در طراحی سایت بستگی دارد. دوباره ، دلایل بسیار خوبی برای انتخاب برنامه به عنوان گزینه انتخابی شما در طراحی سایت وجود دارد.

 

 

 

 

کسب درآمد مؤثر در طراحی سایت

تقویت چنین تجربه ورم باعث افزایش جریان درآمد برنامه می شود. توجه کنید که در حال حاضر ، برنامه های رایگان همه عصبانیت هستند. آنها هیچ هزینه ای برای بارگیری ندارند ، اما به عنوان ماشین های پول ساز در طراحی سایت عمل می کنند. عملکرد شگفت انگیز مالی آنها تا حدودی به لطف کیفیت محصول ، بلکه همچنین تاکتیک های پیشرفته درآمدزایی است که توسط مارک هایی مانند اپنکست پشتیبانی می شود. هیچ کمبود گزینه ای برای جذب مجدد کاربران و انجام آن در لحظه مناسب در طراحی سایت وجود ندارد.

بدون اینکه هیچ چیز از یوایکس دور شود ، می توانید برای خط پایین با تبلیغات عملی ، کمپین های یو ای و فیلم های تبلیغاتی شگفت انگیز در طراحی سایت کار کنید. نقش ابزارها در طراحی سایت در بخش تجارت الکترونیکی ، برنامه های تلفن همراه طراحی سایت ها را از آب خارج می کنند. آنها از لحاظ بستن معاملات با چشم اندازها و پیشروها برتر هستند ، و با فشار سریع تر به قیف خرید دسترسی دارند. تخمین زده می شود که آنها دارای نرخ تبدیل برابر بالاتر از وب موبایل و برابر بالاتر از دسک تاپ هستند.

 

نتیجه گیری

در کل ، بیش از افرادی که یک برنامه تجارت الکترونیکی را در طراحی سایت بارگیری می کنند ، پس از آن اقدام به خرید می کنند. ذچرا این هست خوب ، یکی از این مزایا این است که برنامه ها در هر زمان داده های کاربر را ذخیره می کنند و زحمت پر کردن مدارک و اعتبار را نیز برای مردم ذخیره می کنند. محیط درون برنامه امکان پرداخت با یک کلیک و بارگذاری سریع را در طراحی سایت فراهم می کند.