هوش مصنوعی و تأثیر آن بر طراحی سایت

از همان ابتدای سال هوش مصنوعی پیشرفت خارق العاده ای داشته است از رانندگی خودمختار گرفته تا پیروزی آلفاگو بر قهرمان جهان لی سدال ، دستاوردهای موفقیت آمیز هوش مصنوعی در سال گذشته بیش از چشمگیر بوده است. گوگل اکنون می تواند لب های بهتری را نسبت به حرفه ای بخواند و تسلط خود را بر بازی انتقام جویانه دشوار در طراحی سایت یاد گرفته است که بازی را به همان روشی انجام دهد که انسانها از طریق آزمایش و خطا انجام می دهند.

پلتفرم هوش مصنوعی آی بی ام ، واستون فقط به دنبال کلمات کلیدی یا مطابقت هایی مانند موتور جستجو نیست. این متن ، با استفاده از پردازش زبان طبیعی متونی مانند یک شخص را می خواند در طراحی سایت تجزیه و تحلیل می کند. این تقریباً به از کل اطلاعات موجود امروزه دسترسی دارد و این باعث می شود که باهوش تر از هر انسانی روی کره زمین باشد. قدرت هوش مصنوعی تسلا در اتومبیل های خود رانندگی نوآورانه خود مخفی می شود.

طراحی سایت خبر جهان نیوز

 

 

اهمیت هوش مصنوعی در طراحی سایت

هیجان در مورد هوش مصنوعی مدتی است که حضور داشته است. برخی بر این باورند که اساساً ماهیت بازاریابی دیجیتال را متحول خواهد کرد ، برخی دیگر پیش بینی نمی کنند که واقعاً تحول گرا باشد. واقعیت این است که هوش مصنوعی فقط برای ماندن در اینجا است و نفوذ آن همچنان در طراحی سایت در حال رشد است. ناگفته نماند که ماشینهای هوشمند خودشان را اداره نمی کنند و جهان را به دست نخواهند گرفت  حداقل نه ، اما پیشرفت سریع هوش مصنوعی است.

 تعامل های انسانی و به همین ترتیب ماهیت بازاریابی را به شدت در طراحی وب سایت تغییر می دهد. که اکنون دارای یک یا هشت دوربین برای ارائه دید درجه نیستند. هوش مصنوعی سالهاست که در زندگی ما بوده است ، اما این به معنای مشاغل چیست و چگونه می تواند شغل بازاریاب را در طراحی سایت تغییر دهد. ایجاد محتوای مناسب جهت طراحی سایت بازاریابان به تعداد فراوانی از داده ها و تحولات اخیر در زمینه هوش مصنوعی برای کمک به بازاریابان است.

 

تبلیغات در طراحی سایت

از آنجا که تبلیغات به شدت مورد نیاز مخاطبان قرار خواهد گرفت ، مشارکت کاربر بهبود خواهد یافت و مارک های اجرای یادگیری ماشینی و شخصی سازی محتوا به روش صحیح ، شاهد افزایش در درآمد و نرخ تبدیل در طراحی سایت خواهند بود. به کاربران فقط تبلیغاتی نشان داده می شود که مخصوصاً برای آنها اهمیت دارد ، به این معنی که بنگاه ها می توانند با نمایش کمتر تبلیغات ، اما در اختیار مخاطبان مناسب ، بهتری را ببینند.

این امر نه تنها به تجربه کاربر بهبود یافته بلکه سطح بالاتری از تعامل کاربر در طراحی سایت تهران منجر خواهد شد. در استفاده از همه این اطلاعات دسترسی دارند و آنها را قادر می سازند یک تجربه بسیار شخصی را به مشتریان در طراحی سایت ارائه دهند. از آنجا که یادگیری ماشین بر تجزیه و تحلیل انسان غلبه دارد ، بازاریاب ها می توانند خواسته های واقعی مصرف کنندگان را درک کنند و در سطح عمیق تری به آنها در طراحی سایت متصل شوند.

 

 

 

استفاده از ابزار در طراحی سایت

به دلیل ماهیت علمی و تعاملاتی شبیه به انسان ، هم باتها و هم دستیاران مجازی نه تنها هیجان زیادی ایجاد می کنند بلکه هزینه نسبتاً خوبی نیز به همراه دارند. گارتنر پیش بینی کرده است که تا پایان سال ، بازاریابان بیش از میلیون دلار به صورت جمعی برای فناوری های مکالمه مانند نمایندگان مجازی و چت بابات در شرکت طراحی سایت هزینه می کنند. علاوه بر این ، دستگاه های بدون صفحه نمایش مبتنی بر اتاق مانند آمازون در بیش از میلیون خانه خواهند بود.

مصرف کنندگان زمان بسیار کمتری را برای مرور برنامه ها و مرور طراحی سایت ها سپری می کنند و در عوض به سادگی سوالات را شروع می کنند و با ربات ها به گفتگو می پردازند. بسیاری از مارک ها به دلیل تعمیر و نگهداری و نیاز به ارتقاء مداوم ، در حال حاضر برنامه های تلفن همراه خود را در طراحی سایت بسیار پرهزینه می دانند. از آنجا که مشتریان به طور فزاینده خواستار تجربه شخصی سازی شده ای از برندها هستند.

 

عملکرد هوش مصنوعی در طراحی سایت

اگرچه نمی توان ادعا كرد كه معرفی هوش مصنوعی نقش انسانها در بازاریابی را به میزان قابل توجهی تغییر خواهد داد ، این بدان معنی نیست كه مشاغل آینده دیگر به بازاریاب در طراحی سایت احتیاج ندارند. امروزه ، بازاریاب ها از داده های بزرگ برای کشف بینش ، تحلیل روند بازار و ایجاد محتویاتی استفاده می کنند که باعث ایجاد آگاهی از برند طراحی سایت می شود. بازاریابان باید بیشتر به هوش مصنوعی و یادگیری ماشین اعتماد کنند.

تا به آنها کمک کنند تا از این داده ها حس کنند و به طور موثر با مشتریان طراحی سایت درگیر شوند. درنهایت ، این امر به سطوح جدیدی از بازاریابی شخصی منجر می شود. تعامل متناسب با خواسته ها و نیازهای مخاطبی که برندها در تلاشند به آن برسند ، متناسب خواهد بود کل تجربه آنلاین به گونه ای طراحی خواهد شد که اطمینان حاصل شود هر نوع محتوای تبلیغاتی مربوط به کاربر نهایی در طراحی سایت است.

 

 

نقش بازاریابان در طراحی سایت

بازاریاب ها کسانی خواهند بود که راهنمایی هایی را برای ارائه دهند و اطمینان حاصل کنند که هر تعامل در چارچوب برند باقی می ماند و مطابق با دیدگاه آن است. در حالی که هوش مصنوعی روندهای در حال ظهور را دنبال می کند و کمپین ها را در زمان واقعی جهت طراحی سایت بیمه بهینه می کند ، تیم های بازاریابی قادر به تمرکز روی جنبه های ذهنی تر کمپین ها هستند و در عین حال داشتن هوش مصنوعی وظایف پر زحمت بیشتری را برای آنها در طراحی سایت انجام می دهند.

در مدت چند سال ، برخی از این فعالیت ها توسط انجام می شود. توانایی آن برای سازگاری با تغییرات در زمان واقعی ، نیاز به بازاریابان برای تنظیم کمپین ها با توجه به روندهای جدید را کاهش می دهد ، و دخالت انسان در اجرای کمپین ها بسیار کمتر خواهد بود. یکی از بهترین ویژگی های هوش مصنوعی این است که هرچه بیشتر از آن در طراحی سایت استفاده شود ، کارآمدتر می شود ، زیرا به طور مداوم یاد می گیرد و با محیط های جدید سازگار می شود.

 

مشکلات هوش مصنوعی در طراحی سایت

هوش مصنوعی در بازاریابی اغلب گیج کننده است نظرسنجی نشان می دهد که حتی اگر از کل مدیران بازاریابی معتقدند هوش مصنوعی بازاریابی را تا سال متحول خواهد کرد ، تنها به درک خود در مورد چگونگی استفاده از در بازاریابی اطمینان دارند و امروز فقط از آن در طراحی سایت استفاده می کنند. بسیاری از بازاریابان از دست دادن کنترل احساس تهدید می کنند. آنها نگران ادغام هوش مصنوعی در سیستم های کار شده و کار شده در سازمان خود هستند.

نگران این هستند که کارکنان برای سازگاری با تغییرات در طراحی سایت به چالش کشیده باشند. طراحی سایت می تواند در صورت بروز تغییرات ، پیش بینی کند بازاریابان در هر کاری خلاقانه ای که نیاز به درک مشتری داشته باشد درگیر می شوند و می دانند که هدف کلی چیست. تمام کارهای تکراری ، وقت گیر و منطقی محور توسط انجام خواهد شد و این امکان را برای بازاریاب ها فراهم می کند تا خلاق تر باشند و وقت و تلاش خود را بر روی موارد ظریف تر در طراحی سایت متمرکز کنند.

 

 

 

بازاریابی برای طراحی سایت

در حالی که بازاریابان توانایی رفتن به کنفرانس ها و گوش دادن به سخنرانی های کارشناسان حوزه را دارند که به آنها کمک می کند تا ارزش واقعی هوش مصنوعی را در بازاریابی درک کنند ، متاسفانه در مورد مصرف کنندگان اینگونه نیست. این یکی از اصلی ترین دلایلی است که هنگام رسیدن به هوش مصنوعی ، ارتباط بین انتظارات و واقعیت در طراحی سایت وجود دارد. علاوه بر این ، بررسی انجام شده توسط باکس اور نشان می دهد.

که بین ادراک بازاریابان و مصرف کنندگان از تحول دیجیتال و نوآوری در هوش مصنوعی در طراحی سایت فاصله وجود دارد. حتی اگر بازاریابان اعتقاد دارند که مصرف کنندگان برای هوش مصنوعی آماده هستند ، واقعیت این است که به نظر می رسد مصرف کنندگان هنگام تحولات در این زمینه ، نادرست اطلاعاتی را در طراحی سایت نشان می دهند. مانند طرح ایده های جدید در مورد چگونگی مبارزات بازاریابی خود را تغییر داده و نتایج کلی تجارت را در طراحی سایت بهبود بخشید.

 

نتیجه گیری

عظیم از بازاریابان فکر می کنند که مصرف کنندگان برای هوش مصنوعی آماده هستند و اما واقعیت این است که تقریبا از مصرف کنندگان مخالف این هستند که تجربه خود را با مارک ها بهبود بخشد و تقریبا نسبت به نوآوری در هوش مصنوعی ، بخصوص در مورد تحولات اطراف ، تا حدودی در طراحی سایت بی تجربه هستند. بازاریابان مدرن باید این واقعیت را بپذیرند که دنیای دیجیتال در حال تغییر است و اکنون هوش مصنوعی می تواند به طور بالقوه بر تصمیماتی که مصرف کنندگان می گذارند تأثیر بگذارد. هوش مصنوعی در حال حاضر در اینجا است ، و فقط باهوش تر و بهتر در زندگی ما در طراحی سایت ادغام می شود.