ضرورت ارتباط با مشتری از طریق طراحی سایت

ارتباط خوب پایه و اساس هر رابطه خوب است اگر احزاب در یک صفحه نباشند و همدیگر را نفهمند ، ناراضی خواهند بود و روابط به سختی دوام خواهد یافت. برقراری ارتباط برای جلوگیری از ابهام هنگام برخورد با یک آژانس دیجیتال ضروری است و می خواهید الزامات پروژه طراحی سایت خود را توضیح دهید. ارتباطات ضعیف یا نامشخص برای مشتری و آژانس طراحی سایت که روی محصول شما کار می کند بسیار ناامید کننده است.

ممکن است توسعه دهندگان مجبور شوند چندین بار با مشتری درخواست تماس توضیحات بیشتر کنند یا زمان زیادی را برای طراحی ویژگی ها و عملکردهایی که انتظارات مشتری را برآورده نمی کند ، در طراحی سایت صرف کنند. توجه به نیازهای کاربران جهت طراحی سایت از طرف دیگر ، مشتری ممکن است به محصولی برسد که متناسب با نیازهای او نباشد و آنطور که باید در خدمت تجارت خود باشد. همه این موارد ممکن است.

طراحی سایت بیمه حوادث

 

منظور از ارتباط مبهم در طراحی سایت چیست

اول از همه ، تعریف آنچه مورد نیاز مبهم است ضروری است به عنوان یک قاعده کلی ، می توان گفت وقتی نیاز به تفسیر وجود دارد ، یک ابهام است. به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که شما نیاز به ایجاد یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی دارید و به توسعه دهنده خود می گویید که به محصولات مجرد باید به راحتی دسترسی پیدا کنید. معنای به راحتی می تواند چندین تفسیر داشته باشد. برای برخی از توسعه دهندگان که ممکن است.

به معنای نمایش محصولات در صفحه اول باشد ، برای برخی دیگر ایجاد یک صفحه فرود ، برخی دیگر ممکن است به فکر اضافه کردن یک دکمه مربوط به لیست محصولات و غیره در طراحی سایت باشند. به سرعت منجر به اختلال در تجارت شود واقعیت این است که ترجمه آنچه در ذهن ماست آسان نیست. چیزهایی که ما به عنوان موردی در نظر گرفته ایم ممکن است کاملاً خارجی برای همتای ما باشد. از طرف دیگر ، روشی که ما آنها را توضیح می دهیم.

 

 

 

چگونگی جلوگیری از ابهام در طراحی سایت

در اینجا لیستی از بهترین شیوه ها برای ایجاد الزامات نوشته شده وجود دارد که از ابهام ، سردرگمی و سوء تفاهم در طراحی سایت جلوگیری می کند. بنابراین ، برای جلوگیری از ابهام و ناامیدی ، باید در مورد ایده خود در مورد به راحتی در دسترس بودن کاملاً مشخص باشید. واضح چندین عامل ممکن است در ابهام نقش داشته باشد ، به عنوان مثال فرض کنید که بخش دیگر می داند در مورد چه چیزی صحبت می کنید در حالی که در واقعیت است.

زمینه در طراحی سایت تهران روشن نیست یکی دیگر از دلایل ابهام در مواردی است که یک نیاز مبهم است و شامل جزئیات خاصی نیست. باز هم ، سوءاستفاده ممکن است ناشی از عدم استفاده از محتوای مناسب و ساختار گرامر هنگام نوشتن مشخصات در طراحی سایت باشد. ممکن است تصویری کاملاً متفاوت را در ذهن شخص دیگر در طراحی سایت بکشد. علاوه بر این ، اگر مشتری سابقه نرم افزاری نداشته باشد ، ممکن است از اصطلاحات گمراه کننده یا گیج کننده استفاده کند.

 

نیازهای صریح را در طراحی سایت بنویسید

صریح بودن به معنای بیشتر از ذکر ویژگی هایی است که می خواهید در طراحی سایت خود پیاده سازی کنید. شما باید خاص ، مفصل باشید و از فرض اینکه خواننده می داند منظور شما چیست ، خودداری کنید. حتی اگر فکر می کنید خواننده باید بداند که در مورد چه چیزی صحبت می کنید ، از فرض خودداری کنید. حتی آنچه را باید فرض کنید را یادداشت کنید و در صورت لزوم از تکرار نترسید. برای روشن تر و فوق العاده بودن نظر ، ایده خوبی است.

که نمونه هایی از آنچه را که می خواهید در شرکت طراحی سایت اضافه کنید. واقعیت این است که وقتی نیازها به خوبی نوشته نشده یا مبهم باشند ، تشخیص خود به خود آسان نیست. با این حال ، چند نکته وجود دارد که شما ممکن است در جلوگیری از مشکلات ارتباط با آژانس طراحی سایت خود به شما کمک کند. اگر چند پیشنهاد ساده را دنبال کنید ، نیازهای شما افزایش یافته و کیفیت کلی پروژه طراحی سایت شما ارتقا می یابد.

 

 

 

استفاده از ایده های مناسب در طراحی سایت

باید و باید دو کلمه مستعد برای ایجاد نامشخصی باشد و یک کار مشخص را تعریف نکند. آنها ایده اختیاری بودن را منتقل می کنند ، و شما نمی خواهید گزینه های مورد نیاز خود را در طراحی سایت ارائه دهید. به عنوان مثال ، اگر می گویید زمینه در فرم باید بطور خودکار پر شود ، توسعه دهنده می تواند تصمیم بگیرد این قابلیت را اجرا کند یا به آن بستگی ندارد ، به عنوان مثال ، بستگی به اجرای این برنامه دارد. اما اگر بگویید که فرم به صورت خودکار پر خواهد شد.

یا باید آن را پر کنید ، به راحتی فهمیده می شود که این ویژگی بدون توجه به آنچه باید در طراحی سایت اجرا شود ادوربز در طراحی سایت بیمه قیدها در ایجاد ابهام عالی هستند. قیدهای مانند عموماً ، معقول ، معمولاً ، معمولاً و غیره خاص نیستند و برای تفسیر باز هستند. اگر می گویید که یک دکمه کلیک به عمل باید منطقی باشد ، توسعه دهنده می تواند آن را در هر جایی که احساس کند دکمه قابل مشاهده است ، در طراحی سایت قرار دهد.

 

اصلاح کننده های مطلق در طراحی سایت

اصلاح کننده های مطلق کلماتی مثل فقط ، همیشه ، بی نظیر و غیره هستند. آنها کیفیتی را توصیف می کنند که کاملاً وجود دارد یا اصلاً وجود ندارد و از ابهام جلوگیری می کند. به عنوان مثال. این تفاوت در گفتن وجود دارد که نویسنده قادر خواهد بود تصاویر را به صورت دستی در طراحی سایت اضافه کند و نویسنده فقط قادر خواهد بود تصاویر را به صورت دستی اضافه کند. عبارت دوم خاص تر از حرف اول است و این احتمال وجود را ندارد.

عملکرد خودکار برای اضافه کردن تصاویر در طراحی سایت می باشد. البته قضاوت او درباره آن ممکن است با نظر شما متفاوت باشد. اگر همان شرط را بنویسید که می گوید دکمه کلیک به عمل باید روی صفحه و بالای پوشه قرار داشته باشد ، توسعه دهنده شک نخواهد کرد که چه کاری باید انجام دهد و ویژگی را در هیچ زمان در طراحی سایت پیاده سازی نمی کند. در نتیجه شما از نتیجه راضی خواهید بود.

 

 

 

از ضمایر در طراحی سایت با دقت استفاده کنید

در صورت عدم استفاده صحیح ، ضمایر می توانند در نیازهای شما ابهام ایجاد کنند. همیشه باید اطمینان داشته باشید که ضمیر به كدام اسم یا پیشین متضمن است. به عنوان مثال ، در مورد این عبارت فکر کنید وقتی کاربر روی منوی اصلی کلیک کند ، لیست کشویی در طراحی سایت ظاهر می شود. این به کاربر اجازه می دهد تا مشخص نیست که این به منوی اصلی یا لیست کشویی اشاره دارد یا خیر. برای افزودن وضوح می توانید.

همان جمله را به صورت زیر تغییر دهید وقتی کاربر روی منوی اصلی کلیک کند ، یک لیست کشویی ظاهر می شود که به کاربر در طراحی سایت امکان می دهد استفاده از اصطلاحات در طراحی سایت نوشتن لیست نیازها با نوشتن یک رمان یا مقاله برای سرگرمی مخاطب متفاوت است. بنابراین نیازی به خلاقیت در نوشتار شما نیست. به طور مداوم از اصطلاحات استفاده کنید ، حتی اگر ممکن است تکرار به نظر برسد ، خواننده را در طراحی سایت گیج نکنید.

 

 

 

از كوتاه كردن در كل در طراحی سایت خودداري كنيد

اختصارات یک میانبر مفید برای کوتاه تر و راحت تر کردن نوشتار طراحی سایت شما هستند. با این وجود ، گاهی اوقات اختصارات ممکن است توسط خواننده شما به درستی درک نشوند. برای جلوگیری از هرگونه سوء تفاهم ، همیشه از کلمات کامل انگلیسی استفاده کنید و هیچگونه مخفف در الزامات خود را در طراحی سایت درج نکنید. اگر در الزامات شما اصطلاحاتی با معنای مشابه وجود دارد اما دقیقاً یکسان نیست ، ممکن است.

برای اضافه کردن یک واژه نامه تصمیم بگیرید که به وضوح در مورد آنچه که هر اصطلاح اشاره دارد در طراحی سایت توضیح دهد. استفاده ازجملات کوتاه در طراحی سایت استفاده از جملات کوتاه برای اکثر نوع نوشتن ها یک عمل خوب است. عبارات كوتاهی كه مستقیم به آن نقطه می روند ، خواندن متن ها را آسان می كند و مهمتر از همه ، فهم آن آسان تر است. اگر می بینید که یکی از جملات شما طولانی تر از دو خط است.

 

نتیجه گیری

قبل از ارائه شرایط خود ، از کسی بخواهید آنچه را که شما نوشتید بررسی کند و نظر وی را بخواهد. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، ارزیابی نوشته های ما بسیار چالش برانگیز است. بنابراین ، نظر دوم می تواند کاملاً روشنی برای افشای گسلها و ابهامات احتمالی در طراحی سایت باشد. از طرف دیگر ، می توانید به محض تکمیل آنها ، از ارسال مطالبات خودداری کنید. بگذارید سند شما بعد از چند روز بنشیند و به آن برگردد.

شما ممکن است شگفت زده شوید که وقتی بعد از مدتی آن را خواندید ، در طراحی سایت ابهامات زیادی را مشاهده می کنید. آنرا به چندین عبارت در طراحی سایت تقسیم کنید. علاوه بر این ، از برخی عناصر بصری برای تسهیل خواندن و حفظ کردن متن خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، استفاده صحیح از لیست و نقاط گلوله به افزودن وضوح به نوشتار در طراحی سایت شما کمک زیادی می کند.