آنچه باید در طراحی سایت فروشگاهی رعایت کنید

اگر مقاله های گذشته ما را دنبال کرده باشید در یکی از آنها به نکاتی که باید در مورد طراحی سایت فروشگاهی رعایت کنیم، اشاره کردیم که تعدادی از نکات آن باقی ماند در ادامه به آن اشاره می کنیم امیدواریم این نکات برای شما مفید باشد و بتواند توجه شما را جلب کند

اهمیت نوار جستجو در طراحی سایت ، به طراحی وب سایت آمازون دقت کنید نوار جستجو در بالای سایت قرار دارد این بخش برای قرار دادن نوار جستجودر طراحی سایت در نتیجه ی سال ها تجربه به دست آمده است هنگامی که کاربربه طراحی سایت  شما سر می زند و محصول مورد نظرش را پیدا نمی کند به فکر نوار جستجو می افتد پس هرگز آن را پنهان نکنید

طراحی سایت دیجی کالا

 

سبد خرید در طراحی سایت فروشگاهی

به صورت کلی دو مدل ایجاد سبد خرید برای طراحی سایت های فروشگاهی وجود دارد در روش اول محصول به سبد خرید اضافه می شود و سبد به نمایش می آید در روش دوم وقتی محصول جدید اضافه می شود به کاربر اطلاع داده شود طراحی سایت تهران برخی فروشگاه ها به گونه ایست که سبد خرید همواره قابل مشاهده است نکته ی مهم این است که کاربر خیلی برای خرید از سایت شما فکر نکند

 

 

تکمیل ساده ی سفارش چه اهمیتی در طراحی سایت دارد ؟

 شما در صفحه ی سفارش کاربر را هدایت می کنید وقتی کاربر به این قسمت رسید نباید اجازه دهید آن را ترک کند لینک ها و قسمت های اضافی را حذف کنید تلاش نکنید چیز دیگری به او بفروشید هر چه تمرکز او بیشتر باشد شانس خرید بیشتر می شود

 رسانه ها و شبکه های اجتماعی چه کمکی به شرکت طراحی سایت های فروشگاهی می کند ؟ توجه داشته باشید که قرار دادن آیکون شبکه های اجتماعی در طراحی سایت های فروشگاهی به سادگی بلاگ نیست زیرا از طرفی نباید توجه مشتری کم شود و در خرید وقفه ایجاد کند در ضمن در دسترس نیز باشد اما از توجه به این نکته از منظر سئو نباید غافل شد

اشتراک در خبر نامه چه اهمیتی برای طراحی سایت فروشگاهی دارد ؟ فرم اشتراک در خبرنامه را در هر قسمتی که کاربر می تواند ببیند قرار دهید اگر قصد تولید محتوا به صورت متناوب را دارید چند فرم خبر نامه تهیه کنید برای کسانی که می خواهند از تخفیفات اطلاع یابند یک فرم و برای افرادی که به محصولات جدید علاقه دارند یک فرم دیگر طراحی کنید