آشنایی با پروسه ی طراحی سایت

همه می دانند که روندها پوسته پوسته می شوند. در هیچ کجای این امر آشکارتر از طراحی سایت نیست. آنچه روز محبوب است شاید روز بعد محبوب نباشد ، جزر و مد مدام تغییر می کند. خوشبختانه ، موارد خاصی وجود دارد که می توانید براساس مکان اصلی طراحی سایت ها پیش بینی کنید. اگر می دانید به کجا نگاه کنید ، می توانید قبل از اینکه بدانید چه چیزی به آنها ضربه زده است ، رقابت را شکست دهید. در اینجا برخی از روندهای اساسی طراحی سایت برای تماشای سال ذکر شده است.

تصویر سه بعدی در طراحی سایت به تازگی آینده به نظر می رسد صاف ، اما همه چیز به سرعت در حال تغییر است. سبک تصویر برش استفاده شده توسط اسلاک در حال از بین رفتن است و طراحان در حال انتخاب تصاویر سه بعدی و پر جنب و جوش تر هستند که خطوط بین واقعیت و دنیای دیجیتال را در طراحی سایت محو می کند. به نوعی ، این تضاد بین انسان و محصولات دیجیتال را تشدید می کند. روزهای طولانی و سرد و مینیمالیسم طراحی سایت است.

 

 

ایجاد محتوا در طراحی سایت

متخصصان محتوا همواره معتقدند كه محتوا هنگام انتشار باید اولویت باشد. ممکن است از نظر تئوری واضح به نظر برسد ، اما ناشران آنلاین انتخاب های طراحی خود را در طول سال های زیادی حلق آویز کرده اند ، و آنها تمایل به فراموش کردن جنبه انتشار دارند مهمترین بخش طراحی سایت آنها است. خوشبختانه ، ما به دنبال این هستیم که محتوا دوباره به خط مقدم منتقل شود. طراحان با فرم نامه ها دوباره آشنا می شوند و طراحی سایت ها مرحله مرکز محتوای متنی را ارائه می دهند.

این تغییر استقبال با نامه های عظیمی در صفحات اول بسیاری از طراحی سایت ها ، شبیه به یک اعلامیه ویژه ، ارائه شده است. پیام های عظیم تکه تکه شده در صفحات فوراً توجه شما را جلب می کنند و باعث می شوند بر پیام نمایش داده شده تمرکز کنید. خواه پیام ارزشمندی باشد یا اهمیتی نداشته باشد ، هنوز هم باعث می شود احساس کنید که این موضوع فوری است. بعضی اوقات قالب به عمد برای صفحه بزرگ می شود ، به این معنی که در قطعات طراحی سایت تنظیم شده است.

 

نشانگرهای بازیگوش در طراحی سایت

مکان نما فروتن فقط برای یک هدف خدمت می کند تا شما را با جادوی یک کلیک ساده به جایی برساند که می خواهید. مدت هاست که این عنصر مورد توجه در طراحی سایت ها قرار نمی گیرد ، زیرا با توجه به اینکه هیچ عملکرد زیبایی شناسی ندارد ، تغییر آن ضروری به نظر می رسید. زمان در حال تغییر است ، طراحی سایت ها در حال انتخاب طرح های تعاملی و جالب تری هستند که مسیر تغییرات مکان نما را نیز باز می کنند.

فیس بوک مانند طولانی است که باعث می شود احساس کنید محصول این بازار اطلاعات هستید. درعوض ، تجربه شما در طراحی سایت ها تعاملی و شبیه ورود به دنیایی تخیلی است که در آن می توانید عناصر مختلف را دستکاری کنید تا جایی که باید بروید را پیدا کنید. این یک تغییر بزرگ و انقلابی نیست ، اما سطح جدیدی از مهارت های هنری را برای ساختن طراحی وب سایت هایی که به منظور ایجاد احساس خاصی در شما ایجاد می شود ، می افزاید.

 

 

منابع در طراحی سایت

عملکرد مکان نما نیز تحت تأثیر قرار می گیرد روزهای فقط اشاره و کلیک برای طراحی سایت های مدرن از بین رفته است. می توانید برخی از عناصر را کلیک کنید و نگه دارید تا یک گیف برای بارگیری یا ویدیویی برای پخش دریافت شود. کاربران بیشتر از طراحی سایت ها قدردانی می کنند و از همه اینها مهم هستند. این یک سطح اضطراری اضافی به پیام اضافه می کند. زیبایی شناسی مکان نما بیشتر از همه در حال تغییر است.

بیشتر اوقات ، با سبک شرکت طراحی سایت مورد نظر مطابقت خواهد داشت اگر این یک طراحی سایت در مورد عکاسی باشد ، مکان نما ممکن است به نقطه مرکزی یک دوربین تبدیل شود که با استفاده از آن بخشی از سایتی را که می خواهید دسترسی داشته باشید تهیه می کنید. شما می توانید عملکردهای مختلفی را بر اساس انتخاب یا نگه داشتن ماوس دریافت کنید و به طراح طراحی سایت راه های بیشتری برای اسباب بازی با قطعات تعاملی ارائه می دهید.

 

ایجاد لوگو مناسب در طراحی سایت

ممکن است طراحی سایت ها با گذشت زمان پر جنب و جوش تر و جالب تر شوند ، اما همین روند توسط آرم طراحی سایت دنبال نمی شود. آرم مشترک به طور مداوم شکل خود را تغییر می دهد. در سال شاهد افزایش کلمات کلیدی بازیگوش بودیم که نمایانگر مارک های عجیب و غریب تر هستند. بار دیگر همه چیز برای آرم ها در حال تغییر است. آنها به سمت مینیمالیستی نگاه به سریال ها و سبک های مشابه می روند. به عبارت ساده تر ، هر آرم تجاری که می بینید.

خود نسخه هلوتیکا را در طراحی سایت دریافت می کند برخی از مارک ها از این رویکرد سرد و ساده بهره مند می شوند ، در حالی که ممکن است برخی دیگر به اندازه آن قدردانی نشوند. این نوع طراحی مترادف با نوعی سرمایه داری سرد است که بیشتر و بیشتر مردم را در طراحی سایت آزار می دهد. این ممکن است نمادی از بلوغ و رشد باشد ، اما این عدم گرمی بسیار مورد نیاز را از لوگوهای خاص را در طراحی سایت حذف می کند.

 

 

 

نقش رنگ ها در طراحی سایت

اگر در طراحی سایت ها هر چیزی وجود دارد که می توانید مهم تلقی کنید ، این رنگ است. رنگ به معنای واقعی کلمه راهی است که ما جهان را می بینیم ، به همین دلیل انتخاب موارد مناسب به شما امکان می دهد تا درک طراحی سایت خود را تغییر دهید. ما رنگ های مختلف را با خلق و خوی های مختلف مرتبط می کنیم و این چیزی است که طراحان از زمان طلوع زمان از آن استفاده کرده اند. خلاص شدن از بسیاری از رنگ ها به نظر نمی رسد مؤثرترین ایده است.

اما طراحان با دو رنگ ساده ترین رنگ در پالت خلاقیت را در طراحی سایت پیدا کرده اند. سفید و سیاه همیشه یک جفت جالب از هنر بوده اند. یکی باز بودن و نور را منتقل می کند ، و دیگری مخالف شدید است که باعث می شود احساس گرفتاری شوید. طراحی سایت های مدرن مانند استفاده از طرح های سیاه و سفید دوست دارند چون احساس حرفه ای تر می کنند و به شما اجازه می دهند مهارت طراحان را نشان دهید.

 

اهمیت رنگ ها در طراحی سایت

روند رو به رشد استفاده از سیاه و سفید وجود دارد ، در حالی که در همان زمان استفاده از حداقل رنگ های دیگر برای تأکید بر نکته مهم سایه ای ملایم از قرمز در پشت یک عنصر قرار است مانند یک انگشت شست پا در یک طراحی سایت سیاه و سفید جلوه کند. استفاده از این با سایر رنگها به درستی این امکان را به شما می دهد که توجه کاربر را هرچند که دوست دارید متمرکز کنید ، در حالی که هنوز زیبایی شناسی را در طراحی سایت حفظ می کنید.

حرکت افقی در طراحی سایت طراحی سایت ها همیشه تقلید از آنچه که احساس می کنیم طبیعی است بر روی کاغذ است. شما از چپ به راست و از بالا به پایین می خوانید. این روشی است که منوها و عناصر موجود در طراحی سایت نیز جهت گیری می شوند. نحوه تغییر صفحات همیشه متفاوت است. بعضی اوقات روی یک دکمه کلیک می کنید تا شما را به سمت بعدی ببرد ، در حالی که بارهای دیگر به سمت پایین حرکت می کنید تا همان صفحه را به طور نامحدود در طراحی سایت ادامه دهید.

 

 

بررسی عناصر طراحی سایت

تخصیص استاندارد عناصر در یک طراحی سایت تهران در حال تبدیل شدن به یک مفهوم قدیمی است. هیچ کس از وب سایت خود و حتی در خارج از اینترنت دیدن پیش بینی نمی کند. امروزه همه چیز در مورد هرج و مرج خلاق است. با این حال ، آنچه ممکن است به نظر برسد هرج و مرج است ، در واقع شبیه سازی خوب از هرج و مرج است. بعضی اوقات می خواهید حروف و پیوندهایی در همه جا داشته باشید و به شما امکان می دهد همانطور که می خواهید با طراحی سایت خود خلاق باشید.

هرج و مرج هنگام رسیدن به هسته اصلی وب سایت مشکلات خاصی به وجود می آورد. اگر کسی از طرح طراحی سایت اشتباه گرفته شود ، چگونه می توانید پیوندهای خود را بهینه کنید پیمایش به بالا و پایین به یکی از محبوب ترین راه های تغییر صفحه تبدیل شده است ، اما حتی این در حال تغییر است. پیمایش افقی همه عصبانیت در طراحی سایت های مدرن است. همراه با پیمایش عمودی ، می تواند طرح طراحی سایت را مختصر تر کند.

 

نتیجه گیری

حتی به تنهایی ، پیمایش افقی به تقلید از نحوه خواندن کتاب کمک می کند ، بدون آنکه لزوماً صفحه را تغییر دهید. با فواصل کافی بین صفحات و محتوای قابل پیمایش ، صفحه به اندازه طراحی پیمایش عمودی بارگذاری نمی شود. تنها دلیل منفی این است که شما به دلیل استفاده از فضای صفحه ممکن است در طراحی سایت محدود شوید. نحوه توسعه طراحی سایت در بازارهای بین الملل که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت ایده سافت می باشد را نیز مطالعه نمایید.