بررسی انواع روش های تبلیغاتی در طراحی سایت

نوآوری اصلی ترین راه زندگی و عملکرد ما و همچنین همه چیزهایی است که ایجاد می کنیم. و این خلاقیت ها بدون شک تحت تأثیر سبک زندگی ما و نحوه عملکرد امروز ما در طراحی سایت قرار گرفته است. نوآوری چیز خوبی است زیرا واقعاً کار را برای ما آسانتر می کند. به عنوان مثال به اینترنت نگاه کنید. ظهور اینترنت تقریباً شیوه زندگی ما را متحول کرده و در دهه های بعد نیز به طرز چشمگیری بر ما در طراحی سایت تأثیر خواهد گذاشت. اهمیت محیط طراحی سایت که از بروز ترین مقالات وب سایت ایده سافت می باشد را نیز مطالعه نمایید.

ارتباطات در طراحی سایت در همین روش ، ارتباطات نیز تغییر کرده است. و در اینجا ما فقط در مورد تماس های تلفنی و پیام های متنی در طراحی سایت صحبت نمی کنیم. ما در مورد ارتباط با مارک صحبت می کنیم برند ارتباط برقرار کردن با مخاطبان خود ، به منظور فروش یک محصول یا خدمات به آنها ، در اصل چیزی است که بازاریابی به آن در طراحی سایت مربوط می شود. بازاریابی برای وجود و بهره وری از یک برند بسیار مهم است.

 

 

ایجاد تبلیغات در طراحی سایت

اینستاگرام مسلماً پرکاربردترین پلتفرم رسانه های دیجیتالی و اجتماعی روی کره زمین است. هر مارک تجاری در آن حضور دارد و میلیون ها کاربر فعال روزانه در معرض محتوای تازه در طراحی سایت قرار می گیرند. این یک فرصت عالی برای مارک های جدید و موجود است که از ابزارهای مختلف موجود در این سکو برای ایجاد تبلیغات خیره کننده و مؤثر در طراحی سایت استفاده کنند. زیرا بدون مشتری خود ، یک برند هیچ هدفی نخواهد داشت.

این جایی است که ما به تمرکز اصلی این مقاله می پردازیم بازاریابی از طریق رسانه های دیجیتال ، به ویژه اینستاگرام. رسانه های دیجیتالی ، شیوه بازاریابی مارک های خود و محصولاتشان را در طراحی سایت متحول کرده اند و نسبت به این موج از تغییرات بسیار موافق هستند. بازاریابی دیجیتال سریعتر ، مؤثرتر و ارزانتر در طراحی سایت است. تبلیغات عکس در طراحی سایت اینها آشکارا رایج ترین نوع تبلیغات در اینستاگرام است.

 

تبلیغات حمایت مالی در طراحی سایت

تبلیغات حمایت مالی گزینه ای است که در حساب های تجاری در اینستاگرام موجود است و در طراحی سایت به این برند امکان می دهد تا پست های خود را از طریق تبلیغات پولی ارتقا دهد. این تبلیغات در فید خانه مخاطبان هدف ، با پیوند مستقیم به طراحی سایت ، فروشگاه الکترونیکی یا بازگشت به مشخصات نام تجاری ظاهر می شوند. این امر به برند اجازه می دهد تا محصول خدمات خود را به طور مستقیم به تی جی بفروشد.

در نتیجه میزان دسترسی و پیروزی را در طراحی سایت افزایش دهد. زیرا اشتراک عکس برجسته ترین ویژگی این سیستم عامل است. گزینه اشتراک گذاری عکس فقط زمانی بود که دارندگان اکانت اینستاگرام بتوانند تصاویر موردعلاقه خود را با افرادی که از طریق اینستاگرام دنبال کرده یا با آنها در ارتباط بوده اند در طراحی وب سایت به اشتراک بگذارند. امروز ، البته ، سناریو تغییر کرده است و مردم برای تبلیغ محصولات ، خدمات ، مارک ها ، رویدادها و موارد دیگر از عکس ها در طراحی سایت استفاده می کنند.

 

 

 

تبلیغات هدایت شده در طراحی سایت

این نوع از تبلیغات در بسیاری از مارک ها مورد استفاده قرار نگرفته است ، اما بی ام دبل اخیراً از آن استفاده کرده است تا به مخاطبان خود گزینه سفارشی کردن ماشین شخصی شما را به مخاطبان خود بدهد. این اساساً از گزینه برچسب گذاری برای هدایت مخاطبان از یک صفحه به صفحه دیگر ، براساس انتخاب سفارشی سازی که برای طراحی سایت خود انتخاب می کنند استفاده می شود. نتیجه نهایی تصویری از خودرویی است که باید براساس تنظیمات خود بروند.

و از آنجا می توانند مستقیماً با بی ام دبلیو تماس بگیرند و کارها را در طراحی سایت پیش ببرند. تبلیغات اسپانسر شده همچنین راهی عالی برای تبلیغ مسابقات و نمایش های تبلیغاتی در صورت وجود است که نام تجاری می خواهد شاهد افزایش مشارکت در آن باشد. افزایش مشارکت نیز کاملاً ضروری است و تبلیغات حمایت شده نیز با هدایت مخاطب به سمت سمت مشاغل در طراحی سایت کمک می کند. تبلیغات عکس به محتوایی نیاز دارد که به هر چیزی که تبلیغ می شود.

 

تبلیغات داستان در طراحی سایت

داستان های اینستاگرام یک ویژگی مهم در اینستاگرام است و تقریباً از کاربران فعال در استوری های پست اینستاگرام حداقل بار در هفته تعداد زیادی کاربر نیز وجود دارند که بطور منظم داستان را ارسال می کنند ، به این معنی که ترافیک زیادی از طریق داستان در طراحی سایت ایجاد می شود. از این رو ، تبلیغات داستان همه چیز در مورد هدف گذاری و قرار گیری هوشمندانه است. مرتبط باشد نوشتن شرح تصاویر خلاقانه که به مخاطب اطلاعات بیشتری در مورد محصول خدمات دارد.

 ، برچسب های مارک های و افراد درگیر و هشتگ های مربوطه می دهد تا مخاطب در نظر گرفته شده بتواند خود را در طراحی سایت تهران پیدا کند. راه سریعتر برای ارسال هر دو مارک و اینفلوئنسرها از تبلیغات عکس بسیار سخاوتمندانه استفاده می کنند ، بنابراین حساب های آنها در درجه اول با محتوای عکس که برای تبلیغ چیزی در طراحی سایت استفاده می شود پر شده است. این یک روش بسیار خلاقانه برای استفاده از برچسب ها برای هدایت مخاطب از طریق مجموعه ای از پست ها است.

 

 

 

تبلیغات ویدیویی در طراحی سایت

امروزه بسیاری از مارک ها تبلیغات ویدیویی مخصوصاً برای رسانه های دیجیتال ایجاد می کنند زیرا نرخ بیننده بسیار بالاتر از سایر رسانه ها است. اینستاگرام به طور معمول اجازه می دهد فیلم های ثانیه ای ارسال شود ، بنابراین مارک ها متناسب با محتوای ویدیوی خود در طراحی سایت تغییر می دهند و یا تبلیغات کاملی یا تیزر را به تبلیغ واقعی ارسال می کنند که سپس آنها را به یک پلتفرم ویدیویی دیگری مانند یوتیوب در طراحی سایت می برد.

تبلیغات ویدئویی که خلاقانه و جذاب باشند ، واقعاً خوب هستند زیرا مخاطب در تعداد زیادی قرار دارد و در صورت تبلیغ صحیح ، نمایش ها در عرض چند دقیقه می توانند در طراحی سایت سه برابر شوند. در عین حال باعث می شود که آنها علاقه مند و درگیر هم باشید. یک تبلیغ نقشه برداری در اصل برای یک برند مبتنی بر محصول خوب کار می کند و همچنین نرخ کلیک را در طراحی سایت دریافت می کند. تنظیم یک آگهی نقشه برداری می تواند.

 

تبلیغات IGTV در طراحی سایت

آی جی تی وی یک ویژگی نسبتاً جدید در اینستاگرام است که توسط مارک ها و تأثیرگذار برای ارسال محتوای ویدیویی تبلیغاتی استفاده نمی شود اما لزوماً به عنوان تبلیغ در طراحی سایت تلقی نمی شود. به عنوان مثال ، هنگامی که ریحانا نام تجاری زیبایی خود فنتی را راه اندازی کرد ، از به طور گسترده برای ارسال مطالب ویدیویی مانند آموزش ها و بررسی کاربران واقعی محصولات خود استفاده کرد ، و این فیلم ها هنوز هم در دسترس تماشاگران در طراحی سایت هستند.

تا هر زمان که بخواهند مانند یوتیوب تماشا کنند این بسیار خوب برای این برند کار کرد ، با استفاده بیشتر و بیشتر کاربران از چنین ویدئویی در آن ، بینندگان می توانند فیلم ها را حتی تا دقیقه ارسال کنند ، بنابراین این محدودیتی را که ارسال ویدیو در فیدهای اینستاگرام دارد ، در طراحی سایت غلبه می کند. کمی دشوار و همچنین زمان بر باشد ، اما مطمئناً توجه مردم را در شرکت طراحی سایت به خود جلب خواهد کرد. تبلیغات استوری معمولاً در حالی که کاربر در حال جابجایی بین داستانهای دو حساب مختلف است.

 

 

 

اهمیت تبلیغات در طراحی سایت

اگر ارسال فقط یک عکس یا ویدیو به اندازه کافی مؤثر نباشد ، آنگاه تبلیغات چرخ فلک یک گزینه بسیار مناسب است. این نوع از تبلیغات اینستاگرام به کاربر امکان می دهد تصویر را تبلیغ کند و همان تبلیغ را تبلیغ کند اما مدت زمان طولانی تری را در همان پست درگیر کند. در صورت تبلیغ چند پست عکس ، می توانید تبلیغات چرخ فلک را نیز در طراحی سایت حمایت مالی کنید. مجدداً ، بک لینک وصل کردن امکان پذیر است.

و برای مارک هایی که سعی در فروش محصول یا خدمات جدید دارند ، عالی است. به جای اینکه همه اطلاعات مربوط به یک عکس ویدیو را به هم ریخته ، مارک ها می توانند مطالب را تقسیم کرده و اطلاعات بیشتری را در طراحی سایت کسب کنند تا بینندگان بتوانند ایده بهتری داشته باشند. بازاریابی در اینستاگرام فقط یک ایده هوشمندانه نیست ، بلکه ایده مناسبی است. ظاهر می شود. این تبلیغات با گزینه کش رفتن به بالا پیوند برقرار می شوند.

 

نتیجه گیری

طراحی سایت که به نمایه برند یا طراحی سایت آنها باز می گردد این یک روش عالی برای هدایت کاربران به صفحه و محتوای نام تجاری است. تبلیغات داستان فقط برای چند ثانیه قبل از نمایش داستان بعدی ظاهر می شود و پس از گذشت ، دیگر نمی توانند آنها را مرور کنند. این احتمالاً تنها اشکال در گزینه است. با این حال ، اکثر کاربران در طراحی سایت از این امر آگاه هستند ، بنابراین اگر به اندازه کافی کنجکاو باشند ، احتمالاً کش رفتن می شوند.