آشنایی با مبانی سئو و بهینه سازی طراحی سایت

اکثر مشاغل کوچک اهمیت اصول سئو طراحی سایت را به عنوان یک تکنیک حیاتی در بازاریابی دیجیتال درک نمی کنند. سئو یک رویکرد اساسی برای کسب و کارها برای دریافت ترافیک مربوط به طراحی سایت خود است. وقتی افراد مناسب از یک سایت بازدید می کنند ، احتمالاً آنها به سرب و فروش تبدیل می شوند و نان و کره برای هر مشاغل. موتورهای جستجو از کل ترافیک طراحی سایت را هدایت می کنند. عوامل کلیدی در موفقیت طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت ایده سافت می باشد را نیز مطالعه نمایید.

سئو با کسب موقعیت مکانی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل ، فرصت کسب و کارهای کوچک را برای پیروزی در رقابت فراهم می کند. هدف از موتور جستجو مانند گوگل ارائه بهترین پاسخ های ممکن را در طراحی سایت برای نمایش داده شد. موتور جستجوگر از فناوری یادگیری ماشین برای ایجاد پرس و جوهای آنلاین استفاده می کند تا بهترین سایتها را به سمت بالا سوق دهد. اگر می توانید به کاربران در طاقچه خود کمک کنید.گوگل می تواند به طراحی سایت شما کمک کند جلوی آنها را بگیرید و شروع به ایجاد رابطه کنید.

 

 

بروزرسانی در طراحی سایت

برای به دست آوردن بیشترین مشاهده در نتایج جستجوی گوگل طراحی سایت شما باید معیارهای فنی اساسی را رعایت کند افزایش سرعت لود شدن در طراحی سایت هیچ کس نمی خواهد از طراحی سایت بازدید کند که سن آن را بارگیری کند. تأخیر میلی ثانیه در زمان بار می تواند باعث شود که نرخ تبدیل کاهش یابد. چرا احساس بدی ایجاد کرده و در رده بندی از دست می دهید مطمئن شوید که طراحی سایت شما سریع روی دسک تاپ و دستگاه های تلفن همراه بارگیری می شود.

زمان بار مطلوب سایت ثانیه یا کمتر است دو ثانیه آستانه پذیرش طراحی سایت تجارت الکترونیکی است. در گوگل هدف ما کمتر از نیم ثانیه است. بررسی ساختار طراحی سایت ساختار طراحی سایت با تعریف مناسب ، قابلیت استفاده بهتری را فراهم می کند و این کمک می کند تا کاربر از یک صفحه به صفحه دیگر حرکت کند. صفحات یک سایت باید به ترتیب اهمیت جابجا شوند. اطمینان حاصل کنید که پیوندها در طراحی سایت شما کار می کنند و به صفحه خطا نمی انجامند.

 

جذب مخاطبان به طراحی سایت

اکنون بیشتر مخاطبان وب از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند. نزدیک به نیمی از کل ترافیک طراحی سایت از طریق دستگاه های تلفن همراه صورت می گیرد. یک طراحی سایت دوستانه برای تلفن همراه ، اطلاعات و تجربه مشابه خود را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود در اختیار کاربران قرار می دهد. طراحی سایت پاسخگو تضمین می کند که سایت شما در دستگاه ها و مرورگرها به خوبی کار می کند. برای اتصال محتوای مشابه در سایت خود ، یک استراتژی پیوند داخلی ایجاد کنید.

پیوندهای داخلی حرکت را برای کاربران آسان تر می کند تا از طریق قسمت های مربوط به محتوای مرتبط در طراحی وب سایت حرکت کنند. نقش داده ها در طراحی سایت داده های ساخت یافته به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا صفحات یک طراحی سایت را واجد شرایط کنند. این به سایت شما کمک می کند تا با زبان های خود با موتورهای جستجو ارتباط برقرار کند. اضافه کردن داده های ساخت یافته به شما کمک می کند تا صفحات طراحی سایت را در دسته هایی از قبیل مقاله ، رویداد ، محصول ، تجارت محلی و سازمان و غیره قرار دهید.

 

 

بهینه سازی طراحی سایت

یک بخش اساسی در درست کردن یک سایت به یک طاقچه ، بهینه سازی آن برای اصطلاحات جستجو است. صاحبان طراحی سایت باید عبارتهای جستجوی هدفمند را در مکانهای مختلف از جمله محتوای طراحی سایت ، عناوین متا ، توضیحات متا ، یو آر ال ها و عناوین درج کنند. چگونگی جذب بازدیدکنندگان به طراحی سایت اگر یک رستوران یا یک سالن یا یک فروشگاه مد برای پذیرایی از یک منطقه محلی دارید ، سئو محلی یکی از بهترین راه های جذب بازدید کنندگان طراحی سایت های منطقه ای است.

در اینجا چند نکته سریع آورده شده است نمایه گوگل برای کسب و کار من را با آدرس کسب و کار خود ایجاد کنید. نقشه را از پروفایل به صفحه مخاطب در طراحی سایت خود وارد کنید. مشتریان را تشویق به اضافه کردن نظرات در مورد آن و فراموش نکنید که به نظرات منفی پاسخ دهند طراحی سایت را برای اصطلاحات جستجوی محلی بهینه کنید و محتوایی را منتشر کنید که به جستجوی جستجوی محلی پاسخ دهد. برای نشان دادن تجارت خود به عنوان یک تجارت محلی از داده های ساخت.

 

استفاده از محتوای مناسب در طراحی سایت

مخاطب هدف شما در نوار جستجوی گوگل هزاران سؤال را تایپ می کند با انتشار پست های جالب وبلاگ ، اینفوگرافیک و فیلم ها می توانید به این سؤالات در طراحی سایت پاسخ دهید. هنگامی که بازدید کنندگان طراحی سایت محتوای مفید و جذاب را می یابند ، مدت طولانی تری در آن باقی می مانند. مردم عاشق به اشتراک گذاری مطالب مفید در پروفایل رسانه های اجتماعی خود هستند. وقتی بخشی از محتوا از یک کاربر بیدار می شود ، سیگنال مثبتی را به گوگل ارسال می کند.

موتور جستجو براساس تنظیمات مخاطب ، محتوا و صفحات را بالا می برد. مدت زمان طولانی تر در طراحی سایت ، نرخ گزاف گویی پایین تر و تعداد بیشتر سهام اجتماعی همگی برای سئو سودمند هستند. یافته محلی در طراحی سایت استفاده کنید. اطلاعات تماس تجاری مانند آدرس و شماره تلفن را در طراحی سایت خود وارد کنید. از این راهنما برای بهینه سازی موقعیت های کاری خود برای سئو محلی در طراحی سایت استفاده کنید ، بنابراین هرگز مشتری را از دست ندهید.

 

 

 

ساخت پیوندها در طراحی سایت

گوگل همیشه به دنبال رتبه بندی طراحی سایت هایی است که تخصص عمیقی در مورد یک موضوع دارند. علاوه بر تولید محتوای کاربر پسند ، می توانید دانش خود را با پیوند دادن به سایتهای دارای قدرت بالا نمایش دهید. چگونه با طراحی سایت های بزرگتر در طاقچه خود پیوند برقرار کنیم بهترین راه برای ایجاد پیوندها ایجاد برخی مطالب مهم است. اکثر طراحی سایت های خوب به دنبال پیوند به محتوای با کیفیت هستند. چنین محتوا می تواند در قالب یک راهنما است.

یک اینفوگرافیک ، یک فیلم یا یک گزارش باشد اگر فکر می کنید مطالب ارزشمندی دارید؛ می توانید ایمیلی بنویسید که به وب مسترها بگویید که چگونه پیوند دادن به آن می تواند یک ارزش افزوده برای خوانندگان آنها در طراحی سایت تهران باشد. در ویدئوی زیر ، جان لینکلن از ساختمان پیوند را برای سئو پوشش می دهد و یک استراتژی ساده ارائه می دهد راه دیگر برای به دست آوردن لینک های با کیفیت از طریق وبلاگ نویسی میهمان است.

 

استراتژی سئو در طراحی سایت

چه یک تجارت کوچک و چه یک سازمان فورتون باشید هیچ چیز به اندازه داشتن یک طراحی سایت جدید و مدرن کاملاً هیجان انگیز نیست. انتظارات شما زیاد است ، و شما واقعاً معتقد هستید که وقتی هدف از رسیدن به اهداف رشد شما خواهد بود ، تغییر دهنده بازی خواهد بود. اما برای استفاده کامل از طراحی سایت خود به عنوان موتور قدرتمند برای تولید سرب و تبدیل آنها به خریداران باید چندین استراتژی در دست داشته باشید که بتواند به طراحی سایت شما ترافیک ارسال کند.

برای ارسال مقالات با کیفیت میهمان می توانید به دنبال طراحی سایت های طاقچه با قدرت بالا باشید. نقش خریدارها در طراحی سایت اگر در مورد اینکه خریداران شما چه کسی نظرات کاملی دارند ، تشکیل می دهید ، محتوایی که می نویسید تلاش می کنید ترافیک ارگانیک را به احتمال زیاد تبدیل کند ، در طراحی سایت در بهترین حالت خنثی خواهد بود. ایجاد پرسوناس خریدار دقیق به هدف قرار دادن مشتریان مناسب با پیام رسانی مناسب در طراحی سایت کمک خواهد کرد.

 

 

نقش مشتریان در توسعه ی طراحی سایت

همچنین باید نقشه سفر یک خریدار معمولی برای هر شخص را مشخص کنید. این یک سفر سه مرحله ای است که خریداران را از همان نقطه تغذیه می کند و مطمئن نیستند مشکل آنها چیست یا چگونه می توان آن را در طراحی سایت حل کرد ، تا درک دقیقی از این مسئله داشته باشید و بهترین راه حل برای حل بحران موجود است. یک شخص خریدار ، نمایشی تخیلی از مشتریان واقعی شما است. آنها تمایل دارند جنس ، سن ، سطح درآمد ، عناوین شغلی ، وضعیت خانواده و اطلاعات بسیار بیشتری را در بر گیرند.

شما بیش از یک نوع مشتری ، حتی خریداران از مخاطبان طاقچه دارید ، بنابراین در شرکت طراحی سایت مطمئن شوید که برای خرید هرکدام از خریداران عمیق اقدام به ایجاد هر یک از آنها می کنید. وقتی می فهمید که خریداران شما در هنگام طی مراحل آگاهی ، در نظر گرفتن و تصمیم گیری چه مواردی را در طراحی سایت طی می کنند ، بینش تندی در چگونگی دستیابی به مشتریان خود با یک استراتژی سئو قوی برای پشتیبانی از محتوای مورد نظر در طراحی سایت خود خواهید داشت.

 

تنظیمات سئو در طراحی سایت

بیایید با آن روبرو شویم ، همه برنامه نویسان وب ضریب هوشی سئو ندارند. از برچسب گذاری های با کدگذاری سخت در صفحه اصلی ، گرفته تا ایجاد ساختارهای بی معنی ، آنها به ندرت هنگام تهیه یک طراحی سایت ، سئو را در نظر می گیرند ، زیرا بهینه سازی جستجو گرایش به زبان یونانی دارد. با کشیدن تمام یو آر ال ها ، عناوین صفحه ، برچسب های سر ، تصاویر ای ال تی و توضیحات متا از صفحات برتر خود صفحه اصلی و صفحات واقع در پیمایش در طراحی سایت شروع کنید.

تعدادی ابزار وجود دارد که به طور خودکار این اطلاعات را به خود جلب کرده و آنرا در یک برگه اکسل رها می کنند. تعیین کنید که خریداران می خواهید برای هر صفحه چه جذابیتی داشته باشند ، آن کلمات کلیدی چیست و برای عناوین سئو ، همه عناوین ، برچسب ها و متا را در طراحی سایت بازنویسی کنید.