معرفی چند ابزار برتر در زمینه ی سئو و طراحی سایت در سال 2019

 

از آنجا که ابزار های مورد استفاده در سئو سایت جهت شناخت المان های مورد نظر گوگل مورد استفاده قرارمی گیرند، برای استراتژی جست و جوی شما حیاتی هستند به همین جهت در این مقاله تلاش می کنیم تا ده ابزار برتر سال 2018 را معرفی کنیم تا قادرباشید با روشی که گوگل طراحی سایت شما آنالیز میکند آن را مورد بررسی قرار دهید .

Woorank

ابزاری است جهت کمک به دیجیتال مارکتینگ برای یافتن فرصت‌های بهینه‌سازی سایت و بهبود سایت. این ابزار عملکرد سئو، شبکه‌های اجتمایی، میزان آسانی در استفاده و غیره را در نظر می‌گیرد. هر کدام به 7 بخش تقسیم می‌شود:

چک لیست مارکتینگ، عملکرد بر روی گوشی های موبایل، میزان آسانی در استفاده، تکنولوژی، شبکه های اجتماعی، بومی سازی و بازدیدکنندگان

Remove,em

لینک‌های مصنوعی یا غیر‌طبیعی برای رنکینگ جستجوی طراحی وب سایت شما بسیار مخرب هستند. برای رهایی از آنها ابزار Remove’em که به معنای “آنها را حذف کن” می‌باشد، را امتحان کنید و برای بهبود عملکرد سایت خود از آن بهره ببرید.

 

ابزارهای حرفه ای موز (Moz)

این ابزارهای حرفه‌ای برای مدت آزمایشی یک ماه رایگان هستند و پس از آن میتوانید با پرداخت مبلغی ناچیز از خدمات پیشنهادی بیشتر استفاده کنید.  این ابزار همه کاره برای افزایش رنکینگ جستجو تجارت طراحی سایت شما کافی خواهد بود. امکاناتی چون: موقعیت‌های سئو، پیگیری میزان رشد، ارائه گزارشات، و خدماتی دیگر با کمک این ابزار میسر خواهد بود خدمات و امکانات طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.

 

 

 

ابزارهای وب مسترگوگل

ابزارهای وب مستر گوگل، منابعی از اطلاعات مورد نیاز بازاریابان و یا کاربران معمولی را،  برای توضیح اصول اولیه جستجو در گوگل در اختیار آنان قرار می‌دهد. برای مثال ابزار Fetch as Google برای رفع مشکللات سئو، به شما امکان دیدن یک URL را همانطوری که گوگل آن را می‌بیند، می‌دهد.  با اطلاعات بدست آمده از این ابزار ، شما قادر خواهید بود حتی کد‌های خراب، در صورت هک شدن طراحی سایت تهران را بیابید.

لینک های منو چک کن نام این ابزار خود به وضوح گویای قابلیتش است! برای اطمینان خاطر از درستی عملکرد لینک‌های داخلی و خارجی، از این ابزار میتوانید بهره ببرید. این ابزار رایگان،  لینک‌های خراب را در عرض چند ثانیه می‌یابد. برای مثال با کمک این ابزار شرکت طراحی سایت ویکیپدیا برای کلمه “Marketing” را چک کنید. خواهید دید که ۷۱۱ لینک یافت می‌شود. علاوه بر این ۷ لینک خراب دیگر نیز به صورت هایلایت شده گزارش داده می‌شود. لینک‌های سبز لینک‌های درست و لینک های خراب قرمز رنگ می‌باشند که این ویژگی یافتن لینک‌های خراب را بسیار آسان می‌کند.