تغییر الگوریتم های طراحی سایت در سال های اخیر

 

طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران  شرکت طراحی سایت

از زمانی که راه اندازی کافی در طراحی سایت  درسال 2010 تغیر کرد از زمانیکه کافئین راه اندازی شد نتایج موتور جستجوبرای طراحی سایت چندین بار در یک روز تغیر می کرد به جای چند هفته یکبار گوگل بیش از 600 تغیر در الگوریتم های خود در یک سال ایجاد می کند و اکثریت قریب به اتفاق آنها را اعلام نمی کند. استفاده از روش های نوین در طراحی سایت که از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت ایده سافت می باشد را نیز مطالعه نمایید.

اما وقتی گوگل یک تغیر واقعا بزرگ در طراحی سایت ایجاد می کند روی ان یک نام می گذارند و معمولا یک اطلاعیه صادر می کنند و هر شخصی در دنیای سئو دیوانه وار برای کشف کردن و درک تغییرات تلاش می کند تا از آنها به سود طراحی سایت خوداستفاده کند. سه تا از بزرگترین تغییراتی که در سال های اخیر اتفاق افتاده است عبارت است از الگوریتم پاندا، الگوریتم پنگوئن، مرغ مگس خوار.

 

 

الگوریتم پاندا در طراحی سایت چیست ؟

پاندا برای اولین بار در سال 2011 برای طراحی سایت راه اندازی شد این یک اتفاق بزرگ بود هدف پاندا تلاش برای نمایش طراحی سایت برای نمایش های با کیفیت بالا در رابطه های بالاتر نتایج جستجو بود و کاهش رتبه طراحی سایت هایی که ممکن بود کیفیت پایین تری داشته باشند. تغیرات ایجاد شده توسط این الگوریتم بدون نام بود تا اینکه برای اولین بار بیرون امد وبسیاری از ما آن را به روز رسانی کشاورز نامیدیم .

به دلیل اینکه به نظر می رسد  که بروی طراحی سایت تهران تاثیر می گذارد بر مزارع محتوا مزارع محتوا طراحی سایت هایی هستند که اطلاعات را از منابع مختلف زیادی جمع آوری می کنند و اغلب اطلاعات را ازطراحی سایت های دیگر سرقت می کنند به منظور ایجاد تعداد زیادی از صفحات تنها با هدف بدست آوردن رتبه خوب در گوگل برای بسیاری از کلمات کلیدی مختلف با این حال پاندا روی تعداد زیادی از طراحی سایت ها تاثیر گذاشت این الگوریتم تغیر دهنده در نهایت به صورت رسمی به یاد بود یکی از سازندگان ان ناویت پاندا نامیده شد.

 

 

اهمیت الگوریتم پاندا در طراحی سایت

هنگامی که پاندا برای اولین بار بسیاری از موارد سئو را در انجمن گفتگو ایجاد کرد که این الگوریتم طراحی سایت حاوی بک کلینک های غیر طبیعی را هدف قرار داده است به هر حال مشخص شد که لینک ها بخشی ازالگوریتم پاندا نیستند. این الگوریتم فقط درباره کیفیت محتوای طراحی سایت ها می باشد. در اغلب موارد طراحی سایت هایی که توسط پاندا تحت تاثیر قرار گرفتند به سختی ضربه خوردند اما به ندرت طراحی سایت هایی نیز دیده شد که در تاریخ یکی از به روز رسانی های پاندا ضربه کمی خورده اند .

پاندا گرایش دارد که در حد یک طراحی سایت تاثیر گذار باشد یعنی فقط یک صفحه خاص از طراحی سایت را به پایین نتایج گوگل منتقل نمی کند اما در عوض گوگل کل طراحی سایت را با کیفیت پایین درنظر می گیرد  .هر چند در برخی موارد پاندا تنها یک بخش از یک طراحی سایت را تحت تاثیر قرار می دهد  مانند یک وبلاگ خبری یا یک ساب دامین منحصر به فرد .