تأثیر سوشیال سیگنال در سئوی طراحی سایت

 

طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران  شرکت طراحی سایت

سوشیال سیگنال چیست ؟ به مجموعه اقداماتی نظیر لایک ، کامنت ، اشتراک گذاری ، ری پست ، پین و ... که کاربران اینترنتی در شبکه های اجتماعی برای طراحی سایت شما انجام می دهند ، سوشیال سیگنال گفته می شود . اصول مدیریت پروژه طراحی سایت که از بهترین و جدید ترین مقالات وب سایت ایده سافت می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

سوشیال سیگنال چه نقشی در طراحی سایت و سئوی آن دارد ؟

همان طور که در مقالات پیشین گفتیم ، یکی از روش های موثر در سئوی طراحی سایت ، اشتراک مطالب، تصاویر و ویدیوها به همراه لینک های طراحی سایت در شبکه های اجتماعی می باشد . هر چه فعالیت شما در شبکه های اجتماعی بیشتر باشد و مطالب و ویدیوهای جذاب تر و پربیننده تری به اشتراک بگذارید، سوشیال سیگنال بیشتری نیز از جانب کاربران اینترنتی برای طراحی سایت خود دریافت خواهید نمود که این سوشیال سیگنال هم از لحاظ اعتبار دهی گوگل برای شما بسیار سودمند خواهد بود و هم با توجه به اشتراک گذاری لینک ها و وارد شدن کاربران اینترنتی بیشتر به داخل طراحی سایت ، ترافیک طراحی سایت افرایش یافته و در رتبه ی بالاتری  در گوگل قرار می گیرد .

 

 

چرا آنالیزگرهای گوگل به سوشیال سیگنال اهمیت می دهند ؟

گوگل بیش از هر چیزی به کیفیت طراحی سایت به ویژه محتوای آن و رضایت کاربران اینترنتی از طراحی سایت اهمیت می دهد . هنگامی که مطلبی از طراحی سایت شما در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود و افراد به آن واکنش های مثبت نشان می دهند ، مطلب شما از نظر گوگل معتبر و با کیفیت شناخته می شود و به افزایش رتبه ی طراحی سایت شما در گوگل منجر می شود . اهمیت شبکه های اجتماعی و سوشیال سیگنال برای گوگل را از همکاری گوگل با توئیتر نیز می توان دید . طبق این همکاری  گوگل توئیت ها را نیز در جستجوگر خود نمایش می دهد که باعث افزایش اهمیت سوشیال سیگنال توئیتر نیز گردیده است .

 

از کدام شبکه های اجتماعی می توان سوشیال سیگنال بیشتری بدست آورد ؟

7 شبکه ی اجتماعی اصلی موثر بر سئوی طراحی سایت و سوشیال سیگنال شامل موارد زیر می باشند :

  1. فیسبوک
  2. لینکدین
  3. توئیتر
  4. پینترست
  5. یوتیوب
  6. آپارات
  7. گوگل پلاس

 

 

نکات لازم برای دریافت سوشیال سیگنال بیشتر برای طراحی سایت

  1. به صورت روزانه در شبکه های اجتماعی پست ارسال نمایید .
  2. در پست های خود بیشتر از عکس و ویدیو استفاده نمایید .
  3. به نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران توجه نمایید .
  4. از مسابقه و قرعه کشی برای جذب و مشارکت بیشتر کاربران استفاده نمایید .
  5. در تمامی شبکه های اجتماعی که در بالا نام برده شد ، فعالیت داشته باشید .
  6. لینک های طراحی سایت خود را در سایر اکانت های مرتبط به اشتراک بگذارید و با آنها تبادل لینک داشته باشید .