نقش بازاریابی موتورهای جستجو گر در طراحی سایت

 

طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران  شرکت طراحی سایت

بازاریابی موتورهای جستجوگر چیست ؟ بازاریابی موتورهای جستجوگر به مجموعه فعالیت هایی که برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان طراحی سایت و در نتیجه افزایش فروش اینترنتی انجام می شود ، گفته می شود . بازاریابی موتورهای جستجوگر بیش تر از تبلیغات اینترنتی ، مسمر الثمر می باشد زیرا ، اکثر کاربران اینترنتی طراحی سایت مورد نظر خود را از طریق جستجو در گوگل و نتایج بدست آمده ، می یابند و کمتر از  طریق تبلیغاتی که در گوشه کنار گوگل و در سایت های دیگر مشاهده می کنند وارد طراحی سایت مورد نظر خود می شوند .

 

 

به طور کلی بازاریابی موتورهای جستجوگر به دو روش زیر انجام می شود :

 

  1. بهینه سازی موتورهای جستجوگر و محتواهای طراحی سایت

در این روش ، طراحی سایت را برای موتورهای جستجو گر بهینه سازی می نماییم ، در واقع این روش شامل تمامی راه های سئوی طراحی سایت می باشد که در نهایت باعث می شود هنگامی که کاربران اینترنتی به دنبال سایتی در گوگل می باشند ، طراحی سایت شما را به عنوان گزینه های نسخت مشاهده کرده و از آن بازدید نمایند . به این طریقه ی بازدید ، بازدید ارگانیک گفته می شود .

 

  1. پرداخت پول به گوگل به ازای هر کلیک و ورود کاربران اینترنتی به داخل طراحی سایت

این روش در واقع نوعی خرید ترافیک طراحی سایت می باشد ، بدین صورت که موتورهای جستجوگر ، طراحی سایت شما را در کنار رتبه های نخست قرار می دهند و در گوشه ی لینک طراحی سایت شما نیز علامت ادورتایز یا همان تبلیغ مشاهده می شود . پرداخت هزینه ی این تبلیغات بدین صورت است که به ازای هر کاربری که در این موتور جستجوگر وارد طراحی سایت شما بشود ، مبلغی مشخص را به موتور جستجوگر پرداخت می نمایید .

 

 

بازاریابی موتورهای جستجوگر شامل چه فعالیت هایی می باشد ؟

  • تحلیل آمار طراحی سایت
  • انتخاب کلمات کلیدی در محتواهای طراحی سایت
  • آنالیز وضعیت کنونی طراحی سایت
  • آنالیز طراحی سایت رقیبان
  • انتخاب نام طراحی سایت
  • سئو و بهینه سازی تمامی بخش های طراحی سایت
  • اصلاح ایرادات طراحی سایت
  • معرفی طراحی سایت به تمامی موتورهای جستجوگر
  • انتخاب یک موتور جستجوگر برای سرمایه گذاری اصلی بر روی آن
  • افزایش رتبه ی طراحی سایت در گوگل
  • افزایش لینک های پیوند طراحی سایت به سایر سایت ها
  • سئو و بهینه سازی اخبار طراحی سایت
  • حفظ رتبه و جایگاه طراحی سایت در گوگل
  • طراحی سایت و کاربرد آن در رشد مشاغل
  • تبلیغات و فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • بررسی و مدیریت بک لینک ها ، متاها و عناوین طراحی سایت

 

 

تفاوت بازاریابی موتورهای جستجوگر با سئو و بهینه سازی طراحی سایت چیست ؟

  • سئو و بهینه سازی طراحی سایت و محتواهای آن برای موتورهای جستجوگر در واقع پیش نیاز بازاریابی موتورهای جستجو گر می باشد .
  • بازار یابی موتورهای جستجوگر نظم بیشتری نسبت به بهینه سازی آنها دارند .
  • بازاریابی موتورهای جستجوگر بسیار گسترده تر از سئو و بهینه سازی می باشد و خود شامل زیر شاخه های نظیر بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد .