معیارهای مهم ایمیل مارکتینگ در طراحی سایت

 

طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران  شرکت طراحی سایت

اگر به شما پولی بدهند که در کسب وکار خود خرج کنید .در کجا بیشترین سرمایه گذاری را می کنید ؟ تحقیقات نشان می دهد بالاترین نرخ بازگشت سرمایه از یک منبع شگفت انگیز به نام ایمیل مارکتینگ در طراحی سایت است یابازار یابی ایمیلی می باشد .در این تحقیق که در سال 2015 انجام شد مشخص شد که اگر یک دلار صرف ایمیل مارکتینگ در طراحی سایت شود بازگشت سرمایه شما 38 دلار است. اگر می خواهید این نتیجه را بدست آورید باید برسی کنید که ایا ایمیل ها و کمپین ها ی شما واقعا نتیجه ای برای کسب وکار شما دارد یا خیر برای انجام این کار باید به چهار معیار بازارزیابی ایمیل در طراحی سایت توجه کنید .

 

ایمیل مارکتینگ و طراحی سایت

این چهار معیار، معیار جهانی ایمیل مارکتینگ هستند و به شما کمک می کند که موفقیت های ایمیل خود را در طراحی سایت بسنجید بنابراین می توانید کمپین های ایمیل مارکتینگ موثری را ایجاد کنید .هر کدام از این معیارها با بخش خاصی از ایمیل شمادر طراحی سایت مرتبط است نرخ تبدیل تحویل ایمیل به گیرنده در طراحی سایت نرخ باز شدن نرخ کلیک نرخ عدم ایجاد ارتباط با ایمیل نرخ دریافت ایمیل به گیرنده در طراحی سایت نرخ دریافت ایمیل در طراحی سایت به شما می گوید که چه درصدی از ایمیل ها ی ارسال شده در این باکس قرار گرفته اند به عبارتی نشان می دهد که چقدر افراد ایمیل شما را دریافت کرده اند در واقع نرخ تحویل سلامت ایمیل مارکتینگ شما را می سنجد .

 

 

نرخ باز شدن ایمیل در طراحی سایت

نرخ باز شدن ایمیل در طراحی سایت مقدار کاربرانی را که به صورت درصد نشان می دهد  که ایمیل ارسالی توسط شما را باز کرده اند واین عدد با تقسیم کردن نرخ باز شدن منحصر به فرد بر ایمیل های دریافت شده تعین می شود .به عبارت دیگر این معیار تعداد بارهایی است که ایمیل شما در طراحی سایت باز شده و نیز خوانده می شود .تا زمانی که مخاطب  ایمیل بازاریابی شما را باز نکند کمپین شما هیچ تاثیری نخواهد داشت بنابرین نرخ باز شدن ایمیل در طراحی سایت اهمیت بسیار زیاد دارد . آشنایی با پروسه طراحی سایت که از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت ایده سافت می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

 نرخ کلیک در طراحی سایت

نرخ کلیک در طراحی سایت به شما می گوید که چقدر مخاطبان شما دوست دارند با ایمیل تان تعامل برقرار کنند .بنابراین زمانی که ایمیل بازاریابی شما باز شد این معیارها نشان می دهد چه تعدادی از افراد بروب لینک ایمیل  شما کلیک می کنند. فرمول برای محاسبه نرخ کلیک میزان کلیک های منحصر به فرد در طراحی سایت می باشد .نرخ کلیک بسیار مهم است زیرا اندازه گیری می کند  که آیا افراد فعالیت های مورد نظر شما را در ایمیل انجام داده اند یا خیر.