بالا آوردن رتبه سایت

 

طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران  شرکت طراحی سایت

امروزه به دلیل گسترش تکنولوژی و استفاده مردم از اینترنت شاهد طراحی سایت های متعددی در سرچ گوگل هستیم. به دلیل زیاد شدن طراحی سایت های گوناگون فضای رقابتی میان مدیران سایت ها به وجود آمده است. به این ترتیب که هر یک از مدیران وب سایت ها در تلاش هستند تا از رقبای اینترنتی خود جلو بزنند و نتایج برتر گوگل را کسب کنند و این مسئله به یکی از دغدغه های اصلی آن ها تبدیل شده است. البته بی دلیل هم نیست چرا که هر چه رتبه ی طراحی سایت در موتورهای جستجو بیشتر باشد به این معناست که بازدید کنندگان بیشتری دارید و این امر برند سازی و معرفی کسب و کار شما را به مخاطبانتان آسان تر می سازد و بدیهی است که به دنبال فروش و درآمد بیشتری داشته باشید. طراحی سایت و سایت سازی حرفه ای که از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت ایده سافت می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

 

چگونه رتبه ی طراحی سایت بالایی کسب کنیم ؟

الگوریتم های گوگل همه روزه در حال تغییر و تحول و یکی از دلایل آن بستن راه افرادی است که در تلاش هستند قوانین گوگل را درو زده و رتبه ی طراحی سایت خود را به صورت غیر استاندارد بالا ببرند. اما بعضی از الگوریتم ها تقریبا پایدار هستند و تغییر چندانی نخواهند کرد که البته انجام آن ها نیز می بایست به صورت استاندارد و اصولی انجام شود چرا که در غیر این صورت توسط گوگل شناسایی و جریمه خواهید شد. فراموش نکنید که گاهی جریمه شدن یکی از عواقب کوچک دور زدن گوگل می باشد گاهی سایت را حذف می کنند و برگرداندن آن هزینه ی زیادی را از شما طلب می کند.

 

 

اشتباهات رایج در بالا آوردن طراحی سایت عبارتند از:

 

  • استفاده از کلید واژه های اشتباه در طراحی سایت

استفاده از کلید واژه هایی که به موضوع طراحی سایت شما مرتبط نیست تاثیر مثبتی در موفقیت طراحی ساییتان ندارد. عبارات کلیدی می بایست کلماتی باشند که توسط مخاطبانتان بیشتر مورد جستجو قرار می گیرند.

 

  • استفاده بیش از حد از کلید واژه ها در طراحی سایت

برخی تصور می کنند که اگر از کلمات کلید به صورت پی در پی در محتوای طراحی سایت خود استفاده کنند نتیجه ی مثبتی کسب می کنند. اما این باور به طور کلی غلط است چرا که کلید واژه می بایست به صورت معنا دار و در جایگاه مناسب در محتوای طراحی سایت استفاده شود تا کاربر احساس نکند که خواننده ی محتوایی پوچ است چرا که این موضوع سبب می شود به سرعت سایت را ترک کند.

 

  • انتخاب موضوع نامناسب به محتوای طراحی سایت

عده ای با انتخاب موضوع های کاربر پسند تنها در تلاش هستند که در نگاه اول کاربر را جذب کنند اما این روش بسیار قدیمی شده و کاربری که پس از ورود به سایت با محتوای کاملا بی ربط و غیر مفید روبه رو می شود در لحظه طراحی سایت را ترک خواهد کرد. به این ترتیب نرخ خروج سایت شما افزایش می یابد که سبب افت رتبه می شود.