تفاوت بین بازار یابی سنتی و بازار یابی جاذبه ای در طراحی سایت

 

طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران  شرکت طراحی سایت

 

  • به مجموعه عملیاتی در طراحی سایت که در آن منجر به فروش کالا و خدمات و از طریق تاکتیک خاص خریداران را مورد هدف قرار می دهد بازاریابی جاذبه ای گفته می شود که به صورت غیر مستقیم باعث فروش کالا وخدمات در طراحی سایت می گردد.
  • در بازاریابی بیرونی و سنتی در طراحی سایت که درآن شما به دنبال تبلیغ یک کالا وخدمات هستید و مشتری نیز با توجه به نیاز خودش شما را دنبال می کند در بازار یابی سنتی ارتباط کاملا یکطرفه است.
  • در بازار یابی سنتی در ممکن است شما یک برند را در بنرها و پیام بازرگانی دنبال کنید ولی در طراحی سایت بازاریابی جاذبه ای این جست جو از طریق شبکه های اجتماعی اتفاق می افتد .
  • در بازار یابی سنتی در بازار یابان ارزش ایجاد نمی کنند ولی درطراحی سایت بازار یابی جاذبه ای باعث ایجاد ارزش می گردند .
  • در بازاریابی سنتی بازاریابان ایستا هستند یعنی کمتر به دنبال آموزش هستند ولی درطراحی سایت بازار یابی جاذبه ای به دنبال آموزش و سرگمی هستند .
  • تبلیغات در گوگل یکی از حرفه ای ترین خدمات وب سایت ایده سافت می باشد که با بالاترین کیفیت برای مشتری های عزیز قابل اجرا می باشد.

 

 

چرا بازاریابی جاذبه ای در طراحی سایت  

شبکه های اجتماعی در طراحی سایت مدام به دنبال پیشرفت و تکنولوزی و عواملی مثل ارزان بودن هستند که از این طریق مشتریان پاسخ خود را از طریق شبکه های اجتماعی پیدا کنند .

  • صرفه جویی در هزینه ها یکی از اهداف طراحی سایت بازاریابی جاذبه ای کاهش هزینه است.
  • تغیر الگوهای رفتاری و خرید مشتری مشتری ها در حال حاضر خیلی باهوش تر از سابق شده اند و خیلی راحت به رسانه های جمعی مثل تلویزیون و رادیو اعتماد نمی کنند و سرگرمی های آنها در طراحی سایت کاملا تغیر پیدا کرده است .
  • سرمایه گذاری بلند مدت شما می توانید درطراحی سایت بازاریابی جاذبه ای بروی مشتری های بالقوه خود سرمایه گذری بلند مدت کنید و مخاطبان بسیاری در فضای آنلاین شما را مشاهده می کنند .
  • گوشی های هوشمندانه گوشی ها در این روز ها دسترسی مشتریان را به شبکه های اجتماعی وطراحی سایت آسان تر کرده است .
  • بهینه سازی در زمان طراحی سایت بازاریابی جاذبه ای به شما این امکان را می دهد که به جای وقت گذاشتن و پیدا کردن یک مشتری از میان هزاران مشتری وقت خود را برای ایجاد محتوا مناسب بگذارید و البته ناگفته نماند این روش در بلند مدت جواب خواهد داد.
  • نا کار آمد بودن روش های بازار یابی سنتی بازار یابی سنتی دیگر مثل قبل برای مردم جذابیت ندارد وبیلبوردها و ارسال اس ام اس ها دیگر طراحی سایت جایگاهی ندارد.
  • برند سازی در فضای آنلاین این کار برای برند سازی در فضای آنلاین و آگاه کردن مخاطبان از آن برند است و با این وجود شما می توانید به یک پیشرو در حرفه طراحی سایت خود تبدیل شوید و می توانید مخاطبان را به شکل طبیعی از طریق موتورهای جستجو به سمت خود بکشانید .