بررسی آیکون های طراحی سایت پاسخگو

 

طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران  شرکت طراحی سایت

صادقانه این موضوع برای من کمی عجیب بود وقتی اولین بار در مورد پیکرنگاری پاسخگو در طراحی سایت یاد گرفتم، چون اخیرا فونت های آیکون را تنظیم کرده ایم تا مطمئن شویم که برای دستگاه های مختلف به خوبی در طراحی سایت عمل می کنند. با این حال، ایده آیکون های پاسخگو، هر دو طراحی سایت پاسخگو و پیکرنگاری را یک گام بیشتر، خیلی بیشتر می گیرد. طراحی سایت فروشگاهی از بهترین و با کیفیت ترین خدمات شرکت طراحی سایت نونگار پردازش می باشد که در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت برای مشتری های عزیز قابل اجرا می باشد.

 

آیکون های طراحی سایت پاسخگو چیست؟

آیکون های پاسخ دهنده به این معنا نیست که عرض روی صفحه طراحی سایت تعیین می کند که چقدر یک نماد نمایش داده می شود؛ در واقع این بدان معنی است که یک آیکون متفاوت بر اساس اندازه آن نمایش داده می شود. این به این معنی است که اندازه صفحه نمایش مهم نیست اما اندازه آیکون ها به خودی خود. این به این دلیل است که برخی از آیکون ها در اندازه های مختلف در طراحی سایت نمایش داده می شوند و در همان زمان بر روی همان صفحه نمایش. تفاوت بین آیکون چیزی بیشتر نیست، اما کیفیت جزئیات نمایش داده می شود.

ما در حال صحبت کردن در مورد داشتن جزئیات زیادی در یک آیکون طراحی سایت است که در با بزرگ نمایش داده می شود، جزئیات کوچک کمی برای آیکون که به نمایش داده می شود و جزئیات کمی که ممکن است برای آیکون است که تنها به در اندازه. من مطمئن هستم شما می توانید تصویری که یک آیکون خسته کننده و حتی بد نشان می دهد اگر شما آیکون بسیار گسترده و نمایش آن بسیار کوچک در طراحی سایت است.

 

 

اهمیت آیکون های طراحی سایت پاسخگو

با رونق آیکون های فونت، طراحی سایت پاسخگو و طراحی مینیمالیستی، سبک های ما تغییر کرده است تا آیکون های تخت را در طرح های ما بسیار بیشتر بسازیم. در حال حاضر، من نمی گویم که هیچ چیز اشتباهی در این مورد وجود دارد و نه اینکه همه آنها طراحی شده اند و یا باید از آیکون فونت صاف در طراحی سایت استفاده کنند، اما کسانی که می توانند آن را یک گام بیشتر ببرند. با ایجاد آیکون های پاسخگو، ما را به یک سطح کاملا جدید می گیریم که در آن به ایجاد یک تجربه بهتر، قابلیت استفاده بهتر و طراحی سایت بصری بهتر برای کاربران کمک می کند. با رفتن به آیکون های پاسخگو، ایده این است که طراحی سایت را بهتر بسازید، این چیزی است که هر کس به عنوان طراح و کاربران شما می خواهد و برای شما نیاز دارد.

 

چگونگی قرارگیری آیکنیک در طراحی سایت

محصولی است که اگر از آن نشنیده باشید، حداقل آن را در استفاده از آن مشاهده کرده اید زیرا مجموعه ای از آیکون ها را در طراحی سایت ایجاد کرده اید که فقط بسیار محبوب شده است. تیم در حال ساختن آیکون های پاسخگو است. آنها اگر شما بخواهید پشت این جنبش جدید نیرو می گیرند. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! اخیرا یک کمپین را اجرا کرده و با موفقیت به پایان رسانده است که دلار دریافت کرده است. بله شما این حق را می دانید  که از آنچه که آنها می خواستند فقط دلار می خواستند. با استفاده از این پول، آنها قادر به تحقیق در مورد روش ها و فن آوری ها در طراحی سایت هستند که به آیکون های پاسخگو اجازه می دهد که در حال حاضر آسان نیست.

در واقع، آنها قصد دارند انقلابی در پیکرنگاری طراحی سایت انجام دهند. فقط به این دلیل که یک تصویر مقیاس پذیر است، به این معنی نیست که در هر اندازه ای قابل خواندن است. اکثر عناصر بصری از لحاظ خوانایی قابل توجه هستند. آیکون ها در این زمینه متفاوت نیستند. برای رسیدن به میزان قابل ملاحظه ای از قابلیت خوانایی، هر آیکون با مقادیر مختلفی طراحی سایت می شود که برای سه محدوده اندازه های مختلف به کار می رود: کوچک، متوسط ​​و بزرگ. در حال حاضر چه بر سرشان آمده است؟ چندین راه وجود دارد که می توانید در مورد ایجاد و اجرای آیکون های پاسخ دهنده در طراحی سایت استفاده کنید. اجازه دهید برخی از راه های را به عنوان راه حل های ممکن نشان داد.

 

 

داستان های رسانه در طراحی سایت

ساده ترین و واضح ترین رویکرد، ایجاد پرس و جوهای رسانه ای و جفت کردن آنها با فونت های طراحی سایت است. ایده این است که هرچند هر آیکون و آنهایی که بیشترین و کمترین جزئیات را دارند و وزن فونت خودشان مانند یا است و در حقیقت بخشی از یک قلم در طراحی سایت است. بنابراین، هنگامی که شما یک مرورگر را تغییر اندازه می دهید، فونت وزن را که در عرض صفحه نمایش ذره ای مورد استفاده قرار می گیرد تغییر می دهد تا آیکون مناسب را در طراحی سایت نشان دهد. با این حال، این روش کوتاه می شود زمانی که شما می خواهید دقت. به نظر می رسد، پرس و جو های رسانه ای هنوز هم یک مفهوم کلیدی در آوردن آیکون های مختلف در شرایط مختلف هستند، به عنوان خوانده شده برای به دست آوردن آنچه من منظور در طراحی سایت است.

 

نقش فیلد در طراحی سایت

من مطمئن نیستم که آیا شما می دانید چه فیلمی از عناصر پرس و جو است، بگذارید آنها را به سرعت به شما در طراحی سایت توضیح دهند. شما می توانید از آنها مانند نمایش اطلاعات رسانه ای که بر روی عناصر قرار گرفته اند فکر کنید. مثلا مثال زیر را در نظر بگیرید، یعنی آنچه که به معنای آن است که وقتی پاورقی حداقل 250 پیکسل عرض باشد، پس زمینه را در طراحی سایت سفید کنید. به هر حال، نسخه های بسیار دقیق و مختصر پرس و جو رسانه ای است.

ایده پرس و جو عنصر یک مفهوم کاملا جدید است که در مرورگرها پشتیبانی نمی شود اما اگر شما آن را با جاوا اسکریپت اجرا کنید در طراحی سایت کار می کند. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید. ایده، که پس از نمایش عناصر است، بسیار شبیه به نمایش داده های رسانه ای است که در آن زمانی که اندازه آیکون تغییر می کند، وزن فونت آن به شما آیکون مناسب را نیز می دهد. دلیل این یک مفهوم سرد است زیرا ترکیب عبارات عنصر با پرس و جو های رسانه ای اجازه می دهد تا برای یک روش بسیار خاص برای انتخاب آیکون حق در زمان مناسب طراحی سایت است.

 

 

عدم شکست در طراحی سایت

آشنایی با نقاط شکست در طراحی سایت این روش سوم و نهایی است که در مورد جستجوی نقاط نقص در طراحی سایت صحبت کرده است. ایده با نقاط توقف کمی جالب است و این است که برای اطمینان تفکر خارج از جعبه. اجازه می دهد تا برای کنترل پویا عناصر و آیکون ها، به طوری که این بار یکبار دیگر نشانه گذاری استاتیک را به سطح بعدی در طراحی سایت می برد. اگر تصور کنید ترکیب این را با نمایش اطلاعات رسانه ای که در آن آیکون خود را می تواند به طور مستقل از اندازه واقعی صفحه نمایش تغییر دهید. با این حال، این یک نقطه ضعف است زیرا نقطه توقف در این مرحله سخت است که با در طراحی سایت ادغام شود. آیا می توانید انواع تجربیاتی را که ما بخواهیم بسازیم را تصویر می کنیم؟ آیا می توانید تصویری را که قابلیت استفاده دیگر یا نوآوری های این را در حرکت قرار داده است؟ من امید زیادی برای آنچه انجام می دهد. برای آنها آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم این کار را در اسرع وقت در طراحی سایت انجام دهند!

 

پیکرنگاری در طراحی سایت

آنچه که بعد از آن است، یک جهش بزرگ نوآوری در مورد پیکرنگاری طراحی سایت است. و امیدواریم که به آن دست یابیم و به زودی! همانطور که در هر کمپین خود هستند، امیدوار هستند که یک ابزار کامل منبع باز برای کمک به سفارشی سازی و کارایی در طراحی سایت ارائه کنند. این مجموعه ابزار اجازه می دهد تا ادغام هر آیکون های بردار علاوه بر مجموعه هایی که آنها ارائه می دهند. در عوض، آنها در حال راه اندازی یک آیکون انقلابی هستند.

یکی از چیزهایی که در کمپینگ آنها ذکر شد این است که تمایل خود را برای تجدید ساختار آیکون های کنونی، اما قدیمی که مانند دیسک فلاپی شدید به عنوان آیکون صرفه جویی طراحی سایت است. ما دیگر با دیسک های فلاپی دیسک ارتباط نداریم، زیرا هیچکدام از ما در سال ها دیده نمی شود، بلکه به طور واقعی از آن استفاده نمی شود. تیم برای تنظیم برخی از این جنبه های ناپدید طراحی شده است. من انگشت خود را برای این نقل کردیم، زیرا این یک جهنم از یک چالش است. دور از این در طراحی سایت بسیار ساده است؛ من به شما یک مرور کلی از تکنولوژی بالا و آینده ارائه داده ام که طراحی سایت را خیلی بهتر می کند.