طراحی سایت مارکت پلیس

 

طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران  شرکت طراحی سایت

به طور کلی برای طراحی سایت فروشگاهی دو روش وجود دارد :طراحی سایت ای کامرس در این روش طراحی سایت ، فروشگاه کالاهای مورد نظر خود را تهیه نمود و سپس انبار کرده و در آخر در طراحی سایت خود به فروش می رساند. طراحی وب سایت مارکت پلیس در این روش فروشگاه اینترنتی ، خود کالا را تهیه و عرضه نمی نماید، بلکه فرصتی را ایجاد می نماید که هر عرضه کننده ای امکان فروش اجناس خود را در طراحی سایت مارکت پلیس داشته باشد و در واقع ، مارکت پلیس بازار اینترنتی ای می باشد که تمامی افراد می توانند محصولات و کالاهای خود را در آن به فروش برسانند.

 

 

انواع مدل مارکت پلیس در طراحی سایت فروشگاهی

  • مارکت پلیس مدل عمودی

در این مدل از طراحی سایت ، تمامی محصولات عرضه کنندگان کالا در یک دسته ی خاص قرار می گیرد . همانند دسته ی مواد غذایی یا پوشاک

  • مارکت پلیس مدل افقی

در این مدل ، کالاها در یک دسته ی خاص قرار نمی گیرند اما ویژگی های مشترکی دارند و همه ی آنها با یک هدف خاص به فروش می رسند.

  • مارکت پلیس مدل جهانی

در این مدل هر نوع کالا ، جنس و حتی زمین و املاک به فروش می رسند.

 

 

مزایای استفاده از طراحی سایت مارکت پلیس

  • مارکت پلیس فروش کالاها را آسان‌تر و سریع تر می کند.
  • افزایش تعداد ورودی طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.
  • از آنجا که فروش در مارکت پلیس بیشتر می باشد سود نیز بیشتر می شود.
  • مشتریان امکان انتخاب از میان تعداد بسیار زیادی کالا دارند که موجب رضایت خاطر آنها می شود.
  • در مارکت پلیس انواع محصول و برند را بسیار بهتر می توان شناخت.
  • با استفاده از مارکت پلیس، هزینه ی بازاریابی برای فروش کالاها کاهش می یابد.
  • مارکت پلیس این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که کالاهایی که خریداری می کنند دارای کیفیت قابل قبولی هستند.
  • به دلیل وجود چندین تأمین کننده به طور همزمان در طراحی سایت ، مشتریان امکان انتخاب و مقایسه در میان تأمین کنندگان را دارند و می توانند کالای مورد نیاز خود را از تأمین کننده ای که با قیمت پایین تر عرضه می نماید ، خریداری نمایند.

 

 

 

معایب استفاده از طراحی سایت مارکت پلیس

  • در این مدل از طراحی سایت فروشگاهی ، اگر فروش به اندازه ی کافی نباشد ، سود زیادی به تأمین کنندگان و صاحب اصلی طراحی سایت نمی رسد زیرا قیمت های گذاشته شده به دلیل رقابت میان تأمین کنندگان ، پایین می باشد.
  • کالاهای خریداری شده توسط مشتریان ممکن است با تأخیر به دست آنها برسد که موجب عدم رضایت آنها می شود.
  • در این نوع از طراحی سایت فروشگاهی ، یک قالب بندی یکسان برای تمامی تأمین کنندگان در نظر گرفته می شود و امکان دارد برخی از تأمین کنندگان برای معرفی محصول و کالای خود نیاز به جدول و یا هر طرح گرافیکی خاصی داشته باشند که به دلیل قالب بندی از پیش تعیین شده ، این امکان برای آنها وجود ندارد.