افزایش تعداد ورودی طراحی سایت

 

طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران  شرکت طراحی سایت 

آیا تا به حال خواسته شده است که به طور کامل تجربه و محصولی را که توسط بیش از میلیون نفر در طراحی سایت استفاده می شود، تغییر دهید خوب، برای من اتفاق افتاد اجازه بدهید به شما داستان و سفر تغییرات درجه ای بگویم. آیا شما در مورد در طراحی سایت شنیده اید اگر یکی از کاربران ما هستید، به بخش بعدی بروید. اگر شما نمی دانید چه است، یک دقیقه طول بکشد و آن را چک کنید. ابزار پیشرو طراحی بنر برای ایجاد آگهی های استاتیک و متحرک، فلش و آگهی های مختلف رسانه های اجتماعی در طراحی سایت است، همه از یک مکان. در اینجا بیشتر بخوانید یا خواندن را برای یافتن کل داستان در مورد طراحی سایت مجدد ادامه دهید. بهینه سازی تصاویر در طراحی سایت از جدید ترین و بهترین مقالات وب سایت ایده سافت می باشد که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیسنهاد می کنیم.

 

چشم انداز در حال توسعه در طراحی سایت

 فرآیند طراحی سایت را به عنوان ساده و کوتاه تر انجام دهید دنیای امروز به سرعت در حال تغییر است، اما دنیای دیجیتال حتی سریعتر در حال تغییر است. بیشتر و بیشتر، ما می بینیم مارک ها، برنامه ها و خدمات به اصطلاح در حال تغییر و سازگار کردن ظاهر و ارتباط خود را اغلب. فناوری با سرعت شگفت انگیز در طراحی سایت تکامل یافته است. مردم می خواهند سریعتر کارهای بیشتری انجام دهند و به ابزارهایی نیاز دارند که بتوانند زندگی خود را ساده تر کنند. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید!

شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از اکنون سعی کنید به صورت رایگان! سفر خود را در سال آغاز کرد، عصر پرشمار آگهی های فلش. این برنامه به عنوان برنامه بنر ایجاد شد که به شما در طراحی سایت کمک می کند تا آگهی های فلش را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. این یک دستاورد فوق العاده و یک محصول انقلابی در مقایسه با سایر نرم افزارهای مشابه در طراحی سایت بود. حالا، به عنوان فلش در حال مرگ است، توجه ما از فلش به آگهی های تغییر می کند؛ هر روز آگهی های بیشتر و بیشتر ایجاد می شوند و ظاهر رسانه های اجتماعی همه چیزهایی را که ما در مورد طراحی بنر یاد گرفتیم در طراحی سایت دور می اندازیم.

 

 

روند طراحی سایت قدیمی در مقابل جدید

با تمام این اتفاقات، در سال 2015 همچنان به نظر می رسید و تقریبا همانطور که در سال در طراحی سایت اتفاق افتاده بود. مطمئنا، در طول راه ما در بیش از ویژگی اصلی کار کرده ایم و سه بار طراحی سایت ما تغییر کرده است اما دکمه های ما از وب و دیگر روند طراحی دیوانه. به طور نرم افزاری بهبود یافته است، اما رابط کاربری ما، ناوبری و جریان کاربر و روند کل ایجاد یکسان بود. این شگفت آور برای سال 2008 طراحی شده است، اما برای سال در طراحی سایت خیلی پیچیده است. یک روز از من خواسته شد هی، گری، چقدر زمان برای طراحی UI جدید ما نیاز دارید؟ چهار هفته کافی است، درست است؟  به من اعتماد کن، هیچ طراح نمی خواهد یک سوال از این طریق بشنود. به هر حال، من تا به حال هیچ وقت به هدر رفت و در نهایت زمان برای تغییر بزرگ بود.

پژوهش بازنویسی کن طراحی سایت مجدد ساده سازي ارائه. ارضا کن رضایت چه کسی؟ اول از همه خودم آیا می دانید چقدر سخت است که طراحان را کاملا با کار خود راضی کنید؟ از سوی دیگر، من مجبور شدم یک تجربه بهبود یافته برای همه میلیون مشتری، از جمله کاربران قدرت، هیئت اجرایی و بقیه شرکت در طراحی سایت ارائه دهم. کاملا یک چالش است، اما خوشبختانه من یک طرفدار بزرگ از چالش ها هستم، بنابراین اجازه دهید شما را از طریق سفر طراحی سایت من پیاده کنم.

 

ریشه طراحی سایت شما باید شخصیت کاربر باشد

ما در حال صحبت کردن با کاربر در اینجا هستیم، بنابراین ما باید از کاربر شروع کنیم. تیم ما از بازاریابان، طراحان، استراتژیست ها و مدیران پروژه طراحی سایت، سه شخص اصلی را که از استفاده می کنند، به نمایش گذاشتند. نظرسنجی ها، ایمیل ها، تماس های تلفنی، قهوه، گرمکن ها، ضبط صفحه نمایش و جلسات طوفان مغزی، تعداد قابل توجهی از بینش های کلیدی را در طراحی سایت به نمایش گذاشتند، که نشان دهنده نیازهای مختلف و عادت های مشتریان ما است. فقط چند روز و شب ما در مورد اهداف هدف ما آگاه شدیم.

 بازاریاب، کارآفرین، طراح. ما عادت های روزانه خود را، انتظارات خود را از برنامه طراحی بنر ما، نظرات خود را در مورد ، مهارت های خود را، مشکلات روزانه خود، آنها، و غیره در طراحی سایت کشف کرد. این به ما کمک کرد کشف جایی که ما باید توجه ما را تغییر دهید. من باید ذکر کنم که برای ما بسیار مفید بود، تماشای تمام ضبط های صفحه نمایش و به ما در طراحی سایت کمک کرد الگوهای متعدد را در مورد نحوه ارتباط با محصول ما با کاربران خود شناسایی کنیم.

 

 

تجربه کامل را در طراحی سایت تجدید نظر کنید

وقتی که من در مورد طراحی سایت UX فکر می کنم، من فکر می کنم که چگونه یک تجربه می تواند توسط من منعکس شود تا کیفیت این تجربه و رضایت کاربر را افزایش دهد، به طوری که او واقعا ارزش و مزیت را در برنامه ما می بیند. تغییر همه چیز یک شبه توصیه نمی شود و می تواند در طراحی سایت خطرناک باشد، اما در مورد ما، ما بلوک های اصلی را در توسعه بیشتر برنامه داشته ایم. کد قدیمی درست نبود، به همین دلیل است که ما "همه چیز را" قرار داده ایم و همه چیز را از سطح زمین در طراحی سایت بازنویسی کردیم. من قصد دارم چهار مسائل عمده تجربه کاربر را در طول مسیر طراحی سایت ثابت کنم:

 

مشکل پاپ ها در طراحی سایت

با توجه به این واقعیت که برنامه قدیمی بود و به استانداردهای قدیمی در طراحی سایت ساخته شده بود پر از مانع نفوذ و تمرکز شکستن پاپ آپ و پنجره ها بود. اگر شما می خواهید یک تصویر را انتخاب کنید، یک پنجره بازشو وارد شد، اما برای تنظیمات تصویر، یکی دیگر از پاپ آپ ها روی یکی از قدیمی ها و غیره در طراحی سایت ظاهر شد. این کهکشان پاپ در تمام نقاط، از رنگ ها به کلیپورت، از پس زمینه به تنظیمات بنر است. برای ایجاد فرآیند ایجاد بیشتر متمرکز و کمتر مخاطره آمیز، من تقریبا تمام ها را حذف و همه چیز را در یک گالری بزرگ و نوار ابزار بخش، که در آن شما می توانید تصاویر، اشکال، پس زمینه و عناصر دیگر مورد علاقه خود را در طراحی سایت جستجو و اضافه کنید ، با عمل کشیدن و رها کردن. حالا شما می توانید همه چیز را در یک طرف صفحه نمایش، در یک راه منطقی، آسان و بصری پیدا کنید.

 

 

تعامل، کنترل و ورودی در طراحی سایت

اولین بار که من از قدیمی استفاده می کردم، شوکه شدم که تمام مقادیری که می خواستم کنترل شود، فیلدهای ورودی در طراحی سایت افزوده بود. بنابراین اگر می خواستم اندازه قلم را برابر افزایش دهم، باید بار از پیکان تا بالا بار کلیک کرده یا شماره را به صورت دستی وارد کنید. من همچنین مجبور شدم همین کار را در طراحی سایت انجام دهم اگر میخواهم با تنظیمات بازی کنم و فقط تجربه ای برای خلاقیت پیدا کنم و بدیهی است که آن را خسته کننده بود. گردش کار ریاضی و دقیق بود، اما کاملا در طراحی سایت غیر خلاقانه بود. این فتوشاپ نیست، باید وقتی اولین بار در برنامه ما وارد می شود، کار کنید، حتی اگر قبلا چیزی ندیده باشید. این باید آسان برای استفاده، سریع و متمرکز باشد.

میدان ورودی افزایشی دقیق بود، اما برای ویرایش بیشتر مقادیر مانند تاری، کدورت، سایه افتادن و اثرات لایه های مختلف، آهسته بود. راه حل، بسیاری از آنها را توسط سفارشی ساخته شده، لغزنده بومی جایگزین شده است که شما به سادگی می توانید آن را در طراحی سایت بکشید و بروید. ما همچنین یک فیلد قابل ویرایش برای همه موارد اضافه کردیم، زمانی که می خواهید ارزش ها را به صورت دستی وارد کنید، برای هر دو جهان در طراحی سایت مناسب است.

 

کمبود محتوا در طراحی سایت

محتوا در طراحی سایت همه چیز است متاسفانه، بنر ساز قدیمی ما فاقد عناصر محتوا و خلاق بود. ایجاد یک فضای محتوا مناسب بود، اما این تنها کار کوچکتر بود. من مجبور بودم اطمینان حاصل کنم که برنامه محتوای بیشتری، تنظیمات پیش فرض، قالبهای بیشتر و عکسهای بیشتری از آن را در طراحی سایت داشته باشد تا بتواند تجربه غنی، سریع و خلاقانه را ارائه دهد. برای طراح جدید بنر، ما برای اضافه کردن بیش از عکس حرفه ای ارائه شده توسط ، بیش از شکل جدید و اضافه کردیم، علاوه بر این ما در حدود قالب جدید برای بازی با آن در طراحی سایت کار کرده ایم. و این تنها شروع است؛ من واقعا به راه حل ها و محتویاتی که ارائه می دهیم اعتقاد داریم، کلیدی برای یک برنامه کاربردی مثل ماست.

 

 

سیستم غیر انعطاف پذیر در طراحی سایت

بزرگترین مزیت جدید طراحی شده در راه ما می توانیم ویژگی های آینده را به برنامه ما در طراحی سایت اضافه کنیم. در گذشته، هر بار که ما می خواستیم یک دکمه جدید، پنجره پیوند و غیره اضافه کنیم، ما تلاش کردیم موقعیت خوبی را پیدا کنیم که اغلب به جایگذاری دکمه های عجیب و غریب منجر شد، زیرا ما در طرح قبلی فضای بیشتری در طراحی سایت نداشتیم. طراحی رابط جدید، من در در نظر داشت یک رابط کاربری ساده، اما مدولار، انعطاف پذیر و ضد آینده، به طور مساوی در سراسر مرحله قرار گرفته و همه ی توابع مشابه در این مکان در طراحی سایت گروه بندی می شوند و فضای بیشتری برای تغییرات ایجاد می شود.