افزایش بازدیدکنندگان طراحی سایت تجارت الکترونیک

 

طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران  شرکت طراحی سایت

یکی از بخش های اصلی طراحی سایت سطح بالا بدون شک یک تجربه کاربری عالی است. در نهایت، اگر افزایش نرخ خروج شما یا افزایش نرخ تبدیل خود را افزایش دهید، بگویید. شما متوجه خواهید شد که بسیاری از شرکت ها در حال حاضر در تجربه کاربر طراحی سایت خود سرمایه گذاری می کنند تا بتوانند رقابت کنند. هنگام استفاده از طراحی سایت یا برنامه خود، باید به کاربران هدایت کنید و آنها را راهنمایی کنید.

تنها راه رسیدن به موفقیت این است که دانستن آنچه که مشتری شما فکر می کند موفقیت برای آنهاست، چه چیزی آنها را امیدوار است با محصول در طراحی سایت خود به دست آورید. هر کاربر جدیدی که از طراحی سایت شما استفاده می کند، دارای تعریف موفقیت است. آنچه شما باید انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که آنها فکر می کنند که در مسیر موفقیت خود هستند.

 

 

 

چگونگی دسترسی به طراحی سایت تجارت الکترونیک

UX از طراحی سایت تجارت الکترونیک شما سریعترین و آسان ترین راه برای دریافت بازخورد از کاربران شما، با تیم پشتیبانی مشتری شما است. تیم بیشتر وقت خود را در صحبت کردن با مشتریان صرف می کند و آنها کسانی هستند که بیشتر با آنچه که مشتریان می خواهند انجام می دهند آشنا هستند و آنچه که فکر می کنند در طراحی سایت باید بهبود یابد. اگر می خواهید بدانید که آیا رابط کاربر گیج کننده است، شما ممکن است فقط از کاربر برنامه بخواهید آنچه را که از آن فکر می کنید بپرسد.

به این ترتیب، بازخورد فوری دریافت می کنید و می توانید پیش بروید و آن را به فهرست اولویت هایتان در طراحی سایت اضافه کنید. صرف نظر از این که مشکل خاص چیست، صحبت کردن با مشتریان شما می تواند شما را درک کند که چگونه انتظار می رود شما آن را حل کنید. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از اکنون سعی کنید به صورت رایگان! شبانه روزی اگر بخواهید موفقیت آمیز باشید می خواهید به کاربران خود در طراحی سایت اجازه دهید تا به موفقیت دست یابند.

 

 

چند ترفند جهت دسترسی به طراحی سایت تجارت الکترونیک

درک نقش هایی که طراحی سایت یا محصول شما برای آن بیشتر استفاده می شود به عنوان مثال، با یک ابزار مدیریت پروژه، پلت فرم شما ممکن است به عنوان راهی برای افزایش بهره وری و یا برای کاربران برای بهبود خود در کار از راه دور استفاده شود. این ها همه مشکلات طراحی سایت هستند که می توانند با مدیریت پروژه حل شوند، اما این امر باعث می شود که بسیاری از موارد دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد. شما باید همه آنها را بدانید، در صورت امکان دارد.

درک نقش طراحی سایت شما افرادی که می خواهند تبلیغ کنند یا خود را اثبات کنند یا گروهی را پشت سر بگذارند، از محصول یا طراحی سایت خود برای استفاده از آن استفاده نمی کنند. یک گام ساده فقط می تواند از کاربران خود بخواهید آنچه را که آنها می خواهند با محصول خود به دست آورند. شما متوجه خواهید شد که این به شما فرصتی برای ایجاد تغییرات زیادی در یک دوره کوتاه مدت در طراحی سایت می دهد.

 

 

کاربران را در طراحی سایت آموزش دهید

شما باید مسیرهای خاصی در طراحی سایت داشته باشید که از طریق ویژگی های خود کاربران را هدایت می کند و این ویژگی ها به آنها کمک می کند به آنچه که آنها "موفقیت" را در نظر می گیرند کمک کنند. هنگامی که شما می دانید هدف آنها چیست، شما می توانید جریان طراحی سایت یا ابزار خود را برای هدایت آنها در آنجا طراحی کنید. این کار به راحتی انجام می شود و از شما می پرسد چه چیزی کاربران چه چیزی را به دست می آورند، چه موفقیتی را در طراحی سایت در نظر می گیرند.

با کاربران در طراحی سایت صحبت کنید زمان صرف شده از زمان ثبت نام لزوما نشان دهنده چيزهايي است که کاربر در طراحی سایت انجام مي دهد و چند مورد از آن ها مفيد هستند. فعالیت و استفاده مهم هستند، و شما باید بدانید که کجا کاربر شما است، جایی که می خواهد برود، و جهت مناسب آنها را می دهد.

 

 

نرخ بارگیری رها شده را در طراحی سایت بهبود بخشید

اکثر طراحی سایت ها صبر خواهند کرد تا کسی مبادله کند و تنها پس از آن می پرسد که چگونه مشتری می تواند مشتری را دریافت کند. در عوض، اطمینان حاصل کنید که چه چیزی شبیه به نظر می رسد و قبل از اینکه ذهن خود را تشکیل دهید، در طراحی سایت با مشتری صحبت کنید.

روشی جهت بهبود خدمات به مشتریان در طراحی سایت چت های زنده و دستیارهای مجازی برای مدت زمان طولانی بوده است، اما با پیشرفت های تکنولوژیکی اخیر، همه چیز در حالی که در حال تبدیل شدن به جالب تر در طراحی سایت است. شما با استفاده از اتوماسیون به صرفه جویی در هزینه دست خواهید یافت، اما باید مطمئن باشید که شخصی سازی برای آن اتوماسیون فداکار در طراحی سایت نیست.

 

 

مردم چگونه طراحی سایت یا محصول خود را تجربه می کنند

هنگامی که شما هیچ بازخوردی در طراحی سایت دریافت نمی کنید، یا کسی می گوید که همه چیز با نمونه اولیه شما عالی است، این می تواند به این معنی باشد که آنها زمان کافی برای پیدا کردن معایب را نداشته باشند یا اینکه شما از سوالات درست نمی پرسیدید. فکر خوبی در ذهن داشته باشیم که هیچ چیز کامل نیست. همیشه یک جایی برای بهبود وجود دارد و شما باید از آن در طراحی سایت استفاده کنید. یک کاربر ممکن است درباره یک مشکل به شما نگوید زیرا فکر می کند کوچک است، اما اگر گفتگو را آغاز کنید، احتمالا بینش واقعی خود را در مورد نحوه استفاده و تجربه طراحی سایت یا محصول خود خواهید داشت.

 

 

پیگیری ناگهانی خود را در طراحی سایت بهبود بخشید

شما می توانید ببینید این یک مشکل است و از طرف هر دوست غیر طراح سوال می کنید که بیشتر آنها را تحریک می کند و احتمالا پاسخ شما این است که آنها اغلب قادر به پیدا کردن چیز نیستند و تست کردن ناوبری در طراحی سایت شما یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. یک پشته از 10 تا 20 کارت داشته باشید و یک توصیف از یک هدف داشته باشید که سیستم شما از هر یک از آنها در طراحی سایت پشتیبانی می کند.

ذکر عنوان اصلی از ساختار ناوبری در طراحی سایت کاربران کارت خود را بگذارید و از آنها بخواهید که عنوان مورد استفاده خود را در طراحی سایت انتخاب کنند اگر میخواهند این کار را انجام دهند. این به عنوان یک تست درخت شناخته می شود و تنها در میان راه های بسیاری برای دیدن اینکه چگونه کاربران در طراحی سایت فکر می کنند، تنها یکی از آنهاست. درآمدزایی آسان از طریق طراحی سایت و فضای مجازی را نیز مطالعه نمایید.

 

 

منظور از  معدن طلای UX در طراحی سایت

هر زمان که یک مشتری در مورد یک مشکل به شما می گوید، این یک مشکل نیست، بلکه فرصتی است که می توانید در طراحی سایت بپذیرید. اطلاعات خام همیشه مفید نیست و شما همیشه نمی توانید راه حل های جدیدی را در هر مکالمه ارائه دهید، اما این چند موقعیت زمانی که شما انجام می دهید و زمانی که شما واقعا می توانید از این اطلاعات استفاده کنید بیشتر از ارزش آن است. آنچه که باید در اینجا به یاد داشته باشید این است که هر کس در طراحی سایت برنده می شود. کاربر پشتیبانی و کمک می کند، احساساتی دارند که به آنها گوش می دهند و فرصتی به طور مستقیم بر محصول تاثیر می گذارند.

از سوی دیگر، شما یک وضعیت واقعی در مورد اینکه چگونه محصول شما در طراحی سایت قابل استفاده است، و یک جهت خاص که در آن شما می توانید بهبود بخشد. در بدترین حالت، شما یک اشکال ثابت دارید و شما یک مشکل کوتاه مدت را در طراحی سایت حل کرده اید. در بهترین حالت، شما می توانید یک جهش بزرگ به جلو از نظر UI و UX، و یا یک ویژگی با نام تجاری جدید. طراحان شما خوشحال خواهند شد که این کار را در طراحی سایت انجام دهند، زیرا به این معنی است که کاربران شما در واقع با محصول یا طراحی سایت شما مرتبط هستند.

 

 

بررسی کیفیت طراحی سایت

تجربه کاربر می تواند فرایند روی حیله و تزویر باشد. بسیاری از قطعات متحرک در طراحی سایت وجود دارد، بسیاری از ذینفعان شما باید با آن برخورد کنید، و شما تمایل خود را برای ایجاد چیزی است که متناسب با ایده ها و استانداردهای شما است. فرآیند کامل چیزی نیست که شما بتوانید آن را یک شبه در طراحی سایت به دست آورید، بلکه زمان لازم است. با این حال بسیار مهم است که UX خود را ارزیابی کنید و به طور مداوم برای بهبود آن کار کنید. شما باید هر بار یکبار به آخرین نسخه طراحی سایت خود نگاه کنید و چند سوال را از خودتان بپرسید. آیا شما نیاز به بهبود تعاملات دارید؟

ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نمی کند و آن را رفع می کند. آیا همه درک دید شما از طراحی سایت چیست؟ یک طرح سفیدپوش ایجاد کنید و مطمئن شوید که آنها انجام می دهند. یا یک جلسه همکاری هدفمند با هم تیمی های خود داشته باشید. آیا همه می دانند چگونه محصول باید در طراحی سایت کار کند؟ سعی کنید آنها را به داستان های خودتان بگویند، خواهید دید که آیا شما اشتباه کرده اید. آیا شما نیاز به آزمایش بیشتر کاربر دارید؟ هر پنج نفر را از دفتر بیاورید، آنها را به یک قهوه ببرید و برخی از آزمایشهای قابلیت استفاده سریع را انجام دهید.