ایجاد فضای امن در طراحی سایت

 

طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران  شرکت طراحی سایت

این روزها دیدن فضای سفیدی بیشتر در طراحی سایت ها تو تنها نیستی. در حالی که فضاهای سفید و منفی همیشه یک ابزار طراحی محبوب و موضوع در میان طراحان بوده است، این تکنیک به نظر می رسد که بیشتر بازپرداخت شود. طرح های طراحی تمیز در آن هستند، طراحی سایت های بیشتری از خطوط طراحی استفاده می کنند که در طراحی چارچوب طراحی پاسخگو هستند و تمرکز تازه ای روی قابلیت خوانایی و تجربه کاربر وجود دارد. همه این ها طراحان را به ابزار نهایی طراحی ساده فضای سفید در طراحی سایت هدایت می کنند.

اشیاء کوچک یا دور را احساس کند و از بقیه طراحی جدا شود. در عین حال، فضای زیادی می تواند مقدار زیادی کنتراست بین یک شی و تنظیم آن ایجاد کند. فاصله یکنواخت و سازگار یکی از بهترین ابزارهایی است که می توانید برای حفظ حس فضای و ارتباط بین اشیاء در پروژه های طراحی سایت استفاده کنید. به عنوان یک قاعده کلی، فاصله باید مانند هر عنصر دیگر مورد استفاده قرار گیرد و سبک خاصی برای آن وجود داشته باشد. کوسن بین اشیا چیست؟

 

 

 

منظور از فضای منفی و سفید در طراحی سایت

فضای سفید و منفی همان چیزی است (و اصطلاحات در اینجا جایگزین استفاده می شود). تفاوت های اصطلاحات ناشی از انتشار چاپ در مقابل سایر انواع طراحی سایت است. هر دو اصطلاح به هر فضای استفاده نشده یا باز در طراحی سایت اشاره دارند. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! طراحان چاپ و کسانی که به طور خاص با کتاب ها، روزنامه ها و مجلات مشغول به کار هستند و اغلب از اصطلاح "فضای سفید" در طراحی سایت استفاده می کنند.

زیرا هر بخش استفاده نشده اغلب سفید است، نه یک رنگ دیگر. بسیاری از طراحان دیگر فقط این فضای منفی را می خوانند. فاصله فضای منفی با عکاسان، که به مثبت (موضوع عکس) و منفی (پس زمینه) در تصاویر اشاره دارد، منجر شد. به سادگی، هر چیزی که توجهی را جلب نکند، بخشی از فضای منفی محسوب می شود و این می تواند بخشی از یک تصویر باشد (فکر می کنم آسمان در پس زمینه یک پرتره)، یک پس زمینه الگو بر روی یک طراحی سایت و یا حتی یک بلوک رنگ در اطراف متن اگرچه اصطلاحات قابل تعویض هستند، برخی از طراحان طراحی سایت به ویژه فضای سفید را با فضای منفی که سفید رنگ است اشتباه می گیرند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما همیشه اصطلاحات مورد استفاده شما را درک می کنند. و به یاد داشته باشید، فضای منفی نباید سفید باشد. این می تواند یک رنگ، الگوی یا حتی پس زمینه در طراحی سایت باشد.

 

 

دلیل اهمیت فضا در طراحی سایت چیست؟

فضا موضوعی است که طراحی سایت شما را با هم نگه می دارد. مقدار مناسب فضا اشیا را از یکدیگر جدا می کند. این متن را به صورت مخفی می سازد تا قابل خواندن باشد و روابط فضایی تعریف می کند که عناصر با یکدیگر همخوانی دارند و چه عناصری نیستند. تعادل مناسب فضا و عناصر چیزی است که واقعا یک طراحی سایت کامل را با هم ترکیب می کند و آن را زیبا می کند. فضاهای منفی در همه جا، از هاله در اطراف اشیاء به شکاف بین خطوط متن است. این فضاهای کوچک بسیار مهم هستند حتی اگر به آنها توجه نکنید. اکثر طراحان از "نگه داشتن فضاهای خالی اطراف محتوا" حمایت می کنند زیرا باعث می شود همه چیز در طراحی سایت بسیار قابل خواندن باشد.

فضای سفید یک عنصر طراحی است که در بین هر پروژه، قطعه چاپی و طراحی سایت مشترک است. این در راهنمای سبک یا سبک سبک برای هر طرح طراحی گنجانده شده است. هنگامی که کامل می شود، فضای سفید تقریبا بی توجهی می شود، اما زمانی که اعدام می شود ضعیف، از صفحه نمایش (یا صفحه) پرش می کند. فضای بیش از حد باعث می شود که طراحی فرسوده، مشغول، لکه دار و دشوار برای خواندن است. حتی اگر تأثیری که برای آن دارید، یکی از هرج و مرج ها باشد، فضا در طراحی سایت مهم است. فضای بین خطوط نوع را در نظر بگیرید، برای مثال، بدون حرف کافی می توانید لمس کنید و غیر قابل خواندن کنید. فضای بیش از حد نگرانی های زیادی را به عنوان فضای بسیار کمی در طراحی سایت ارائه نمی دهد، اما می تواند به همان اندازه مشکل به عنوان یک تکنیک طراحی باشد. مقدار های بی شماری از فضای سفید می تواند.

 

 

استفاده ی بیش از حد از فضا چه تاثیری بر طراحی سایت دارد؟

طراحان گاهی از فضای بسیار بالایی از فضای سفید استفاده می کنند به عنوان راهی برای تمرکز بر بخش خاصی از طراحی سایت. در حالی که فضای منفی همواره با مینیمالیسم برابر نیست، بسیاری انجام می دهند و با توجه به این ارتباط طراحی سایت می کنند. هنگامی که طراح با استفاده از تکنیک برای ایجاد و توجه به یک چیز خاص کار می کند، مقدار شدید فضای سفید کار می کند. داشتن یک موضوع واحد در وسط یک دریا از فضای خالی نگاه یک راه موثر برای ایجاد یک توقف کاربر، نگاه کردن و خواندن آنچه بر روی صفحه نمایش است. این تکنیک می تواند با تصاویر یا متن کار کند، همانطور که در مثال های بالا نشان داده شده است. هر چند وقت یک بار مصرف شود.

تکنیک می تواند اثر منفی در طراحی سایت داشته باشد. با استفاده از مقدار زیاد فضای، مقدار اطلاعاتی را که می توانید ارائه دهید، محدود می کند. مهم است که تصاویر را با اطلاعات تعادل ببندیم تا توجه کاربران طراحی سایت را جلب کنیم. یکی از مکان های جدیدتر که فضای منفی نشان می دهد، طراحی پاسخگو در طراحی سایت است. طراحان بیشتر در حال توسعه فضاهای منفی برای مقابله با تفاوت بین اندازه مرورگر و نقطه های مختلف شکست در شبکه پاسخگو و عرض مرورگر بیش از حد هستند. اغلب این ها نسبتا غیر قابل توجه هستند و فقط یک فضا در سمت چپ و راست صفحه نمایش و اما طراحان بیشتر با فضای خلاقانه و آنچه در آن ظاهر می شود، در طراحی سایت خلاق هستند. این یک روند کاملا جدید است. شش ماه تا یک سال پیش، بسیاری از طراحان فقط سفید (یا سیاه) را ترک کردند، اما به طور معمول، طراحی سایت ها این فضا را با چیزی اضافی پر می کنند، بیشتر به عنوان پس زمینه الگو.

 

 

 

آیا بکارگیری فضا در طراحی سایت لازم است؟

بسیاری استدلال نمی کنند. اما همه این ها به پروژه طراحی سایت بستگی دارد. هنگامی که آن بخشی از طراحی است، این واقعا کار می کند. برخی از طراحی سایت های سرگرم کننده و فوق العاده خلاق وجود دارد که با استفاده از این "فضای خالی نقطه پایانی" به نفع آنهاست. جزئیات اضافه شده واقعا می تواند کاربران را تحت تأثیر قرار دهد و هنگامی که به خوبی طراحی می تواند نماینده طراحی سایت و طراحی کلی باشد. آنها کلید این است که برای این فضای طراحی شده به نظر بیایید و احساس کنید که واقعا بخشی از طرح طراحی کلی است. به گفته ی این، هیچ چیز اشتباهی در استفاده از چیزی ساده برای حساب از نقطه توقف وجود دارد. گاهی اوقات آنچه پیدا می کنیم این است که بهترین فضای سفید در واقع فضای سفید است.

فضای سفید یکی از موضوعاتی است که ما به عنوان طراحان دوست داریم در مورد آن صحبت کنیم. شما آن را دوست دارید و نمیتوانید به اندازه کافی دریافت کنید یا آن را بیش از اندازه در طراحی سایت در نظر بگیرید. شخصا، من عاشق فضای سفید هستم. هیچ چیز بهتر از دادن اتاق طراحی شما برای نفس کشیدن نیست. به علاوه فضای اضافی می تواند کار خود را از بقیه بسته ها تنظیم کند. اما شما باید با آن راحت باشید. شما لازم نیست که به شدت به استفاده از فضای منفی خوب در یک پروژه طراحی سایت. اگر امروز از فضای زیادی استفاده نکنید، خودتان را به استفاده از بیشتر، حتی فقط برای جزئیات جزئی جزئی پروژه طراحی سایت (مانند فاصله اطراف عکس یا سایر عناصر UI)، چالش بگذارید.

 

 

 

الگوهای مشترک جهت نمایش بهتر طراحی سایت

اشعار مهم هستند. اکثر کاربران زمان بیشتری را صرف دیدن تصاویر در یک طراحی سایت می کنند. این به تصاویر هر دو کوچک، مانند کسانی که در نتایج جستجوی گوگل نشان می دهد، به تصاویر بزرگ روی صفحه نمایش است که بسیاری از طراحی سایت ها استفاده می کنند. اغلب کاربران از عکس به تصویر حرکت می کنند که چندین عکس در صفحه ظاهر می شود. کاربران تمایل دارند یک الگوی شکل را به روش قابل پیش بینی در طراحی سایت دنبال کنند. شکل به الگوی رایج ترین شیوه استفاده از طراحی سایت ها اشاره دارد. آن ها از گوشه سمت چپ شروع می شوند و به سمت راست در یک خط مستقیم حرکت می کنند و عمودی از گوشه پایین سمت چپ صفحه است. کاربران همچنین تمایل دارند که از سمت چپ به راست در سراسر صفحه بیش از یک سوم از راه پایین صفحه در طراحی سایت حرکت کنند. بعضی از این ها به عنوان یک مثلث به جای شکل F به کار می روند این الگوی مشترک زمانی رخ می دهد که کاربران اطلاعات خاصی را جستجو کنند و کدام طراحی سایت اغلب با یک لوگو در بالای صفحه جواب می دهد ترفند های سئو برای افزایش ترافیک طراحی سایت را که از بهترین مقالات وب سایت می باشد رارنیز مطالعه نمایید.

 این چیست صفحه درباره با ابزار ناوبری پاسخ داده شده و هر چیزی که در اینجا مورد علاقه من است اسکن عمودی و افقی دوم محتوا  کاربران در حال حرکت هستند، اما اغلب زمان به محتوای بالای اسکرول در طراحی سایت صرف می کنند. طولانیتر اسکرول، زمان کمتری با محتوا صرف می شود. این می تواند تا حدی با کتیبه های غیر معمول یا طرح های طراحی یکپارچه طراحی شده است که تازه برای هر صفحه در طراحی سایت حرکت می کنند اکثر کاربران تبلیغات را نادیده می گیرند و هر دو آگهی ها و در نوار کناری و اما معمولا به لوگو های شرکت و منو های ناوبری در طراحی سایت کشیده می شوند جلوه های فانتزی، قلم و قالب بندی می تواند توجه کاربر را جلب کند اما ممکن است آنها را بخواند. کاربران تقریبا همیشه به کلمات بزرگ، جسورانه، علامت های عجیب و غریب و استفاده مجدد از رنگ کشیده می شوند، اما آنها همیشه کلماتی را که با این اثرات تزئین شده اند در طراحی سایت خواندند.

 

 

نمونه هایی از طراحی سایت در اطراف فرمF

عمدی یا نه، چند طراحی سایت در اطراف فرم F مشخص شده در مطالعات ردیابی چشم طراحی شده است. در اینجا چند نفر هستند که واقعا از آن به نفع طراحی سایت خود استفاده می کنند. نانوایی دادگاه براون: شما تقریبا می توانید F را بر روی صفحه بکشید و لوگو و ناوبری در بالای صفحه، تصویر در طراحی سایت قرار داده شده در ستون سمت چپ عمودی و متن به راست. در حالی که چشم ابتدا تصویر را در سمت چپ پایین می بیند، متن در مدل F در طراحی سایت شکل قرار می گیرد. این باعث می شود که کاربران بتوانند به تصویر نگاه کنند و سپس کلمات را در سراسر صفحه دنبال کنند.از آنجا که اسکرول به شیوه ای بسیار غیر عادی کار می کند، این طراحی سایت واقعا شما را با اثرات فانتزی و تصاویر بزرگ جذب می کند. هر دو کلید برای گرفتن توجه کاربر و با یک علامت بالای صفحه است، کاربران همچنین قادر به پیدا کردن اطلاعات کلیدی به سرعت هستند.

شایع ترین روش نمایش گرایی در طراحی سایت راه های مختلفی برای نگاه کردن به مسیر چشم یا کلیک بر روی داده وجود دارد، شایع ترین نمایش گرایی نقشه گرما است. یک نقشه گرما به نظر بسیار شبیه یک نقشه آب و هوایی بر روی یک طراحی سایت است. رنگ های مختلف نشان می دهد که چگونه طراحی سایت مورد نظر و کلیک می شود.