منظور از اعتبارسنجی فرم در طراحی سایت

 

طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران  شرکت طراحی سایت

در این مجموعه توضیح می دهد چگونه برای طراحی سایت تجربه کاربر از مهم ترین مواد برنامه های وب و تلفن همراه گام به گام آموزش و نمونه هایی از مهم ترین خدمات در جهان به شما در تمرین روزمره شما کمک خواهد کرد. چند سال پیش، اعتبار فرم توییتر برای اولین بار را دیدم و کاملا شگفت زده شدم. رابط کاربر در میان شما در طراحی سایت نشان می دهد احتمالا می دانید که من در مورد آن صحبت می کنم. در آن زمان ما تقریبا با هیجان پریدیم. جذابیت گسسته از اعتبار فرم به خوبی طراحی شده در فرم توییتر کاملا جذاب بود. پیام های خطای اطلاع رسانی درست هنگامی که یک خطا در طراحی سایت ایجاد کردم، بلافاصله از بین بردن تحریک ایجاد شد.

تأیید درون خطی به من کمک کرد تا فورا درک کنم. من می توانم احساس کنم که این فرم ساده سعی داشت با من یک مکالمه واقعی داشته باشد. این وحی بود در نهایت، مجبور نیستم یک بار دیگر از کل صفحه منتظر بمانم تا ببینم آیا فرم با اطلاعات درست در طراحی سایت پر شده است یا خیر. این تجربه به طور کامل رویکرد من به طراحی فرم ها را تغییر داد. این به من کمک کرد تا درک کنم که اعتبار سنجی فرم ها با استفاده از گفتگوها با کاربران و راهنمایی آنها از طریق زمان های دشواری خطاها و عدم اطمینان است. اصطلاح اعتبار سنجی فرم ممکن است نیاز به توضیح کمی در طراحی سایت داشته باشد. اعتبار سنجی فرم فرایند فنی است که در آن فرم وب بررسی می کند

 

 

 

دو نوع اعتبار فرم در طراحی سایت وجود دارد

پس از ارائه اعتبار سنجی زمانی که کاربر تمام داده ها رادر طراحی سایت فراهم می کند و فرم را تحویل می دهد، معمولا با ضربه زدن به دکمه، اطلاعات به سرور ارسال می شود و مورد تایید قرار می گیرد. پاسخ اعتبار سنج به رایانه کاربر ارسال می شود و به عنوان یک پیام تایید همه چیز خوب پیش رفت و یا مجموعه ای از پیام های خطا در طراحی سایت تجسم می شود. اعتبار درون خطی پیام های اعتبار سنجی بلافاصله پس از تایپ کاربر در داده ها به فرم های فرم در طراحی سایت نشان داده می شود. معمولا اطلاعات در کنار فیلدها نشان داده می شود و کاربر را تشویق می کند که اقدام فوریدر طراحی سایت انجام دهد.

که آیا اطلاعاتی که توسط یک کاربر ارائه می شود درست است. خروجی این فرایند نه فنی است بلکه احساسی است. شکل نشان می دهد که کاربر یک خطا را در طراحی سایت ایجاد کرده یا اطمینان داده که داده های ارائه شده دقیق است. مثال اگر یک کاربر اطلاعات را در یک فیلد فرم با نام آدرس ایمیل ایجاد کند، فرم باید بررسی کند که آیا متن ارائه شده در فرمت مناسب باشد و اگر این آدرس ایمیل نیست در طراحی سایت ثبت شده است.

 

 

 

اهمیت تأیید فرم در طراحی سایت

اعتبار سنجی فرم در مرکز ارتباطات در طول مهم ترین فرآیندهای تعامل بین بازدیدکننده طراحی سایت تلفن همراه و رابط است. اهمیت آن بیش از اندازه آن و سادگی درک شده است. آیا من را باور نمی کنی در نظر بگیرید که معمولا می توانید با تایید فرم در طراحی سایت مواجه شوید فرم ثبت نام ورود به سیستم سبد خرید و فرم های چک کردن هنگامی که در مقایسه با نسخه کنترل ما، فرم اعتبار درون خطی با بهترین عملکرد در طراحی سایت نشان دهنده پیشرفت قابل ملاحظه ای در تمام داده های ما اندازه گیری شده است.

به طور خاص، ما دیدیم افزایش در میزان موفقیت کاهش اشتباهات ساخته شده افزایش رضایت کاهش درصدی در زمان تکمیل، و کاهش 47 درصدی فیبرهای چشم. این نباید نادیده گرفته شود. تأیید صحت فرم در راه درست در طراحی سایت ممکن است تاثیر زیادی در کسب و کار شما داشته باشد و این نقطه ای است که ما نظریه را ترک کنیم و به تمرین برسیم. بیایید ببینیم که بهترین بازیکنان در این زمینه طراحی شده اند و پس از آن ما یاد بگیریم که چگونه در طراحی سایت به مرحله ای از طراحی اعتبار سنجی فرم کامل. هر مثال زیر استفاده می شود می تواند به طور مستقیم به برنامه طراحی به عنوان یک قالب قابل استفاده مجدد آپلود.

 

 

 

فرم خبرنامه در طراحی سایت

این یک دسته از لحظات مهم در طول عمر رابط شما در طراحی سایت است، درست است در این راستا، سمت کسب و کار شما تلاش می کند. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان بیایید مقایسه آنلاین به جهان آفلاین این همیشه چیزها را به دیدگاهی در طراحی سایت آشنا می کند. اجازه دهید من یک قیاس ساده بگم اعتبار سنجی فرم معادل گفتگو با فروشنده به درست قبل از خرید است و زمانی که همه چیز هنوز بر روی لبه چاقو است. در صورتی که فروشنده غیرممکن باشد.

از ارائه هرگونه کمک در طراحی سایت اجتناب کند، مطمئنا فروشگاه را بدون تکمیل خرید خود ترک خواهید کرد. اگر فروشنده حرفه ای، مؤدب و مفید باشد و شما برای کیف پول خود را در طراحی سایت می گیرید. اکثر اعتبار سنجی های فرم به عنوان بی ادعایی ترین فروشنده هستند. فرم ها با پیام های خطا مانند خطای پایگاه داده ایمیل اشتباه نه تنها از لحاظ ماهیت خود شکست می خورند و آنها معمولا به میزان بالای خروج منجر می شوند. ارتباطات ضعیف منجر به نتایج کسب و کار در طراحی سایت ضعیف می شود و برای آن اثبات زیادی وجود دارد. تحقیق انجام شده توسط لوقا وروبلوفس به وضوح نشان می دهد که استفاده از اعتبار سنجی فرم به درستی طراحی شده ممکن است تفاوت بزرگی در طراحی سایت ایجاد کند.

 

 

 

اطلاع رسانی قیمت ها در طراحی سایت

احتمالا اشتباهی که شما می توانید انجام دهید این است که مجبور شوید مشتریانتان را برای دریافت خدمات خود به عقب و جلو بروید تا ببینید چه مقدار پول آنها را با تایپ کردن شماره کارت اعتباری به طراحی سایت شما ارسال می کنند. همیشه به کاربران خود اطلاع دهید که چقدر از آنها در طراحی سایت هزینه می گیرید. برنامه این را در راه عالی انجام می دهد. بافر به شما اطلاع می دهد که شما مایل به عضویت در سرویس هستید و همچنین یک گزینه برای پرداخت هزینه پیش پرداخت را برای یک سال در طراحی سایت ارائه می دهید.  فرم کارت اعتباری بافر در طراحی سایت کپی بزرگ و آرامش شما را مطمئن می کند که در واقع مردم پشت آن هستند، نه سایبورگ های شریرانه. همچنین مشتریان در طراحی سایت احساس امنیت می کنند.

 

 

آموزش ایجاد فرم کارت اعتباری در طراحی سایت

اجازه دهید از دانش هایی که ما در بالا جمع کرده ایم در طراحی سایت استفاده کنیم و از طریق فرآیند طراحی یک فرم پرداخت کارت اعتباری کامل، استفاده می کنیم؟ من از استفاده می کنم و برای ایجاد این رابط کاربر به سرعت، اما برای خلاص شدن از هر مرحله شما می توانید از سلاح خود را در طراحی سایت انتخاب کنید. ساختار اولیه در طراحی سایت من همیشه دوست دارم با یک ساختار اولیه از رابط در ذهن در طراحی سایت شروع کنم. جعبه های خالی نشان دهنده قطعات و فضاهای عمومی است که با عناصر UI پر می شود. این به من اجازه می دهد واقعا در طراحی سایت تمرکز کنم. رقابت در گوگل از مقالات جذاب و کاربردی در وب سایت ایده سافت می باشد که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

 

 

 

سرصفحه و دعوت به عمل در طراحی سایت

سربرگ و در مرحله بعدی، من یک تیتر و دعوت به عمل را در طراحی سایت تشکیل می دهم. هر دو عنصر بسیار مهم هستند و نباید دست کم گرفته شوند. در سرمقاله، من به دنبال چیزی عاطفی، اما نه خیلی جذاب است. پس از همه، ما می خواهیم کاربران خود را به جلو صاف. نگاهی به زیر عنوان "ما قبول را می پذیریم. اگر کارت شما در فهرست نیست، به ما اطلاع دهید. با این بیانیه و من مشتریان خود را در مورد کارت های اعتباری پذیرفته شده اطلاع می دهم، اما در عین حال، من پشتیبانی بسیار مورد نیاز را در طراحی سایت ارائه می دهم. اگر مشتریان شما با استفاده از کارت های اعتباری که پشتیبانی نمی شوند، شما واقعا باید در مورد آن بدانید. تماس به عمل باید دقیق باشد چیزهایی مانند را امتحان نکنید و این نوع عبارات زمینه ای برای کل فرایند در طراحی سایت ایجاد نمی کند و ممکن است مشتریان شما را اشتباه بگیرند. آنها همچنین در ایجاد احساس اضطراب و خوب فقط یک تماس به عمل است.

 

شاخص های ایمنی در طراحی سایت

ایمنی چند پاراگراف فوق در مورد اهمیت ایمنی و قیمت در فرم کارت اعتباری در طراحی سایت بحث شد. بیایید این را به عمل بگذاریم نگاهی به اقدامات احتیاطی که من انجام دادم تا مطمئن شوید روند پرداخت هموار خواهد شد در بالا، مشتریان خود را در مورد ایمنی فنی ارائه شده توسط پروتکل مطلع میکنم. این یک چارچوب مثبت را در اطراف کل فرم در طراحی سایت تشکیل می دهد. من اکنون می خواهم اطمینان حاصل کنم که هیچ وقت نگران مشتریان من در لحظه خرید نیستم. من نه تنها آنها را در مورد قیمت اعلام می کنم، بلکه همچنین می توانم بگویم که بازپرداخت در طراحی سایت ممکن است.

 

 

زمینه های فرم در طراحی سایت

بعد، من زمینه های فرم های مهم را قرار می دهم. من فرض میکنم که به دلیل مکانیزم تراکنش ، نیازی به دانستن نام مشتری در طراحی سایت من برای پرداختن ندارم، اما من نیاز به کد دارم. این الگوی مردمی است. من تصمیم گرفتم یک آیکون اضافی در فیلد فرم قرار دهم تا نشان دهد که تمام داده ها امن هستند. با قرار دادن بین دو انتخاب از تاریخ انقضا من به مدل ذهنی ایجاد شده توسط کارت های اعتباری رسیدگی می کنم. این فرمت از داده های مورد استفاده در اکثر کارت های اعتباری در طراحی سایت در جهان است.

برچسب ها و دستورالعمل ها در طراحی سایت در نهایت، برچسب ها و تمام نکات مهم را در طراحی سایت قرار می دهم. من تصمیم گرفتم از مکانیسم تشخیص خودکار شماره کارت اعتباری استفاده کنم. من می خواهم فرم خود را به سرعت به ورودی کاربر پاسخ، بنابراین من یک محل برای نماد کارت اعتباری در سمت راست از شماره کارت اعتباری طراحی شده است. کد امنیتی همیشه یک فیلد روی حیله و تزویر در طراحی سایت است، بنابراین من آن را با یک پیام متنی امن کردم آخرین 3 رقم در پشت در جلو  و همچنین آیکون های نشان داده شده در کجا کد را پیدا کنید.