نحوه بیان خطا در طراحی سایت

 

طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران  شرکت طراحی سایت

اگر در برنامه طراحی سایت به مشکلی برخورد کردید و خطایی را دریافت کرده اید ویا برنامه ای اجرا نمی شود و یا برنامه طراحی سایت طبق خواسته ونظر شما کار نمی کند پیشنهاد مابه شما برای طرح این مسئله این است که اعلام نکنید برنامه کار نمی کند یا خطا می دهد شان ،منزلت خود را تا حد یک کاربر آماتور تازه کار تنزل ندهید ما به شما در این مقاله نحوه یک گزارش خطا را آموزش می دهیم .

 

چه کارهایی باید پیش از طرح سوال طراحی سایت انجام دهیم

خطای دریافتی را در گوگل سرچ کنید اگر از کتابخانه یا برنامه متداول استفاده می کنید مزیت آن تنها نبودن است . مهم این مطلب است که خطایی که در طراحی سایت شما با آن برخورد کرده اید ممکن است نفرات قبلی شما نیز با این خطا برخورد کرده باشند البته با برسی آنها می توان به پاسخ رسید .اگر شما در سرچ خود به مطلب خاصی برخورد کردید حداقل با این کار نشان می دهید که فرد آماده طلبی نیستید و برای پیدا کردن خطا خودتان قبل از اطلاع رسانی طراحی سایت تلاش کرده اید .

 

 

سوالات طراحی سایت خود را چگونه باید بپرسیم

نوع پرسش سوال خودد یک هنر است که برخی از مشخصه های آن را در زیر بیان می کنیم  پیدا کردن عنوان مناسب برای سوال خود استفاده از عنوان مناسب واکنش سریع را به همراه دارد به عنوان مثال لطفا کمک کنید یا من مشکل دارم یا مشکل در پروژه این کار به نفرات و کاربرهای بعدی در طراحی سایت کمک خواهد کرد .در ضمن  استفاده ازعنوان مناسب جستجوی خطا در طراحی سایت را آسان می کند. کارایی محتوا در طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.

 

بیان محیط طراحی سایت که در آن خطا رخ داده است

تنها ذکر IIsکافی نیست شاید خطایی که الان با آن مواجه شده اید در نگارش بعدی آن بر طرف شده باشد و شما با مراجعه به آن مکان اعلامی دریابید که خطا در طراحی سایت بر طرف گردیده است. سعی کنید کل خطا را ارسال کنید بیان کل خطا طراحی سایت می تواند به یافتن خطای نهایی کمک کند. نحوه بیان کردن سوال شما به عنوان یک کاربر حرفه ای باید بتوانید خطایی که در طراحی سایت رخ داده را به نحوی بیان کنید که شخص مقابل بتواند در کمترین زمان ممکن آن را باز تولید کند .سعی کنید داده ای را که باعث ایجاد این خطا طراحی سایت شده است را نیز ارسال کنید .

 

 

زمان تولید خطا طراحی سایت را نیز بیان کنید

اگر بتوانید قطعه کدی را که در آن در طراحی سایت خطا رخ داده در کمترین زمان همراه با کپی پیس ارسال کنید ، قطعا بسیار علاقه مند به پاسخ سریع به شما خواهند بود .در این صورت زمان زیادی را برای برسی سوال شما صرف نخواهند کرد . حجم کد ارسالی خطا نیز بسیار مهم است بهتراست  یک مثال کوچک از کد خطای رخ داده ارسال کنید نه بیشتر ، در کل خود را جای شخص پاسخ دهنده قرار دهید  اگر تعداد کدهای ارسالی طراحی سایت کمتر باشد قطعا سریع تر به پاسخ دست پیدا خواهید کرد.

 

ایمیل شخصی خود رادر انتها پیام ارسال نکنید

اگر شما سوالی پرسیده باشید که منتظر پاسخ آن هستید قطعا در همان قسمت پاسخ خود را دریافت خواهید کرد نه در در ایمیل شخصیتان .قبل از نگارش متن حتما متن ارسالی خو را باز خوانی کنید که وقت شخص مقابل را نگیرد .از به کاربردن علامت سوال وتعجب بیش از حد خوداری کنید. با پیدا کردن با گ فریاد نکشید اگر در آخر مشخص گردد  که مشکل شما باگ نبوده بیشتر یک توهین تلقی می شود واگر یک بار دیگر شما اعلام خطا یا سوال کنید با واکنش مناسبی برخورد نخواهید کرد.