شش مرحله جذب مشتری به طراحی سایت

 

طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران  شرکت طراحی سایت

در ابتدای تماس هدف خود را از برقراری تماس با مشتری طراحی سایت مشخص کنید. آشنا شدن با مشتری طراحی سایت شناسایی نیاز های مشتری و موقعیت او در طراحی سایت تشویق مشتری برای تشکیل جلسه برای طراحی سایت از موارد ضروری در برقراری تماس می باشد. عدم کپی برداری در طراحی سایت از موارد بسیار کاربردی و مهمی می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 

شش مرحله ی اصول جذب مشتری به طراحی سایت عبارتند از:

 

  • در طراحی سایت به ترس خود از شنیدن نه غلبه کنید

اکثر طراحان سایت  از نه شنیدن مشتری طراحی سایت ترس دارند در صورتی که این امری کاملا عادی است و اطمینان خاطر داشته باشید که نه شنیدن به معنای نخواستن نیست و هر کسی از انجام هر کاری دارای انگیزه شخصی است، بسیاری از مردم ازانجام کاری که در آن اجبار باشد سر باز می زنند و مقاومت می کنند. در صورتی که بسیار افراد علاقه مند به یاد گیری طراحی سایت هستند و حتی به دنبال چگونه یاد گیری نیز هستند .

 

  • در طراحی سایت به نحوه گویش و صحبت کردن خود دقت کنید

هنگام صحبت کردن با مشتری طراحی سایت خیلی گرم و با محبت و شمرده صحبت کنید توجه به نحوه صحبت باعث ایجاد اعتماد به نفس به شخص مقابل و جلب اعتماد او می شود.

 

  • در طراحی سایت خود ارتباط با مشتری را به طور مدام قرار دهید

یک تماس موفق زمانی اتفاق می افتد که به صورت مدام و مستمر ایجاد گردد.ممکن است در هر زمانی مشتریان بالقوه به خاطر مشغله کاری تماس با شما را فراموش کنند تماس مدام با مشتری و برقراری ارتباط اصل مشتری مداری است که باعث ایجاد اطمینان خاطر از جانب مشتری برای طراحی سایت می شود البته این بدان معنا نخواهد بود که شما به اونیازمند هستید بلکه باعث ایجاد یک احترام دوجانبه می گردد. شما از این طریق می توانید یک ارتباط دوستانه بین مشتری وخود برقرار کنید و در زمان اجرا وانجام پروژه به صورت دوستانه کار را به پایان برسانید.

 

  • در طراحی سایت زمان برقراری تماس زمان را هدر ندهید

سعی کنید هنگام برقراری تماس زمان برای طراحی سایت را در دست داشته باشید و از هدر رفتن زمان جلو گیری کنید .

 

  • در طراحی سایت از مشتری تشکر و قدر دانی داشته باشید

بعد از ارتباط با مشتری وانجام صحبت های تلفنی و ایجاد جلسات حضوری و مشاوره  برای طراحی  سایت از انتخاب شما و وقتی که برای برقراری با شما ،جهت اشنایی و مشاوره قرار داده اند با ارسال پیامک و یا ایمیل از آنها تشکر و قدر دانی کنید که این کار باعث ایجاد حس اهمیت دادن شما به خواسته های مشترک می گردد.

 

  • در ارتباط گرفتن با مشتری پیگیری را فراموش نکنید
    برخی از افراد فرآیند پیگیری را در امر بازاریابی یک امر غیر اخلاقی تلقی می کنند و دلیلشان هم این موضوع است که با این کار مشتری را تحت فشار قرار می دهند .در صورتی که اگرتوجه به نحوه خرید خودداشته باشیم متوجه خواهیم شد که پیگیری خود عامل اصلی عملی شدن تصمیم مشتری برای طراحی سایت است .